BMWClub: Ionuț_Cosmin - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
534 (0.18 per day)
Most Active In:
Seria 3 (111 posts)
Joined:
31-October 12
Profile Views:
8452
Last Active:
User is offline Sep 23 2020 17:00
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Membru
Age:
37 years old
Birthday:
July 8, 1983
Gender:
Male Male
Location:
Bucuresti
Interests:
BMW

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
525d xDrive F11

Posts I've Made

  1. In Topic: Sunet ciudat din compartimentul motor, cu motorul oprit- N47S1 biturbo

    26 August 2020 - 17:24

    Am aratat chestia asta mecanicilor, pentru ca la momentul respectiv nu se manifesta, si mi-au spus ca problema nu e un defect ci este o pozit›ie excentrica a clapetei de acceleratie si ca o sa dispara singura de la sine, lucru care s-a si intamplat...de atunci m-am linistit...la mine nu s-a mai manifestat deloc de atunci.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. In Topic: Sfat achizitie Bmw F10

    16 August 2020 - 11:53

    View Postcrtir, on 16 August 2020 - 11:44, said:

    Pt. o masina premium gen seria 5 care poate cere anual cateva mii de euro pt. intretinere corespunzatoare, cateva sute de euro pt. impozit e o nimica toata. Nu se compara motorul de 2l, fie el si cu 2 turbine, cu cel de 3l diesel din punct de vedere al rafinamentului si puterii. Un seria 5, o masina grea, merita un motor de 3l.
    Plus ca impozitul este o cheltuiala previzibila, nu e ceva imprevizibil ca o problema tehnica care te poate surprinde cand nu te astepti cu o cheltuiala serioasa. Iar motorul de 3l este parca ceva mai fiabil decat cel de 2l.
    Si pe mine ma bate gandul sa trec inspre un F10 in jumatate de an. Prima optiune ar fi 530d , a doua 528i(3l N53).

    Diferenta de impozit este considerabila chiar daca nu e totul. Uitasem sa spun si ca intretinerea unui 3L este diferita de intretinerea unui 2L. Pe urma revanzarea unui 3L fata de un 2L...
  3. In Topic: Sfat achizitie Bmw F10

    16 August 2020 - 11:14

    Depinde foarte mult si de modul in care vei utiliza masina. Daca vrei o masina de familie cu care sa circului regulamentar, sa ai o rezerva bunicică de putere si cuplu, un impozit foarte decent (200 lei) si un consum foarte bun, atunci ia 525, chiar xDrive (merita iti spun din experienta). Dacă vrei un motor mai rafinat, cu un sunet mult mai frumos, in 6 pistoane, cu un impozit anual de 11 ori mai mare decât precedentul, atunci ia 530. Nu lua in calcul diferenta de putere dintre 525 si 530. Stage 1 o rezolva dacă vrei putere in plus, dar iti garantez din experienta ca 218 Hp/450Nm îti sunt arhisuficienti dacă vei circula regulamentar cu masina si nu numai. Ma uitam zilele trecute pe autostrada la indicatiile Sports display-ului 525-ului meu ( F11 xDrive): in viteza a 8-a, ACC activ-130 km/h, masina plina, 2100 RPM, 30 cai putere utilizati si 130 Nm....q.e.d...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. In Topic: BMW G30 530d

    07 August 2020 - 22:35

    Superba masina!
    Culoare mi se pare de milioane. S-o stapanesti sanatos si fara accidente!
  5. In Topic: update de soft BMW

    07 August 2020 - 22:23

    Seara buna tuturor!
    Sunt tentat ca in ceva timp sa fac un update de Integration Level F11-lui din ograda. Ei bine, nu stiu carei reprezentante din Bucuresti sa ma adresez pentru asta. Pe care mi-o recomandati voi cei din Bucuresti, care ati mai facut treaba asta. NU stiu in care sa am incredere, cei de la Filaret m-au dezamagit tare cu recall-ul pentru EGR. Opinions please?!
    Multumesc!

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    Ionuț_Cosmin 

    13 Nov 2018 - 23:05
    525d xDrive F11 2013
    325i E90 2006
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro