Jump to content

rectificare bascule E46


dorub98nic

Recommended Posts

La 4-5 zile dupa ce am montat pivotii, am fost la RAR pentru ITP, identificare... fara pile, fara alte prostii. Masina a trecut fara nici o problema. Un brat alezat si cu pivoti noi nu cred ca poate fi deosebit de unul original de majoritatea posesorilor de Bmw, si nu numai. Sunt masini care circula de 2-3 ani cu brate alezate, inclusiv cea a initiatorului topicului. Omul are si el familie, copil. Credeti ca si-ar risca viata lui si a celorlalti pentru cateva milioane daca nu ar fi convins ca "lucratura" lui este sigura? Eu va sfatuiesc, pe cei mai carcotasi, sa dati o fuga pana la Doru si sa vedeti cu ochii vostri ce si cum. Ca altfel...despre ce vorbim? Edited by ~Cosmin~
Link to comment
Share on other sites

Nu "pufneste" nimic. Am 3000 km cu pivoti montati de Doru. Am trecut iarna cu ei si nici cea mai mica problema. Cred ca fiind seria HD sunt putin mai tari, mai rigizi, dar nu vad un inconvenient in asta. Salutari din Cluj Dorule si spor la treaba.

 

+1 si eu am de la doru, sunt f multumit, este un tip super de treaba si stie ce face, recomand.

PS: mai cunosc personal inca 2 persoane care au apelat la el acum 1 an, si totul este f ok.

Salutari de la Bogdan din Iasi Dorule, bafta.

Link to comment
Share on other sites

Malasorte ,as avea atatea sa-ti spun legat de tratarea metalelor si toate bazaconiile care le spui tu cu pierderea calitatilor metalului prin alezare, alezare care de fapt este de cativa microni aici e vorba de tolerante foarte stranse in diametrele alea , nu se inlatura material de ordinul mm. Am avut norocul sa fac carcasele alternatoarelor Valeo pentru Mercedes si Bmw , piese de la cutia de viteze, baia de ulei si alte componente de la motor si directie pentru sectorul tractoare Fiat, fierul e fier la fel se procedeaza si cu piesa care o iei tu din magazin . Aici este vorba de o mica modificare ,parerea mea:daca se lucreaza cu simt de raspundere e treaba buna .
Link to comment
Share on other sites

pai parca tocmai despre asta era vorba aici pe topic, SCHIMBAREA PIVOTULUI fara a mai trebui schimbata si bascula. :laugh: :good:

 

spune cine?! e o axioma sau doar...parerea ta?! si cine esti tu sa afirmi daca cineva isi permite sau nu?!

 

:wacko:

intregul meu post incepe cu "parerea mea". Eu raman la parerea mea o masina tre sa ti o permiti si tre sa insemne 10 % din bani tai. ASTA e parerea mea. Si asta e parerea oamenilor cu care am vb in vest. Parerea romanilor este ca bani de paine pot fii cheltuiti pe un bmw fara sa ai bani sa ii schimbi cauciucurile. Stima

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

buna treaba , cand ma lasat pivotul la bratul stang am dat 5 mil pe un brat nou ... acum daca ma-r lasa iar in mod cert as merge pe varianta prezentata aici .... de ce nu

 

2 intrebari pt @doru am

 

odata rectificat cu pivotii cei noi ... sa zicem ca mergi 20-30.000 cu ei cand da semne de uzura ii schimbi iar dar nu trebuie sa mai alezezi iar ? nu am vazut un brat cu pivotul scos dar acolo in tesitura nu are semne de uzura ? doar se alezeaza dar daca e nevoie de adaos ? pot fi reconditionati de mai multe ori sau doar 1 data ?

 

a doua intrebare ar fi ... cat ajunge setul de pivoti cu tot cu manopera pt 1 brat ? am bratul original vechi in balcon si are un pivot care bate la gauri , ma gandesc ori sa scot un ban pe brat ori sa-l reconditionez sa-l vand , cat imi dai pe el daca ai nevoie ?

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

700x2 pt brate 1400 lei , + bucsele lemforder 400 roni(in cazul in care mecanicul reuseste sa iti scoata bucsele intregi) deja sunt 1800lei + manopera

Mi se pare OK sa schimbi ambele brate o data, nu condamn, dar e parerea mea

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

buna treaba , cand ma lasat pivotul la bratul stang am dat 5 mil pe un brat nou ... acum daca ma-r lasa iar in mod cert as merge pe varianta prezentata aici .... de ce nu

 

2 intrebari pt @doru am

 

odata rectificat cu pivotii cei noi ... sa zicem ca mergi 20-30.000 cu ei cand da semne de uzura ii schimbi iar dar nu trebuie sa mai alezezi iar ? nu am vazut un brat cu pivotul scos dar acolo in tesitura nu are semne de uzura ? doar se alezeaza dar daca e nevoie de adaos ? pot fi reconditionati de mai multe ori sau doar 1 data ?

 

a doua intrebare ar fi ... cat ajunge setul de pivoti cu tot cu manopera pt 1 brat ? am bratul original vechi in balcon si are un pivot care bate la gauri , ma gandesc ori sa scot un ban pe brat ori sa-l reconditionez sa-l vand , cat imi dai pe el daca ai nevoie ?

 

 

@ andreixxl..eu la frezare las cota de presare ft mare sa poti folosi bratul inca de doua ori. vei avea nevoie doar de o presa sa ii scoti pe cei vechi si sa ii presezi pe cei noi.succes. costurile pt altii noi cam la 250 lei pt brat. in momentul de fata am un 330d si basculele male au aproape 2 ani...si nu este menajata deloc.

Edited by dorub98nic
Link to comment
Share on other sites

Eu am mers cu masina lui doru ca pasager, dar si la volan. Daca era sa fie lucrarea proasta, credeti-ma ca a lui era prima care ceda, are rotile mari, suspensii sport, drumurile din Bucuresti sunt asa cum sunt (linii de tramvai in special) iar el nu merge chiar incet.

Oricum, eu am facut la el aproape tot ce a tinut de mecanica la masina si am fost multumit.

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

Eu am mers cu masina lui doru ca pasager, dar si la volan. Daca era sa fie lucrarea proasta, credeti-ma ca a lui era prima care ceda, are rotile mari, suspensii sport, drumurile din Bucuresti sunt asa cum sunt (linii de tramvai in special) iar el nu merge chiar incet.

Oricum, eu am facut la el aproape tot ce a tinut de mecanica la masina si am fost multumit.

In primul rand vreau sa il salut pe Doru si sa ii spun ca face o treaba grozava cu acesti pivoti Meyle montati pe brate. Eu am pe masina de aproape un an montati si pot sa va spun ca sunt cele mai bune brate avute pana acum. Doru tine-o tot asa!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In primul rand vreau sa il salut pe Doru si sa ii spun ca face o treaba grozava cu acesti pivoti Meyle montati pe brate. Eu am pe masina de aproape un an montati si pot sa va spun ca sunt cele mai bune brate avute pana acum. Doru tine-o tot asa!

 

 

multumesc de recomandare mihai

Link to comment
Share on other sites

Astazi am desfacut si eu basculele pentru a verifica de unde vine un sunet ciudat si am constatat dupa 2 ani ca toti pivotii sunt in stare ff buna, mai puțin unul care avea burduful puțin rupt, de cand am schimbat capetele de bara si nu a supravietuit iernii!

In rest toti pivotii stateau perfect si fara urma de uzura!

Basculele le-am facut la Doru acum 2 ani, ce-i drept cu emoții pentru prima data, dar s-a dovedit ca totul este foarte ok!

 

Așa ca malasorte, cand ne poti da niște indrumari pertinente traite chiar de tine si nu din auzite, eu unul sunt dispus sa le ascult, cu toate ca dupa tot ce ai scris pe aici, nu mĂŁ faci sa cred decat ca esti carcotas!

 

Btw, nu sunt genul sa mĂŁ zgarcesc cand e vb de masina, deci nu intru in categoria "las' ca merge si așa"...rectificarea basculelor nu se face de ieri de azi!!!

 

P.S. (Am suspensie reglabila si jante pe 17, iar suspensia este "pietroi")

Edited by strees
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Astazi am desfacut si eu basculele pentru a verifica de unde vine un sunet ciudat si am constatat dupa 2 ani ca toti pivotii sunt in stare ff buna, mai puțin unul care avea burduful puțin rupt, de cand am schimbat capetele de bara si nu a supravietuit iernii!

In rest toti pivotii stateau perfect si fara urma de uzura!

Basculele le-am facut la Doru acum 2 ani, ce-i drept cu emoții pentru prima data, dar s-a dovedit ca totul este foarte ok!

 

Așa ca malasorte, cand ne poti da niște indrumari pertinente traite chiar de tine si nu din auzite, eu unul sunt dispus sa le ascult, cu toate ca dupa tot ce ai scris pe aici, nu mă faci sa cred decat ca esti carcotas!

 

Btw, nu sunt genul sa mă zgarcesc cand e vb de masina, deci nu intru in categoria "las' ca merge si așa"...rectificarea basculelor nu se face de ieri de azi!!!

 

P.S. (Am suspensie reglabila si jante pe 17, iar suspensia este "pietroi")

eu nu am zis ca nu o merge si cu metoda asta. dar cu laudele care le ridicati sincer nu stiu ce sa zic. la ce drumuri avem noi Ro tin 2 3 ani bascule originale. Cat despre cele meyle facute pe la turci ma rog voi stiti. Eu inteleg a nu te zgarci este ca iti cade o piesa consumabila (asa cum este o bascula) te duci si cumperi oem sau firma care a produs oem si pui pe masina. Cand incepi cu alezat bucsat inseamna ca faci economie si economia este f aproape de a te zgarci. Mai ramane sa imi spuneti bucsele meyle facute la turci sunt mai bune si decat cele originale lemforder si atunci ma dau batut. Stima

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

eu nu am zis ca nu o merge si cu metoda asta. dar cu laudele care le ridicati sincer nu stiu ce sa zic. la ce drumuri avem noi Ro tin 2 3 ani bascule originale. Cat despre cele meyle facute pe la turci ma rog voi stiti. Eu inteleg a nu te zgarci este ca iti cade o piesa consumabila (asa cum este o bascula) te duci si cumperi oem sau firma care a produs oem si pui pe masina. Cand incepi cu alezat bucsat inseamna ca faci economie si economia este f aproape de a te zgarci. Mai ramane sa imi spuneti bucsele meyle facute la turci sunt mai bune si decat cele originale lemforder si atunci ma dau batut. Stima

 

ai sa rami surprins dar si bucsile meyle sunt incomparabil mai bune fata de lemforder...

Link to comment
Share on other sites

ai sa rami surprins dar si bucsile meyle sunt incomparabil mai bune fata de lemforder...

mi ar placea sa raman surprins la mine la e38 in Germania cand am schimbat bratele si toata suspensia fata si spate cele Meyle erau la mai putin de juma te pret fata de cele Lemforder. Cele lemforder originale au tinut 8 ani si +200000 de km. Sincer mi ar placea sa fie asa ar fii f ieftin sa le schimb cand va mai fii nevoie. Vanzatorul neamt ma asigurat ca sunt facute la turci si ca nu tin prea mult. Baiatul la care le am schimbat care lucreaza la Bavaria mi a zis sa nu cumpar niciodata meyle. Dar ti am zis nu am pus eu pe masina ca sa stiu ca nu sunt bune poate sunt mi ar si placea ar fii ieftin. O sa ma mai interesez despre ele sa stiu din mai mult de 2 surse. Stima

 

ps Meyle este o firma f respectata in DE dar pe masini de spalat... Nemti le considera lifetime dar si costa pentru un lifetime.

pss acum mi am amintit ce am eu cu meyle am pus odata flanja la cardan meyle a tinut fix 30 de k si a luat joc. acum am flanja lemforder au trecut vreo 70 de k si tot pe masina e fara joc in aceleasi conditii de functionare... Si cam orice am pus Lemforder le am " uitat" pe masina( tampoane motor, tampoane cutie) dar repet poate bucsele astea sunt bune

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Salut doru! Nu stiu ce brate am pe masina, am 50k km facuti cu ele in rom de cand am adus-o din germania. Cat ma costa operatiunea la tine cu tot cu manopera si cat dureaza?

Ms

 

 

bratele 600 daca sunt oem si 150 manopera...iar timp cam 2 ore....

Link to comment
Share on other sites

@malasorte este vb de pivoti aici si ce sa vezi, pivotii de pe bratele oem se scot la presa, iar Doru baga altii noi, nu se taie si nu se sparge nimic!

Este adevarat si basculele mele lemforder au tinut de noi cam aproape 40k km, iar acum cu meyle am 20k si se prezinta f bine!

Ca sa nu mai zic ca bucsele fluture de la bascule(lemforder) m-au tinut 32k km, ele fiind moi de noi...am zis atunci sa incerc meyle si ce crezi sunt mai rezistente fiind integral din cauciuc!

Nu stiu de unde scoti km aia fara numar si cu articulatii fara moarte, ca eu in Bucuresti nu reusesc cu lemforder ceea ce reusesc cu meyle...probabil si de aceea le spune si HD fiind mult mai rezitente!

 

Exemplul pe care mi-l-ai dat tu legat de mecanicul de la Bavaria care ti-a reomandat Lemforder este egal cu farmacistul care iti recomanda Bengay si nu NurofenGel... sper ca ma intelegi si de ce!

 

Si..sa fim seiosi nu exista nimeni care sa se fi plans de metoda asta, nici aici nici pe google de atatia ani!Cand o sa incline balanta plangeriolor in favoarea beneficiilor atunci se pot pune mari semne de intrebare, pana atunci cand nu exista nici macar unul de sa facem tevatura pe presupuneri?!

Link to comment
Share on other sites

@malasorte este vb de pivoti aici si ce sa vezi, pivotii de pe bratele oem se scot la presa, iar Doru baga altii noi, nu se taie si nu se sparge nimic!

Este adevarat si basculele mele lemforder au tinut de noi cam aproape 40k km, iar acum cu meyle am 20k si se prezinta f bine!

Ca sa nu mai zic ca bucsele fluture de la bascule(lemforder) m-au tinut 32k km, ele fiind moi de noi...am zis atunci sa incerc meyle si ce crezi sunt mai rezistente fiind integral din cauciuc!

Nu stiu de unde scoti km aia fara numar si cu articulatii fara moarte, ca eu in Bucuresti nu reusesc cu lemforder ceea ce reusesc cu meyle...probabil si de aceea le spune si HD fiind mult mai rezitente!

 

Exemplul pe care mi-l-ai dat tu legat de mecanicul de la Bavaria care ti-a reomandat Lemforder este egal cu farmacistul care iti recomanda Bengay si nu NurofenGel... sper ca ma intelegi si de ce!

 

Si..sa fim seiosi nu exista nimeni care sa se fi plans de metoda asta, nici aici nici pe google de atatia ani!Cand o sa incline balanta plangeriolor in favoarea beneficiilor atunci se pot pune mari semne de intrebare, pana atunci cand nu exista nici macar unul de sa facem tevatura pe presupuneri?!

Chiar atat au stat bratele originale pe masina si a fost rulata numai in Ro masina.... Si gandestete cat de greu este un e38.am uitat sa mentionez ca jante pe 16 cu caucicuri 215/65/16 . Acum voi poate va si credeti in Germania si umblati cu jante mari... atunci e de inteles. Nu am nici un interes sa mint. Ma rog fiecare face cum crede...

Ps si pe mine daca m ar tine doar 40 de k basculele cred ca le as face improvizati dar avand in vedere ca tin atat nu vad rostul. Rog alti posesori de e38 sa spuna ca au tinut bratele pe masina ma refer cele originaale. stima

pss cum am mai spus sincer mi ar placea sa fie adevarat treaba cu meyle ... daca as mai avea ceva de schimbat ar fii mult mult mai ieftin chiar mai putin de juma de pret fata de lemforder

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.