BMWClub: Bmw e92 335i - BMWClub

Jump to content

  • 31 Pages +
  • « First
  • 29
  • 30
  • 31
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Bmw e92 335i 2010 Rate Topic: ****- 10 Votes

#601 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 19 June 2019 - 22:18

[quote name='Dan_316i' timestamp='1560768823' post='2492782']<br>Bune anvelopele, mai ales la cata putere ai tu acum pe ea.<br>Eu zic ca ai facut alegere buna si cu suspensia, amortizoarele sunt suficient de ferme pt ce ai nevoie, iar arcurile progresive iti ofera un confort pt daily drive.

Multumesc, Dan_316i
Revin cu un review după montarea suspensiei.Legat de gume, chiar se simte diferența dintre 265 și 255, adică grip-ul este mult mai bun, dar asta se datorează și lsd-ului.

Attached File  IMG_20190619_30124.jpg (67.7K)
Number of downloads: 150

This post has been edited by cristy7610: 19 June 2019 - 22:25

2

#602 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 21 July 2019 - 13:38

Dupa cum spuneam, am optat ptr Bilstein B12 Pro Kit datorită review-urilor găsite pe diferite forumuri, majoritatea fiind pozitive.
Vineri m-am apucat de treabă iar în câteva ore au fost montate pe mașina.
Am făcut câteva deplasări iar prima impresie e una foarte bună, adica mult peste așteptări.Spun asta ptr ca nu ma așteptam sa fie atât de confortabilă, chiar mai confortabilă decât cea M-sport care era pe mașina, iar handling-ul mașinii sa fie net superior.Ma refer la felul cum se comporta pe curbe, viraje, trecerile peste diferite denivelări care acum nu se mai simt atât de pronunțat.
Pot spune că am făcut alegerea perfectă, deoarece căutam exact acest compromis; putin sportivă și în același timp confortabila ptr o mașina daily.

In privința aspectului, momentan nu e o mare diferența, dar din ce stiu in următoarea perioadă se vor mai lasa.
Am mai schimbat și chederul ușă șofer, acesta fiind puțin ciupit în la colț iar la viteza mai mare nu prea mai etanșa cum trebuie și apărea acel fluierat enervant..acum am rezolvat și problema asta.

Attached File(s)


5

#603 User is offline   MuscleMike 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1478
  • Joined: 03-October 07
  • Gender:Male
  • Location:cluj

Posted 21 July 2019 - 13:47

E incredibil de frumoasa și făcută cu gust...mai rar... Sa o stăpânești sănătos...

0

#604 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 21 July 2019 - 22:39

View PostMuscleMike, on 21 July 2019 - 13:47, said:

E incredibil de frumoasa și făcută cu gust...mai rar... Sa o stăpânești sănătos...



Multumesc la fel.
Pana la sfarsitul anului vreau sa upgradez si turbinele, sa o duc undeva la 550cp si aici ma opresc cu modificatul....sau nu 😀
1

#605 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 06 September 2019 - 11:31

După cum am spus, odată cu schimbarea suspensiei am inlocuit și flansele amortozoare cu altele stock, doar ca imediat dupa montarea lor am observat ca masina nu avea drop-ul dorit, așa că m-am interesat și am descoperit ca aceste flanse vin in 3 variante.

Le-am dat jos flansele stock si le-am montat pe cele ptr x-drive, diferența fiind destul de evidenta in aceasta poză.
Practic, am coborât masina cu încă 1cm pe puntea față .

Attached File(s)


0

#606 User is offline   SKW 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1936
  • Joined: 22-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 September 2019 - 13:54

Poti pune te rog part # de la fiecare in parte?
0

#607 User is offline   Cristian.O 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1437
  • Joined: 05-October 09
  • Gender:Male
  • Location:targu mures
  • Interests:B.M.W.

Posted 06 September 2019 - 14:54

Ne poți spune daca pe lângă faptul că mașina a coborât există și diferențe de stabilitate/rigiditate?
0

#608 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 06 September 2019 - 17:05

View PostSKW, on 06 September 2019 - 13:54, said:

Poti pune te rog part # de la fiecare in parte?


Standard - 31336760943
Packet M- 31306775098
X-drive -31336775097

0

#609 User is offline   SKW 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1936
  • Joined: 22-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 September 2019 - 20:02

Multumesc, se pare ca cea standard nu se mai afla in productie

Flansa amortizor f. - Cod OE: 31336760943 Info: Acest reper nu se mai afla in productie. Codul inlocuitor este: 31306775098

Eu am M Sports suspension si dupa ce am pus flanse SACHS masina sta mai ridicata de fata. Am 605mm iar in tabel spune ca trebuie sa am 591mm. Am pus de asemenea si amortizoarele tot SACHS

This post has been edited by SKW: 06 September 2019 - 20:07

0

#610 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 06 September 2019 - 20:14

View PostCristian.O, on 06 September 2019 - 14:54, said:

Ne poți spune daca pe lângă faptul că mașina a coborât există și diferențe de stabilitate/rigiditate?


Nu am simțit nicio modificare asupra manevrabilitatii sau orice altceva.
0

#611 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10933
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 06 September 2019 - 20:33

View Postcristy7610, on 06 September 2019 - 20:14, said:

Nu am simțit nicio modificare asupra manevrabilitatii sau orice altceva.


ma tot uitam si eu la kitul Bilstein b12 dar vad ca nu e disponibil la mine , doar arcurile Eibach , nu-mi dau seama daca as putea sa comand separat sau nu se pupa sistemul . Oricum tre sa-i pun ceva ca nu-mi place cand topaie
0

#612 User is offline   Dan_316i 

  • Securist
  • Group: Contributors
  • Posts: 4642
  • Joined: 21-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:BMW e36

Posted 06 September 2019 - 20:43

View PostSKW, on 06 September 2019 - 20:02, said:


Flansa amortizor f. - Cod OE: 31336760943 Info: Acest reper nu se mai afla in productie. Codul inlocuitor este: 31306775098

Ce gasesti acum in comert pe aftermarket este un hibrid intre cele doua.
0

#613 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 06 September 2019 - 20:59

Eu cand am comandat flansele, au făcut in baza VIN-ului, cel puțin așa mi-au spus cei de la magazin,doar ca nu erau cele M, care imi trebuiau ...din grabă nu am mai stat sa le compar cu cele originale ale mașinii, asa ca dupa montaj am observat diferenta...credeam ca e din cauza arcurilor, dar cei care mi-au vandut suspensia si-au dat seama si asa am aflat ca sunt mai multe variante la aceste flanse.
0

#614 User is offline   Dan_316i 

  • Securist
  • Group: Contributors
  • Posts: 4642
  • Joined: 21-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:BMW e36

Posted 06 September 2019 - 21:47

La fel am patit si la e36, flanse luate dupa serie sasiu varianta M, dar au venit 'standard'.
La e92 m-am bucurat de anomalia asta pentru ca asa pot intra si eu in parcarea de la serviciu.
0

#615 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 06 September 2019 - 22:12

Daca vrea cineva flanse stock la jumatate de pret, folosite cateva sute de km, sa imi lase un PM.
0

#616 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 17 September 2019 - 22:37

Cautam de ceva timp kit-ul asta iar azi am avut norocul să îl găsesc la un pret foarte bun, așa că nu am mai stat pe gânduri și l-am luat.
Urmează să îl montez împreună cu plăcuțe noi si furtunasele upgradate.
Kit-ul e format din etrieri M3+discuri M-performance(370mm).Daca venea cu discurile de M(380mm) as fi avut nevoie de niste adaptoare speciale, dar in cazul de fata sunt plug&play la 335i.
Vorbeam cu un neamt care se ocupă doar cu acest retrofit iar ptr un set de adaptoare la discurile de M mi-a cerut 500 euro :))
Lasa frate , ca daca vreau sa pun discuri M pot face adaptoarele astea mult mai ieftine.


Attached File  IMG_20190917_59845.jpg (56.45K)
Number of downloads: 70
0

#617 User is offline   SKW 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1936
  • Joined: 22-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 17 September 2019 - 22:50

View PostDan_316i, on 06 September 2019 - 21:47, said:

La fel am patit si la e36, flanse luate dupa serie sasiu varianta M, dar au venit 'standard'.
La e92 m-am bucurat de anomalia asta pentru ca asa pot intra si eu in parcarea de la serviciu.


da, dar daca pui putina greutate in ea, se lasa de spate si mai rau si chiar arata urat
0

#618 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10933
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 18 September 2019 - 02:29

View Postcristy7610, on 17 September 2019 - 22:37, said:

Cautam de ceva timp kit-ul asta iar azi am avut norocul să îl găsesc la un pret foarte bun, așa că nu am mai stat pe gânduri și l-am luat.
Urmează să îl montez împreună cu plăcuțe noi si furtunasele upgradate.
Kit-ul e format din etrieri M3+discuri M-performance(370mm).Daca venea cu discurile de M(380mm) as fi avut nevoie de niste adaptoare speciale, dar in cazul de fata sunt plug&play la 335i.
Vorbeam cu un neamt care se ocupă doar cu acest retrofit iar ptr un set de adaptoare la discurile de M mi-a cerut 500 euro :))
Lasa frate , ca daca vreau sa pun discuri M pot face adaptoarele astea mult mai ieftine.


Attachment IMG_20190917_59845.jpg

nu sunt chiar usor de facut , sunt niste rusi care produc din duraluminiu , probabil ca se pot replica dar nu e chiar la ochi treaba , mie mi-au cerut 400 $ pe adaptoarele fata la seria 6 , sunt curios daca vei simti imbunatatire la franare acum , ma refer aici la franarea de la viteza mare gen 150 +
0

#619 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 18 September 2019 - 05:39

View PostMyx, on 18 September 2019 - 02:29, said:

nu sunt chiar usor de facut , sunt niste rusi care produc din duraluminiu , probabil ca se pot replica dar nu e chiar la ochi treaba , mie mi-au cerut 400 $ pe adaptoarele fata la seria 6 , sunt curios daca vei simti imbunatatire la franare acum , ma refer aici la franarea de la viteza mare gen 150 +

Bine de stiut.
Momentan nu am in plan sa pun discuri M, cele Performance sunt de ajuns.
Sa ceri 500€ ptr doua plăcute metalice, mi se pare un pret foarte exagerat.
Momentan nu sunt acasă, sa le pot monta dar sunt sigur ca va fi o diferenta intre etrierii cu un singur pistonas si discuri de 348mm, fata de astea cu 4 pistonase si diamteru de 370mm.

This post has been edited by cristy7610: 18 September 2019 - 05:58

0

#620 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 31 October 2019 - 05:59

Poate cineva de aici va fi in aceeasi situație si nu va trebui sa desfaca toata masina ptr a rezolva problema asta, relativ simplă.
Practic, masina a inceput sa tragă dreapta, nu ceva de speriat, dar evident..Am zis ca ar fi din cauza unghiului de fugă deoarece am schimbat suspensia cu ceva timp in urma....fiind plecat nu am avut timp sa fac o programare, drept urmare cand am ajuns acasă, m-am prezentat imediat la un atelier din Cta care se ocupa cu asa ceva.Din spusele lor, masina nu ar fi trebuit sa tragă dreapta, totul fiind aproape in parametri, dar la insistențele mele au mai facut cateva reglaje fine.Am iesit imediat in probe, la fel, masina se ducea in dreapta mai ales la peste 100km/h..am revenit la ei, facut din nou reglaje, degeaba, totul era in parametrii, doar ca problema mea ramanea nerezolvată.. am zis sa mai incerc si la altii, poate sculele astora nu erau calibrate corect si asa am ajuns la cel de-al doilea atelier.Fara sa le spun absolut nimic, i-am lasat sa isi faca treaba.Mi-au confirmat si ei ca totul e OK si ca nu mai au ce sa regleze, cauza fiind alta ptr problema mea...de aici incepe show-ul: am inceput prin a inversa rotile, anvelopele, echilibrat rotile din nou, verificat presiunea presiunea,controlat toata articulatia,controlat franele, iesit in probe, la fel, masina se ducea in dreapta.Am zis ca poate o fi de la capetele de bara(direcție) si le-am inlocuit si pe astea, demontat din nou toata suspensia(fata, spate) inversat arcurile intre ele, masina tot in drepata se ducea...Mi-am amintit ca inainte de montarea noii suspensi, am inlocuit bucsile de la bara stabilizatoare.Înainte să le înlocuiesc din nou, am anulat complet bara stabilizatoare, adica ambele bielete antiruliu au fost scoase...am iesit in probe si surpriză, masina nu mai trăgea absolut deloc!! Am cumparat din nou aceleași bucse ptr bara, același brand si le-am montat împreună cu bieletele, astfel am rezolvat problema.
Singura explicatie ar fi ca bara stabilizatoare era tensionata si din cauza asta masina se ducea spre dreapta.Pe cine am întrebat, nimeni nu mi-a sugerat sa umblu la bucsile astea, ba mai mult, am fost luat in ras cand am pomenit de ele... Dupa cum am spus si la început, o chestie destul de simplă mi-a provocat atatea bătăi de cap.
7

Share this topic:


  • 31 Pages +
  • « First
  • 29
  • 30
  • 31
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro