Salut,
Cand credeam ca am scapat de probleme, odata cu firul intrerupt in usa, aseara am dat o tura pe la masina sa vad daca e totul ok.
Ciuciu curent, dupa 2 zile si jumatate de la plimbarea de duminica. Totusi, bateria avea 7,8 volti, insuficienti probabil pentru a deschide masina din telecomanda (bine, nu s-a aprins nimic, nicaieri, nici macar ca lumanarea. Bateria este noua.
Deci, problema cu care am acumparat masina este nerezolvata. Inca 6 luni de cautari???
Ceva idei?
Ce pot spune, este ca am schimbat piesa cu tepi (care pe masina era noua) cu una noua am si dupa un drum mai lung, a ramas aeroterma pornita. Am pus, ulterior, un sh.
Cu siguranta 9 scoasa, mi s-a descarcat la un moment dat. Nu stiu daca la baza a stat firul intrerupt sau altceva, ca urmare, nu pot exclude 100% piesa cu tepi. Mai ales ca duminica am mers si cu caldura pe 32 si ventilatia la maxim, deci, s-a cam incins.
Ar mai fi acel dispozitiv de alungat ratonii, insa cand l-am demontat parea legat pe direct la motor, atat. Am desfacut firele si gata, out.
In general, masina intra in sleep mode, cu un consun de 20,30 mA. Uneori, ceva se intampla si nu adorm toti consumatorii.
Ma apuc iar de studiat dar niste sfaturi ar fi binevenite. Lucreaza si fii-miu la un dispozitiv de monitorizare insa nu e gata.