Jump to content

mi-a curs lichid de la servo directie


Recommended Posts

Salut,pai degeaba scrie pe capac atf de ex. pt. ca ai nesiguranta ca in instalatie cel care a avut masina a pus alta marca de lichid,si ca sa dai lichidul jos din insatalatie pana se goleste,pana al umpli,pana al aerisesti ati ia o zi,cine stie ce probleme mai apare pe acolo,daca te duci la un service din asta normal astia nu se baga la asfel de masini ca nu vor sa se complice, ai stiu bine.......cum fac,ma gandeam ca nu conteaza poti sa pui orice indiferent daca le amesteci.

 

 

Iti mai zc o data ...

daca uleiul e la nivel, lasa masina in pace

daca nu e la nivel...si nu sti exact ce e acolo...il schimbi pe tot cu ce-a zis Ciupanu' mai sus...

daca nu e la nivel si nu vrei sa-l schimbi de frica mecanicilor sau descoperirea unor vicii ascunse de design...vinde-o si ia-ti o dacie ca aia n-are servo (numai la frana, dar nu e cu ulei) sa te mai stresseze (din cele anterioare solenzei)

 

Astea le poti constata numai daca desurubezi capacul vasului si evaluezi lichidul pe joja aia...sigur nu strici nimic daca faci asta...poate o picatura, doua pe-acolo...dar nu afecteaza

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

@DanS:sunt total de acord cu tine.

Schimbatul lichidului e chiar usor.Trebuie doar sa tii masina suspendata de fata.E treaba de o ora maxim.Mai ales daca nu ai scuturi sub masina e chiar ok.

 

@Ciupanezu:Am inlocuit deja in doua masini atf 22 de la Aral si merge foarte bine.Atata timp cat e atf si e de un sigur fel e ok.Bine-nteles ca m-am uitat si la producator si la culoarea lichidului inainte sa-l inlocuiesc.

Link to comment
Share on other sites

Bun,deci cu lichidul de servo m-am lamurit ,e dificil de schimbat,o sa ma uit in recipientul ala sa vad daca mai e,ca sa nu mai fac un alt topic pt. o intrebare relativ simpla,filtru de benzina la 2.0 e36 e greu de schimbat?e bagat undeva unde e incomod,trebuie undeva unde are tunel sa se bage pe dedasubt?sau se poate schimba si prin fata pe la motor?
Link to comment
Share on other sites

Bun,deci cu lichidul de servo m-am lamurit ,e dificil de schimbat,o sa ma uit in recipientul ala sa vad daca mai e,ca sa nu mai fac un alt topic pt. o intrebare relativ simpla,filtru de benzina la 2.0 e36 e greu de schimbat?e bagat undeva unde e incomod,trebuie undeva unde are tunel sa se bage pe dedasubt?sau se poate schimba si prin fata pe la motor?

E situat undeva in spatele rotii stanga fata si e prins intr-un colier.Poti sa urmaresti cu privirea traseul de tur/retur din compartimentul motor si o sa vezi ca duce catre roata stanga fata.Sau parchezi pe bordura cu rotile de pe partea stanga si te apleci.......

Link to comment
Share on other sites

.Poti sa urmaresti cu privirea traseul de tur/retur din compartimentul motor si o sa vezi ca duce catre roata stanga fata.Sau parchezi pe bordura cu rotile de pe partea stanga si te apleci.......

 

Nu e mai usor pe un canal (sau tunel asa cum l-a botezat el) sau elevator? Se vede daca e parcata asa cum zici?...normal dupa ce te apleci destul de mult...Sau dai cu mana pe acolo si-l simti

La motorul tau se pot vedea traiectoriile conductelor din compartimentul motor....oare acest lucru este posibil si la motorul lui?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Salut,pai degeaba scrie pe capac atf de ex. pt. ca ai nesiguranta ca in instalatie cel care a avut masina a pus alta marca de lichid,si ca sa dai lichidul jos din insatalatie pana se goleste,pana al umpli,pana al aerisesti ati ia o zi,cine stie ce probleme mai apare pe acolo,daca te duci la un service din asta normal astia nu se baga la asfel de masini ca nu vor sa se complice, ai stiu bine.......cum fac,ma gandeam ca nu conteaza poti sa pui orice indiferent daca le amesteci.

 

Nu e chiar aÂşa greu sĂŁ gĂŁseÂşti un service unde sĂŁ schimbi lichidul de servo, sĂŁ fim serioÂşi.

 

 

 

@Ciupanezu:Am inlocuit deja in doua masini atf 22 de la Aral si merge foarte bine.Atata timp cat e atf si e de un sigur fel e ok.Bine-nteles ca m-am uitat si la producator si la culoarea lichidului inainte sa-l inlocuiesc.

 

Probabil cĂŁ ai dreptate, ĂŽnsa nu cred cĂŁ recomandĂŁrile producĂŁtorului sunt inutile.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salut,

 

Am un e36 BMW 318tds, am constata dupa ce la virat imi scotea un sunet infernal ca pierd lichidul de servodirectie. Furtunul care iese din recipient si se duce "undeva" e atarnat si curge de face lac.

Am tot citit pe forum pe aici ziceti ca este rosu/ verde etc. La mine ce am reusit sa vad ce a curs este negru.

 

Aveti idee cum fac sa ii fac circuitul la loc, presupun ca masina urcata pe o rampa. Zic ca este un colier care nu a mai rezistat, dar totusi....

 

Mai pot merge cu masina asa? Pana la mecanic!

Si ce lichid imi recomandati si la care ar fi pretul? Pe capacul recipientului scrie ATF OIL ONLY.

 

Multumesc

Edited by Shobbyk
Link to comment
Share on other sites

Salut! Probabil a cedat un colier ceva sau s-a ruptfurtunul, lichidul e negru pentru ca asa a devenit fiind foarte uzat, iti trebuie ATF, e rosu. NU merge asa cu masina pentru ca bulesti pompa servo.

Salut,

 

Am un e36 BMW 318tds, am constata dupa ce la virat imi scotea un sunet infernal ca pierd lichidul de servodirectie. Furtunul care iese din recipient si se duce "undeva" e atarnat si curge de face lac.

Am tot citit pe forum pe aici ziceti ca este rosu/ verde etc. La mine ce am reusit sa vad ce a curs este negru.

 

Aveti idee cum fac sa ii fac circuitul la loc, presupun ca masina urcata pe o rampa. Zic ca este un colier care nu a mai rezistat, dar totusi....

 

Mai pot merge cu masina asa? Pana la mecanic!

Si ce lichid imi recomandati si la care ar fi pretul? Pe capacul recipientului scrie ATF OIL ONLY.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, am cumparat lichid de servo rosu ATF 220 Premium de la Mobil, asta mi l-au recomandat. Acum trebuie sa gasesc un loc unde sa urc masina sa ii pun furtunu ala la loc.

 

Ce trebuie sa fac sa scot lichidul vechi si il pun cu cel nou? cum fac sa il scot?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

M-am trezit tarziu sa ma apuc de masina si nu am avut prea multe ce sa fac. Am constatat ca furtunul nu e sugrumat nu e desfacut, lichidul de servo e negru, acum nu mai curge deloc, e totul ok, dar de scartait tot scartaie volanu, se misca ok adica nu trag de volan, merge ca si pana acum, dar scartaie. Maine vreau sa golesc borcanelu si sa pun lichid nou sa vad cum se comporta.

 

 

Ce ma indrumati ce parere aveti?

 

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.