BMWClub: Martor filtru de particule - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Martor filtru de particule

#1 User is offline   avanzato67 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 27 November 2015 - 09:33

Va salut.
Nu demult, mi s-a aprins in bord martor de filtru de particule. Am dus masina in service si au facut urmatoarele:
-schimbat bujiile incandescente
-schimbat senzor presiune filtru particule
-regenerare filtru particule
-schimbat filtru ulei
-schimbat ulei
Dupa ce-am plecat din service, in nici 5km mi s-a aprins din nou. M-am reintors si mi-au spus ca senzorul n-a fost montat ok. Azi, dupa nici 1saptamana, iar mi s-a aprins martorul. Aveti vreo idee?
Precizez ca masina e un E90 2008 318D cu 235.000 km in bord. Masina trage bine, turatia urca fara probleme, nu se blocheaza la 2000-2200.
Multumesc.
0

#2 User is offline   relu neatu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 374
  • Joined: 06-January 10
  • Gender:Male

Posted 27 November 2015 - 10:07

Intra in meniu si reseteaza intervalul la DPF
0

#3 User is offline   avanzato67 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 27 November 2015 - 10:23

Nu tin minte sa fi vazut aceasta optiune in iDrive menu. Dar am sa caut pe net un "HowTo".
Merci.
0

#4 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 7794
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 27 November 2015 - 10:34

Filtrul de particule nu este etern. La peste un anumit grad de colmatare, regenerarea devine ineficienta. La km aia, te-a tinut chiar mult.

Iti trebuie un alt DPF.

#5 User is offline   avanzato67 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 27 November 2015 - 10:40

Cei de la service nici nu au luat in calcul varianta inlocuirii cu unul nou. Ba mai mult mi-au spus "deaia nu se schimba piesa asta, fiindca stie sa se regenereze singura. Nu se pune problema schimbarii, filtru arata foarte bine".
1. daca ma duc inapoi la acelasi service, n-o sa stie ce sa faca cu ea
2. iar schimb service-ul? in cine sa am incredere. deja incerc service nr3 in TM
3. banatcar e varianta? :)
Voi ce ati face?
Merci.
0

#6 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 7794
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 27 November 2015 - 10:44

La cum a explicat omul, da iti trebuie alt service. DPF-ul se regenereaza pana la un punct. Adica regenerarea mai curata ceva dar nu-l curata suficient cat sa devina etern.

La banatcar iti vor spune sa il inlocuiesti. Cel mai bine, daca tii la masina & mediu & toate cele, e ca cumperi in DPF nou si sa-l pui pe masina la un alt service. La reprezentanta te vor rupe cu pretul.

DPF-ul tine udneva intre 150-200k km, plus/minus stil de condus, motorina, uleiuri etc.

Schimbarea service-ului nu tine loc de filtru nou :)

De curiozitate, la ce service-uri ai fost?

#7 User is offline   avanzato67 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 27 November 2015 - 10:54

Inainte sa ma duc la service cu problema asta, citisem pe forum si ma asteptam la 2 variante din partea lor:
1. schimbare DPF
2. anulare DPF
Eu din start am vrut sa exclud varianta regenerarii fiindca stiam ca la ~200.000km se cam duce piesa. Dar la cum au pus ei problema, am zis ca ei stiu mai bine. Astia sunt AutoXpert.
Pana acum am avut experienta proaste cu ProMotor si AutoOvarom. Refuz sa ma intorc la astia.
Tin la masina, chiar deaia dupa o citire mai amanuntita am exclus varianta anularii DPF-ului. Dar in ce service sa am incredere? La ce pret sa ma astept?
0

#8 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 7794
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 27 November 2015 - 10:59

Din experienta mea in Timisoara, merg la BanatCar pt operatiuniile care nu merita facute in alta parte: schimb lichide, verificari periodice, tinichigerie.

Apoi, pt celalte cel mai decent e sa cumpar singur piesele si apoi fie le montez eu fie merg la pitstop. Am fost de vreo 2 ori la ei si au fost ok. Am asistat la lucrare insa au tendinta de a te intapa la manopera daca nu esti atent. Sa cumperi piese de la ei e teapa. Sunt aproape ca la reprezentanta.

Am fost si eu la promotor si nu mai merg pe acolo. Mai ales pt modul in care s-au comportat. Parca venisem la ceva servce din viitor unde ei doar daca voiau imi reparau masina :sick:

#9 User is offline   320i e36 

  • Senior
  • Group: Vanzatori Autorizati
  • Posts: 888
  • Joined: 10-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Chip Tuning Profesional!
    Oferta membrii BMWClub!
    Anulare filtru particule!
    0727854471.
    www.chiptuning.pagix.ro

Posted 27 November 2015 - 11:00

E simplu.., daca nu vrei sa elimini filtru DPF cumperi unu nou si il montezi - ai grija sa fie OEM ( nu trebuie mare service pentru asta...).

ps: presiunea diferentiala cat e ?
0

#10 User is offline   avanzato67 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 27 November 2015 - 11:07

BanatCar nici nu a stat la discutii cand a auzit ca masina are 235.000 km. Mi-a spus ca piesa trebuie schimbata odata la 200.000 km conform producatorului. Oferta de pret: 9000lei
Iar discutam despre anulare DPF? Eu is in ceata pe subiectul acesta. E o varianta legala/morala/ok?
0

#11 User is offline   320i e36 

  • Senior
  • Group: Vanzatori Autorizati
  • Posts: 888
  • Joined: 10-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Chip Tuning Profesional!
    Oferta membrii BMWClub!
    Anulare filtru particule!
    0727854471.
    www.chiptuning.pagix.ro

Posted 27 November 2015 - 11:10

Daca nu vrei sa anulezi dpf-ul trebuie filtru nou pentru un rezultat de durata. Alta varianta de durata nu prea exista din pacate.

Bafta !

This post has been edited by 320i e36: 27 November 2015 - 11:12

0

#12 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10036
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 27 November 2015 - 11:46

View Postavanzato67, on 27 November 2015 - 11:07, said:

BanatCar nici nu a stat la discutii cand a auzit ca masina are 235.000 km. Mi-a spus ca piesa trebuie schimbata odata la 200.000 km conform producatorului. Oferta de pret: 9000lei
Iar discutam despre anulare DPF? Eu is in ceata pe subiectul acesta. E o varianta legala/morala/ok?

E ok :))
0

#13 User is offline   darius_x 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1623
  • Joined: 01-June 10
  • Gender:Male
  • Location:cluj_napoca

Posted 27 November 2015 - 13:32

tu excluzi ce a mai buna si sigura varianta..CURATAREA, orice ce DPF se poate curata! am vazut dpf uri infundate in asa fel incat nici nu mai pornea masina, si dupa curatare nu au mai avut probleme.


deageaba spui ca sa tureaza peste 3000rpm, asta nu inseamna ca e ok dpf-u, am avut si eu aceiasi problema la un 318d din 2009! iti pun doua linku cu inainte si dupa curatare sa vezi diferenta...




0

#14 User is offline   fantozzi007 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 400
  • Joined: 13-January 08
  • Gender:Male
  • Location:from anywhere

Posted 30 November 2015 - 09:18

DPF-ul se poate curata ! Operatia costa in jur de 150-200 E si este garantata. Nu se curata cu soda caustica, lichid de frana sau alte tampenii pe care le-am mai auzit, incearca sa cauti pe net, firma este din Bucuresti. Exclude varianta cu anulare DPF, nu este o solutie !
0

#15 User is offline   iulyvip 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 231
  • Joined: 28-September 12
  • Gender:Male
  • Location:falticeni-suceava

Posted 01 November 2016 - 16:00

View Postdarius_x, on 27 November 2015 - 13:32, said:

tu excluzi ce a mai buna si sigura varianta..CURATAREA, orice ce DPF se poate curata! am vazut dpf uri infundate in asa fel incat nici nu mai pornea masina, si dupa curatare nu au mai avut probleme.


deageaba spui ca sa tureaza peste 3000rpm, asta nu inseamna ca e ok dpf-u, am avut si eu aceiasi problema la un 318d din 2009! iti pun doua linku cu inainte si dupa curatare sa vezi diferenta...

https://www.youtube....h?v=6rJ8kp4w_HQ

https://www.youtube....h?v=IX1HompUOz8


salut! din nou problema DPF: cu vreo 3 ore in urma s-a aprins din nou martorul DPF, mentionez ca l-am curatat acum 3000 km! ce m-i se pare straniu e ca masina merge foarte bine: sta bine in turatii, motorul trage bine nu stiu ce sa zic, treaba e ca se aprinde cand se incalzeste motorul bine! cat este rece nu se aprinde! dupa vreo 15 min de rulaj se aprinde...daca o las vreo 20 min si pornesc iar nu se mai aprinde martorul tot asa vreo 10-15 min! mecanicul a facut o diagnoza si cica ar fi de vina turbina( se blocheaza nu stiu ce naiba la ea si de asta se aprinde si martorul ca nu da voie sa faca regenerare) eu din cate am citit pe forum nu am auzit de asa ceva! mentionez ca masina se prezinta exemplar cand merg cu ea! E90 320d 2005 automat M47! pareri ceva sunt binevenite! ma gandesc sa fac o diagnoza si la BMW sa vad ce zic aia de acolo.....
0

#16 User is offline   six in line 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 851
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Dumbravita ( Timisoara)
  • Interests:Fast cars, hot women, exotic destinations and M O N E Y

Posted 01 November 2016 - 16:49

Filtrul ala e vechi, s-a regenerat timp de 9 ani si vreo 240k km. Ce mai vrei de la el? Accepta faptul ca trebuie schimbat, altfel il poti curata cu Persil, pasta de dinti Sensodyne, poti sa-l dai si cu apa de gura LISTERINE si tot nu-si va reveni. A ajuns la capat de drum si nici o regenerare sau icoana de-a lui Arsenie Boca nu-l va curata de cenusa sau pacate. Ori il schimbi cu unul nou, ori ramai cu eroarea in bord. E normal ca masina INCA sa traga bine, nu inseamna ca filtrul DPF e atat de infundat incat sa nu mai traga masina deloc, dar vei ajunge si acolo fara indoiala. Daca vrei sa te convingi, suna la BMW AG si intreaba de durata de viata a unui DPF si iti vor spune baietii care le fabrica. Daca citesti pe forum, multi iti vor spune ca nemtii aia prosti care au proiectat masina, zic sa-l schimbi doar ca sa mai vanda ei o piesa scumpa si sa te usureze pe tine de bani. Asta cu curatarea filtrului DPF e romanism pur. E ca si cum ai refolosi filtrul folosti de la tigara. Il scoti din foita rulata si il refolosesti la o tigara nou rulata. Gustul si performantele vechiului filtru vor lasa de dorit.
0

#17 User is offline   iulyvip 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 231
  • Joined: 28-September 12
  • Gender:Male
  • Location:falticeni-suceava

Posted 01 November 2016 - 17:10

View Postsix in line, on 01 November 2016 - 16:49, said:

Filtrul ala e vechi, s-a regenerat timp de 9 ani si vreo 240k km. Ce mai vrei de la el? Accepta faptul ca trebuie schimbat, altfel il poti curata cu Persil, pasta de dinti Sensodyne, poti sa-l dai si cu apa de gura LISTERINE si tot nu-si va reveni. A ajuns la capat de drum si nici o regenerare sau icoana de-a lui Arsenie Boca nu-l va curata de cenusa sau pacate. Ori il schimbi cu unul nou, ori ramai cu eroarea in bord. E normal ca masina INCA sa traga bine, nu inseamna ca filtrul DPF e atat de infundat incat sa nu mai traga masina deloc, dar vei ajunge si acolo fara indoiala. Daca vrei sa te convingi, suna la BMW AG si intreaba de durata de viata a unui DPF si iti vor spune baietii care le fabrica. Daca citesti pe forum, multi iti vor spune ca nemtii aia prosti care au proiectat masina, zic sa-l schimbi doar ca sa mai vanda ei o piesa scumpa si sa te usureze pe tine de bani. Asta cu curatarea filtrului DPF e romanism pur. E ca si cum ai refolosi filtrul folosti de la tigara. Il scoti din foita rulata si il refolosesti la o tigara nou rulata. Gustul si performantele vechiului filtru vor lasa de dorit.


momentan sunt in Italia si aici am facut si curatarea cu garantie un an! am inteles demult treaba asta cu DPF numai ca m-a lasat aici in Italia si alta alternativa nu am avut(nu as da 2000 euro pe un DPF nou, mai degraba OFF cu el, nu zic ca pt o masina mai noua nu s-ar merita dar la mine nu mai vad nici un rost) inainte de curatare masina nu tragea si nici nu trecea de 3000 rpm dar acum cu tot cu eroare in bord se comporta foarte normal! ce vreau eu sa stiu este daca e adevarat ca poate sa fie si de la turbina dupa cum a spus mecanicul! ma nedumereste faptul ca se aprinde doar cand e cald motorul, cand e rece nu se aprinde! releu si bujii am schimbat noi Bosch acum nu stiu cum e cu senzorii de presiune sau termostatele! daca stii ceva e binevenit!stima
0

#18 User is offline   iulyvip 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 231
  • Joined: 28-September 12
  • Gender:Male
  • Location:falticeni-suceava

Posted 01 November 2016 - 19:30

sa aiba vreo treaba pompa de apa, la service mi-au zis ca e pe duca! am mers cu masina 15 min mai turat si cu meniul ascuns pe bord la temp apei! a urcat pana la 60 grade iar cum calcam frana scadea la 58-59 grade! sa aiba vreo legatura asta oare si sa nu isi faca regenerare?
0

#19 User is offline   bmwdreamer 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 121
  • Joined: 08-December 13
  • Gender:Male
  • Location:bacau
  • Interests:GSm&service

Posted 02 November 2016 - 00:52

absolut.astazi am inlicuit ambele termostate,apa nu urca,dpf nu regenera.acum am apa la.92 grade constant,termostatul egr era defect,cel motor e ok.
0

#20 User is offline   iulyvip 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 231
  • Joined: 28-September 12
  • Gender:Male
  • Location:falticeni-suceava

Posted 04 November 2016 - 23:54

View Postbmwdreamer, on 02 November 2016 - 00:52, said:

absolut.astazi am inlicuit ambele termostate,apa nu urca,dpf nu regenera.acum am apa la.92 grade constant,termostatul egr era defect,cel motor e ok.


am mers astazi cu masina vreo 20 km stand cu ochiul pe temp apei: mers cu 110km/h nu trecea de 60 grade iar la mers mai de oras nu trecea de 75! sper sa fie de la asta problema si nu ii da voie sa se regenereze!
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro