Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Am discutat cu mecanicul la telefon, si asa e cum ai zis, se pot schimba si fara sa dai jos chiulasa, doar ca el nu procedeaza asa, deoarece trebuie curatate si supapele din cauza depunerilor care pot exista pe ele si exista riscul ca ele sa nu etanseze si problema sa nu se rezolve(daca nu se curata).

 

Mecanicul asta din Cluj e in stare sa de jos si vibrochenu ca sa schimbe niste semeringuri de supape ! Normal , ca sa-ti ia banii , te pune sa schimbi cuzinetii la biele , daca tot schimbi semeringurile. Te asigur eu ca mecanicul tau din cluj nu este in stare sa schimbe semeringurile fara sa dea chiulasa jos , si normal ca te pune sa cureti si supapele ! Dar asta implica costuri mult mai mari decat 100 de euro.

Link to comment
Share on other sites

Am discutat cu mecanicul la telefon, si asa e cum ai zis, se pot schimba si fara sa dai jos chiulasa, doar ca el nu procedeaza asa, deoarece trebuie curatate si supapele din cauza depunerilor care pot exista pe ele si exista riscul ca ele sa nu etanseze si problema sa nu se rezolve(daca nu se curata).

 

omul nu stie , mecanicul asta florin de ce crezi ca e asa de cautat , multi vin din tara la el , omul se misca fara incetare fix 4 ore cat dureaza reparatia .E un stres destul de mare cu chiulasa si o cheltuiala in plus . In fine , important e ca se poate si a dat lumea de el ca sunt multe N42 pe piata . Cele care sunt reparate mai merg mult si bine inca pe atat , adica inca 10 ani . Teoretic :thumbsup:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Costurile la cluj nu sunt ca la bucuresti. 100 de euro aici nu e 200 ca acolo. In final fiecare isi repara masina unde vrea. Rugamintea mea este sa nu ma mai asiguri pe mine de nimic, si nu imi mai impartasii parerile tale pentru ca pentru mone nu sunt importante. Cuzinetii de biela se schimba cand sunt uzati, dar presupun ca stii asta. Daca tu alegi sa iti petecesti masina este problema ta si a mecanicului tau. Daca vreodata o sa treci pe la o reprezentanta bmw intreaba-i cum si ce se schimba.
Link to comment
Share on other sites

Costurile la cluj nu sunt ca la bucuresti. 100 de euro aici nu e 200 ca acolo. In final fiecare isi repara masina unde vrea. Rugamintea mea este sa nu ma mai asiguri pe mine de nimic, si nu imi mai impartasii parerile tale pentru ca pentru mone nu sunt importante. Cuzinetii de biela se schimba cand sunt uzati, dar presupun ca stii asta. Daca tu alegi sa iti petecesti masina este problema ta si a mecanicului tau. Daca vreodata o sa treci pe la o reprezentanta bmw intreaba-i cum si ce se schimba.

Nu mai fi asa acid , daca pierzi ulei pe la semeringuri este normal sa schimbi doar aemeringurile nu ? Daca motorul functioneaza perfect nu sunt supape arse , nu vad rostul sa desfaci chiulasa ! Sti ce umplica desfacerea chiulasei ?

Planarea chiulasei , rectificarea supapelor , garnitura chiulasa , garnituri admisie si evacuare , si multa pricepere ! Doar un mecanic incepator sau nepriceput poate cere doar 100 de euro. Eu sunt de principiul NU EXISTA NIMIC IEFTIN SI BUN ! Si daca ai vrea sa faci treaba perfecta , ar trebuii sa dai toata evacuarea jos sa o cureti de funinginea de la uleiul ars si mai ales catalizatorul ! Cu cat deranjezi mai putin piesele montate de fabrica cu atat ai mai putine batai de cap !

Link to comment
Share on other sites

Nu mai fi asa acid , daca pierzi ulei pe la semeringuri este normal sa schimbi doar aemeringurile nu ? Daca motorul functioneaza perfect nu sunt supape arse , nu vad rostul sa desfaci chiulasa ! Sti ce umplica desfacerea chiulasei ?

Planarea chiulasei , rectificarea supapelor , garnitura chiulasa , garnituri admisie si evacuare , si multa pricepere ! Doar un mecanic incepator sau nepriceput poate cere doar 100 de euro. Eu sunt de principiul NU EXISTA NIMIC IEFTIN SI BUN ! Si daca ai vrea sa faci treaba perfecta , ar trebuii sa dai toata evacuarea jos sa o cureti de funinginea de la uleiul ars si mai ales catalizatorul ! Cu cat deranjezi mai putin piesele montate de fabrica cu atat ai mai putine batai de cap !

Nu ai inteles, un mecanic corect iti cere 100 de euro. Unul care vrea sa se imbogateasca din masina ta iti cere un salar mediu pe economie. Totusi traim in Romania, unde salariul minim este de vreo 700 de lei. Dar dupa cum ti-am scris, fiecare isi repara masina unde vrea si plateste cat vrea. Pretul corect este de 100 de euro pentru schimbul respectiv. Daca tu vrei sa platesti mai mult este fix problema ta. Nu stiu de unde se trage `credinta in popor` ca ce e scump e neaparat bun. Dar sunt si oameni ca si tine, care cred ca daca platesc spre exemplu 300 de euro pentru o treaba care valoreaza 100 de euro, e mai bine si se repara diferit ( de fapt este fix aceelasi lucru). Chiulasa se planeaza daca e necesar, se verifica planeitatea ei si daca e cazul se rezolva si asta. Decat sa peticesti si sa risti sa iti cada supapa in bloc sa trebuiasca sa-l faci bucati mai bine desfaci, refaci si stii sigur ca nu mai sunt probleme. Dar fiecare face cum si ce vrea si plateste cat il tine buzunarul si cum il `rezolva` mecanicul. Este o discutie absolut absurda, eu iti explic ca o treaba costa 100 de euro si tu imi explici ca de fapt baiatul care repara cate un motor pe zi de fapt nu are habar si ar trebui sa iti ceara vreo 300 de euro ca sa fi tu linistit. Sincer unii isi merita `soarta`. Ca sa finalizam discutia fara sens, eu iti doresc ca motorul reparat sa tina o vesnicie si sa te bucuri cat mai mult de masina ta.

Link to comment
Share on other sites

e mai ieftin prin tara , sunt si acolo mecanici , discutia cu pretul e viasavis de faptul ca mecanicul nu stie sa faca reparatie fara sa desfaca si chiulasa pt asta probabil platesti mai scump , daca socotesti garnitura chiulasa si alte cheltuieli tot pe la 900 ron ajungi . Poate chiar depasesti . In bucuresti e mai scump din start si nu doar reparatii masina :))))) CAt despre riscul sa scape o supapa asta tine de experienta lui , e si normal . Doar ca dupa ce a inceput lucrare mi-am dat seama ca stie ce face . Plus ca nu am gasit mecanici sa se bage la asta , sunt destul de putini , multi sunt panicati cand vad N42 .E bine ca exista si in Cluj cineva care face reparatii , ai putea sa-i listezi datele de contact ca sa existe la nevoie , cu acordul lui bineinteles :thumbsup:
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ai inteles, un mecanic corect iti cere 100 de euro. Unul care vrea sa se imbogateasca din masina ta iti cere un salar mediu pe economie. Totusi traim in Romania, unde salariul minim este de vreo 700 de lei. Dar dupa cum ti-am scris, fiecare isi repara masina unde vrea si plateste cat vrea. Pretul corect este de 100 de euro pentru schimbul respectiv. Daca tu vrei sa platesti mai mult este fix problema ta. Nu stiu de unde se trage `credinta in popor` ca ce e scump e neaparat bun. Dar sunt si oameni ca si tine, care cred ca daca platesc spre exemplu 300 de euro pentru o treaba care valoreaza 100 de euro, e mai bine si se repara diferit ( de fapt este fix aceelasi lucru). Chiulasa se planeaza daca e necesar, se verifica planeitatea ei si daca e cazul se rezolva si asta. Decat sa peticesti si sa risti sa iti cada supapa in bloc sa trebuiasca sa-l faci bucati mai bine desfaci, refaci si stii sigur ca nu mai sunt probleme. Dar fiecare face cum si ce vrea si plateste cat il tine buzunarul si cum il `rezolva` mecanicul. Este o discutie absolut absurda, eu iti explic ca o treaba costa 100 de euro si tu imi explici ca de fapt baiatul care repara cate un motor pe zi de fapt nu are habar si ar trebui sa iti ceara vreo 300 de euro ca sa fi tu linistit. Sincer unii isi merita `soarta`. Ca sa finalizam discutia fara sens, eu iti doresc ca motorul reparat sa tina o vesnicie si sa te bucuri cat mai mult de masina ta.

MULTUMESC ASEMENEA ! Cred ca ma mut la Cluj , se pare ca viata e mai ieftina acolo !

Link to comment
Share on other sites

La motoarele n42 trebuie verificat si daca e cazul schimbat: garnitura capac culbutori,garnitura pompa vacuum(cand miroase a fum in masina),garnituri corp filtru de ulei, o-ringuri la Solenoid valve (SOLV),o-ring joja ulei,garnitura baie ulei si in cazul in care consuma ulei mult separatorul de ulei plus furtunele care sunt coapte si semaringui supape(asta daca lasi masina pornita 5-7min si accelerezi brusc pana la 5000 si iese fum mult).Trebuie si intinzator lantz distributzie cu modelul cel nou(problema de constructie).Trebuie sa intelegeti ca sunt consumabile si cu trecerea timpului garniturile trebuiesc inlocuite.In rest un motor ff bun a fost premiat.

P.S. Utilizati la motorul asta ulei numai 0w30,ow40 si maxim 5w30 sa numai avetzi surprize.

 

 

salut citeam topiul si am sintomele care le-ai descris aici adica, imi manaca ulei destul de bine se vede ca curge pe la ceva garnituri si o pornesc la relanti nu scoate fum daca bag piciorul in ea ascoate apoi nu mai scoate adica parca cand si cand la prima cheie indiferent daca e cald sau rece scoate apoi nu mai scoate sau cand ii dau in gura la prima talpa. eu ma temeam ca is gata segmenti?

 

 

 

care e diferenta intre schimbarea garniturilor si separator ulei? am gasit la unxix set ganituri motor cu 860 lei cu tot cu garnitura de chiloasa dar nu stiu daca e mult sau nu! si oare are tot ce-mi trebuie sau separatorul de ulei e altceva lamureste-ma te rog!

Link to comment
Share on other sites

da-mi un pret informativ la garniturile alea de la supape eu am gasit la unix ceva numit set garnituri motor 860 lei cu tot cu garnitura de chiloasa! tu cum ai comandat? separatoul de ulei cu furtunele cat a fost?

 

nu ai nevoie de garnitura de chiulasa , tu ai citit acest topic ? simeringurile sunt ieftine pana in 200 ron originale .

Link to comment
Share on other sites

nu ai nevoie de garnitura de chiulasa , tu ai citit acest topic ? simeringurile sunt ieftine pana in 200 ron originale .

 

 

atunci mi-ai dat o veste buna dar ajuta-ma te rog cu terminologia exacata cum trebuie sa comand?

 

nu ma pricep si deja am facut facut destule prosti cu masina asta adica bani bagati aiurea si nu vreau sa mai garesesc cum trebe sa specific in comandarea semeringurilor si a separatorui de ulei

 

 

raman dator!

 

Cu stima!

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema mare cu consumul de ulei ...am adus masina din Germania si am schimbat toate filtrele (desi erau schimbate) si am pus ulei 5 w 30 Gastrol Edge si dupa un drum de Oradea - Bucuresti si retur mi-a consumat aprox 1 litru ulei...apoi am schimbat si filtru ulei + uleiul + filtrul epurator si tot imi consuma ulei...dar e si mai ciudat decat inainte...aseara pe o portiune de 30 km mi-a consumat 250-300 ml aprox. Am schimbat filtru epurator iar uleiul a fost schimbat a doua oara cu unul mai vascos 5 w 40 Gastrol Edge Turbo Diesel. Masina a stat cam 6 luni in parc in Germania pt ca era la un pret mai mare si nu s-a vandut.

Ciudat este ca am venit cu ea de la Koln pana la Oradea si pe 1600 km nu mi-a consumat gram de ulei si parca tragea o idee mai bine.

 

Sa fie de la vreun furtun de la turbo sau ceva furtune de la filtru epurator....sau sa fie EGR infundat...sau semeringurile de supape....sincer ma dispera aceasta situatie cu consumul de ulei!

 

Va rog sa-mi dati un sfat...poate ati patit si voi la fel...sincer, daca nu ii dau de cap o vand si nu mai vreau sa aud veci de BMW. :sick:

 

Masina este un E 90 din martie 2006 , 318 d de 122 cp.

 

Va multumesc anticipat pt ajutor!!! :thumbsup:

Edited by mexx20_ro
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema mare cu consumul de ulei ...am adus masina din Germania si am schimbat toate filtrele (desi erau schimbate) si am pus ulei 5 w 30 Gastrol Edge si dupa un drum de Oradea - Bucuresti si retur mi-a consumat aprox 1 litru ulei...apoi am schimbat si filtru ulei + uleiul + filtrul epurator si tot imi consuma ulei...dar e si mai ciudat decat inainte...aseara pe o portiune de 30 km mi-a consumat 250-300 ml aprox. Am schimbat filtru epurator iar uleiul a fost schimbat a doua oara cu unul mai vascos 5 w 40 Gastrol Edge Turbo Diesel. Masina a stat cam 6 luni in parc in Germania pt ca era la un pret mai mare si nu s-a vandut.

Ciudat este ca am venit cu ea de la Koln pana la Oradea si pe 1600 km nu mi-a consumat gram de ulei si parca tragea o idee mai bine.

 

Sa fie de la vreun furtun de la turbo sau ceva furtune de la filtru epurator....sau sa fie EGR infundat...sau semeringurile de supape....sincer ma dispera aceasta situatie cu consumul de ulei!

 

Va rog sa-mi dati un sfat...poate ati patit si voi la fel...sincer, daca nu ii dau de cap o vand si nu mai vreau sa aud veci de BMW. :sick:

 

Masina este un E 90 din martie 2006 , 318 d de 122 cp.

 

Va multumesc anticipat pt ajutor!!! :thumbsup:

In topicul asta se discuta in principal despre motoarele N42 pe benzina ! Nu stiu daca motorul tau are aceasi problema cu semeringurile . Probabil se nu se vindea in Germania tocmai din cauza asta cu consumul mare de ulei !

Nu te razbuna pe marca BMW , aceasi problema sau chiar mai grave poti intalni si la alte marci !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutare tuturor!

 

Am mai discutat si pe alt topic, insa sunt putin stresat si ma vad nevoit sa intreb in toate partile!

 

Si anume, am achizitionat si eu un e46 din 2002 FL cu n42: toate bune si frumoase pana cand:

 

Am facut schimbul de ulei vineri si am facut appx 200km, duminica am desfacut filtrul de aer si toata tubulatura pana la clapeta de acceleratie, pentru ca, furtunul ce intra in clapeta era putin taiat si m-am gandit sa dau cu putina banda adeziva pentru a nu fi nevoit sa il schimb.

Toate bune si frumoase pana la montarea pieselor la loc si pornirea motorului, cand s-a auzit un suierat incet si a inceput sa scoata fum albastru din zona din spate a motorului timp de 10 secunde maxim. De atunci imi scoate fum albastru pe tobe. Am facut si testul cu 5 min relanti si dupaia acceleratie si imi scoate acel fum albastru, insa nu numai asa, si daca merg si accelerez imi scoate ceva ceva fum albastru.

Mentionez ca am baga ulei Castrol 5w40 cu tot cu filtru.

 

Cineva mi-a zis ca ar putea fi separatorul de ulei, altii zic ca sau dus semeringurile la supape.

Sunt foarte stresat cu aceasta chestie, va rog ajutati-ma sa gasesc cauza, ce sa verific si cum.

Maine o sa incerc sa fac o programare pentru un test de compresie.

Cum pot sti daca este separatorul de ulei.

 

Ca simprome are urmatuarele:

 

-vacum la capacul de umplere ulei si cand trag joja se aude cum suge.

-fum albastru la turatie pe loc si in mers (dar in mers mai putin)

-fluctuatii ale relantiului dar nu tot timpul (dar cand fluctueaza se si opreste dupa 2 min de lasat la relanti)

-uleiul pe joja dupa 250km nu se vede vreo diferenta

Mentionez ca masina nu pierde putere, trage bine, numai ca intre 1000 si 1500 ture parca da putin in nas.

Am facut si un test si au iesit urmatuarele erori: (vezi atash) + parametrii inpa

 

 

Multumesc

post-62962-0-07077500-1376409743_thumb.jpg

post-62962-0-57209400-1376409747_thumb.jpg

post-62962-0-56541900-1376409751_thumb.jpg

post-62962-0-56366600-1376409756_thumb.jpg

post-62962-0-42172300-1376409788_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Myx,fumul albastru nu era beleaua cu segmentii? :unsure:

 

 

Claudiule,sigur sigur e fum albastru? Ai avut acelasi ulei continuu sau ai bagat acum 5w40 si inainte era bagat alt tip de ulei?

 

Acum am bagat 5w40, inainte nu stiu ce a bagat fostul proprietar, am masina de 1 sapt!

Cand am luato nu scotea fum albastru, de cand am umblat la furtunul dintre debitmetru si clapeta de acceleratie a inceput sa dea fum albastru. si am uitat sa specific, se aude si un suierat numai la relanti.

Exact asa..si se aude din stanga motorului/dreapta cum privesti la el.

https://www.youtube.com/watch?v=2Rzu7Qq3K7s

 

LE: fumul miroase foarte puternic a ars, si este prezent continuu, nu numai daca o las la relanti si dupaia accelere (insa apare doar in ture, la relanti nu)

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

deci nu a dat fum, chestia este ca desi scoate fum albastru care de multe ori este destul de mult, joja este intacta, nu a papat nimic.

Vreau sa fac azi un test de compresie, stiti cumva ce valori da producatorul?

 

Treaba este ca si daca sunt alea, in Craiova inafara de rperezentanta unde ma vor rupe, nu stiu pe nimeni care ar face treaba asta :(

Link to comment
Share on other sites

deci nu a dat fum, chestia este ca desi scoate fum albastru care de multe ori este destul de mult, joja este intacta, nu a papat nimic.

Vreau sa fac azi un test de compresie, stiti cumva ce valori da producatorul?

 

Treaba este ca si daca sunt alea, in Craiova inafara de rperezentanta unde ma vor rupe, nu stiu pe nimeni care ar face treaba asta :(

vii in buc o excursie. multi fac asta . mai lasa uleiul in 1k km verifici consum vei avea lipsa ulei cam 1 l

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.