Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

850 lei cu piesele lui.

 

Rezonabil, doar ca trebuie sa mai adaug si benzina pana la bucuresti. (adica alti 240RON)

 

La simeringuri și garnituri e cel mai bine să iei OEM sau măcar Victor Reinz.

 

Eu am schimbat garnitura la capacul de la tacheți cu una Febi sau ceva de genul ăsta, nu mi-am închipuit că pot fi diferențe mari la produse de genul ăsta, dar s-a chinuit o grămadă săracul Brandex s-o monteze, fiind destul de ciudată. Data viitoare nu mai fac economie la astfel de piese (deși nici atunci nu am gândit că fac economie, doar că nu mi-am dat seama).

 

Trebuie schimbata si garnitura de la capcul de la tacheti? actualmente nu am probleme cu ea, nu curge ulei !

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Rezonabil, doar ca trebuie sa mai adaug si benzina pana la bucuresti. (adica alti 240RON)

 

 

 

Trebuie schimbata si garnitura de la capcul de la tacheti? actualmente nu am probleme cu ea, nu curge ulei !

 

Nu, eu am schimbat garnitura pentru cĂŁ era nevoie, nu știu dacĂŁ la intervenția pe care o s-o facĂŁ la mașina ta trebuie sa nu.

Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis,la Bucuresti nu pleci fara 1500 lei.. Sa ai pentru orice caz,daca o mai fi nevoie de ceva pe acolo.

 

Dublu fata de cheltuielile din craiova cu Mihaita (cred ca la el o sa fac schimbarea semeringurilor in final)

 

Nu se schimba nicio alta garnitura, nu se da jos chiulasa. In princiupiu, alte cheltuieli nu ar trebui sa apara..

 

Nici eu nu vad de ce sa se schimbe si alte garnituri atat timp ca nu este nevoie!

 

Cine stie Cosmine,poate are cateva patine rupte,cazute,poate ceva tacheti uzati,poate ceva pe la capac culbutori.. Nu se stie. De-asta e bine sa aiba bani acolo pentru orice caz,ca nu faci drumul asta de prea multe ori..

 

Ce spui tu este destul de relevant, este posibil si pot aparea indiferent unde as face schimbarea!

Link to comment
Share on other sites

Asa e,doar sa fie omul calificat sa faca treaba de calitate in caz de surprize. Nu stiu,poate omul se pricepe,eu am ramas cu baiatu` de la Bucuresti pentru ca are multe review`uri pozitive de la multi baieti de pe aici,deci omul merge ceas. Eu pana la Craiova am 85 km deci iti dai seama ca ar fi convenabil si pentru mine sa fac acolo,dar nu stiu daca iese treaba de calitate (nu stiu,parere personala :) )
Link to comment
Share on other sites

@Claudiu Visan, fĂŁrĂŁ sĂŁ te superi pe mine, dar din felul ĂŽn care scrii p-aici mie mi se pare cĂŁ te panichezi la absolut toate sumele care-ți sunt transmise. Ți-ai pus problema cĂŁ e foarte posibil ca tu sĂŁ nu-ți permiți sĂŁ ĂŽntreții un BMW acum (fie el și un model mai vechi, așa ca E46)? Pot sĂŁ te ĂŽntreb cât câștigi pe lunĂŁ?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asa e,doar sa fie omul calificat sa faca treaba de calitate in caz de surprize. Nu stiu,poate omul se pricepe,eu am ramas cu baiatu` de la Bucuresti pentru ca are multe review`uri pozitive de la multi baieti de pe aici,deci omul merge ceas. Eu pana la Craiova am 85 km deci iti dai seama ca ar fi convenabil si pentru mine sa fac acolo,dar nu stiu daca iese treaba de calitate (nu stiu,parere personala :) )

 

Sincer nu stiu nici eu foarte multe, doar ca mi-a fost recomandat de mai multe persoane, unii care au avut reparatii majore tot la un astfel de motor, iar din discutiile cu ei parea destu de OK.

 

Nu are review-uri asa marete ca baiatu de la Buc. dar pare sa fie totusi ok.

 

@Claudiu Visan, fără să te superi pe mine, dar din felul în care scrii p-aici mie mi se pare că te panichezi la absolut toate sumele care-ți sunt transmise. Ți-ai pus problema că e foarte posibil ca tu să nu-ți permiți să întreții un BMW acum (fie el și un model mai vechi, așa ca E46)? Pot să te întreb cât câștigi pe lună?

 

O intrebare destul de indrazneata sa stii!

 

Nu banii sunt o problema crede-ma! Dar nu sunt genul care sa arunc cu banii in stanga si dreapta,sunt mai "zgarcit" de fel!

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Hai mai las-o dreaq de magarie! Nu banii sunt o problema dar esti mai zgarcit...

 

Daca nu banii erau problema, atunci nu mai stateai cu fumĂŁlĂŁul dupĂŁ tine și o reparai in secunda 1, nu-ti mai faceai probleme ca te costa 240 de lei drumul pana la Bucuresti!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hai mai las-o dreaq de magarie! Nu banii sunt o problema dar esti mai zgarcit...

 

Daca nu banii erau problema, atunci nu mai stateai cu fumĂŁlĂŁul dupĂŁ tine și o reparai in secunda 1, nu-ti mai faceai probleme ca te costa 240 de lei drumul pana la Bucuresti!

Cosmin316 cum stai cu uleiul si dupa cati km? maine am programare la Florin si culmea ma costa ~400 lei drumul 8P

Link to comment
Share on other sites

Pai si tu ai probleme raul?

Am ~179 mii e normal sa am :laugh: , dar eu stau mai lejer 1l /2000 km si fum doar dupa stationari de 10 min.

Se rezolva maine :drinks:

 

In primul rand, precizez ca momentan nu am uleiul care trebuie.. am 5w40. Cand am schimbat simeringurile, pe joja era sub nivelul mediu, un pic deasupra minimului. Si n-a mai consumat niciun strop, am mai facut cam 5000 km.

 

Succes maine!

e f bun

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Cine stie exact daca in TIS spune clar ca motorasul VVT trebuie reinitializat? (personal nu am gasit).

Florin mi-a zis ca nu trebuie... a zis ca inainte il reinitializa pe tester dar s-a interesat si nu trebuie, cica se reinitializeaza singur la punerea contactului.

 

LE: Am gasit asta http://tis.bmwcats.com/doc1070395/

Nu scrie nimic de reinitializare VVT.

 

Maine plec la Bucuresti si vreau sa fac treaba ca la carte.

 

 

 

PS: M-am mai interesat si la Robert Tau, cica daca nu porneste trebuie recalibrare din tester, daca porneste nu trebuie.

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Ieri in jurul orei 17:30, am ajuns la domnul doctor (Florin), la ora 20:30 se punea capacul de plastic pe motor, 20:45 TESTUL SUPREM, lasat la ralanti 10 min ca sa fim siguri, accelerat 5000 rpm ... eram cu sufletul la gura, NICI URMA DE FUM!!!

Asadar, CASE CLOSED!!! :dancing:

 

Ce pot sa va mai zic dar asta o stiu toti care au trecut pe la Florin, un baiat de nota 10+, am ramas uimit cat de repede a desfacut tot, stia orice surubel, eu ma gandeam in sinea mea "da doamne sa mai porneasca masina" la cum arata motorul facut bucati, stia orice surubel sigurante mici kkt-uri etc... Ce sa zic un adevarat doctor in N42, toata stima pt el.

Asadar, dupa asta am mancat ceva si la 22:00 am plecat spre Iasi.

Azi dimineata (de fapt pe la ora 13:30), pt ca sunt un chisat, am facut din nou testul vietii, nici urma de fum, toate bune si frumoase!

Aaaa si inca ceva se vedea o diferenta majora intre simeringurile noi si vechi (e si normal), cele vechi erau clar mai "largi". Astea noi pareau niste virgine pe langa cele vechi :laugh:

Edited by raul_bog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bravo! De restul s-a uitat? Patine, separator, alea-alea?

Separatorul l-am schimbat in Iasi acum vreo 2 luni cred, iar restul erau intacte spre fericirea mea :frantics:

Am ajuns la timp la el, cica au fost cazuri cu bucati de patina in motor...etc

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Dupa multe cautari si intrebari in stanga si in dreapta, am ajuns cu un prieten in garajul unui mecanic din Craiova pentru a ridica relantiul la un seria 5.

Am ajuns la respectivul, care la o prima vedere pare un atelier care nu iti inspira prea multa incredere de cand intrii, abia dupaia am vazut elevatorul si ceea ce m-a uimit, pe peretele din fata o planse mare cu chei asezate parca de cel mai mare migalitor din lume, fiecare avea locsorul ei, era inscriptionata locatia fiecaruia, extraordinar, cum mai rar vezi prin atelierele particulare :)

 

Dar sa ajung la punctul culminant al ideii :D omuu avea chiar un N42 "pe masa de operatii" la care ii schimba semeringurile + segmentii (era ff batrana).

Bine inteles ca nu m-a mai interesat de absolut nimic in momentul ala, si au inceput sa curga intrebarile :))))

Ieri am mers cu masina la el pentru "a vedea despre ce este vba".

Mi-a refacut testul de compresie (10 la rece si ciudat, 9 la cald) si a zis clar, nu este vba de segmenti ci foarte sigur de semeringurile de la supape, dupa care a intrat intr-o explicatie dinaia super lunga la care ma uitam ca dobitocu si doar dadeam si eu din cap ca am inteles.

Pe langa toate astea mi-a facut o demnstratie extraordinara cu diagnoza :) semn ca stapaneste foarte bine si acest segment.

 

Ce sa mai, omul potrivit.

Dupa care sa aflu de la prietenul asta al meu ca de fapt tipul, a lucrat ani buni pentru BMW.

 

Luni dimineata incepem operatiunea de schimbare a semeringurilor si implicit ce se va mai gasii in momentul desfacerii ;)

Ce sa mai omuletul asta mi-a demonstrat ca stie meserie si ii place, asa ca cei din zona Craiovei care aveti "belele" cu ale voastre masinute, il recomand cu toata inima, omu stie ce trebuie facut. (il gasiti in curtea fabricii de avioane, atentie ca sunt 2, il cheama Dani pe baiat) e super de treaba, Recomand!

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca esti mai castigat daca intr-o manopera de 800 lei ti se da jos si chiulasa in loc sa se schimbe doar simeringurile, fara demontarea chiulasei.

In caz de nevoie se poate plana chiulasa, ceea ce nu e scump deloc, pui o garnitura de chiulasa noua si daca vreo patina are vreo bucata rupta, poti face si o interventie la distributie.

Cu ocazia asta schimbi si intinzatorul lantului care la motoarele astea e destul de slabit cand ajung si simeringurile sa fie de schimbat.

 

Aproape reconditionezi motorul, mai putin segmentarea.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.