Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

Am avut problema asta cu fumul din partea stanga a motorului, 100% garnitura pompa vacuum, nu iti mai bate capul degeaba, de acolo vine problema.

Uite aici si rezolvarea cea mai simpla si de durata http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f91/2002-e46-318i-n42-vacuum-pump-repair-t89903/

 

Am facut treaba asta acum 20 000 km, nici urma de fum nici in ziua de asta, fa exact ce scrie acolo si scapi 100%, e si foarte simplu, nu te mai gandi la nu stiu ce bazaconii.

Iti zic pe scurt, dai pompa vacuum jos de pe masina, o desfaci, schimbi garnitura interioara cu o garnitura noua de la un filtru de ulei (de preferat o garnitura oem, costa 15 lei), pui garnitura acolo la locul ei, pui si niste silicon care rezista la temperaturi mari si gata poti da uitarii fumul vietii. SPOR!

 

Fumul la accelerari dupa stat la ralanti e clar : SIMERINGURI !!!

 

Si gata ti-ai rezolvat masina, stand pe forum asa si gandindu-te in fiecare zi la nu stiu ce aiureli nu rezolvi nimic, iti faci si rau degeaba.

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Am avut problema asta cu fumul din partea stanga a motorului, 100% garnitura pompa vacuum, nu iti mai bate capul degeaba, de acolo vine problema.

Uite aici si rezolvarea cea mai simpla si de durata http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f91/2002-e46-318i-n42-vacuum-pump-repair-t89903/

 

Am facut treaba asta acum 20 000 km, nici urma de fum nici in ziua de asta, fa exact ce scrie acolo si scapi 100%, e si foarte simplu, nu te mai gandi la nu stiu ce bazaconii.

Iti zic pe scurt, dai pompa vacuum jos de pe masina, o desfaci, schimbi garnitura interioara cu o garnitura noua de la un filtru de ulei (de preferat o garnitura oem, costa 15 lei), pui garnitura acolo la locul ei, pui si niste silicon care rezista la temperaturi mari si gata poti da uitarii fumul vietii. SPOR!

 

Fumul la accelerari dupa stat la ralanti e clar : SIMERINGURI !!!

 

Si gata ti-ai rezolvat masina, stand pe forum asa si gandindu-te in fiecare zi la nu stiu ce aiureli nu rezolvi nimic, iti faci si rau degeaba.

 

Multumesc pentru raspuns!

 

Faza este ca marti posibil sa ajunga CCV-ul :D dupa care am sa ma apuc de treaba, o sa tin cont de tot ce mi-ai zis cu pompa de vacum, chiar o sa o desfac.

 

Referitor la fum, cred ca este un pic cam mult sa fie din cauza semeringurilor, sunt dati cand afum toata strada, indiferent daca e de la relanti sau din mers :D

 

Multumesc inca o data!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns!

 

Faza este ca marti posibil sa ajunga CCV-ul :D dupa care am sa ma apuc de treaba, o sa tin cont de tot ce mi-ai zis cu pompa de vacum, chiar o sa o desfac.

 

Referitor la fum, cred ca este un pic cam mult sa fie din cauza semeringurilor, sunt dati cand afum toata strada, indiferent daca e de la relanti sau din mers :D

 

Multumesc inca o data!

Scuze am uitat de CCV, clar trebuie schimbat si CCV-ul, nu-ti fa griji de fum, e de la simeringuri, am vazut care lasau nori si le consuma 1l/1000 km.

Sa ne spui dupa ce schimbi CCV-ul desi sincer ma indoiesc ca scapi doar cu el, merg pe simeringuri, dar iti doresc sa reusesti doar cu CCV... sa ne tii la "curent" 220V :laugh:

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Scuze am uitat de CCV, clar trebuie schimbat si CCV-ul, nu-ti fa griji de fum, e de la simeringuri, am vazut care lasau nori si le consuma 1l/1000 km.

Sa ne spui dupa ce schimbi CCV-ul desi sincer ma indoiesc ca scapi doar cu el, merg pe simeringuri, dar iti doresc sa reusesti doar cu CCV... sa ne tii la "curent" 220V :laugh:

 

Da, o sa fie CCV+pompita de vacum in prima faza, vad ce iasa, daca nu se amelioreaza, il astept pe MIHAITA sa facem si operatiunea pt semeringuri!

 

eu sarisem de 1 l , fumigena faceam nor in spate inchidea lumea geamurile :)))))))))

 

CCV-ul? sau semeringurile?

Link to comment
Share on other sites

sunt inca optimist, astept sa vina ccv-ul si maine sa ma interesez de oringuri pentru pompa de vacum pentru ca am verificat in dimineata asta si e plin de ulei in zona din spate la pompa de vacum! este putin probabil sa ma lase semeringurile asa dintr-o data si sa dea si atata fum.....(parerea mea)

Stie careva ce dimensiuni au garniturile de la pompa de vacum? si cel din pompa si cel de vine prins pe motor?

 

Multzam!

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

sunt inca optimist, astept sa vina ccv-ul si maine sa ma interesez de oringuri pentru pompa de vacum pentru ca am verificat in dimineata asta si e plin de ulei in zona din spate la pompa de vacum! este putin probabil sa ma lase semeringurile asa dintr-o data si sa dea si atata fum.....(parerea mea)

Stie careva ce dimensiuni au garniturile de la pompa de vacum? si cel din pompa si cel de vine prins pe motor?

 

Multzam!

lol putin probabil... dar f probabil vei schimba si ccv si simeringuri. Pt ca asa e motor asta. si ti-a spus raul exact ce sa faci dar tot ceri explicatii...

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu cere nimeni frate explicatii, vreau doar sa impartasesc problema mea cu altii care au mai trecut prin asta.

Faptul ca eu caut acul in carul fan nu inseamna ca trag pe nimeni de maneca in a cere explicatii.

 

Ideea este ca odata cumparata masina, nu e foarte confortabil sa o stii cu probleme si sa bagi bani in ea, asta e, norocul. Dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa ma interesez si sa caut rezolvari bune si mai ales Ieftine.

 

LE: sunt constient de fatpul ca motorul asta are probleme cu scurgerile de ulei, semeringuri si CCV, dar momentan EU as prefera sa schimb doar ccv-ul :D desi intr-un viitor apropiat/departat va trebuii sa ajung si la semeringuri!

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

masina buna sub 4000E nu cred k o sa gasesc, exact ca asta (facelift, jante) si cu care sa nu am treaba.

Am dat 3200E pe ea si sa zicem ca mai bag 500E sa o aduc pe "calea cea dreapta", bag banii astia dar macar stiu ca i-am bagat si ce am bagat nu mai cade.

Pe cand daca iau alta, ma pot astepta la 2 saptamani sa faca la fel (ca e boala lor)

Edited by Claudiu Visan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Claudiu, tu ai cumparat masina la un pret f bun (la prima vedere). chiar nu te-ai gandit ca e o masina veche (sa nu zic foarte veche) la care AUTOMAT dupa cumparare va trebui sa bagi bani? Chiar nu e un motiv sa te plangi, ai vrut bmw e normal sa se mai strice e o masina veche spre foarte veche. Aproape toti de aici care am cumparat astfel de masini mai vechi am bagat bani in ele. Daca voiam sa nu bag bani eu ca si tine trebuia sa alegem un logan sau aveo care la 3200 il luai de 3 ani vechime si in masina aia chiar aveai sanse mari de tot sa nu bagi bani aproape deloc 1-2 ani.

 

Asta e o repari cand ai bani si gata nu e nicio tragedie. Apropo chiar daca bagi 500eur pe partea asta cu motorul e posibil sa mai cada la sistemul de directie, suspensie, macarale geamuri etc etc. deci la o masina ca asta trebuie sa fi pregatit in orice moment sa bagi ceva bani. nu zic ca o sa pice automat dar nu ar strica sa ai mereu niste bani pe dreapta.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Nu cere nimeni frate explicatii, vreau doar sa impartasesc problema mea cu altii care au mai trecut prin asta.

Faptul ca eu caut acul in carul fan nu inseamna ca trag pe nimeni de maneca in a cere explicatii.

 

Ideea este ca odata cumparata masina, nu e foarte confortabil sa o stii cu probleme si sa bagi bani in ea, asta e, norocul. Dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa ma interesez si sa caut rezolvari bune si mai ales Ieftine.

 

LE: sunt constient de fatpul ca motorul asta are probleme cu scurgerile de ulei, semeringuri si CCV, dar momentan EU as prefera sa schimb doar ccv-ul :D desi intr-un viitor apropiat/departat va trebuii sa ajung si la semeringuri!

eu zic sa nu te imbeti cu apa rece.....mai mult ca sigur vei schimba simeringurile (si odata cu ele si garnitura capac culbutori); de asemenea, probabil ca si CCV-ul nu mai functioneaza in parametrii, insa fumul scos de masina denota clar simeringuri uzate (stiu ca ai mentionat ca ai facut schimbul de ulei si un mecanic "profi" a pus 5w40.......fa si schimbul de ulei si pune un 0w40 si atunci vei avea o imagine coerenta a starii motorului)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Claudiu, tu ai cumparat masina la un pret f bun (la prima vedere). chiar nu te-ai gandit ca e o masina veche (sa nu zic foarte veche) la care AUTOMAT dupa cumparare va trebui sa bagi bani? Chiar nu e un motiv sa te plangi, ai vrut bmw e normal sa se mai strice e o masina veche spre foarte veche. Aproape toti de aici care am cumparat astfel de masini mai vechi am bagat bani in ele. Daca voiam sa nu bag bani eu ca si tine trebuia sa alegem un logan sau aveo care la 3200 il luai de 3 ani vechime si in masina aia chiar aveai sanse mari de tot sa nu bagi bani aproape deloc 1-2 ani.

 

Asta e o repari cand ai bani si gata nu e nicio tragedie. Apropo chiar daca bagi 500eur pe partea asta cu motorul e posibil sa mai cada la sistemul de directie, suspensie, macarale geamuri etc etc. deci la o masina ca asta trebuie sa fi pregatit in orice moment sa bagi ceva bani. nu zic ca o sa pice automat dar nu ar strica sa ai mereu niste bani pe dreapta.

 

Ai si tu dreptatea ta!

M-am asteptat ce e adevarat sa mai bag bani, insa nu ma asteptam sa fie chiar asa multe si asa costisitoare :D

Nu este vorba de tragedii sau alte deastea, numai ca este destul de neplacut sa stau cu fumul ala la "CUR"

Le voi face pe rand, CCV+Pompa vacum, dupaia vad ce si cum, iar daca tot scoate fum, ii dau semeringuri noi pe langa cele mentionate si am terminato cu ea :)

Iar de cazut, e veche frate, ma astept si eu, insa o macara de geam e 150Ron la dezembrari, la directie o bieleta este 100ROn...alea parca sunt mai omenesti, dar sa iti stii motorul bolnav, cel putin parerea mea este una cat se poate de nasoala :D

 

 

eu zic sa nu te imbeti cu apa rece.....mai mult ca sigur vei schimba simeringurile (si odata cu ele si garnitura capac culbutori); de asemenea, probabil ca si CCV-ul nu mai functioneaza in parametrii, insa fumul scos de masina denota clar simeringuri uzate (stiu ca ai mentionat ca ai facut schimbul de ulei si un mecanic "profi" a pus 5w40.......fa si schimbul de ulei si pune un 0w40 si atunci vei avea o imagine coerenta a starii motorului)

 

Optimism de scorpion :D

Voi trage linie dupa schimbarea CCV-ului si a oringurilor pompei de vacum!

Cum zicea cineva mai sus, va tin la curent "220V: ;)

 

Oricum eu va multumesc mult pentru raspunsuri si implicare!

Si daca ajungeti prin Craiova, va astept cu mare drag la o bere ;)

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Am si eu un E90 320i motorul N46 (este tot un N42 la origini, probabil cu ceva upgrade-uri) si la turatie mica sub 2000 RPM uneori are o scurta ezitare (da in nas) dupa care isi revine imediat. Am facut o diagnoza si mi-au aparut urmatoarele coduri de eroare:

 

1. 2A6F - Valvetronic minimum lift exceeded

2. 2A70 - Valvetronic sporadic current fluctuant

 

Turatia de relantiv are o usoara fluctuatie si uneori are acele ezitari de care vb mai sus chiar si in turatia de relantiv (am simtit asta cand asteptam la semafor).

In rest masina merge foarte bine.

Daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema (coduri de eroare) la acest motor va rog sa imi spuneti.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Am si eu un E90 320i motorul N46 (este tot un N42 la origini, probabil cu ceva upgrade-uri) si la turatie mica sub 2000 RPM uneori are o scurta ezitare (da in nas) dupa care isi revine imediat. Am facut o diagnoza si mi-au aparut urmatoarele coduri de eroare:

 

1. 2A6F - Valvetronic minimum lift exceeded

2. 2A70 - Valvetronic sporadic current fluctuant

 

Turatia de relantiv are o usoara fluctuatie si uneori are acele ezitari de care vb mai sus chiar si in turatia de relantiv (am simtit asta cand asteptam la semafor).

In rest masina merge foarte bine.

Daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema (coduri de eroare) la acest motor va rog sa imi spuneti.

 

Multumesc

 

Daca s-a umblat de curand la valvotronic trebuie ca motorasul sa fie "invatat/reinitzializat".

Daca nu, imi este frica sa nu necesite inlocuire! Vezi ca motorasul respectiv cade cel mai des din cauza mersului subturat si plecatul de pe loc tremurat! (asta din discutiile celor de pe bimmer's!

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare foarte ciudat pentru ca aceste ezitari nu se manifesta tot timpul.

Nu am umblat niciodata la acest motoras de la VVT. O sa incerc totusi sa fac o readaptare a motorasului.

Am schimbat bujiile acum vreo 2 luni si la putin timp dupa a inceput sa aiba aceste ezitari.

Sper sa nu fie nevoie sa il schimb inca, totusi masina are doar 115.000 de km la bord reali si mi se pare cam repede sa cada acel motoras.

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare foarte ciudat pentru ca aceste ezitari nu se manifesta tot timpul.

Nu am umblat niciodata la acest motoras de la VVT. O sa incerc totusi sa fac o readaptare a motorasului.

Am schimbat bujiile acum vreo 2 luni si la putin timp dupa a inceput sa aiba aceste ezitari.

Sper sa nu fie nevoie sa il schimb inca, totusi masina are doar 115.000 de km la bord reali si mi se pare cam repede sa cada acel motoras.

Nu stiu daca te ajuta cu ceva, dar am avut la N42 o eroare care m-a ingenunchiat efectiv. Este vorba de urmatoarea, de fapt sunt 2 :

285E VVT-Control unit internal failure si

2865 Power supply limit VVT-emergency...

 

Se manifesta in felul urmator, o data pe saptamana cam asa, se aprindea check engine + EML si nu puteam accelera peste 1200 rpm. Opream motorul, porneam ramanea check-ul aprins, se stingea EML si puteam accelera normal, masina mergea normal.

Am intrebat in stanga in dreapta toti dadeau din umeri, un "mecanic mai priceput" are peste 500 mii km masina (eu cumparand-o in 2008 din Germania, unic proprietar in ger ~88.000km, verificata in toate modurile, dar totusi avea 5 ani in 2008 si motor benzina era normal sa aiba km astia), am reusit sa aflu pe un site din uk ca de fapt este un calculator VVT care se afla sub baterie si nu e vb de motorasul VVT din zona motorului, am schimbat calculatorul VVT de sub baterie, nu stiu daca la n46 ai bateria tot in fata, astfel problema rezolvata!

 

Poate te ajuta, dar in prima faza cel mai ok e sa te duci la un tester bmw care iti da interpretarea erorilor.

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Raul,daca tot te pricepi la N42 astea,sa te intreb o chestie si eu. Cand pun contactul,mi se aprinde mereu acel led cu EML si engine.. Apoi,dupa ce pornesc motorul,se stinge.. Ma intrebam,e oarecum normal sa se aprinda totusi led`urile alea in bord? Nu sunt de la vreo eroare anume?
Link to comment
Share on other sites

Raul,daca tot te pricepi la N42 astea,sa te intreb o chestie si eu. Cand pun contactul,mi se aprinde mereu acel led cu EML si engine.. Apoi,dupa ce pornesc motorul,se stinge.. Ma intrebam,e oarecum normal sa se aprinda totusi led`urile alea in bord? Nu sunt de la vreo eroare anume?

Este normal, keep calm and drive N42 :popcorn:

 

Nu ca ma pricep, dar am ~90.000 km de cand il am deci ne cunoastem un pic. :console:

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.