Jump to content

BMW E60 M Pack 525D


FPK

Recommended Posts

210-215 HP e putin pentru dpf off-cat off-egr off...ar trebui sa te duci lejer 230cp, dar posibil. Da si nu, daca iti place evacuarea nu are treaba cu trasul, daca e sa te faca vreo masina, te face si cu golf 4/5

De la 177 la 230 ii crapa motorul... sunt totusi 53 de cai. Eu pe un 535d cu dpf off, cat off si egr off de la 272 l-am dus la 342... 70 de cai in plus.

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca i crapa motorul...de obicei, stage 1+ sa zic asa cu toate astea off o duci in minim 225cp, sunt destule si pe forum asa softate. Internele motorului duc, injectoarele duc, cutia duce,etc...ar crapa doar daca ar fi vreo problema anormala. Normal cand faci un soft ar trebui sa te gandesti sa schimbi si distributia automat.

 

Si da...o sa se auda frumos, insa la un drum lung huruitul ala nu stiu daca o sa-ti placa, eu am avut doar finala taiata din toba de la mijloc fara nimic OFF si sa zic ca se auzea putin putin diferit (frumos), insa il auzeam eu acolo si parca ma gandeam din timpul cand era silentioasa, cum parca e cel mai bine la drum lung, sa nu auzi nimic:D

Link to comment
Share on other sites

Am 19 ani, nu doresc HP multi deoarece niciodata nu m-a atras viteza excesiva. Doresc doar un sunet placut auzului, nu fluierat de la turbina, si ca masina sa arate foarte bine exterior-interior.

Daca doream viteza, lasam jantele si lipurile si imi bagam banii in injectoare,intercooler, galeria de evacuare/admisie si softari..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sunet placut ia un benzinar... tu zici ca nu vrei suierat de turbo.. dupa dpf off si cat off exact asta o sa se auda :)

Incep prin a spune ca am auzit pe YouTube niste E60 525D custom exhaust impecabile, abia iti dai seama ca este diesel.. pe langa astea, am inceput de mult timp sa iubesc masina, deci nu as putea scapa de ea asa usor..

Link to comment
Share on other sites

Scuzati dublu post, m-am tot gandit la urmatoarele etape de ,,tuning" a masinii.

 

1. Jante Vossen CVT 19"

Vossen-CVT-19-Silver-2.jpg?1481527221

2. Kit inele angel eyes SMD

149046159_3_644x461_kit-inele-angel-eyes-led-bmw-e46-e90-e86-87-e39-e83-e60-alb-6000k-autoturisme.jpg

3. Difuzor cu iesire dubla

difuzor-bmw-seria-5-e60-2003-2007-m-technik-design-1ef9f4dfe35c0fb74e-0-0-0-0-0.jpg

4. Evacuare dubla, DPF OFF,EGR OFF,CAT OFF. Teava inox dreapta 63mm, toba finala 73mm.

hqdefault.jpg

5. Soft 220 HP+

6. Interior piele recaro, electric, memorii si incalzire

170929011_2_644x461_interior-recaro-piele-neagra-bmw-e61-e60-break-touring-tapiterie-fotografii.jpg

7. Volan M

163612307_2_644x461_volan-m-pachet-bmw-e60-e61-fotografii.jpg

8. Arcuri sport Eibach 30/30

Deocamdata doar la astea m-am gandit, stiu, va fi o investitie mare dar in timp totul va deveni posibil :D Dupa multa munca va veni si marea rasplata :) Daca mai aveti idee ce as putea schimba/adauga pe masina.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poti sa pui si bara de M5 pe spate cu evacuare dubla, nu aia de m pachet cu difuzor dublu, eu aia o am pe masina, dar nu am apucat sa fac evacuarea.

 

Nu lua in seama oamenii cretini Angelis (nu fac referire la nimeni, vorbesc in general),o sa fie multi care o sa zica ce si cum, tu fa-o cum vrei tu, sa-ti placa tie. O sa ai probleme la ITP, dar te descurci, cat mai merge treaba cu itp-urile o tii asa...dupa, vezi ce modifici:D

 

O sa fie mari noxele si posibil fumul, asta e singurul inconvenient.

Edited by WIN60
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

- si speram si TALON OFF cat mai curand.

Si speram sa nu iti mai dai cu parerea ca un om frustrat, ajuti forumul.. lasa impresiile si fumurile pe forum. Nu cred ca ti-am cerut tie parerea, am cerut oamenilor care au idee ce vorbesc si care sustin proiectele de genul ;)

Poti sa pui si bara de M5 pe spate cu evacuare dubla, nu aia de m pachet cu difuzor dublu, eu aia o am pe masina, dar nu am apucat sa fac evacuarea.

 

Nu lua in seama oamenii cretini Angelis (nu fac referire la nimeni, vorbesc in general),o sa fie multi care o sa zica ce si cum, tu fa-o cum vrei tu, sa-ti placa tie. O sa ai probleme la ITP, dar te descurci, cat mai merge treaba cu itp-urile o tii asa...dupa, vezi ce modifici:D

 

O sa fie mari noxele si posibil fumul, asta e singurul inconvenient.

Am inteles ca da fum urat doar daca am probleme cu motorul sau turbina, deocamdata amandoua fiind in mintile lor, sper doar la niste pufuri de fum, nu la nori de fum. Stai linistit, m-am obisnuit in acest an si ceva de cand am masina sa primesc injurii de la frustrati, exemplul cel mai bun fiind frustratul de sus. Majoritatea au bara de M5 care deja si-au facut evacuarea.. eu vreau sa-i mentin designul de M Tech :D

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu prea...o sa de-a ceva fum, ideea este alta, conteaza mult unde faci softul (daca ai posiblitatea sa tragi o fuga pana la completechip iti recomand acolo) eu am deja soft pe masina si am zis si inainte sa-l fac ca e provizoriu pana ajung la completechip, parerea mea, totusi e un 525d din 2004.

De auzit o sa se auda frumos, daca i pui si niste tobe finale sport speciale de sunet.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu prea...o sa de-a ceva fum, ideea este alta, conteaza mult unde faci softul (daca ai posiblitatea sa tragi o fuga pana la completechip iti recomand acolo) eu am deja soft pe masina si am zis si inainte sa-l fac ca e provizoriu pana ajung la completechip, parerea mea, totusi e un 525d din 2004.

De auzit o sa se auda frumos, daca i pui si niste tobe finale sport speciale de sunet.

Am niste baieti in Arad, CARSX Garage, au facut niste softuri foarte sigure si nu am auzit o persoana sa se planga de serviciile lor. In schimb, de Completechip am auzit doar pareri negative...

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Baietii de la Carsx (Luci si Laur) lucreaza tot cu Completechip. Ii cunosc personal, stiu ce fac. Probabil nici n-o sa auzi lucruri rele despre softurile facute la ei.

In rest... ale tineretii valuri te imping sa schimbi multe la masina. Sa speram ca totusi n-o s-o cocalaresti de tot. E o limuzina frumoasa si rafinata din care tu vrei sa faci o troaca galagioasa, cum le place pustanilor, sa sune cat mai tare si mai agresiv. Puteai sa-ti iei direct un muscle car.

Oi fi imbatranit, dar eu antifonez totul cat mai bine, sa nu aud nimic.

Sper sa apara cat mai multe controale pe strazi si sa fie tot mai stricte cu modificarile mai ales pe partea de evacuare. Si nu o spun cu rautate, pur si simplu vad prea multe trambite si fumigene pe sosele. La intrari pe autostrada aproape de fiecare data vad RAR-ul la control complet, inclusiv fum. Si au clienti.

Mai departe tu stii...

 

Legat de Completechip, ce auzi e una, ce vezi e alta. Nu mai crede tot ce ti se spune. Testeaza.

Ca atitudine nu exceleaza, dar e serios si profesional jos palaria. Stiu ca a mai avut probleme cu unii care au dus masini cu probleme la remap, din aceasta cauza nici nu mai accepta decat masini fara probleme. Si sunt perfect in asentimentul lui. Orice Gigel vrea sa-si duca martzoaga obosita si sa iasa mustang. Nu se poate.

Ca si client al lui in repetate randuri cu mai multe masini, pot spune ca niciodata n-au fost probleme. Dar si masinile supuse interventiei au fost ok.

Iti dau perfecta dreptate in legatura cu completechip..in legatura cu sunetul, este clar ca dintr-un 525D nu am sa scot un sunet de Formula 1 sau de V10, chiar de aceea tinand cont ca sunt tanar vreau sa fac masina pe gusturile mele, ideile concepute mai sus nu sunt idei ,,cocalaresti", avand interior piele recaro, volan M, lasata 30mm mai jos si niste jante frumoase nu fac nimic decat sa o infrumusetez. Daca masina asta nu era de modificat nimic la ea, atunci nu se ,,nastea" M5 E60, care stim toti de pe forum de ce este in stare si ce sunet deosebit are. Pana si ultimele Seria 7 au pachete M frumoase, non-cocalaresti. Iti inteleg ingrijorarea, dar tot ce vreau sa fac la ea este sa ii dau un ,,upgrade", nu iti cunosc varsta, banuiesc ca este o diferenta de varsta intre noi, iti inteleg gandirea dar sunt 100% sigur ca si tu la varsta mea voiai o masina ce sa faca lumea sa intoarca capul dupa ea :D Poate in timp cand ma voi maturiza imi voi schimba gandirea.

 

@WIN60, am auzit lucruri ca si cum cei de la Completechip Iaşi ar fi dat un soft unor maşini de le-a ,,sărit" motorul :)) Nu stiu daca sa cred sau nu.

Edited by Di Angelis
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Incep prin a spune ca am auzit pe YouTube niste E60 525D custom exhaust impecabile, abia iti dai seama ca este diesel.. pe langa astea, am inceput de mult timp sa iubesc masina, deci nu as putea scapa de ea asa usor..

 

Ce vezi tu pe YouTube cu sunet de “benzinar” au si downpipe si piese cumparate de la producatori de evacuari. Nu poti sa o faci la Dorel la coltul strazii, ca el se ocupa de evacuari sparte pe masini fara intentii de evacuare sport. Legat de jante, nu recomand deloc sa o strici cu niste replici, care sunt si usor de spart, dar si grele pentru motorul tau, la care vrei sa zici ca ii faci si soft, plus ca o sa fie si imaginea aia de: “Astea sigur is replici pe e60-ul asta cu finala plina de funingine” (asta depinde daca te intereseaza ce cred altii). Parerea mea este ca tu vrei sa cocalaresti masina, sa ai ce arata pe grupul de farcebook E60 Romania unde se apreciaza “tuningul” asta( am vazut ce mai postezi si ce lucruri ai vrea sa faci, de exemplu cum ti-ai pus cheia aia briceag oribila). Asta e parerea mea si poti sa nu fi de acord cu mine sau sa zici ca sunt un alt prost, dar e pacat sa strici o masina in halul in care vrei tu sa o faci. Si evident, sustinandu-i pe unii colegi de Forum, nu vei primi doar pareri PRO.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.