Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Nu stiu daca te ajuta cu ceva, dar am avut la N42 o eroare care m-a ingenunchiat efectiv. Este vorba de urmatoarea, de fapt sunt 2 :

285E VVT-Control unit internal failure si

2865 Power supply limit VVT-emergency...

 

Se manifesta in felul urmator, o data pe saptamana cam asa, se aprindea check engine + EML si nu puteam accelera peste 1200 rpm. Opream motorul, porneam ramanea check-ul aprins, se stingea EML si puteam accelera normal, masina mergea normal.

Am intrebat in stanga in dreapta toti dadeau din umeri, un "mecanic mai priceput" are peste 500 mii km masina (eu cumparand-o in 2008 din Germania, unic proprietar in ger ~88.000km, verificata in toate modurile, dar totusi avea 5 ani in 2008 si motor benzina era normal sa aiba km astia), am reusit sa aflu pe un site din uk ca de fapt este un calculator VVT care se afla sub baterie si nu e vb de motorasul VVT din zona motorului, am schimbat calculatorul VVT de sub baterie, nu stiu daca la n46 ai bateria tot in fata, astfel problema rezolvata!

 

Poate te ajuta, dar in prima faza cel mai ok e sa te duci la un tester bmw care iti da interpretarea erorilor.

 

O sa ma duc la un tester bmw si vad ce aflu acolo.

Oricum pana nu stiu cva concret nu vreau sa fac nici o interventie.

Inca nu mi s-a aprins nici un bec nimic. Deci cred ca inca nu este cva grav. Mai astept.

Mersi mult pentru informatie..

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa ma apuc de demontat/montat ccv-ul, intrebare pentru cei care au montat deja un separator nou, ati avut curiozitatea sa trageti/suflati pe cele trei tzevi?

Eu am incercat sa astup pe rand cate una si am tras/suflat pe cealalta, si aerul trece prin toate la fel indiferent cum as tine una astupata :D

 

Este un lucru normal sau a venit gata farmat :)))

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat ieri CCV-ul, insa schimbari in bine sunt doar: relantiul stabil, sunetul de suierat disparut, insa fumul dupa ce se incalzeste este tot la curu' masinii :(

Mecanicu a zis ca o sa mai fumege 2-3-4-5 zile pentru ca nu am curatat admisia/clapeta.

Acum nu stiu ce sa mai cred....am o usoara inclinatie catre semeringuri :(

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat ieri CCV-ul, insa schimbari in bine sunt doar: relantiul stabil, sunetul de suierat disparut, insa fumul dupa ce se incalzeste este tot la curu' masinii :(

Mecanicu a zis ca o sa mai fumege 2-3-4-5 zile pentru ca nu am curatat admisia/clapeta.

Acum nu stiu ce sa mai cred....am o usoara inclinatie catre semeringuri :(

nici un N42 nu scapa de schimbarea simeringurilor, mai ales la varsta aceea; macar priveste partea buna a lucrurilor, acum stii sigur ce ai de facut, iar cand le schimbi, fa-ti un bine si tie si motorului si pune un ulei 0w40 sau 0w30 si nu-l mai chinui cu 5w40

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vrea sa se dea batut :(

 

Captat in urma cu 10 minute duap un lung si greu drum pe centura de nor (Craiova-Timisoara)

In care am mers numai in turatii inalte in speranta arderii uleiului ramas:

 

Pe langa toate acestea, la tester mi-a dat eroarea urmatuare:

 

Crankshaft adaption inlet 122.90 (referinta maxima era 120)

Lambdasensor int.bank2 1.18 (referinta maxima era 1.1)

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Nu vrea sa se dea batut :(

 

Captat in urma cu 10 minute duap un lung si greu drum pe centura de nor (Craiova-Timisoara)

In care am mers numai in turatii inalte in speranta arderii uleiului ramas:

 

Pe langa toate acestea, la tester mi-a dat eroarea urmatuare:

 

Crankshaft adaption inlet 122.90 (referinta maxima era 120)

Lambdasensor int.bank2 1.18 (referinta maxima era 1.1)

wow, dar fumega, nu gluma...........acum e clar ca vei schimba simeringurile, eventual pentru linistea ta fa si un test de compresie, si urmareste si tu consumul de ulei, pentruca la asemenea fum, e clar ca "o ia pe ulei", posibil si eroarea lambda de acolo vine.

Link to comment
Share on other sites

wow, dar fumega, nu gluma...........acum e clar ca vei schimba simeringurile, eventual pentru linistea ta fa si un test de compresie, si urmareste si tu consumul de ulei, pentruca la asemenea fum, e clar ca "o ia pe ulei", posibil si eroarea lambda de acolo vine.

 

 

Lambda nu ma ingrijoreaza, doar ca imi consuma un pic mai mult.

 

Eroarea pe arborele cotit pe care INPA o scoate in evidenta ma ingrijoreaza, imi este sa nu fie sarita distributia de la punct, sau doar senzorul de la arbore sa fie dus?

 

LE: ulei consuma binisor, pe joja a inceput sa se simta :D

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Cand am spus de consum, ma refeream la consum de combustibil, din cauza sontei Lambda!

 

Nu ma plang mai Myx, dar nu cred ca la vreunul de aici ii place sa arunce cu banii in sus! "(doar daca nu este colorat si il cheama Bercea Mondialu/Remus Viteazu si are lantz si ghiul")

 

Uleiul este putin sesizabil pe joja, in 1200KM mi-a papat cam 2mm pe joja!

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Cand am spus de consum, ma refeream la consum de combustibil, din cauza sontei Lambda!

 

Nu ma plang mai Myx, dar nu cred ca la vreunul de aici ii place sa arunce cu banii in sus! "(doar daca nu este colorat si il cheama Bercea Mondialu/Remus Viteazu si are lantz si ghiul")

 

Uleiul este putin sesizabil pe joja, in 1200KM mi-a papat cam 2mm pe joja!

stai f bine cu consumul de ulei . mie imi lua 1 l la 1k de km eram mai rau ca un trabant , teoretic mai poti amana reparatia daca nu esti pregatit acum . Mai verifici uleiul si te bazezi si pe senzorul de ulei , daca aprinde galben la bord ai lipsa 1 L . Sa ai mereu la tine ulei in portbagaj .

Link to comment
Share on other sites

stai f bine cu consumul de ulei . mie imi lua 1 l la 1k de km eram mai rau ca un trabant , teoretic mai poti amana reparatia daca nu esti pregatit acum . Mai verifici uleiul si te bazezi si pe senzorul de ulei , daca aprinde galben la bord ai lipsa 1 L . Sa ai mereu la tine ulei in portbagaj .

 

 

Am luat deja un litru in portbagaj pentru ca am facut km in afara multi (am fost la tara)

 

Referitor la amanarea reparatiei, e cam nasol ca nu am noxele trecute pe cartea masinii si cu legea asta tampita trebuie sa fie specificate pe cartea masinii, si cu fumul ala la cur nu stiu daca or sa iasa :))))

Link to comment
Share on other sites

Nu are absolut nicio treaba ce zici tu cu realitatea. Nu se trece nicio noxa in carte, ci se trece nivelul de co2. Nu iti va masura nimic la masina, doar te duci si ti le trece in carte. Nivelul de co2 nu are nicio treaba cu ce fum scoti pe cur. Du-te linistit si pt autentificare si pt trecutul nivelului de co2 in carte, pt taxa de poluare.

 

totusi sa nu cumva sa ai xenoane, folii neomologate, jante respectiv cauciucuri care nu sunt in carte etc. de astea se mai leaga la autentificare.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Lambda nu ma ingrijoreaza, doar ca imi consuma un pic mai mult.

 

Eroarea pe arborele cotit pe care INPA o scoate in evidenta ma ingrijoreaza, imi este sa nu fie sarita distributia de la punct, sau doar senzorul de la arbore sa fie dus?

 

LE: ulei consuma binisor, pe joja a inceput sa se simta :D

crankshaft sensor este un senzor al arborelui cotit, si in general cand e pe duca ti se aprinde in bord EML si check engine, iar masina se opreste, si cat ai da la cheie, masina nu mai porneste; daca e pe duca, sa te poti astepta la asta (e minunat de schimbat , e undeva sub admisie)

 

umbli si tu cu bidonul de ulei in portbagaj si observi cat consuma, si apoi mai vezi cand schimbi simeringurile

Link to comment
Share on other sites

crankshaft sensor este un senzor al arborelui cotit, si in general cand e pe duca ti se aprinde in bord EML si check engine, iar masina se opreste, si cat ai da la cheie, masina nu mai porneste; daca e pe duca, sa te poti astepta la asta (e minunat de schimbat , e undeva sub admisie)

 

umbli si tu cu bidonul de ulei in portbagaj si observi cat consuma, si apoi mai vezi cand schimbi simeringurile

 

 

EML nu este inca aprins, insa check engine da, sigur este de la Lambda!

 

Ulei consuma cu bun simt pana acum :D pentru ca vad ca la alti colegi consuma mult mai mult :p

Le voi schimba joi/vineri depinde cum are Mihai liber, dar mai intai sa ma convinga ca le schimba fara a da chiulasa jos :p

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Nu are absolut nicio treaba ce zici tu cu realitatea. Nu se trece nicio noxa in carte, ci se trece nivelul de co2. Nu iti va masura nimic la masina, doar te duci si ti le trece in carte. Nivelul de co2 nu are nicio treaba cu ce fum scoti pe cur. Du-te linistit si pt autentificare si pt trecutul nivelului de co2 in carte, pt taxa de poluare.

 

totusi sa nu cumva sa ai xenoane, folii neomologate, jante respectiv cauciucuri care nu sunt in carte etc. de astea se mai leaga la autentificare.

 

Pai la prima inmatriculare pe care am facut-o (2012) mi-au bagat tzeava pe curu' masinii sa imi ia noxele ca sa stie in ce norma de poloare se incadreaza, iar pe cartea masinii din cate am vazut eu nu scrie norma de poluare si nici nivelul de CO2 :(

Iar acum ca sa platesc taxa, trebuie sa stie ce norma de poluare este si ce nivel al CO2-ului ca sa imi pot platii taxa si sa o trec pe numele meu!

Link to comment
Share on other sites

Nu este nici o ameliorare pe esapament, fumul persista ca la el acasa:(

Am sa incerc sa schimb semeringurile saptamana asta.

 

Cat ziceati ca va costat la Florin, baiatul din Bucuresti?

 

 

Pe langa toate astea, ce ma sfatuiti sa mai schimb ca sa nu mai am probleme cu motorul?

 

M-am gandit ca ar fi bine sa schimb si tensionerul de la distributie, pentru ca nu stiu daca a fost schimbat vreodata si sigur este cel original.

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

La simeringuri și garnituri e cel mai bine sĂŁ iei OEM sau mĂŁcar Victor Reinz.

 

Eu am schimbat garnitura la capacul de la tacheți cu una Febi sau ceva de genul ĂŁsta, nu mi-am ĂŽnchipuit cĂŁ pot fi diferențe mari la produse de genul ĂŁsta, dar s-a chinuit o grĂŁmadĂŁ sĂŁracul Brandex s-o monteze, fiind destul de ciudatĂŁ. Data viitoare nu mai fac economie la astfel de piese (deși nici atunci nu am gândit cĂŁ fac economie, doar cĂŁ nu mi-am dat seama).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.