Jump to content

vopsire piesa total sau partiala


bardcat

Recommended Posts

Salut,

 

Am o infundatura nasoala pe muchie la aripa spate, care nu se poate rezolva doar cu ventuze ci trebuie si putin chit si revopsita.

La reprezentanta au zis ca ei revopsesc toata piesa(aripa). Am sunat si la un service recomandat pentru tinichigerie si au zis ca ei revopsesc doar partial (zona afectata), pe motiv ca ar trebui pastrata cat mai mult din vopseaua de fabrica.

 

Acum nu stiu cum e mai bine, vopsire partiala a piesei sau totala?

 

Mentionez ca fac pe casco problema.

 

Ah si inca o intrebare, ar fi indicat sa ma duc la reprezentanta pentru o garantie in plus sau se poate la orice service? Eventual imi puteti recomanda unul bun in bucuresti.

 

Merci,

Link to comment
Share on other sites

Se recomanda revopsirea barii, mai ales daca masina are o culoare/vopsea metalizata.

 

Mergi la un specialist vopsitor, care stie ce face. Sigur si reprezentanta (probabil) iti v-a pune bara noua ca sa justifice banii..

Daca casco nu te afecteaza la asigurarea urmatoare NU te uita dupa ieftin, pentru ca exista un motiv pentru care e ieftin..

Link to comment
Share on other sites

Ambele sunt OK daca sunt facute bine. Un plus de atentie necesita vopsirea partiala pt ca ochiul ar observa mai usor eventualele diferente.

 

Eu am o revopsire partiala a aripii spate efectuata la BMW si e f ok. Nu se observa nimic. Deci se poate.

 

Pana la urma depinde de service. Rau poate iesi oricum. E doar statistica pana la urma.

Link to comment
Share on other sites

Merci de raspunsuri... o intrebare mai am. Nu am inteles pana la urma daca este indicat sa vopsesti cat mai putin pe motiv ca vopseaua originala e mereu mai buna decat ce ar putea sa faca un service-ul. Si in cazul acesta o vopsea partiala este indicata.

 

In cazul meu facand reparatia pe casco nu ma intereseaza banii, intreb doar daca este vreun avantaj sa vopsesc partial...

 

Un service bun in bucuresti cunoasteti?

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

Se poate partial si daca e metalizata.

 

Merci de raspunsuri... o intrebare mai am. Nu am inteles pana la urma daca este indicat sa vopsesti cat mai putin pe motiv ca vopseaua originala e mereu mai buna decat ce ar putea sa faca un service-ul. Si in cazul acesta o vopsea partiala este indicata.

 

In cazul meu facand reparatia pe casco nu ma intereseaza banii, intreb doar daca este vreun avantaj sa vopsesc partial...

 

Avantaj nu ai. Doar pret mai mic si risc sa se vada diferenta mai mare. Dar e doar risc. Se poate sa nu se vada nimic.

 

Daca vopsesti la reprezentanta nu mai e problema ca nu ai vopseaua originala.

Link to comment
Share on other sites

oricat de bine ar fi efectuat, oricat de pierdut se lauda vopsitorul ca il face la un retus tot o sa se vada diferente. ca vor fi mari ca vor fi mici intr-adevar depinde.

 

daca iti permiti sa platesti piesa ptr vopsit integral nu vad de ce te ai gandi la retus. si daca nu iti permiti iti recomand sa o lasi asa si o vopsesti cand iti permiti :D

 

totusi arata-ne si zona exact. daca e o portiune ffffffff mica atunci e posibil sa nu merite sa vopsesti piesa integral.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Pai eu am asa ceva pe masina si nu e diferenta. Nu vad de ce lumea spune ca oricum va fi diferenta. Nu este. Si nu numai eu m-am uitat cautand diferentele...

 

In cazul meu a fost ceruta o revopsire partiala de catre asigurator (Allianz).

Link to comment
Share on other sites

Merci de raspunsuri... o intrebare mai am. Nu am inteles pana la urma daca este indicat sa vopsesti cat mai putin pe motiv ca vopseaua originala e mereu mai buna decat ...

 

Nu exista vopsea originala, care sa nu fie DECOLORATA. Poate doar daca masina ta a stat tot timpul la umbra... in zi insorita..

 

Vopseaua ... originala este doar vopsea (si lac si alte alea) data in fabrica, in conditii ... ideale si UNIFORM!

 

Vopseaua masinii tale are un cod dupa care te/se orienteaza specialistul vopsitor... care ar trebui sa aiba cuptor... cu toate ca ma indoiesc ca o sa porneasca cuptorul pentru o bara, dar oricum va sti ce sa faca sa aiba un client multumit, mai ales daca are mana si talent.

 

Asa ca, daca nu te uiti la bani, casco etc. dupa cum insisti, vopseste toata bara si nu te mai gandi la vopseaua ORIGINALA [care trebuie ..pastrata dupa cum spun unii (sigur nespecialisti)] ca nu ai de ce sa iti para rau.

Te asigur ca daca arati bara unui bun vopsitor va vedea diferenta, daca vopsesti bara doar partial de ...dragul vopselei originale ... (nu uita, vopseaua originala nu mai are aceeasi culoare - doar soarele fiind "vinovat" de asta!) care are un cod.. e greu sa "prinda" exact nuanta decolorarii doar pe portiunea care te gandesc sa o vopsesti/fie vopsita..

 

Sper ca ti-au fost inlaturate nelamuririle pentru o masina aparent ca inainte.

 

O bara complet vopsita apropae la aceasi coloare ca masina "pacaleste" mai usor ochiul chiar de specialist decat un colt sau o portiune din bara.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Pai eu am asa ceva pe masina si nu e diferenta. Nu vad de ce lumea spune ca oricum va fi diferenta. Nu este. Si nu numai eu m-am uitat cautand diferentele...

 

In cazul meu a fost ceruta o revopsire partiala de catre asigurator (Allianz).

 

Si eu am casco tot la allianz. La ce service ai facut reparatia?

 

 

Aici este poze cu dauna:

image.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vopsire partiala in cadru asigurarilor cu service-urilor nu inseamna niciodata sa vopsesti o bucata dintr-un element. Se vopseste tot elementul...ca se numeste vopsire partiala este altceva se poate referi ca plateste clientul 50% si asiguratorul 50% deoarece elementul respectiv a mai avut zgarieturi,lovituri etc sau o "revopsire partiala" este numita asa intr-un program electronic care face calculatia unde service-ul selecteaza ce trebuie sa faca conform notei de constatare, iar o revopsire partiala poate inseamna ca elementul a avut o zgarietura fina sau niste urme foarte mici care se fac la un pret mai ieftin. Este o simpla procedura service-asigurator, dar nu exista asa ceva sa-ti vopseasca partial un element nici la astra care e in faliment nu sa intamplat asa ceva..trage tu concluzia mai departe Bala.
Link to comment
Share on other sites

o revopsire partiala poate inseamna ca elementul a avut o zgarietura fina sau niste urme foarte mici care se fac la un pret mai ieftin. Este o simpla procedura service-asigurator, dar nu exista asa ceva sa-ti vopseasca partial un element nici la astra care e in faliment nu sa intamplat asa ceva..trage tu concluzia mai departe Bala.

 

Mi-a aratat inainte de a lasa masina ce zona se revopseste. Nu era toata aripa ci cam jumatate.

 

Am fost acolo, am citit pe foaie, am vorbit cu omul. Nu sunt nebun. Nu inca :p

 

Ma rog, ideea e ca a iesit f ok, fara urme.

Link to comment
Share on other sites

Se poate si vopsire partiala, si poate iesi atat d ebine incat s anu se observe. Dar in timp o sa se observe diferenta. Aceea procedura de "pierdere" in lac o face aplicand lac pe o suprafata mai extinsa decat suprafata vopsita. In timp, acel lac pierdut are sanse sa se decojeasca fiind intr-un start foarte subtire. Am vazut astfel de cazuri. Probabil ca nici polish nu e recomandat sa faci pe zonele unde s-a lucrat asa. Nu sunt expert, dar nu recomand vopsirea partiala daca tii la calitate.
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce e de plans, ai garantie pe lucrare si daca nu iese cum trebuie... gunoaie in lac,alta nuanta,multe alte probleme le ceri sa ti-o revopseasca. De aceea mai bine te duci intr-un loc putin mai scump, dar care nu comenteaza cand tu le ceri sa ti-o revopseasca pe greseala lor.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Poate un pic tarziu, insa in experienta mea cu masini, am intalnit 2 tipuri de asa numita vopsire partial:

 

- Vopsire locala si lac extins (pierdut) se foloseste unde piesa a necesitat indreptare si chituire, nivel de primer

- Vopsire totala, dar cu un strat foarte subtire de vopsea, pentru cazurile in care elementul prezinta zgarieturi multiple ce ies prin slefuire si primer, dar nu ies la polish.

 

In ambele situatii procedeul este corect si aplicat fiind de cineva cu experienta nu apare nicio diferenta intre noua si vechea vopsea. Reducerea de cost a asiguratorului este infima, de 50 de lei, poate, insa la nivel national, la vopsirea de "100 - 1000" de elemente lunar, este un castig, doar din vopsea.

 

Vopsirea totala se face la reparatii extinse, sau acolo unde se foloseste chit pentru indreptare, altfel, o vopsea partiala ar fi vizibila chiar si pentru un necunoscator, pentru ca reparatia se face la norma si nu sta nimeni sa usuce chitul in voie si sa-l slefuiasca 2-3 zile.

 

Dezavantajul vopsirii totale a unui element este ca se va cunoaste la imbinari ca a fost vopsit si tot de acolo pleaca si exfolierea elementului, daca elementul nu a fost pregatit corespunzator pentru vopsire (demontat/izolat), sau daca vopseaua nu s-a uscat bine inainte de lac, sau, sau...

 

Legat de decolorari la soare, penrtu o masina de 10, 15 ani, cu vopsea originala, aceasta nu trebuie sa existe, indiferent de exploatare.

Exista doar diferenta de pigment intre producatori, desi codul vopselei este acelasi, ca si cel de pe sticker-ul masinii...unul este mai inchis altul mai deschis, unul are lac cu tenta versuie, altul galbena, incolora s.a.m.d.

 

Recomand cu incredere vopsirea in reprezentanta, cat timp exista un contract de decontare directa, penrtu garantia lucrarii ri remedierea neplacerilor, unde la alte service-uri, raspunsul este "asa ierea...", "da sef, dar am facut-o la bani putini, ce vrei acum", sau "o rezolvam boss, dar nu acum, ca suntem prinsi, vino peste 1-2 luni (ca poate uiti sau te obisnuiesti cu ideea)"

Edited by Mondragon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.