BMWClub: Luxemburgheza - BMWClub

Jump to content

  • 13 Pages +
  • « First
  • 11
  • 12
  • 13
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Luxemburgheza F10, 525d xDrive Rate Topic: ****- 3 Votes

#241 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3014
  • Joined: 26-March 16

Posted 21 December 2018 - 09:06

View PostRaYn3, on 20 December 2018 - 20:45, said:

Luni in timp ce ma intorceam acasa in Timisoara, fiind pe cruise control, pt scurt timp mi-a aparut eroare de drivetrain. Am apasat pe OK si a disparut complet, in sensul ca nu mai afisa deloc la Messages. Seara am dat o scanare cu ISTA si mi-a dat eroarea de mai jos pe DDE. Ideea este ca n-am simtit nimic in neregula, lipsa de putere sau altceva. Ma gandesc ca poate a fost din cauza motorinei cu care am alimentat in Severin. Poate si frigul din acea perioada. A mai primit careva eroarea asta?? Corectiile la injectoare sunt f bune, doua cu 0.1 si celelalte doua cu 0 chiar, asta dupa acest drum extra-urban de ~220Km.


Exact acelasi lucru s-a intamplat unui prieten cu F10 2.0 D acum ceva luni de zile cand mergeam spre Pitesti, i-a aparut de vreo 2 ori pe idrive aceasta eroare de drivetrain si dupa 10-30 secunde a disparut de tot de fiecare data...nu s-a simtit nimic in masina, tragea la fel, mergea la fel...cine stie.
0

#242 User is offline   RaYn3 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1980
  • Joined: 21-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:F1

Posted 21 December 2018 - 11:17

View PostWIN60, on 21 December 2018 - 09:06, said:

Exact acelasi lucru s-a intamplat unui prieten cu F10 2.0 D acum ceva luni de zile cand mergeam spre Pitesti, i-a aparut de vreo 2 ori pe idrive aceasta eroare de drivetrain si dupa 10-30 secunde a disparut de tot de fiecare data...nu s-a simtit nimic in masina, tragea la fel, mergea la fel...cine stie.


Mda...suspectez motorina, desi am bagat de la OMV, cea aditivata. Chiar si asa asta nu inseamna ca pe asta n-o mai pot "prelucra".
0

#243 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3014
  • Joined: 26-March 16

Posted 21 December 2018 - 15:24

Dupa ce am bagat de la OMV am trimis injectoarele la reconditionat, nu mai bag de acolo de atunci, omv-ul din severin. N47 E60
0

#244 User is offline   RaYn3 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1980
  • Joined: 21-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:F1

Posted 08 February 2019 - 20:07

Jurnal de bord:
* ieri am schimbat intr-un final cele doua bucse de la cele doua brate "tirant". Cel putin una din ele era uzata rau, era rupt cauciucul in interior. Dupa schimb mi se pare ca directia e mai ferma. La bracarea completa a rotilor incepuse sa vibreze puntea fata, la parcari sau cand ieseam din parcare.

* tot luna asta asta, am relipit folia de etansare si de la usa dreapta spate. Se dezlipise si asta in vreo doua locuri si prin urmare mocheta era uda in acea zona
* azi am fost la Banat Car pentru update de soft pe toate modulele electronice. Pe langa ca mi s-au resetat anumite setari prin idrive si am pierdut codarea la start-stop, dar si setarea pt sports display, acum cutia schimba fara nici o smucitura. Am vzt ca are alt algoritm, dar nu-mi venea sa cred ca nu se mai simte deloc in nici o viteza indiferent ca mergeam subturat si schimba la cea mai joasa turatie cand n-o calci.

* schimbat tot ieri un furtunas de vacum care era copt. Dupa ce s-a inlocuit, mi-am dat seama ca eu de multa vreme am mers fara aportul adus de turbina mica, ma refer la turatiile joase. Am vzt ca nu prea tragea, dar imi spuneam ca poate m-am invatat eu cu ea. Plus ca incepusem sa merg f mult pe sport chiar si in oras, dar aici lucreaza cel mai mult turbina mare, turatia lucrand de la 2000rpm in sus. Erorile alea de care am zis anterior de la acest furtunas se trageau, n-aveau legatura cu motorina.

This post has been edited by RaYn3: 08 February 2019 - 20:09

0

#245 User is offline   branevl 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1175
  • Joined: 03-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 February 2019 - 00:12

Dupa update o sa schimbe mai fin 1 sapt 2, in cele din urma o sa schimbe fix la fel ca inainte adica...o sa vezi.
-2

#246 User is offline   RaYn3 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1980
  • Joined: 21-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:F1

Posted 09 February 2019 - 10:46

View Postbranevl, on 09 February 2019 - 00:12, said:

Dupa update o sa schimbe mai fin 1 sapt 2, in cele din urma o sa schimbe fix la fel ca inainte adica...o sa vezi.


Se poate nu te contrazic, dar se simte ca are cumva alta "strategie", alt algoritm daca pot sa-i spun asa. Parca cumva ar face o pauza atunci cand schimba a.i. sa evite smuciturile. Acum cateva luni am schimbat si uleiul in cutie si desi o perioada s-au atenuat f mult smuciturile la turatii joase, dupa un timp au reaparut, dar mai putin pronuntate decat inainte de schimb. Cred ca pana si-a refacut adaptarile. Cel putin acum i-am facut "pachetul complet" la cutie, uleiu+baie si ultimul soft disponibil :)
Urmatorul lucru ar fi sa schimb amortizorul de la portbagaj. Din poza de mai jos, e vorba despre piesa 7?!?! Am vzt ca pe epiesa costa undeva la 265RON. Imi poate confirma cineva care l-a schimbat?!?!

Attached File(s)


0

#247 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3014
  • Joined: 26-March 16

Posted 09 February 2019 - 15:58

Atat costa, eu l-am schimbat la E60, la E60 singurul nou care exista, este doar OE undeva la 1100 lei. L-am comandat nou de pe ebay dupa cod (aftemarket cel mai sigur) la 115 lei. Inainte zbura portbagajul si dadea de credeam ca se rupe sau imi sparge luneta, acum totul merge lin, daca ai aceeasi problema schimba-l.

La E60, exista un arc in stanga care costa 100 lei pe OE si amortizorul cu arc in dreapta (care l-am schimbat eu), la F10 din ce stiu eu exista arc cu amortizor si in stanga si in dreapta, iar codurile se regasesc in imaginea atasata de tine, la pozitiile 6 si 7.

P.S am un prieten cu F10 si deodata a inceput si lui sa-i arunce portbagajul la deschidere, a cedat si la el unul dintre amortizoare sau ambele.

https://www.youtube....h?v=QsGt8U5teOQ

Video dupa schimbare.

This post has been edited by WIN60: 09 February 2019 - 15:59

0

#248 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1642
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 February 2019 - 16:38

Nu are cum dintr-un schimb de ulei si update de soft al cutiei ea sa schimbe fara absolut niciun soc, asta pentru ca are si ea o uzura, doar nu mai e noua. Sau credeti ca dupa zeci de mii de schimbari de trepte o cutie nu se uzeaza mecanic deloc?
0

#249 User is offline   harsh 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 341
  • Joined: 23-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Posted 11 February 2019 - 12:58

View Postcavaliere, on 09 February 2019 - 16:38, said:

Nu are cum dintr-un schimb de ulei si update de soft al cutiei ea sa schimbe fara absolut niciun soc, asta pentru ca are si ea o uzura, doar nu mai e noua. Sau credeti ca dupa zeci de mii de schimbari de trepte o cutie nu se uzeaza mecanic deloc?


Ba da, e vorba de compensari de presiune si timing. Insa dupa ceva vreme vor reveni garantat. Revine pentru ca softul nu adapteaza major valorile cum faci la resetare. El doar compenseaza minor in timp real.
Testat de mine: valori diferite inainte si dupa update

Bine...pot fi contrazis, iti spun ce stiu eu, insa nu am proiectat cutia =))
0

#250 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1642
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 February 2019 - 13:11

View Postharsh, on 11 February 2019 - 12:58, said:

Ba da, e vorba de compensari de presiune si timing. Insa dupa ceva vreme vor reveni garantat. Revine pentru ca softul nu adapteaza major valorile cum faci la resetare. El doar compenseaza minor in timp real.
Testat de mine: valori diferite inainte si dupa update

Bine...pot fi contrazis, iti spun ce stiu eu, insa nu am proiectat cutia =))


Ce zic eu este ca, desi poate dupa schimbul de ulei si resetare/adaptare sau ce dumnezeu o fi, e poate schimba mai bine, dupa cateva zile saptamani ea revine la schimbarile dinainte. Ce vreau sa spun este ca uzura fizica a cutiei pe interior nu are cum sa o compenseze nici mama uleiului si a adatarii.
0

#251 User is offline   RaYn3 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1980
  • Joined: 21-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:F1

Posted 11 February 2019 - 16:59

Inca schimba bine dupa cateva zile in care am tras de ea si pe afara dar si in oras. Simt ca are alta "strategie" daca pot sa-i zic asa. Pe de alta parte, acum doi ani cand am fost prin DE si am avut o Octavia 3 inchiriata, masina fiind noua, cu doar 9000Km la bord, se simteau smucituri tot timpul in primele trepte, chiar am ramas surprins si asta dupa cateva luni de cand am luat F10-le. Plus ca ma interesa topicul si multi spuneau ca nu trebuie sa se simta nimic, bla bla. Ok, la Octavia era DSG, dar tot automata. Va anunt daca revine :)
0

#252 User is offline   RaYn3 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1980
  • Joined: 21-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:F1

Posted 12 June 2019 - 07:52

Salutare. Vad ca n-am mai scris de ceva timp pe aici asa ca s-a cam adunat praful. In principiu n-am mai avut probleme in toata aceasta perioada, chiar ma miram ca ultima oara am fost la mecanic in februarie, iar in prezent suntem deja in iunie.
Pana la urma am schimbat amortizorul de la portbagaj, deci a disparut problema cu trantitul acestuia. La vechiul, telescopul incepuse sa curga.
Vis-a-vis de modul in care schimba cutia dupa inlocuirea uleiului si update-ul de soft, am observat ca de ceva timp asa cum spuneau si unii pe aici, se simte putin la trecerea din 2 in 3 si asta doar la prima plecare de pe loc. Nu-i deranjant deloc in comparatie cu comportamentul de dinainte, deci no complain, e bine :)

This post has been edited by RaYn3: 12 June 2019 - 07:53

1

#253 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3801
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 12 June 2019 - 08:21

Adica, in momentul in care masinile noastre se comporta cat de cat normal si fiabil, ni se pare putin anormal :))))
1

#254 User is offline   RaYn3 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1980
  • Joined: 21-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:F1

Posted 12 June 2019 - 09:54

View PostP.I.M.P., on 12 June 2019 - 08:21, said:

Adica, in momentul in care masinile noastre se comporta cat de cat normal si fiabil, ni se pare putin anormal :))))


Mda...cam asa ceva :)) Ajungem sa ne panicam atunci cand trece prea mult timp de la ultima vizita in service :)
1

#255 User is offline   danepuran 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 07-February 16

Posted 27 June 2019 - 05:25

Salut,poti spune la ce mecanic ai mers cu masina?Macar in ce zona se afla?
Multumesc
0

#256 User is offline   RaYn3 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1980
  • Joined: 21-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:F1

Posted 28 June 2019 - 21:31

View Postdanepuran, on 27 June 2019 - 05:25, said:

Salut,poti spune la ce mecanic ai mers cu masina?Macar in ce zona se afla?
Multumesc


Ti-am dat PM
0

#257 User is offline   RaYn3 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1980
  • Joined: 21-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:F1

Posted 06 October 2019 - 16:13

Acum o sapt, la 155 650Km am facut revizia cu ulei Original BMW 5W30 si toate patru filtre pe MAN. De asemenea am schimbat uleiul in cutia de transfer si uleiul in diferential spate. Ambele uleiuri au fost de la BMW. Initial am crezut ca uleiul de diferential este acelasi si pt fata si pt spate, doar ca mecanicul mi-a zis ca sunt diferite, ce cumparasem eu fiind pt spate. De altfel mi-am amintit ca pe realoem erau doua tipuri, dar am zis ca n-are cum, e acelasi. Oricum pe fata mi-a zis mecanicul ca mai mult ca sigur l-a schimbat el cand mi-a facut distributia acum doi ani jumate.
Pe langa asta, urmeaza sa schimb placutele spate, cel putin pe interior mi-a aratat ca nu mai calcau decat pe o zona redusa a discului. Desi n-au uzura deloc, mi-a zis ca ar trebui schimbate si acestea desi a zis ca incearca sa le curete inainte sa puna placutele. Ce placute recomandati aici? ATE sunt OK?!?!
O alta chestie care trebuie rezolvata este capacul culbutori si asta pt ca se prelinge ulei pe la imbinarea celor doua parti de plastic. In timp se prelinge pe DPF si la regenerare incepe sa miroasa urat.

0

#258 User is offline   branevl 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1175
  • Joined: 03-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 08 October 2019 - 18:30

Eu am pus ate pe f-0uri, nu am avut probleme cu placutele si cum calca pe disc , dar in schimb pe fata mi s au ovalizat discuri noi originale.

This post has been edited by branevl: 08 October 2019 - 18:32

0

#259 User is offline   Stormzor 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 392
  • Joined: 28-February 16
  • Gender:Male

Posted 08 October 2019 - 22:28

La mine f01 cu Trw si Ate s-au ovalizat discurile, cu Textar nu am avut probleme si franare inbunatatita. :thumbsup:
0

#260 User is offline   RaYn3 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1980
  • Joined: 21-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:F1

Posted 09 October 2019 - 10:59

Am luat ATE pana la urma tinand cont ca-i puntea spate si nu-i atat de mult solicitata ca si puntea fata in ceea ce priveste franarea. Mecanicul mi-a zis ca-s OK pt F10. Pe E90 am avut doar ATE timp de 5ani, atat discuri cat si placute.
0

Share this topic:


  • 13 Pages +
  • « First
  • 11
  • 12
  • 13
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro