Jump to content

Anvelope Iarna - BMW E90 - Recomandari/Pareri


AFk^

Recommended Posts

eu am folosit in decursul anilor si michelin, si Dunlop, si momentan pirelli pe ambele masini (x5 si mini countryman) si se comporta excelent.

Marcile premium sunt foarte aproape unele de altele, nu exista diferente asa mari, poate doar perceptii subiective....

 

Pe x5 e70 am pe spate Pirelli Scorpion (jante 20) cu dot 2010 si inca se comporta excelent (au venit odata cu masina)

pe fata dot 2016 si merg la fel de bine tot pirelli scoprion m+s

 

Pe mini am pirelli winter sottozero 3 dot 2017 si merg foarte bine si pe mazga (noroi+apa)

Edited by andreisaioc
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Parerea mea ! michelin ,nokian , continantal , dunlop , bridgestone ,goodyear , bf-goodrich , vredestein , viking ,..etc , pe urma gama poloneza/ceha dupa china si dupa reconstruitele ( nu recomand reconstruite) , toata ziua lucrez cu ele , echilibrari ... reparatii ... etc .. nokian este moale si are aderenta buna iarna dar imbatraneste prematur , goodyear face figuri la gramaj si se duce repede banda de rulare ... incepe si bata prematur , continental este ok in timp , michelin au inceput si ei sa o dea de gard cu echilibrarea dar inca sunt in top din cauza materialului folosit .. sunt elastice , bridgestone sunt cam rigide dar in rest sunt ok la gramaj si aderenta , bf-goodrich sunt niste anvelope destul de bune chiar peste multe marci dar raman totusi jos din cauza clasamentelor care sunt ( cumparate ) ... pe tema asta este mult de discutat si am omis cateva marci , aaa sa nu uit , de exemplu goodyear fabricat in turcia nu este acelasi cu cel fabricat sa zicem in spania :) -valabil si pentru alte marci de renume

 

pentru iarna recomad cu caldura anvelope cu dot cat mai nou pentru si nu asa scumpe pentru ca oricum nu alergam ca vara si oricum sunt folosite circa 4 luni pe an si in rest stau degeaba si dupa un timp ... circa 4-5 ani nu mai sunt aderente asa cum trebuie ( vara trebuie pastrate la racoare si ferite de soare ) cunosc persoane care le pastreaza peste vara in podul casei unde sunt 50-70 grade vara :)) ... stau ca la cuptor

 

pentru vara ceva aderent pe umed/ploaie si uscat si tot odata usor elastice sa protejeze articulatia masini , gen michelin sau continental sau bf-goodrich

 

repet , este doar parerea mea , fiecare face cum doreste pana la urma .. mai este vorba si de buget pana la urma.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ! michelin ,nokian , continantal , dunlop , bridgestone ,goodyear , bf-goodrich , vredestein , viking ,..etc , pe urma gama poloneza/ceha dupa china si dupa reconstruitele ( nu recomand reconstruite) , toata ziua lucrez cu ele , echilibrari ... reparatii ... etc .. nokian este moale si are aderenta buna iarna dar imbatraneste prematur , goodyear face figuri la gramaj si se duce repede banda de rulare ... incepe si bata prematur , continental este ok in timp , michelin au inceput si ei sa o dea de gard cu echilibrarea dar inca sunt in top din cauza materialului folosit .. sunt elastice , bridgestone sunt cam rigide dar in rest sunt ok la gramaj si aderenta , bf-goodrich sunt niste anvelope destul de bune chiar peste multe marci dar raman totusi jos din cauza clasamentelor care sunt ( cumparate ) ... pe tema asta este mult de discutat si am omis cateva marci , aaa sa nu uit , de exemplu goodyear fabricat in turcia nu este acelasi cu cel fabricat sa zicem in spania :) -valabil si pentru alte marci de renume

 

pentru iarna recomad cu caldura anvelope cu dot cat mai nou pentru si nu asa scumpe pentru ca oricum nu alergam ca vara si oricum sunt folosite circa 4 luni pe an si in rest stau degeaba si dupa un timp ... circa 4-5 ani nu mai sunt aderente asa cum trebuie ( vara trebuie pastrate la racoare si ferite de soare ) cunosc persoane care le pastreaza peste vara in podul casei unde sunt 50-70 grade vara :)) ... stau ca la cuptor

 

pentru vara ceva aderent pe umed/ploaie si uscat si tot odata usor elastice sa protejeze articulatia masini , gen michelin sau continental sau bf-goodrich

 

repet , este doar parerea mea , fiecare face cum doreste pana la urma .. mai este vorba si de buget pana la urma.

 

 

 

Foarte la subiect si pertinent ce ai spus mai sus ,sunt de acord cu ce ai spus legat de producatori si cam asta am constatat si eu dar as mai face o precizare: eu nu cred ce ai spus legat de partea de clasamente ca sunt cumparate de unii....uite chiar acum a apparut testul de vara pentru 175/65/14 si castiga Falken iar Continental este pe locul 10 !!!.Eu personal cred ca pe greii industriei nu-i mai intereseaza dimensiunile mici pentru ca si volumele au scazut acolo....si nu e nici o smecherie .Sa manance si gura lor ceva,

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

da , exact asa este , si mai e o chestie ! , anvelopele de echipare ... adica cu ce vine masina din fabrica sunt net superioare fata de ce gasim in comert . treaba sta cam asa .. daca fabricantul masini da garantie la masina 100 mii km atunci si acea anvelopa fie ea si matador tine 100 mii km , am intalnit chiar si matador care la 90 mii km inca mai avea profil iar banda de rulare nu era deformata , fabricantul face comada de exemplu de 100 de mii de bucati sa echipeze un lot de masini dar pun si conditii , adica sa tina la uzura , cu alte cuvinte anvelopele din comert sunt altfel construite , adica mai prost ... sa tina cam 40-60 mii km .. bine acum depinde si de stilul de condus , oricum .. se numeste piata de consum .. nu ma pricep prea tare la vorbe ... cu munca stau mai bine :))

 

cat despre dimensiunile mici pe 13" sau 14" nici nu mai vorbim .. sunt sa fie la numar

 

mai sunt anvelope bune din punctul meu de vedere , de exemplu yokohama sau kleber si chiar si fulda pe alocuri , am vandut foarte tare acum niste ani avon , super anvelope ! .. ce sa mai zic , nimic nu se mai face ca alta data , nici masini nici mancare .. nu mai comentez ca nu are rost

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptae ce spui, mai putin cu garantia oferita.

 

Adica anvelopele sunt consumabile si nu intrĂŁ la garantia de 100.000 km.

Și sincer nu am vazut anvelope sa ținĂŁ 100.000km.

am vazut eu stai linistit , masina (o skoda octavia) avea 130 mii si anvelopele ( matador ) erau al masini si inca mai erau ok , daca scazi cat a mers omu iarna cu alte anvelope ajungi la 80-90 mii km , si nu a fost singura masina , chiar am intrebat de multe ori clientul din ce an este masina si se confirma cu anul de fabricate al anvelopelor cu anul masini , chiar tin de le ia dracu pentru ca in acest fel fabricatul anvelopei are de castigat pe piata , adica daca tu cumperi masina noua si ai mers mult si bine cu anvelopele de pe masina si dupa un timp vrei sa cumper alte anvelope atunci ce faci ?! , cumperi ce ai pe masina ca na ... zici ca au tinut si ca sunt bune dar nu este chiar asa ,repet ! ce cumperi din comert nu are legatura cu ce ai din fabrica

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate o sa radeti, dar va spun sincer ca am pe e90, anvelope Sebring, cumparate anul trecut si sunt foarte multumit de aderenta excelenta pe zapada, nici nu ma asteptam, sunt extra load, insa anul trecut in iarna, le am utilizat pe traseul Giurgiu - Bucuresti, in conditii de viscol si drum acoperit cu zapada, fiind impresionat de aderenta lor. In timp ce acceleram mai tare, se activa electronica, insa nu fugea de fund. Ies din a doilea sezon rece cu ele si se prezinta excelent.
Link to comment
Share on other sites

Aberezi...

 

O anvelopa care tine mult este o anvelopa de compozitie dura, ce nu ofera o aderenta optima. Nu exista aderenta maxima si anduranta maxima, sunt termeni opusi cand vine vorba de anvelope.

 

 

nu nu , este vorba de compozitie , la prima gandire asa pare dar nu este chiar asa ... dar hai sa nu dezvoltam un subiect de care nu are nevoie nimeni .. si anume compozitia anvelopei , cat cauciuc sitetic are si cat natural sau cat sulf ... etc ... ca sunt satul de ele ... de prin 93' :)

Edited by wtww
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este adevarat, ca anvelopele originale vor avea o durata de viata mai lunga, decat cele ce sunt achizitionate ulterior. Explicatia este simpla: in Europa de vest(unde se fac majoritatea vanzarilor), un procent de aproximatix 60% (cu variatii in functie de tari, bineinteles) nu mai achizitioneaza autoturisme, ci apeleaza la leasing operational, in conditiile in care inclusiv revizia masinii, stergatoare, anvelope, sunt incluse in aceste contracte/ratele lunare, ce stipuleaza niste rulaje maxime anuale.De aceea a devenit o regula revizia la 30.000 km, de aceea in echipare de fabrica autoturismele au anvelope ce nu vor necesita inlocuirea in perioadele de leasing, ce se intind pe 3-4 ani, maxim 5 ani.

 

Iar daca am face o analiza a producatorilor de anvelope, a fabricilor si a furnizorilor, am constata aceeasi tendinta ca si in alte industrii, si anume conglomerate de firme ce detin mai multe marci, ingredientele provin de la aceeasi furnizori, etc.

 

Chiar am discutat cu un bancher, ce intermediaza si aceste contracte de leasing, si care mi-a impartasit o parere foarte pertinenta, vis-a- de autovehicule, marci, etc: nu mai exista in ziua de azi masini proaste, exista diferenta intre masini noi si masini vechi, exista doar preferinte, bugete. Putem extrapola si la anvelope, unde in mod evident, o anvelopa de buge noua va performa mai bine in fata uneia de marca, dar uzata moral si fizic.

Link to comment
Share on other sites

Poate o sa radeti, dar va spun sincer ca am pe e90, anvelope Sebring, cumparate anul trecut si sunt foarte multumit de aderenta excelenta pe zapada, nici nu ma asteptam, sunt extra load, insa anul trecut in iarna, le am utilizat pe traseul Giurgiu - Bucuresti, in conditii de viscol si drum acoperit cu zapada, fiind impresionat de aderenta lor. In timp ce acceleram mai tare, se activa electronica, insa nu fugea de fund. Ies din a doilea sezon rece cu ele si se prezinta excelent.

 

Daca tu zici ca sunt super bune niste puscarii de anvelope ( Sebring este acelasi lucru cu Riken si Tigar si toate reprezinta alternativa Michelin la anvelopele SH) cred ca daca ai merge cu Continental sau Michelin pe masina ai spune atunci ca il ai pe Dumnezeu copilot. Un alt motiv pentru care anvelopele de prima echipare tin mai mult este si datorita faptului ca masina este noua si deci suspensia ,directia sunt noi si nu uzeaza inegal.

Edited by dorubimotoru
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am nexen snow-g wh2-2 model de iarna, impresionante pe ud si pe zapada, dar s-au deformat dupa 5000 km, desi am balonul pe 55, parerea mea ca in ziua de azi nimic din ce se produce nu mai e ok, in ultimi doi ani pretul anvelopelor a scazut foarte mult, poate de aici si calitatea slaba

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by claus555
Link to comment
Share on other sites

Daca tu zici ca sunt super bune niste puscarii de anvelope ( Sebring este acelasi lucru cu Riken si Tigar si toate reprezinta alternativa Michelin la anvelopele SH) cred ca daca ai merge cu Continental sau Michelin pe masina ai spune atunci ca il ai pe Dumnezeu copilot. Un alt motiv pentru care anvelopele de prima echipare tin mai mult este si datorita faptului ca masina este noua si deci suspensia ,directia sunt noi si nu uzeaza inegal.

E parerea ta, iti spun eu ca sunt excelente, macar nu te pronunta daca nu le ai incercat, aveti un fix cu firmele astea premium de anvelope fabricate peste tot posibil!!!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am nexen snow-g wh2-2 model de iarna, impresionante pe ud si pe zapada, dar s-au deformat dupa 5000 km, desi am balonul pe 55, parerea mea ca in ziua de azi nimic din ce se produce nu mai e ok, in ultimi doi ani pretul anvelopelor a scazut foarte mult, poate de aici si calitatea slaba

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Chiar ieri am avut de facut o pana (cui), la echilibrat au intrat, doar pe o parte a jantei, 50g. Nu stiu exact cati km am de la montaj dar vreo 6000 tot am. Sper sa fie la fel in continuare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.