BMWClub: Reconditionare Turbo - BMWClub

Jump to content

  • 7 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Reconditionare Turbo

#21 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2631
  • Joined: 26-March 16

Posted 31 January 2018 - 21:34

Consuma :), nu trebuie sa consume insa mai sunt pe forum care spun ca masina consuma ulei daca mergi cu mai mult de 3.000 rpm si lor li se pare foarte normal acest lucru si ei merg sub 3.000 rpm:D
0

#22 User is offline   kevinn14 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 474
  • Joined: 25-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 February 2018 - 14:42

Da , eu merg si sub 3000 , cateodata ii dau mai tare depinde de trafic.. la consum ulei nu m-a deranjat deoarece inainte la 3.0 benzina imi consuma 1 litru la 1500 km , la 2.2 benzina 1 litru la 3500-4000 :)

La diesel cam de la ce ar fi consumul de ulei ? Simeringuri supape , turbina ...?

This post has been edited by kevinn14: 01 February 2018 - 14:42

0

#23 User is online   OPaul 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2327
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 01 February 2018 - 14:46

View Postkevinn14, on 01 February 2018 - 14:42, said:

La diesel cam de la ce ar fi consumul de ulei ? Simeringuri supape , turbina ...?


Cam da ... Cati km are masina ?
0

#24 User is offline   jeezy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1060
  • Joined: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Posted 01 February 2018 - 14:55

View Postkevinn14, on 30 January 2018 - 22:45, said:

Ulei consuma cam 1,5 litri la 11-12000 km


Cam asa mananca si a mea, depinde cat trag de ea (tot M57N2 am pe ea).
N-am avut masina la care sa nu completez cu ulei intre schimburi.

Verifica daca nu ai cumva pete de ulei in scutul de la motor, garniturile de la intercooler se mai duc nabii si trebuie schimbate.

This post has been edited by jeezy: 01 February 2018 - 14:58

2

#25 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2631
  • Joined: 26-March 16

Posted 01 February 2018 - 18:06

Niciodata uleiul acela la conductele intercooler-turbo, admisie-intercooler nu o sa influenteze pe joja nimic!Turbo/supape. Sincer nu am avut masina eu sau in familie care sa consume ulei, au fost vreo 7.
N47 nici motorul vechi, nici motorul al doilea nu imi consuma ulei..
2

#26 User is offline   jeezy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1060
  • Joined: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Posted 02 February 2018 - 08:04

La drumuri scurte prin oras, mai ales iarna, se cam subtiaza uleiul si incepe sa il manance.
Probabil ca daca faci numai drumuri lungi nu consuma ulei. Mai depinde si la cati km schimbi uleiul, am constatat ca in functie de cat se sportiv conduci, intre 8k si 10k km va cere niste ulei.

In fine, nu e tocmai iesit din comun sa consume si ulei, mai ales ca nu consuma cantitati industriale.

This post has been edited by jeezy: 02 February 2018 - 08:05

1

#27 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2631
  • Joined: 26-March 16

Posted 02 February 2018 - 18:27

Atata timp cat toate masinile cu care merg 90% sunt doar in oras undeva la 10-15k km pe an si mers destul de turat cu masina si nu mananca "gram", nu inteleg cum imi puteti spune ca e normal sa manance putin? Chiar daca sunt 90 masini din 100 care au acest simptom nu inseamna ca ala e adevarul, mai bine gandeste-te ca alea 90 au probleme si alea 10 sunt bune. Asta e ca aia cu "tremura la franare! aaa e normal, asa fac toate bmw-urile" , cand aud replica asta ma ia capu, a facut si al meu de cand l-am luat pana vara asta cand i-am schimbat discuri/placute, ce sa vezi, nu se mai simte nimic la franare de la orice viteza.

Inteleg sa zici ca nu este ca noua masina si este posibil sa manance putin sau mult ulei pentru ca are niste probleme gen, dar sa spui ca e normal, niciodata.

Renault Kadjar, se aburesc triplele si farurile de abia mai vezi in interiorul lor, facut raport la uzina, raspuns? "Se gaseste in manualul masinii aceasta anomalie normala care este cauzata de variatiile de temperatura", adica? Mai pe scurt, este normal conform manualului sa se abureasca farurile si triplele la o masina noua de 25.000 euro de 2.000 km, moral si logic este normal? Normal ca nu!
Poate daca as lasa si eu masina pana fac 30.000 km (vreo 2 ani si! poate) insa intr-un an sau 10k-15k km cati fac eu nu consuma nimic si nu mi-a consumat vreuna.

This post has been edited by WIN60: 02 February 2018 - 18:32

0

#28 User is offline   Magnusy 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 February 2018 - 18:55

Am si eu e90 tot cu motorul ala si ala manca ceva ulei; i'am schimbat simeringurile ( 4 mii de lei cu totul) si consumul s'a mai redus insa a facut uzura motorul si in 4 luni a picat in urma unui demaraj puternic pana la vreo ~200 ( batai in arbore) asa ca l'am inlocuit complet cu unul foarte bun. De atunci, nicio problema.

In legatura cu turbo, tot la masina mentionata mai sus, masina tragea cam la 75% din cat trebuia . Nu dadea fum si nu avem niciun sunet. Am reconditionat turbo la awb si de atunci masina merge impecabil.. deci nu trebuie sa se auda neaparat sa aiba o problemuta insa daca ai fost la mecanici si au spus ca este ok, nu te baga.
0

#29 User is offline   jeezy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1060
  • Joined: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Posted 04 February 2018 - 08:43

Bai WIN casca ochii, am zis ca nu e iesit din comun sa manance ceva ulei, nu ca ar fi normal.
Goodbye, nu iti mai pierde vremea sa dai reply pe langa subiect, ca toate le diagnotichezi de dupa tastatura.

This post has been edited by jeezy: 04 February 2018 - 08:43

0

#30 User is offline   jeezy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1060
  • Joined: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Posted 04 February 2018 - 08:54

Bagi omul in sperieti dupa ce a fost la mecanic bazat pe faptul ca esti la primul BMW caruia ai stat pana s-a rupt distributia, l-ai reparat si apoi l-ai schimbat cu totul :)

#expert

This post has been edited by jeezy: 04 February 2018 - 08:54

1

#31 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2631
  • Joined: 26-March 16

Posted 04 February 2018 - 11:46

Nu, am explicat ca pe langa ce ma bazez, nu doar ce am patit la masina mea, lucrez la un service, vad mai multe masini desfacute intr-o zi cat nu ai vazut tu toata viata ta probabil, fiecare cu diferite probleme la cutie/motor/electrica,etc, toate marcile posibile. Ok nu e iesit din comun inseamna ca sunt alte zeci de mii de masini cu probleme (papa ulei) si ca nu e normal inseamna altceva.

Iti mai explic o data, ca i spui tu ca nu e iesit din comun, nu inseamna ca e si normal, 2 lucruri diferite, daca sunt 100 masini cu parbrizul spart inteleg ca si tu stai cu el spart ca nu are nimic, nu?

Daca poti sa mergi inca 1-2-3-4 ani prin faptul ca trebuie doar sa completezi cu ulei e mai ieftin decat sa desfaci motorul, adevarat romanasule.

#gandirederomanadevaratjeezy

This post has been edited by WIN60: 04 February 2018 - 11:49

-4

#32 User is offline   jeezy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1060
  • Joined: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Posted 04 February 2018 - 11:57

Bai clona, tu nu esti mecanic asa cum nici eu nu-s :) mai lasa-ne cu experienta ta din service-ul Renault ca nu are de-a face cu BMW. Motoare diferite, specific diferit.

Degeaba te uiti la un motor desfacut, nu te face expert.

Ps : http://www.bmwclub.r...er/75281-davyd/

This post has been edited by jeezy: 04 February 2018 - 11:58

1

#33 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2631
  • Joined: 26-March 16

Posted 04 February 2018 - 12:52

Ce legatura are ca scrie Renault-Bmw, eu vorbesc de consumul de ulei "bosule", ce treaba are marca??? Daca e Bmw sau motor de Bmw e normal sa consume ulei, nu? Pentru "bosi" presupun ca este...Nu sunt mecanic, sunt consilier, totusi trebuie sa am habar de cat mai multe, dar nu ai de unde sa stii asta pentru ca tu chiar vorbesti de pe internet si din auzite, e experienta dintr-un service cu tot felul de masini, de la Porsche-Mustang-Bmw-Audi-Mercedes-Seat-Vw-Renault-Dacia-Iveco-Nissan...ti-am enumerat mai multe marci ca poate nu stii ce inseamna "Multimarca".

Edit: sa inteleg ca si masina ta consuma ulei, sa stii ca daca consuma si a mea nu ma feream sa spun aici pe forum, dar totusi sa afirm ca este normal sa consume ulei chiar daca nu consuma, intelegi? Sa stim de ce ne ferim...nu de alta!

This post has been edited by WIN60: 04 February 2018 - 12:55

0

#34 User is offline   jeezy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1060
  • Joined: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Posted 04 February 2018 - 18:34

Pai daca nu-s in stare sa puna o distributie de BMW bai clona, are legatura cu tot. Si a ta au pus-o de a crapat motorul, a doua oara.
Asa ca ce incredere prezinti tu in functia de consilier? Si service-ul in materie de reparatii?

Inca ai probleme la normal vs nu e iesit din comun. Ia vezi si manualul de utilizare de la BMW ce zice despre consumul de ulei.

Mda....casca ochii la posturile anterioare, vrei sa ai ultimul cuvant insa esti imatur.

PS : sa nu uitam http://www.bmwclub.r...er/75281-davyd/ :)

This post has been edited by jeezy: 04 February 2018 - 18:36

-1

#35 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2631
  • Joined: 26-March 16

Posted 05 February 2018 - 00:36

Mi-am asumat tot, nu stiu de ce tot arunci vina si schimbi subiectul cu clona, cu distributia mea si etc, era vorba de consumul de ulei care zici este normal, ca nu este iesit din comun ca stau toti cu problema asta e altceva (ca si tine), ce legatura are functia mea de consilier cu distributia respectiva:)) si cu subiectul in cauza?:))era vorba de tu-eu-consumul ulei si experienta,cum ti-am spus comand piese de motor si ma uit in motoare intr-o zi cat nu o ai vazut tu probabil toata viata ta, dar ma contrazici, tu te auzi cand vorbesti? Tu folosesti "nu e iesit din comun" in loc de "este normal", ti-am zis sunt 2 lucruri diferite.

Deci este iesit din comun ca acest N47 sa consume ulei din punct de vedere al normalului, ai inteles-o pe asta?

This post has been edited by WIN60: 05 February 2018 - 00:39

-3

#36 User is offline   botosanibmw 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 711
  • Joined: 12-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Posted 05 February 2018 - 09:08

Cum sa nu consume "gram" de ulei ?Chiar ma mira aceasta afirmatie,ata timp cat gasesti pana si in manual ca un consum de"X"ml de ulei este normal.Eu am montat un epurator de gaze intre epuratorul masinii si turbo,si de acolo "recoltez" cam 100 ml ulei la 2100km,ce mai consuma pe la turbo,pe la segmenti,si tot ar trebui sa fie un consum de ulei,asa ca masina care nu cansuma"gram" de ulei,nu prea cred.Despre mine,toate masinile sa nu consume ulei,dar nu cred aceasta afirmatie!Iata dovada la ce spuneamAttached File  ulei 2100km.jpg (47.44K)
Number of downloads: 27
Si daca faci schimbul de ulei la 11000 km rezulta un consum de 500 ml,numai din cea ce se consuma pe la epurator!

This post has been edited by botosanibmw: 05 February 2018 - 09:23

4

#37 User is offline   jeezy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1060
  • Joined: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Posted 05 February 2018 - 10:24

View PostWIN60, on 05 February 2018 - 00:36, said:

dar ma contrazici, tu te auzi cand vorbesti?

Bai clona, nu vorbesc, scriu, nu ma pot auzi :) .

Faptul ca intre schimburi nu completezi ulei (la 700ml spre 1000ml te avertizeaza masina ca trebuie completat) nu inseamna ca nu consuma ulei deloc.
Mai lasa-ne cu service-ul unde consiliezi clientii, nu prezinti incredere dupa atatea patanii cu propria masina :) . Asta e legatura dar cum iti lipseste logica....

De ce o tot dau cu clona? Pai esti cam prea tinerel sa ai atata experienta in motoare de BMW, mai ales ca esti la primul motoras, pardon, al doilea ca primul l-ai exterminat :console: . #PestControl

Te apuci aici sa ne reciti ce ti-au zis niste mecanici care au facut praf un motor de BMW (din cate stim de la tine, ca poate au facut praf mai multe), gen ai invatat stand pe langa ei. Dar logica nu ai deloc in ce zici. Goobye!

Nu te mai obosi sa dai reply, te-ai facut inteles :) .

This post has been edited by jeezy: 05 February 2018 - 10:29

0

#38 User is online   OPaul 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2327
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 05 February 2018 - 10:39

Cand a zis WIN ca nu consuma ulei, eu cred ca s-a referit ca nu consuma atata de mult incat sa completeze intre schimburi.
Orice motor consuma ulei... pe la segmenti , supape , turbina si pe la epurator (prin evaporare) dar in catitati foarte mici.
Daca nu trebuie sa mai adaugi ulei intre schimburi, poti sa zici ca masina ''nu consuma gram de ulei'' ... E doar o expresie !!
4

#39 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2631
  • Joined: 26-March 16

Posted 05 February 2018 - 18:06

Cand am zis ca nu consuma ulei, inseamna ca nu consuma ulei deloc pe joja, intotdeauna am completat la maxim si niciodata nu a scazut intre schimburi, nici pe idrive si nici pe joja, nu sunt nebun si stiu expresiile samsaresti, insa cand stiu clar pana unde pun ulei si il vad tot acolo, asta daca nu cumva imi baga motorina in baie si este coincidenta ca de fiecare data sa fie echilibrul motorina-ulei incat sa fie exact la acelasi semn pe joja, nu jeezy? incerc sa gandesc ca tine...adica stii cum.

Cum am spus, nu are treaba discutia cu munca care o fac eu, mult peste cunostintele tale, daca nu prezentam incredere nu mai spuneam pe forum nimic cu gandul sa nu cumva sa afle cineva.

Goodbye* (alertademessenger*), ai uitat romana *Raducanule.

Din pacate pentru tine, ti-am zis, am destule experienta asa tinerel cum sunt decat ai avut sau o sa ai tu vreodata, cam aia este treaba, negru pe alb, de altfel normal ca doar si* aia fac 9 ore pe zi.


Mai mult decat sa va spun ca uleiul nu se clinteste de la semnul de pe joja de la maxim dupa 10k-15k ( 1 an maxim) nu am ce sa va zic, fiecare crede ce vrea, insa nu o sa fiu de acord cu faptul ca "e normal sa manance", da e normal sa manance fara sa se vada undeva, adica sa fie prea mici pierderile ca sa se vada pe joja sau idrive.

This post has been edited by WIN60: 05 February 2018 - 18:07

0

#40 User is online   calinus68 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 925
  • Joined: 17-July 16

Posted 05 February 2018 - 18:19

Consumul de ulei e in functie de stilul de condus , traseu, viteza. Daca faci 80% km. in oras nu prea se vede pe joja, dar daca faci 10k. numai de autostrada te asigur ca vei completa cel putin 5-700ml. de la un schimb la altul, asta daca vrei ca senzorul te atentioneaza la 1l..BMW in carte specifica un consum mult mai mare ca fiind normal, la ei se merge destul de forjat in comparatie cu Romania.
1

Share this topic:


  • 7 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro