Jump to content

Bala

Moderators
  • Posts

    8484
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Bala last won the day on October 14 2013

Bala had the most liked content!

1 Follower

About Bala

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ghiroda

Previous Fields

  • Masina
    BMW I3

Recent Profile Visitors

39175 profile views

Bala's Achievements

Veteran

Veteran (13/15)

  • Contributor 2023 Rare
  • Contributor 2022 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

55

Reputation

  1. Am fost in Q8 e-tron. M-am tot jucat prin el. Faina masina dar parca de la enyaq 60k nu merita upgrade-ul la Q8 pt 110k eur. Se vedea ca e premium dar prea mica diferenta in realitate. La banii aia un EQE ar fi mai potrivit
  2. Asta ca pornesc 7 compuri in US si le pun reteaua US pe butuci nu cread ca are nevoie de explicatii. Adica pe bune, chiar crede cineva asa ceva? WTF? Foarte fain. Masina urmatoare va fi pe 800V clar.
  3. Pacat ca nu scrie pe ce arhitectura va fi: 400 sau 800V. Eu cel putin nu am gasit
  4. Acolo unde scrie costul / km parcursi etc, fusesem si eu invitat sa dau date fiind printre primii cu enyaq din tara insa spre rusinea mea nu am reusit sa imi fac timp sa tot imi notez ce fac, cat fac, cat incarc, pret etc. Decat sa dau date pe bucati, am preferat sa ma retrag din propunere.
  5. Acele chargere sunt pentru cand ajungi la aeroport. Platesti parcarea, lasi masina la incarcat si pleci in concediu. In general sunt chargere slabe sau cu un load balancing extrem de bun. Alea nu sunt facute sa incarce toate maxim niciodata ci sa ai incarcata masina pentru cand te intorci. Am lasat masina la Budapesta destul de goala eu venind direct de la Timisoara. Ar fi fost util ca acolo unde o las, sa o gasesc incarcata. Fie si un incarcator cu 220V @6A. Asa a mai trebuit dupa concediu sa fac o oprire de 3 sfert de ora sa incarcam. Bine, am si mancat atunci ca eram morti de foame dar ideea cu incarcatul cand masina sta e foarte utila. FYI: eu am lasat masina vreo 5 nopti si cu tot cu tranfer la aeroport 5 persoane, am platit aprox 220ron. Mi se pare mai mult decat decent.
  6. Se zvoneste ca Tesla ar deschide showroom (asta se vede deja - am vazut poze) dar si service la Timisoara. E fain sa creasca concurenta intre EV-uri.
  7. Unde erai @bimmer90f30 cand mi-am luat prima electrica? Unde erai ??? Nu luam teapa... Dar unde erai cand am luat-o pe a doua??? tot teapa am luat. Poate m-ai fi salvat... Eram nerabdator, cautam un sfat dar el nu venea... Unde erai tu @bimmer90f30 cand am luat-o pe a 3-a ????? Trista viata asta fara sfaturile tale. Linkurile de pe net !!! Ah, nu le gaseam atunci, Tiktok, click baituri ... nu le gaseam... Ah, da. Eu eram nerabdator si nu aveai sfaturi pt mine, Daca nu eram nerabdator, eram ca si salvat P.S. Nu prea inteleg partea asta cu sfatul absolut de la diversi insi care nu au avut EV si nici nu sunt pe aproape (din diverse motive). Cum sa dai sfaturi tuturor categoriilor de soferi, indiferent de scenariu de folosire sau venit, sfaturi pe care sa le consideri absolute? Adevaruri "ADEVARATE" nu "MINCIUNI" Poate unora un EV le scade costurile pentru ca fac neveta. Poate ca unii vor sa scape de anumite costuri sau le place pe distante scurte sa accelereze puternic, comoditatea din oras, pornirea lor pe vreme rece dimineata din telefon. Linistea cu care te obisnuiesti cu timpul si o aprecezi la un Ev. Cum dreaq sa vii atat de categoric si sa spui ca nu e OK ? Sigur e ceva sindrom sau complex pe undeva. Doamne fereste de asa ceva!!!
  8. Ca i-a plecat masina aluia, e pt ca e prost sistemul masinii. Nu ca e electrica. Putea fi orice Apropos, exista un film acum nou cu Julia Roberts, ceva legat de apocalipsa si vin multe tesle si se busesc unele de alte. Asa, pe rand. E o scena interesanta. Filmul am inteles ca e mediocru. Dar scenele sunt faine.
  9. Am vazut acum pe configurator ca I5 M60 are incarcare pe AC cu 22kW. Un feature foarte fain
  10. Ce ma dispera prezentarile astea cu publicul care chiuie si aplauda la orice veste. Nu mai zic de strigatele cretine. american style
  11. Asa e. Standardizarea clar nu e in plan. Nu e standard nici intre diversele tipuri de BMW. Nu se poate lua modul de pe I3 si pune pe IX3. Am ramas acum surprins dupa ce a dat sotia intr-o groapa si a rupt 2 jante de leaf. Sunt relativ multe la dezmembrat. Am cautat una, doua ore si am gasit vreo 3, doua fiind pe langa Bucuresti. Macar atat. Ca altfel bagam casco si iarasi umflau pretul la anul. Cu mult mai mult decat au costat jantele SH.
  12. De ce sa fie manipulare? Eu nu inteleg cum te poate influenta atat de mult un articol... Ai un scenariu, stii ce vrei de la viitoarea masina. De ce nu te duci sa vezi cum e? de ce nu test drive? de ce nu mergi la posesor de EV sa intrebi cum sta treaba? Faci calcule. Pentru ce ai nevoie cand alegi o masina de articol care spune pe bune sau nu, cate masini au fost vandute in Europa? Peste cativa ani voi schimba enyaq. Vreau tot electrica. 100% pt ca asa mie mie bine. De aici stiu ca veau de data asta premium avand de unde alege. Ca va fi I5, EQE, Audi Q8 e-tron, nu stiu. E prea devreme sa ma pronunt dar sincer nu stau sa ma uit la fel si fel de articole. Rolul articolelor este sa dai click pe ele nu sa te invete ce ai tu nevoie. Aici depinde de fiecare
  13. Sunt modulare cam toate doar ca nu au implementat sa livreze si separat. Motivul pentru care nu pot incarca 2 masini pe DC in acelasi timp este din cauza modului de incarcare al bateriilor in DC. Fiecare BMS trimite catre incarcator de 10 ori pe secunda ce curent sau ce tensiune are nevoie. Incarcatorul trebuie sa livreze curentul sau tensiunea (in functie de faza de incarcare) cu o precizie de 1%. Cum 2 baterii nu au aceiasi incarcare, nu sunt identice etc. trebuie sa ai 2 convertoare pentru 2 masini.
  14. Pe DC nu pot incarca doua in acelasi timp. Doar daca statia e modulara si imparte un convertor la o masina si alt convertor la cealalta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.