BMWClub: Bmw e92 320d pierde/consuma ulei la peste 3000rpm - BMWClub

Jump to content


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Bmw e92 320d pierde/consuma ulei la peste 3000rpm Rate Topic: -----

#1 User is offline   Cilibde 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 18-December 16

Posted 21 November 2017 - 23:00

Am un bmw e92 320d care îmi pierde sau consuma ulei la peste 3000 de rotații si pierde chiar destul de mult cred ca in jur de 200-300 de grame la 200km dacă merg cu ea pana in 2500 rpm nu scade deloc nivelul.Stie cineva care ar putea fi problema?ms
0

#2 User is offline   VeGe 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 271
  • Joined: 02-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Teleorman
  • Interests:Doar e39, best saloon ever!

Posted 22 November 2017 - 00:45

Turbo l-as verifica prima data.

This post has been edited by VeGe: 22 November 2017 - 00:45

0

#3 User is offline   sorinelil 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 92
  • Joined: 14-February 14

Posted 22 November 2017 - 12:29

Ai facut o inspectie vizuala a motorului? Poate ai o pierdere pe la capac culbutori, sau pe langa garnitura distributie etc. Mai intai inspecteaza vizual.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#4 User is offline   bimmer90f30 

  • ...Targeting
  • Group: Members
  • Posts: 3874
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Well..

Posted 22 November 2017 - 12:33

View PostCilibde, on 21 November 2017 - 23:00, said:

Am un bmw e92 320d care îmi pierde sau consuma ulei la peste 3000 de rotații si pierde chiar destul de mult cred ca in jur de 200-300 de grame la 200km dacă merg cu ea pana in 2500 rpm nu scade deloc nivelul.Stie cineva care ar putea fi problema?ms


E normal. Eu sa fiu tu nu i-as face nimic.

Si la mine face exact ca la tine; batrana mea E90 cu peste 350k km. Never miss a bit!

(daca incepe sa piarda ulei intre schimburi, la turatii de pana in 2500 rpm, atunci m-as ingrijora! am masina de 5 ani)

This post has been edited by bimmer90f30: 22 November 2017 - 12:37

-2

#5 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 934
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 November 2017 - 13:08

Realizezi ca ce spune el inseamna sa completezi in jur de 10 litri de ulei in 10k km, nu?... Chiar sper ca nu sunt persoane care amana repararea unor probleme atat de serioase. Foarte curand de la consumul asta de ulei se duc si sondele si catalizatorul.
0

#6 User is offline   bimmer90f30 

  • ...Targeting
  • Group: Members
  • Posts: 3874
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Well..

Posted 22 November 2017 - 13:16

View PostAll, on 22 November 2017 - 13:08, said:

Realizezi ca ce spune el inseamna sa completezi in jur de 10 litri de ulei in 10k km, nu?... Chiar sper ca nu sunt persoane care amana repararea unor probleme atat de serioase. Foarte curand de la consumul asta de ulei se duc si sondele si catalizatorul.

Realizez exact ce am spus. Si de aceea si stiu ca la 3000rpm nimic nu va tine tine uleiul in motor! Nu ma intreba de unde stiu pentru ca stiu.
Turbina nu este vreun dop dupa cum nici valvele sau segmentii NU pot face mare lucru mai ales daca (sa zicem) conduci cu a 5-a la 100km/h si 3000rpm constant.. Sunt sigur ca unii o fac si se mira mai apoi. :frantics:

Tot ce trebuie sa faca e sa isi schimbe stilul in care isi conduce bmw-ul. Altfel o sa scrie in multe pagini ce i se intampla..

Logica ta unde este?

This post has been edited by bimmer90f30: 22 November 2017 - 13:19

-5

#7 User is offline   Cilibde 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 18-December 16

Posted 22 November 2017 - 19:43

Am făcut și o insepectie vizuala de sus nu se vede ulei deloc doar foarte puțin jos in zona senzorului de nivel ulei

Am făcut și o insepectie vizuala de sus nu se vede ulei deloc doar foarte puțin jos in zona senzorului de nivel ulei
0

#8 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 934
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 November 2017 - 15:43

Bimmer, tu cred ca nu ai habar despre ce vorbesti. In prezent am un diesel care vede constant +3000 rpm in afara localitatii si mananca sub 1 litru de ulei in 10k km. Motoarele sunt proiectate sa functioneze pe toata plaja de turatii si doar un motor cu probleme tehnice mananca atat de mult ulei. Si daca mergi cu un benzinar si il tii prin absurd la 6000 ture 300km si tot ar fi anormal sa manance atat de mult ulei (peste 1 litru in 1000km). Un motor in stare buna folosit la 100 kmh si 3000rpm n.ar trebui sa consume sub nicio forma mai mult de 200-400ml ulei in 1000km. Daca si 3000rpm e mult atunci cu cat vrei sa mergi cu masina? Cu 70kmh? Un diesel are in jur de 150kmh la 3000rpm in treapta 5 iar un benzinar in jur de 110kmh. Majoritatea masinilor de pe forum sunt proiectate sa functioneze normal la viteze si mai mari de atat. Daca masina ta mananca atat de mult ulei eu zic sa te apuci de reparat.
0

#9 User is offline   bimmer90f30 

  • ...Targeting
  • Group: Members
  • Posts: 3874
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Well..

Posted 23 November 2017 - 17:47

View PostAll, on 23 November 2017 - 15:43, said:

Bimmer, tu cred ca nu ai habar despre ce vorbesti. In prezent am un diesel care vede constant +3000 rpm in afara localitatii si mananca sub 1 litru de ulei in 10k km. Motoarele sunt proiectate sa functioneze pe toata plaja de turatii si doar un motor cu probleme tehnice mananca atat de mult ulei. Si daca mergi cu un benzinar si il tii prin absurd la 6000 ture 300km si tot ar fi anormal sa manance atat de mult ulei (peste 1 litru in 1000km). Un motor in stare buna folosit la 100 kmh si 3000rpm n.ar trebui sa consume sub nicio forma mai mult de 200-400ml ulei in 1000km. Daca si 3000rpm e mult atunci cu cat vrei sa mergi cu masina? Cu 70kmh? Un diesel are in jur de 150kmh la 3000rpm in treapta 5 iar un benzinar in jur de 110kmh. Majoritatea masinilor de pe forum sunt proiectate sa functioneze normal la viteze si mai mari de atat. Daca masina ta mananca atat de mult ulei eu zic sa te apuci de reparat.

Ok.
Eu o las pe a mea asa cum e!
Nu pot sa cred ce spui pentru ca vreau sa traiesc in realitate.
Motorul masinii mele trage bine; are ENORM DE MULTI KM si merge impecabil (am vrut sa spun 'toarce" linistit la relanti.. dar trage si in ture.. )
Cu parere de rau cred ca exista doar in carti ce spui tu.

Sa ma apuc sa demontez/suspectez un motor pentru ca la 3000 rpm consuma iar pana in 2500 nu!? ;) Multumesc dar ii las pe altii sa o faca!
Sa mesteresc (numai pentru ca unii isi dau cu parerea pe forum?) la un motor diesel care nu are nimic (decat ca pierde ulei la 3000rpm regim constant..) scuza-ma dar e mult mai complicat un diesel fata de un benzinar (..ca tot iti place sa le compari) in ceea ce tine de diagnoza.

Te asigur ca turatia la mine sta la 1800-1850rpm la 110km/h treapta a 6-a. Nu am cum sa merg cu 70km/h in a 6-a..
Consumul?
844km garantat cu 50 litri, in medie 5,65 l/100km in temperaturi de la 5 la 25-30 grade cu distante de 25-30 km, zilnic, dimineata si seara.

La tine e altfel?
Mi-ar placea sa explic dar nu mai am timp.

This post has been edited by bimmer90f30: 23 November 2017 - 18:14

-2

#10 User is offline   catacfc 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 371
  • Joined: 27-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 November 2017 - 17:56

Semeringurile de la supape, nu se duc la fel de repede ca la benzinar, dar se duc.
0

#11 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3201
  • Joined: 26-March 16

Posted 23 November 2017 - 18:11

Bimmer trebuie sa te contrazic, am mers si cu 200 km/h aproape 50 km constant cat de cat daca se baga vreo masina in fata si trebuia sa micsorez viteza si tot asa...nu a consumat gram de ulei. Daca nu are nici-o problema, nu trebuie sa consume la niciun fel de turatie ulei, acolo e o problema, ca iti este mai usor tie sa nu te apuci sa investighezi e altceva, insa nu poti afirma ca nu are nimic.

Sunt curios daca ai vinde-o ce ai raspunde la intrebarea "mananca ulei?"

This post has been edited by WIN60: 23 November 2017 - 18:12

3

#12 User is offline   bimmer90f30 

  • ...Targeting
  • Group: Members
  • Posts: 3874
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Well..

Posted 23 November 2017 - 19:04

View PostWIN60, on 23 November 2017 - 18:11, said:

Daca nu are nici-o problema, nu trebuie sa consume la niciun fel de turatie ulei, acolo e o problema, ca iti este mai usor tie sa nu te apuci sa investighezi e altceva, insa nu poti afirma ca nu are nimic.

Sunt curios daca ai vinde-o ce ai raspunde la intrebarea "mananca ulei?"

.. Deci noi luam/avem masini cu, cel putin 100k km in bord si avem pretentia sa nu consume ulei in nici o plaja de turatie!?!
Unii viseaza sau chiar cred, dar eu nu voi fi acela.
Am luat masina la 250k km si am facut 100k km cu schimburi de ulei la 10-15k km iar motorul NU CONSUMA uleiul daca nu trec de 2500rpm; in toata perioada asta asa a consumat INTOTDEAUNA motorina (ca mai sus; a, are si injectoarele din fabrica la 350k km)! Iar eu sa cred ca motorul e cu probleme (mari)?? Uzura desigur ca exista, ca doar de aceea schimbam uleiul..
(..Daca nu se rupe lantul intre timp, ne auzim peste 3,4,5 ani.. cu, consumul de ulei si economia si poate atunci o sa desfac ceva mai mult decat surubul de la baie motorului ..sau sa ii curat admisia si EGRul! A si sa ii schimb bujiile) ;)


Masina mea nu va fi de vanzare niciodata! Dar daca ar fi sa raspund la aceea intrebare as raspunde ca mai sus. Ii las pe aia care vor masina fara consum de ulei sa isi vada de treaba!
(a, eu am uitat sa intreb daca consuma ulei (pe cuvant) mi-a placut cum merge masina (si chiar a trepidat o data in stilul caracteristic volantei uzate..) DAR am crezut CUM au fost facuti atatia km.. adica foarte multi pe autostrada, si acelasi propietar mai avea in curte inca 2 bmw-uri; asta a fost suficient sa ma convinga ca ii plac bmw-urile, ca probabil le-a schimbat (uleiul) la timp.. /masina are primele 4 schimburi de ulei in reprezentanta la 30k km!)

(pana si dealerul mai mult sau mai putin oficial spune ca e normal un consum de ulei(!) iar noi stam sa ne contrazicem..?)
..N-am citit/aflat de nicaieri ca dealerul isi asuma (si repara) consumul de ulei reclamat de prea multi! Poate imi aratati ceva declaratii oficiale, voi cei care credeti ca motoarele nu trebuie sa consume ulei indiferent de turatie..!
Asa ca WIN60 cu regret nu te cred.

This post has been edited by bimmer90f30: 23 November 2017 - 19:34

-4

#13 User is offline   Cilibde 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 18-December 16

Posted 23 November 2017 - 19:32

Eu locuiesc in Germania și conduc constant cu 150km/h :)
2

#14 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1633
  • Joined: 17-July 16

Posted 23 November 2017 - 19:33

Orice producator da un consum tehnologic tolerat de motor in 10K. nu specifica regimul de mers, daca va informati putin cam toata lumea merge pe 1l la 10K> nu mai vorbesc de grupul VAG care da chiar 1l/1000km. condus in situatii extreme. Cum majoritatea masinilor au peste 200K. mi se pare de bun simt un consum de 1l la 10K.

This post has been edited by calinus68: 23 November 2017 - 19:34

0

#15 User is offline   bimmer90f30 

  • ...Targeting
  • Group: Members
  • Posts: 3874
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Well..

Posted 23 November 2017 - 19:36

View PostCilibde, on 23 November 2017 - 19:32, said:

Eu locuiesc in Germania și conduc constant cu 150km/h :)

Consuma ulei sau nu?
-2

#16 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1633
  • Joined: 17-July 16

Posted 23 November 2017 - 19:49

La 150 ai sub 3000 ture, consumul e mic de cateva sute de ml.
0

#17 User is offline   bimmer90f30 

  • ...Targeting
  • Group: Members
  • Posts: 3874
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Well..

Posted 23 November 2017 - 19:58

View Postcalinus68, on 23 November 2017 - 19:33, said:

Orice producator da un consum tehnologic tolerat de motor in 10K. nu specifica regimul de mers, daca va informati putin cam toata lumea merge pe 1l la 10K> nu mai vorbesc de grupul VAG care da chiar 1l/1000km. condus in situatii extreme. Cum majoritatea masinilor au peste 200K. mi se pare de bun simt un consum de 1l la 10K.

De ce ar trebui sa dea detalii fabricantul despre ce regim de turatie ar trebui tinut motorul? Face un motor sa il turezi pana in (sau aproape de) rosu, nu; cine se uita la consumul de ulei dupa asta; ce pretentii sa ai? Ce se intampla la rosu oare? ;)
Asta tine de intelegerea si educatia auto a fiecaruia!!
Ce vreti sa fie fabricata masina perfecta!? Sau nu a-ti inteles pana acum cat de bun e uleiul sintetic (care INCA DIN FABRICA TOATE MOTOARELE "moderne" il au - eu sunt de generatie mai veche, am crescut cu alte idei despre ce ulei se pune mai demult in motor cand e nou; unii inca isi amintesc!) ..si cum fabricantul militeaza/recomanda sa fie schimbat la 30k km(!!) (ma mir ca nu au scos lege); ...oare de ce?! Ca sa va mai duceti sa cumparati si alte masini mai putin uzate;) pai ce, vreti sa faca motorul perfect, ..sa nu va mai vada la ochi!? :))

Ca si faza cu filtrele DPF! Cati dintre primii cumparatori au fost informati, indrumati de dealer pe ce tip de masina sa dea banu'???
..Cei mai multi vor economie si comfort cand isi iau o masina; in ziua de azi trebuie sa le analizezi/intelegi ca sa le ai.

This post has been edited by bimmer90f30: 23 November 2017 - 20:06

-2

#18 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 934
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 24 November 2017 - 02:34

View Postbimmer90f30, on 23 November 2017 - 17:47, said:

1. Nu pot sa cred ce spui pentru ca vreau sa traiesc in realitate.
2. Motorul masinii mele trage bine; are ENORM DE MULTI KM si merge impecabil (am vrut sa spun 'toarce" linistit la relanti.. dar trage si in ture.. )
Cu parere de rau cred ca exista doar in carti ce spui tu.

3. Sa ma apuc sa demontez/suspectez un motor pentru ca la 3000 rpm consuma iar pana in 2500 nu!? ;)Sa mesteresc (numai pentru ca unii isi dau cu parerea pe forum?) la un motor diesel care nu are nimic (decat ca pierde ulei la 3000rpm regim constant..)
4. scuza-ma dar e mult mai complicat un diesel fata de un benzinar (..ca tot iti place sa le compari) in ceea ce tine de diagnoza.
5. Mi-ar placea sa explic dar nu mai am timp.



1. Nu traiesti in realitate. In realitate un motor diesel de e90 in stare buna, fie el rulat 50k sau 500k km nu ar trebui sa manance mai mult de 1-2 litri in 10k km, indiferent de stilul de mers. Am prieteni cu e90 320d FL si NFL care merg cu masinile sute de km cu viteze de 160-200kmh (+3000rpm) si niciunul nu a completat mai mult de 1 litru intre schimburile de ulei.
2. Motorul meu are in momentul actual 380k km. Este un 2.0 tdi 140 cai. Nu da fum, trage foarte bine, mi-a consumat aprox. 1 litru de ulei intre schimburile de ulei. Modul de utilizare: mers in afara localitatii preponderent peste 150kmh, atins 4000-45000rpm zilnic atat urban cat si extraurban. Ulei Motul 5w40, folosit 11 000km. In momentul actual are Liqui-Moly 5w30, este utilizat in acelasi stil si inca este peste jumatate nivelul de ulei (am schimbat uleiul de 5000km).
Ultimul motor detinut de mine: e46 2.0 valvetronic, utilizat destul de des peste 4000rpm (avea 4000rpm in ultima treapta la 140kmh) consum de ulei 150ml la 1000km. Vedea 6000-6500rpm destul de des. Acelasi ulei, Motul 5w40.
3.NU este normal ca un motor, fie diesel sau benzina sa consume ulei peste 3000rpm.
4.Nu este deloc asa complicat un diesel fata de un benzinar. Motoarele pe benzina din prezent sunt extrem de complexe. Majoritatea utilizeaza turbina, au un sistem de injectie complex(si scump) etc. Chiar as vrea sa imi argumentezi de ce ti se pare ca e asa complicata diagnoza unui motor diesel. Mai ales ca in cazul consumului de ulei sunt 2-3 cauze principale, nu e mare filosofie.
5.Timp ai, dar n-ai nimic de spus. Nu vreau sa fiu rau sau sa jignesc aiurea, dar sa consideri ca este normal sa completezi 10 litri de ulei in 10k km este aberant.

Singura persoana la care am vazut o masina care sa consume ulei si sa nu aiba probleme tehnice este cineva care are un M5 F10 si careia ii consuma 1 litru de ulei in 1500-2000km. Dar aici vorbim de un motor sport, un 4.4 V8 de 575 cai si care in cazul mentionat de mine este folosit numai de alergatura, adica motorul vede 7000rpm la fiecare 2 minute de utilizare.
4

#19 User is offline   Sylk 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 71
  • Joined: 01-August 17
  • Gender:Male

Posted 24 November 2017 - 06:03

Bimmer, tine tu motorul ala in sub 3000rpm si o sa schimbi la turbine de te saturi. Probabil din motivul asta iti si consuma ulei, e turbo pe duca datorita stilului de mers subturat. Valabil si pentru initiatorul topicului.

Nu, nu e ok sa iti consume mult ulei la peste 3000rpm si km aia ai tai nu sunt multi. Am vazut masini diesel turbo cu peste 600k km care nu consumau mai mult de 1,5L/10k km, in orice regim de turatii ar fi fost exploatate.

Chiar nu va mai inteleg, mai ales pe un forum bmw, de era dacia sau renault mai ziceam. Iti iei diesel, are turbo, trage de jos, asta nu inseamna ca e ok sa o tii la turatii joase. Cititi mai oamenilor cum functioneaza o turbina si ce regim de exploatare normal are, ca sa functioneze in parametri! Dar na, tu le ai cu consumurile, te zgarcesti la combustibil si omori turbina. Bine ca te mai si bati cu pumnul in piept
1

#20 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3201
  • Joined: 26-March 16

Posted 24 November 2017 - 08:13

Nu ma crezi sau e in contradictoriu tot ce spui tu cu mine si nu vrei sa ma crezi?
Cum am spus ce am patit tot cu motorul ca nu mi-a fost rusine asa iti spun si acuma, in 2 ani de cand e masina la mine (3 schimburi) nu a mancat gram de ulei si masina asta crede-ma ca a stat mai mult dupa 3000 rpm decat inainte..Nu mananca pentru ca nu trebuie sa manance, nici la 500.000 km nu are voie sa manance decat daca are o problema, deci retine nu din uzura! Doar daca are o problema anume! Daca pe tine nu te deranjeaza si te minti singur ca e in regula ca sa nu te apuci nu poti afirma prostii, din discutiile cu tine am vazut ca esti un baiat destept cu capul pe umeri.

Imi pare rau ca vad colegi care spun ca trebuie sa manance 1-2L la 10.000 km...mie nu mi-a mancat nici 50 grame de ulei, aia vroiam sa vad si cu motorul asta daca mananca, pana acum in 1500 km nu am vazut nimic si nu ma astept la altceva nici dupa 10.000 sau 100.000.
2

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro