Jump to content

M3-E46 sau 335i-E92...


tiberiuenache

  

657 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

@Calin

 

Daca tot "ai pile" la ejante.ro :) te rog eu fa cumva sa dai jos cat mai repede aratarile alea de pe masina. :) E pacat de ea.

Edit: ma refer la cele fara buza.

 

 

mie imi place mult cum arata :) negru mat cu dunga polishata. 10jx20 cu 8.5jx20 :)

 

 

jantele vin f misto ...Prea frumoase ///si nu sunt fan jante negre

Link to comment
Share on other sites

Alegerea normala ar fi E92 335i , dar nu prea e corect sa pui in balanta 2 masini din generatii diferite. Automat sunt foarte multe criterii de departajare. N-o sa gasiti niciodata un E46 M3 intr-un grad de uzura la fel de bun ca un E92 335i. Iar daca vorbim strict de motorizare (am observat ca E92 ar mai fi ales datorita motorizarii mai performante ???), nu cred ca sunt mai performanti cei 306hp ai lui 335i decat 343hp ai lui M3. Sigur majoritatea a ales 335i datorita designului exterior mai proaspat (normal), pentru ca la interior , imi pare rau, dar de cand a venit Chris Bangle designer sef la BMW, interioarele, cel putin plansele de bord sunt cel putin indoielnice ca design. Plansele de bord ale generatiilor E46 si E39 sunt cele mai reusite (si reprezinta un etalon in ergonomie), din istoria BMW. Plansele de bord ale generatiilor noi nu mai au acea masivitate de alta data si nu mai sunt orientate spre sofer , ceea ce mie unul nu-mi place. Pasionatii ar alege E46 M3 pentru ca reprezinta un superlativ a ceea ce inseamna BMW si fiecare dintre noi ne-am dori ca atunci cand deschidem capota sa vedem ca scrie "M Power". Ma intreb ce ar fi ales cei care s-au legat strict de design daca intrebarea ar fi fost "Ce ati alege intre E90 335i si E46 M3?" .

 

Ca performante sunt asemanatoare masinile (diferente f mici) ...

Cat despre interior, asa este...plansa de bord la E92 nu e la fel de "masiva" ca la E46...si poate avea multi greierasi in timp...Insa m-am obisnuit cu design-ul asta si e ok!

 

Oricum, cu peste 300Cp sub capota nu cred ca voi mai avea timp sa "admir" bordul prea mult....Ma plictisesc repede de astfel de gadget-uri...

Link to comment
Share on other sites

Am ales 335i deoarece daca tot am dat 40.000 Euro....pe o masina pe care o sa o zgarie vecinii...cel putin o sa ma bucur ca e impozitul si asigurarea mai mica fata de m3 deoarece are doar 2979cc :) si invidia lor mai mare ca e mai noua .... oricum habar nu au ce inseamna m3 ...ei privesc doar aspectul
Link to comment
Share on other sites

si invidia lor mai mare ca e mai noua .... oricum habar nu au ce inseamna m3 ...ei privesc doar aspectul

 

Macar le place ce culoare are masina?Banuiesc ca i-ai consultat inainte sa iti cumperi masina. :)

Cu ei si cu gandurile lor pasnice nici la WC nu mas duce :) :)

Link to comment
Share on other sites

M3 E46 s-a fabricat pana in 2006, mi se pare ca si putin din 2007 asa ca e foarte usor sa gasesti unu intr-o stare foarte buna, comparabila cu un E92 335i bineinteles si pretul va fi pe masura dar daca vrei o masina ok oricum trebuie sa dai un ban gramada. Iar pentru generatia soft-filtre-tobe le spun ca cu 6 7000 Eu se pune un kit turbo pe E46 care il duce cu usurinta la 600 cp, daca vrei si 1000 cu ceva mai multi bani, nu e problema. Ce mai face 335`ul in cazu asta !?
Link to comment
Share on other sites

Iar pentru generatia soft-filtre-tobe le spun ca cu 6 7000 Eu se pune un kit turbo pe E46 care il duce cu usurinta la 600 cp, daca vrei si 1000 cu ceva mai multi bani, nu e problema. Ce mai face 335`ul in cazu asta !?

 

Ideea era si ca masina sa tina mai mult de o vara.

335i-ul in cazul acesta va fi o masina mai fiabila.

Link to comment
Share on other sites

Iar pentru generatia soft-filtre-tobe le spun ca cu 6 7000 Eu se pune un kit turbo pe E46 care il duce cu usurinta la 600 cp, daca vrei si 1000 cu ceva mai multi bani, nu e problema. Ce mai face 335`ul in cazu asta !?

 

Ideea era si ca masina sa tina mai mult de o vara.

335i-ul in cazul acesta va fi o masina mai fiabila.

 

Ingrijit cum trebuie, tine stai linistit.

Link to comment
Share on other sites

M3 E46 s-a fabricat pana in 2006, mi se pare ca si putin din 2007 asa ca e foarte usor sa gasesti unu intr-o stare foarte buna, comparabila cu un E92 335i bineinteles si pretul va fi pe masura dar daca vrei o masina ok oricum trebuie sa dai un ban gramada. Iar pentru generatia soft-filtre-tobe le spun ca cu 6 7000 Eu se pune un kit turbo pe E46 care il duce cu usurinta la 600 cp, daca vrei si 1000 cu ceva mai multi bani, nu e problema. Ce mai face 335`ul in cazu asta !?

 

Mda intr-un fel ai dreptate...Ma uitam si la modele de M3 din 2005-2006! Insa daca nu am avea sosele asa proaste, daca lumea nu ar mai fi atat de batuta in cap pt a afecta revanzarea si daca cei de la reprezentante ar avea ceva habar sa reapare astfel de masini...acu nici nu as mai fi stat pe ganduri...! :)

Link to comment
Share on other sites

CâÞi posesorii de maºini supraalimentate aftermarket cunoºti?

 

Fiabilitatea unei astfel de maÂşini este foarte scĂŁzutĂŁ.

 

Eh, uite ca nu vorbesc aiurea si chiar cunosc, oamenii folosesc masinile in fiecare zi. Cum am mai zis, facuta cu cap, si intretinuta masina, nu ai probleme cu ea, evident ca nu o sa fie la fel de fiabila ca o masina stock noua dar nici sub capota nu ai o masina stock.

Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu mi-as repara nici un M3 E46 nici un E92 335i in Romania, iar schimburile de ulei/filtre le-as face cu manuta mea ca nu e mare filosofie. Sunt un mare fan M3 E46, e o masina exceptionala, insa nu e atat de potrivita si practica pentru drumurile noastre cum e un 335i oricum ai da-o.

 

Cat despre faza cu turbo pe M3, intr-adevar n-o sa fie la fel de fiabila masina, dar banuiesc ca nici nu va fi folosita la facut piata, mers la servici, etc.

 

Imi mentin parerea despre 335i...e mult mai potrivita pentru o utilizare mixta si iti ofera tot ce ai nevoie in orice situatie.

Link to comment
Share on other sites

Eh, uite ca nu vorbesc aiurea si chiar cunosc, oamenii folosesc masinile in fiecare zi. Cum am mai zis, facuta cu cap, si intretinuta masina, nu ai probleme cu ea, evident ca nu o sa fie la fel de fiabila ca o masina stock noua dar nici sub capota nu ai o masina stock.

 

ÂŞi n-au probleme cu diferenĂžialele, transmisiile?

 

Despre ce maÂşini e vorba?

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei M3 E46 iti fac pret bun la a meu, 50 de mii de km , full , 2003, am cumparat masina la 30k din firma ac schnitzer din germania.

 

 

are suspensie reglabila kw si lambo doors lsd.... + ca tre saimi ajunga tot kitu de csl din carbon + alte accesorii.

 

 

p.s. 4 seturi de jante pe 20 :)

 

 

Km mai multi i-am facut afara, cam 12,13 mii prin vacanta si treburi.

 

ce pret are eM-ul ? doar cu 1 set de jante

Link to comment
Share on other sites

Fratelo ... vad ca lumea isi spune parerea, dar pana acum majoritatea care au zis sa iti iei M3 nu s-au gandit la consecinte, "vrei M ia-ti M"... da frate inteleg dar ce faci cu el ??? Il iei cu 40 de mii de euro si cu cat il dai? 20? mai bine decat sa arunci banii asa pe strada te duci si joci la bursa ca acolo cel putin ai o sansa de castig... chiar si 1000 de euro peste aia 20 de mii e castig nu e pierdere...

 

2. La cat timp se schimba ambreiaju la M3 si la cat la 335, Cat costa piesele de M3 si cat de usor se gasesc fata de 335, de umblat la ele nu mai punt la socoteala ca aici e praf toata romania... Impozit, RCA, CASCO... sunt totusi niste bani o investitie... nu? Si in fond si la urma urmei tre sa te uiti si la consum putin...ca mare diferenta de cai nu e intre ele.... dar cat iti ia M3-u daca ai urgenta la ora 5 in buc si cat iti ia 335-ul... normal ca acum lumea o sa sara frate pai daca ai vrut m te mai uiti la consum...normal ca ma uit la consum ... dc sa imi iau 343 de cai cu consum de 30 l /100k cand pot sa imi iau 303 cai cu consum de 20 l / 100km .... pentru ce... doar ca e m? Oricum la masina actuala sti ca ai pierdut deja 7 mii de euro... si e 25....

 

Nu zic ca nu tre sa iti urmezi visu... dar nici sa te arunci cu picioarele inainte nu e bine... Parerea mea e ca un 335i rosu ala care l-am vazut la museu sau caramiziu individual cu piele maron sau crem..te coafeaza mult mai mult...decat un M3 modelul anterior...si sa iti mai zic ceva..eu unu am vazut mai multa lume cu m3 e46 decat cu 335i....sa nu mai zic de M3 modelu nou care nu am vazut nici unul...

 

DECI CE ROST ARE???

 

Agresivitatea infatisarii si expresivitatea modelului nou nu se compara cu cea al M3-ului... este MULT MAI MARFA

Link to comment
Share on other sites

Il iei cu 40 de mii de euro si cu cat il dai? 20? mai bine decat sa arunci banii asa pe strada te duci si joci la bursa ca acolo cel putin ai o sansa de castig... chiar si 1000 de euro peste aia 20 de mii e castig nu e pierdere...

 

Poate au foarte multi bani si nu ii intereseaza, asta ar fi motivul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.