Jump to content

Spie BMW ( ! )


Just990

Recommended Posts

Salut,

Voiam sa va intreb daca si voua va apare aceasta spie adica (!) ca un semn al cauciucului care nu se mai stinge,am fost la service este totul in regula,am incercat sa i fac reset dar nimic,nu dispare,voi aveti idee ce ar putea fi? si daca ati avut cum ati sterso din bord?

Am lasat si o poza atasata jos,va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Da am incercat si cu computeru sa o reseteze si nimic

O poza a ce vezi poti sa pui?

 

Ce trecut are eroarea aceea?

Cu, ce ocazie a aparut?

 

Si apoi, despre ce masina e vorba?

 

Ar putea fi vorba de decuplarea controlului tractiunii.

DTC/DSC

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O poza a ce vezi poti sa pui?

 

Ce trecut are eroarea aceea?

Cu, ce ocazie a aparut?

 

Si apoi, despre ce masina e vorba?

 

Ar putea fi vorba de decuplarea controlului tractiunii.

DTC/DSC

Am atasat poza dar nu inteleg de ce nu se vede,e format jpeg totusi e un ''!'' intre doua paranteze ca un fel de cauciuc ( ! ) ,spia a aparut in urma schimbarii placutelor de frana,si a discurilor,e vorba despre un BMW e91 2010,break

 

Am atasat poza dar nu inteleg de ce nu se vede,e format jpeg totusi e un ''!'' intre doua paranteze ca un fel de cauciuc ( ! ) ,spia a aparut in urma schimbarii placutelor de frana,si a discurilor,e vorba despre un BMW e91 2010,break

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.bmwpassion.com%2Fforum%2Fthreads%2Fspia-anomala-punto-esclamativo-tra-parentesi.195792%2F&psig=AOvVaw0ns2_1zNkN_Ab7O1776Aro&ust=1594142792973000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCMDAy-qSueoCFQAAAAAdAAAAABAD daca deschizi link ul asta e spia Edited by Just990
Link to comment
Share on other sites

Aia e avertizarea de pana cauciuc,apare daca una din roti are presiune mai mica,refa presiunea corect si reseteaza din nou.

A fost incercat totul...din pacate nu dispare :))) de asta am intrebat daca si voi va confruntati cu asa ceva si daca da cum ati rezolvat
Link to comment
Share on other sites

Daca zici ca au fost schimbate placute si discuri poate au inversat rotile. Nu am masina cu senzori pe roti; nu stiu cum functioneaza..

 

Asigura-te ca ai aceiasi presiune pe toate rotile. Ala e senzor de roti desumflate, cel putin una.

La mine cred ca DDE-ul stie prin DSC (controlul tractiunii) ce si cum; nu mi-am pus niciodata intrebarea.

 

Pe spate, daca nu ai senzori pe roti ar trebui verificat senzorul ABS din fuzeta rotii. Poate ai ceva mizerie acolo (bucati de metal ramase dupa ce au dat discurile jos, pe spate..).

 

Cam atat pot recomanda.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La masinile care n-au senzori in roti, esp-ul masoara viteza rotii. Atunci cand ai pana, raza rotii este mai mica, implicit viteza de rotatie a rotii este diferita de viteza celorlalte. Asa stie daca ai vreo roata lasata sau diferente de presiune. Edited by Marian Toma
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Se reseteaza cu motorul pornit ,usile inchise si stationand.

Dupa ce ai intrunit conditiile de mai sus,apesi pe joystick idrive si te arunca direct in meniul de resetare .

Vezi ca e posibil sa nu iti functioneze joystick-ul si de aia nu poti ajunge sa resetezi .

Edited by Godini
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sistemul de averizare roata moale/pana functioneaza prin intermediul senzorilor abs la toate masinile care nu au fizic senzor in/pe janta

 

Foarte bine a explicat @Marian Toma mai sus !

Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

Sistemul de averizare roata moale/pana functioneaza prin intermediul senzorilor abs la toate masinile care nu au fizic senzor in/pe janta

 

Foarte bine a explicat @Marian Toma mai sus !

Adica eu ce am zis gresit? Nu am zis clar senzor ABS; n-am zis mizerie pe receptorul din fuzeta.. erori..? :)

 

Godini merge si numai cu contactul pus, evident stationand. Dar mai nou am descoperit ca merge si cu motorul pornit si stationat. Primele dati opream motorul si puneam contactul.. :) apoi m-am desteptat.

 

Acum, daca eroarea apare imediat sigur are ceva destul de evident tehnic, ceva deconectat, inversat etc.

 

Daca apare dupa cam 5-10 minute de mers poate sa fie de la roata desumflata pe care nu ai masurat-o cu un aparat de masurat presiunea.

Util de avut in torpedou!

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Într adevar am senzorul care era legat la etrier care nu e pus,deoarece la schimb se desprinsese si l'am prins provizoriu ca sa cumpar unul nou,e posibil sa fie ăla problema?

 

Cu siguranta !

 

Adica eu ce am zis gresit? Nu am zis clar senzor ABS; n-am zis mizerie pe receptorul din fuzeta.. erori..? :)

 

Godini merge si numai cu contactul pus, evident stationand. Dar mai nou am descoperit ca merge si cu motorul pornit si stationat. Primele dati opream motorul si puneam contactul.. :) apoi m-am desteptat.

 

Acum, daca eroarea apare imediat sigur are ceva destul de evident tehnic, ceva deconectat, inversat etc.

 

Daca apare dupa cam 5-10 minute de mers poate sa fie de la roata desumflata pe care nu ai masurat-o cu un aparat de masurat presiunea.

Util de avut in torpedou!

 

Ba da ... ai explicat corect :good: ! doar ca explicatia lui marian parca a fost mai simpla pentru cel care a deschis topicul

Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

Mi se parea improbabil sa fie ăla deoarece spia arata desumflare roată sau pană,senzorul fiind pentru etrier,credeam ca nu are legătura unul cu altul=) va mulţumesc

Exact.

Tu vorbesti de senzor DE PE etrier iar eu te trimit pe fuzeta aproape de axul planetarei.

 

Vezi ca in cutiuta de sub aripa poti sa vezi daca sunt doi conectori in ea. Unul e pentru ABS si celalalt e pentru senzor placute de care zici ca nu e conectat..

Verifica si starea celuilalt conector. Pare umblat la el? Poate mecanicul a umblat din greseala la cel de ABS si nu l-a bagat cum trebuie inapoi. Sau uita-te la starea pinilor din el, sa fie drepti../ daca te uiti tu, trage cu grija ferm si cat mai pe directie dreapta posibil. Sunt destul de bine etansati, deci bine prinsi unul de altul.

 

Exista un zavor care trebuie apasat inainte sa demontezi conectorul.

Asigura-te ca e bagat si inzavorat conectorul dupa verificare!

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.