Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Salutare, ma confrunt cu o problema la al meu 525tds e60 din 2006. DupĂŁ ce am fĂŁcut un plin de motorina in bord ĂŽmi aratĂŁ doar jumĂŁtate din kilometri care trebuia sa ai fac cu plinu. DupĂŁ o perioada am mers la un mecanic și mi-a spus ca poate sa fie o problema pe retur sau o problema pe furtunele care le leagĂŁ ĂŽntre ele. In rezervorul din stânga e problema😟dacĂŁ aveți vreo idee care ar putea fii problema. Va multumesc

 

poate sa fie o problema pe retur sau o problema pe furtunele care le leagĂŁ ĂŽntre ele (de rezervoare este vorba) :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Vreau sa va cer si eu o opinie; caut sa imi achiziționez un E60 si am gasit aceasta masina -> ://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GvTqS.html imi puteti spune, va rog, niste pĂŁreri? In principal cei care aveti GPL, merita o astfel de masina cu un kilometraj ĂŽnaintat ? (Nu conteazĂŁ neaparat pentru mine anul, daca era diesel mai nou de 2006 nu voiam)... la capitolul dotĂŁri observ ca sta prea bine pentru un asemenea an. Va rog frumos, daca ma puteti ajuta, v-as fi recunoscĂŁtor.. Multumesc. :D Edited by Fofarlica
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Buna, dețin un e60 din 2003, problema este când pornesc masina toate bune și frumoase când la un moment dat se aprinde martorul de ulei galben, opresc masina sa ma uit la ulei iar pe joja uleiul este la jumate, care este problema? Senzorul, sonda de ulei sau alta problema? Țin sa Menționez când opresc masina eroarea dispare dar dupĂŁ câteva minute de mers reapare eroarea și Navigația ĂŽmi spune ca și cum sa fac completare cu un Litru de ulei... Edited by DragosZah
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Confortul nu e dat doar de suspensii, e dat de toatĂŁ mașina, suspensie, direcției, frâne, putere, cutie viteze, izolate fonica, poziție, scaune etc.

 

Nici nu as ezita sa nu ĂŽmi mai iau bmw :), cu toate problemele care sunt. Personal nu am avut probleme mari cu al meu bmw ĂŽn doi ani de zile.Am vizitat service-ul de 3 ori, doua revizii și o reparație la grupul 4*4 care a costat 2900 lei.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salut, legat de distributia de la N47...eu am schimbat-o la 220.000 km (REALI) la sfatul mai multor mecanici (unii care lucreaza in service-urile BMW, altii in service-uri multi-marca)care i-mi spuneau ca o sa se rupa direct, fara alte simptome... cu toate ca motorul nu facea nici un zgomot si nu consuma ulei. De ce ? "CICA" inginerii de la BMW (care ar fi mai slab pregatiti fata de ai nostrii din Romania :rolleyes: ) ar fi proiectat gresit patinele care intind lantul de distributie, se tocesc foarte repede si se sparg...ceea ce duce la ruperea lantului.--B A L I V E R N E-- Motive sa va scoata banii din buzunar si nu putini...in jur de 1500-1800 E. Eu am un prieten foarte bun care lucreaza in Germania si cand a fost in vacanta anul acesta in tara, i-am pus "la pachet" distributia data jos de pe masina sa mearga cu ea acolo sa-si dea cu parerea si un inginer auto dedicat pe marca BMW. Surpriza...distributia a fost schimbata degeaba, dupa gradul de uzura care il aveau patinele, lantul si toate cele masina mai putea rula fara probleme inca 200.000 km...Asa ca aveti grija la "praduitori" :blink:

Link to comment
Share on other sites

salut, legat de distributia de la N47...eu am schimbat-o la 220.000 km (REALI) la sfatul mai multor mecanici (unii care lucreaza in service-urile BMW, altii in service-uri multi-marca)care i-mi spuneau ca o sa se rupa direct, fara alte simptome... cu toate ca motorul nu facea nici un zgomot si nu consuma ulei. De ce ? "CICA" inginerii de la BMW (care ar fi mai slab pregatiti fata de ai nostrii din Romania :rolleyes: ) ar fi proiectat gresit patinele care intind lantul de distributie, se tocesc foarte repede si se sparg...ceea ce duce la ruperea lantului.--B A L I V E R N E-- Motive sa va scoata banii din buzunar si nu putini...in jur de 1500-1800 E. Eu am un prieten foarte bun care lucreaza in Germania si cand a fost in vacanta anul acesta in tara, i-am pus "la pachet" distributia data jos de pe masina sa mearga cu ea acolo sa-si dea cu parerea si un inginer auto dedicat pe marca BMW. Surpriza...distributia a fost schimbata degeaba, dupa gradul de uzura care il aveau patinele, lantul si toate cele masina mai putea rula fara probleme inca 200.000 km...Asa ca aveti grija la "praduitori" :blink:

sa nu te vad plĂŽngĂŽnd cĂŽnd ti-o sari fo supapa prin chiulasa

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Pentru un bmw 525 lci 2008 autoradio nu se aprinde deloc. Am cautat pe internet si am gasit ca au o problema cu lipirea circuitelor care dupa un anumit timp cedeaza si trebuie sa scoti de la 400 pana la peste 1000€ depinzand doar unde te duci sa il repari sau schimba. Are cineva vreo idee pentru aceasta cauza?? Eu sunt din FocÂşani..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am si eu 2 probleme la al meu e60.

 

1. Stropitoarele de la parbriz nu mai functioneaza.. Am desfacut furtunasele si nu sunt blocate. Spalatoarele de faruri functioneaza cum trebuie.

2. Cateodata nu imi mai indica bine range-ul pt distanta de parcurs. Dau un exemplu: imi arata 170km de parcurs inainte sa opresc motorul. Dupa pornire, imi arata range 0 si apoi dupa 1 km incepe sa creasca valoarea pana la 90-100km. Am observat ca fluctuatiile astea se intampla cand e foarte cald afara.

Edited by Brokencyde
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am si eu 2 probleme la al meu e60.

 

1. DacĂŁ pompa se aude și nu e stricata, duzele sunt neinfundate, atunci posibil un furtun de la pompa sa scape apa și sa se scurga.

 

2. Range-urile la bmw nu prea sunt precise, o posibila cauza poate sa fie plutitorul din rezervor care nu mai e ok.

 

 

 

Am și eu o ĂŽntrebare pentru cine are pe e60 ACC cu stop&go. FuncționeazĂŁ și ĂŽn traficul de oraș?

AdicĂŁ la viteze mici sa fie activat (știu ca o problema e distanta fata de mașina din fata), sa frâneze și sa plece dupĂŁ mașina din fata.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut.

La un E60 520d lci din 2007 cutie automata. Când opresc la semafor și stau cu ea ĂŽn drive se tureaza puțin și revine la normal(tot face chestia asta pana o scot din drive). DacĂŁ o pun ĂŽn neutral sau reverse nu mai face. Știe cineva ce problema ar putea avea?

 

Salut.

La un E60 520d lci din 2007 cutie automata. Când opresc la semafor și stau cu ea ĂŽn drive se tureaza puțin și revine la normal(tot face chestia asta pana o scot din drive). DacĂŁ o pun ĂŽn neutral sau reverse nu mai face. Știe cineva ce problema ar putea avea?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare la toatĂŁ lumea, am vz o postare la unul din colegi, vis a vis de acel mic soc de la treapta 2 la 1 pe drive când aproape oprești, am. Aceeași problema la un e 60 2006 și as dori sa va ĂŽntreb unde as putea sa fac acel update de soft ĂŽn Constanța sau ĂŽmprejurimi, și cât ar costa? Mulțumesc! Aștept orice staf!!

 

Salutare la toatĂŁ lumea, am vz o postare la unul din colegi, vis a vis de acel mic soc de la treapta 2 la 1 pe drive când aproape oprești, am. Aceeași problema la un e 60 2006 și as dori sa va ĂŽntreb unde as putea sa fac acel update de soft ĂŽn Constanța sau ĂŽmprejurimi, și cât ar costa? Mulțumesc! Aștept orice staf!!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Mica inrebare: Scaunul sofer are plasa prezenta ocupant?

 

Intreb pentru ca m-am uitat sub scaunul sofer al masinii si am vazut mufa (tata), de pe cablajul masinii in aer. Mufa intra in mufa (mama) a modulului (vedeti attach) de ocupare.

 

Practic nu exista modulul pe masina, ci doar mufa de pe cablajul masinii.

 

Nu am nici o eroare in bord si nici pe Ista+, totul merge normal.

post-83671-0-58236400-1572080244_thumb.jpg

post-83671-0-95192600-1572080249_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

BunĂŁ ziua, am o problema cu mașina este vorba de un bmw e60 2006 2.0d 163cp modelul cu start stop cheie tip cartela, ĂŽmi apare o eroare ĂŽn bord "transmission fault" și nu mai pot scoate mașina din P. Sub aceea musama de la schimbĂŁtor exista un buton ce poate fii accesat manual, dacĂŁ apĂŁs pe el masi a iese din p, o pot baga ĂŽn drive dar rĂŁmâne doar ĂŽn treapta 3(cred)

Eroare pe diagnoza apare de la selectorul de viteze, ĂŽmi poate spune cineva cum as putea rezolva asta

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.