Jump to content

Bmw e92 335i


cristy7610

Recommended Posts

Salutare si scuze ptr raspunsul Întârziat.

Tu ti-ai codat noile frane? Adica ai codat opĂâşiunea SPBR(retrofit sport brake).

Multi nu stiu ca trebuie sa codeze si franele,ptr a beneficia la maxim de noul upgrade. Practic, prin acest coding, pompa ABS stie cum sa gestioneze mai bine modificĂŁrile facute.Poate din cauza asta ai acel feeling de pedala moale.

Da ,nu chiar asa ,am ajuns codul masinilor de politie germane care au franele mĂŁrite

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

S-a cam pus praful pe aici.

 

 

Daca tot stam pe acasĂŁ, am zis sa nu stau degeaba,asa ca am retapițat fetele de usi in piele Nappa si cusĂŁturi in culoarea mașinii, sa aducĂŁ putina culoare la interior.

Anul trecut am ĂŽnlocuit franele fata cu cele M-Performance, iar pe spate au rĂŁmas cele stock, pana când am gĂŁsit un set nou M-Performance(etrieri,plĂŁcuțe) si discuri de pe E60 535i, Zimmerman cu diametrul de 245mm.

post-51658-0-32446400-1590175480_thumb.jpgpost-51658-0-23404700-1590175509_thumb.jpg

 

post-51658-0-38654000-1590175527_thumb.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Aseara am facut cateva franari mai bruște, sa vad daca e vreo diferenta si pot spune 100% ca acest setup isi face treaba mult mai bine fata de cel stock.

 

Daca aveti in plan upgrade-ul la aceste frane, va spun ca investiția se merita pe deplin.

De asemenea, am instalat ultimul update MHD V.9, stage 2+ 98 Octans, masina parca sta tot timpul ĂŽncordatĂŁ, accelereazĂŁ mai rapid ĂŽn comparatie cu V7.1 aceasta fiind considerata cea mai buna versiune de pana acum, dar se pare ca V.9 e un pic mai sportivĂŁ.

 

 

Vad ca au bagat opțiuni noi ĂŽn aplicație, cum ar fi :

 

- launch control ptr transmisie manualĂŁ

- new burble options

- max cooling mode

- new interface

post-51658-0-94464500-1590304882_thumb.jpg

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare

E ceva timp de când nu am mai postat ceva, asa ca mai fac unele update-uri.

 

Masina a fĂŁcut luna asta 130k de km și aproape 7 ani de când sunt proprietarul ei și pot spune ca sunt super impresionat de ce oferĂŁ acest model, ĂŽn special motorizarea N54.

Ma gândesc sa trec la ceva nou, dar nu ma lasĂŁ inima sa o dau, am pus prea mult suflet, pasiune, munca și bani ĂŽn ea, sunt conștient ca banii nu ii voi mai recupera, dar feeling-ul pe care ĂŽl am dupĂŁ fiecare activitate, ca e șofat sau reparație, nu se poate explica ĂŽn cuvinte.

 

Ăn urma cu câteva zile i-am fĂŁcut cadou o baterie noua, Varta AGM, cea pe care o avea ĂŽncepea sa dea semne de oboseala dupĂŁ 6 ani de utilizare.

Imediat dupĂŁ ce i-am inlocuit bateria, i-am fĂŁcut și schimbul de ulei Motul 5W40, iar la doua zile dupĂŁ ĂŽmi apare o eroare ĂŽn bord, legata de termostat. M-am gândit ca dacĂŁ tot umblu acolo sa il schimb, ar fi bine sa inlocuiesc și pompa de apĂŁ, drept urmare am comandat-o și pe aceasta.

AstĂŁzi m-am apucat de treabĂŁ ĂŽn jur de ora 16:00 și am terminat undeva la 20:00, fĂŁrĂŁ sa ma grĂŁbesc.Surpriza a fost când am vĂŁzut ca alimentarea(cele doua fire) termostatului era deterioratĂŁ și din cauza asta am avut eroarea aia.Daca m-as fi uitat ĂŽnainte la cablaj, poate ca economiseam 2000 de lei, dar dacĂŁ tot m-am apucat de treaba, am zis sa o duc la bun sfârșit și asta am și fĂŁcut. DacĂŁ vreți sa ĂŽnlocuiți pompa de apĂŁ, ĂŽnarmați-va cu multa rĂŁbdare, chiar e necesarĂŁ.

 

Ca am ĂŽntrat ĂŽn horĂŁ și m-am activat am fĂŁcut comanda și la injectoare, ultima versiune, index 12.

Am hotĂŁrât sa le schimb pe toate, chiar dacĂŁ cele actuale ĂŽncĂŁ mai duceau bine mersi, câteodatĂŁ injectorul nr.6 avea toane doar dimineața la prima pornire și mai dĂŁdea ceva oscilații la relantiu.Dupa ce ĂŽși fĂŁcea "numĂŁrul" totul mergea perfect, mai ales ĂŽn ture ridicate, dar la 130k cred ca e indicat sa le ĂŽnlocuiesc.

Sper ca mâine sa le primesc, poate le și pun.Ptr codare folosesc aplicația Protool, aplicatie care face toatĂŁ treaba sa arate ca o joaca de copil.

Mai am ĂŽn plan luna aceasta ĂŽnnoirea ambreiajului, adicĂŁ volanta, placa, disc, rulment cu kit-ul de pe 550i.

Ăn urma cu 5..6 ani i-am pus placa și discul de 550i și ĂŽncĂŁ mai rezistĂŁ, dar la volanta (originala) nu prea mai am așteptĂŁri.

 

Undeva prin Aprilie i-am inlocuit pompa de ĂŽnalte( OEM) si bujiile, am trecut pe NGK.Astea se descurca mult mai bine fata de cele Bosch.

 

Acum ma gândesc cã dacã as pune masina asta la vânzare, singurul motiv ptr care as face pasul, ar fi sa trec la noul model de M3 G80, doar atât, altceva nu cred ca m-ar interesa.

post-51658-0-96723100-1630622866_thumb.jpgpost-51658-0-67207600-1630622893_thumb.jpgpost-51658-0-58486700-1630622928_thumb.jpgpost-51658-0-53028700-1630622962_thumb.jpgpost-51658-0-00104200-1630623074_thumb.jpgpost-51658-0-35278300-1630623168_thumb.jpg

 

 

 

 

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa si intretinuta bine, intrebare filtrele acelea de aer aftermarket fac ceva? Adica ma gandesc ca trag ceva aer cald acolo . Ca si curiozitate daca ar fi sa o vanzi cat ai cere?

 

Filtrele astea sunt baza, dacĂŁ pot spune asa.Inainte sa le iau, am citit și rascitit pe forum-uri și cam 90% dintre posesorii de N54 au aceste filtre DCI BMS (Burgermotorsport).Parca am mai discutat pe acest topic importanta lor.

Flow-ul de aer e mult mai mare fata de cel stock, asta fiind si problema atunci când crești puterea la N54.Au apĂŁrut fel și fel de modele cu carcasĂŁ, semiinchise, ĂŽnchise și absolut niciun model nu oferĂŁ performanta ĂŁstora DCI(dual cone intake)S-au fĂŁcut teste cu privire la diferența de temperaturĂŁ dintre cele ĂŽnchise vs. DCI si s-a demonstrat ca rolul major ĂŽn toatĂŁ ecuația asta ĂŽl are Intercooler-ul, nicidecum filtrele.Acesta are rolul de a raci aerul care ĂŽntra motor ĂŽn funcție de cât de bine face transferul de temperaturĂŁ la exterior.Momentan am modelul de la Wagner Performance Evo 1, cel cu conectorii stock.Daca as monta alte turbine upgardate, sa o duc la peste 500cp, ar fi nevoie de un intercooler mai mare, gen VRSF 7.5 sau Wagner Competition.

 

Cu privire la prețul ei, ĂŽn cazul ĂŽn care as pune-o la vânzare, fĂŁrĂŁ 15k nu as da-o ptr nimic ĂŽn lume.

 

Legat de aplicație, chiar nu știu dacĂŁ este și pe IOS, eu utilizez doar Android.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Intrebarea este: ai vinde-o,la 15k? ��

 

 

Ma uit și eu la ce se mai vinde pe la noi și parcă prind curaj...știi vorba aia.

La prima vedere veți spune ca cer mult, dar sa fac doar așa un calcul cu ce am băgat în ultima perioadă(4 luni)doar pe mentenanță, reparații preventive...Repet, tot ce am schimbat a fost doar preventiv, nicidecum ca ar fi fost probleme la masina asta, nu mai pun munca și alte detalii care nu-si mai au rostul, dar per total s-a cheltuit peste 17500 lei.As pune lista cu tot ce tine de upgrade-uri, customizare(interior-exterior, codări, modificari, soft-uri) dar dacă as trage linie sigur nu mi-ar face bine :)

 

 

-6 Injectoare index 12 + distantiere (6000 lei)

-Pompa înalte HPFP(1700 lei)

-Bujii NGK Cold Start+ Bobine BOSH OEM(1300 lei)

-Pompa apă+termostat(2100 lei)

-Baterie AGM(1000 lei)

-Ulei + filtre(450 lei)

 

Le-am comandat, urmează sa le primesc:

 

-Volanta(2500lei)

-Kit ambreiaj 335is( 1800 lei)

-kit complet furtune frână metalice (600 lei)

-Filtre aer DCI VRSF(500 lei)

Edited by cristy7610
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh1.gif ironic

@silviu, chiar nu sunt ironic. Am mai cumparat o masina de la el, un 320d, acum 6-7 ani, doar ce o cumparase pe actuala.

 

Atunci mi-a zis ca nu o vinde, poate peste 10 ani, deci mai asteptam daca e nevoie.

 

Ideea este ca masina asta nu se mai fabrica, si sincer, pretul ar trebui sa creasca.

Plus ca este intretinuta exemplar si are modificari aduse 🥰

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@silviu, chiar nu sunt ironic. Am mai cumparat o masina de la el, un 320d, acum 6-7 ani, doar ce o cumparase pe actuala.

 

Atunci mi-a zis ca nu o vinde, poate peste 10 ani, deci mai asteptam daca e nevoie.

 

Ideea este ca masina asta nu se mai fabrica, si sincer, pretul ar trebui sa creasca.

Plus ca este intretinuta exemplar si are modificari aduse 🥰

 

Salutare :)

Da, ai dreptate, la modelul asta pretul chiar a ĂŽnceput sĂŁ-i creasca.

Uite un exemplu, pe Germania una din 2011 cu câteva upgrade-uri, având cutie DCT si aceiași km ca și a mea se vinde la prețul de 27900€.m.De fapt, astfel de mașini sunt foarte cĂŁutate.

Am câțiva prieteni care locuiesc acolo și toți imi spun același lucru...La 335i și M3 e92 preturile au ĂŽnceput sa creascĂŁ foarte mult, deja un M3 e92 sub 35000€ nu te apropii de el.Ma refer la ceva ĂŽntreținut, care are deja cuzinetii ĂŽnlocuiți, aceasta fiind cea mai cunoscuta problema la aceste motoare V8.

post-51658-0-37359500-1632262135_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare

A trecut ceva vreme de când nu am mai updatat acest topic și asta din cauza ca 335-ul care m-a plimbat si mi-a pus zambetul pe buze timp de 8 ani, a trebuit sa ma despart de el ca sa fac loc noii achiziții.

Sa fiu sincer, mereu am visat la un M, iar urma cu doua luni am reușit sa il îndeplinesc, devenind posesorul unui M3 Competition.

Mai multe detalii le voi face cunoscute în noul topic legat de acest model.

 

 

 

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.