Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. si la mine merge exact la fel de rudimentar Google maps-ul in bord si pe HUD...
  3. Momentan am plecat, fara masina. Cand revin am sa postez presiunile. Multumesc!
  4. Today
  5. Ce presiune arata pe senzor in relanti si in turatie in livetest? Sunt niste valori minime si maxime ... Daca le depaseste e infundat
  6. Traseele sunt cam identice... 20 30% oras poate, 70 80% centura drum expres, extraurban... dar repet, asa regenereaza de peste 120k km... Pai eu asa banuiesc prin deductie logica, pentru ca altfel nu prea vad de la ce s ar murdari putin evacuarea...
  7. Esti printre putinii, chiar unicii, care spun cu subiect si predicat ca filtril fiind fisurat teava de esapament s-a afumat. Ceea ce e de apreciat!
  8. din pacate nu te pot ajuta cu DPFul. sunt foarte din scurt regenerarile, acum depinde si de cum si pe unde mergi.
  9. Salut, eu de cand am masina de la 52k km ( momentan 175k km ) regenerarile s-au facut 80-90% in intervalul 300-350km maxim. Si inainte de resoftare ( Stage 1 ) si dupa. Si la mine DPF a crapat ( ma rog, fisurat putin probabil, pentru ca tevile erau putin afumate, si tot aveam erori pe senzorul NOX ) pe la 150k km, inlocuit cu unul nou original la BMW, inclusiv senzori, etc. De aprox 20k km cu DPF nou, regenerarile sunt fix la aceeasi km ca inainte... 300-350km maxim.
  10. Multumesc mult pentru ajutor! Am sa tin cont de recomandari. Recomandari de achizitionare si montare? Neo te ocupi si de asa ceva?
  11. nu exista nici o operatie care sa se numeasca "resetare DPF", poate vrei sa spui ca ai facut o regenerare. Regenerare fara sa cureti fizic macar DPFul este degeaba. La 300k km curatarea chimica nu rezolva mai nimic, in 2-3 luni esti la fel ca acum. Schimba DPFul, daca mergi asa risti sa iei foc daca face o regenerare, presiunea mare pe recirculare iti omoara EGRul, depune mizerie in galerie, uzeaza toate furtunele de retur din cauza presiunii si temperaturii mari, adica in timp vei avea mai multe de reparat.
  12. Va multumesc pt raspunsuri! DPF nu este schimbat,s- a resetat la 200000 km. Senzor si furtunase am pus original BMW. As putea oare incerca mai intai oare cu o curatare chimica? Am incercat in mers cu Bimmer tools, dar nu cred ca stiu ce ar tb urmarit, ca nu da sau nu vad erori/diferente pe livedata. Senzorul de presiune diferentiala e schimbat ,pe original. Dupa ce am vazut ca nu s-a rezolvat cu inlocuirea furtunaselor.
  13. daca masina are 300k+ km si nu ai schimbat DPF poti pune 10 senzori noi si nu rezolvi nimic. intervalul de regenerare de 300km este extrem de mic, DPFul este supra incarcat si nu se mai poate curata automat. ca sa nu iei foc in mers, iti recomand sa inlocuiesti DPF. ca idee, DPFul este garantat de BMW 150k km.
  14. Problema e cauzata de "decoupling ring" adica acea garnitura din jurul senzorului. Rolul ei este sa separe senzorul de bara rigida, senzorii de PDC sunt acustici si au nevoie sa vibreze. Daca garnitura este "coapta" rigida sau deteriorata se intampla exact ca la tine. Garnitura are codul 66 20 6 923 000 si costa in jur de 2 euro.
  15. Corect si curata traseele bine furtunele alea sa nu aiba dop pe ele intai pe urma schimba senzorul. De fapt se masoara presiunea cu un manometru special 0-1000mbar intai
  16. Inca un lucru extrem de important de adaugat d.p.m.d.v. . In giratoriile mari dar si in cele mai mici, oglinzile laterale si momentul in care va uitati in ele (inainte de a schimba banda, directia in giratoriu) va sunt sfintii pazitori in giratoriu. Nu stii cand si cum sa folosesti oglinzile in giratoriu? Invata.. si nimeni nu se baga in tine sau tu in el!
  17. Mai nuantez, o sa mai umblu la exprimare. Schimba daca se poate imbecil cu inconstient. Acllo se intampla ceva; ori se urmareau unul pe altul cele doua masini, ca trece unul inaintea lui la limita la semafor franeaza gata sa opreasca (primul).. iar el cred ca incearca sa treaca prin spatele masinii ce intra din lateral drrapta.. pe care o si loveste. Parca asa se vede, ca schimba banda cu intentia asta.
  18. Si ca bonus avand unul, @I_Am_Roby , poti sa afli care e defect anume relativ usor, penttu ca unul poate inlocui pe oricare, ei fiind la fel. Din pacate pana nu demontam si incercam ceva in directia repararii nu se intampla nimic pozitiv... Ar putea fi si cablajul pentru ca la F48 cel putin pe spate.. cablurile senzorilor chiar sunt expuse loviturilor de pietre, se aduna praf, noroi, mizerie pentru ca nu au mai pus panou de protectie sa protejeze. Deci nici o surpriza aici - incercarea de a le face cat mai ieftin si protectii pe lunga durata cat mai putin posibil.. In fata foarte posibil sa fie diferit fiind mult prea multe alte elemente..
  19. E grav ca si fapta, dar nu e spectaculos cum se prezenta pe net... credeam ca se poate deduce asta din restul postarii.
  20. Salut, inlocuieste senzorul din figura 5 si rezolvi problema https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3K31-EUR-08-2012-F31-BMW-320d&diagId=13_1369#13627805758 Pune doar original !!!
  21. Salut, inlocuieste senzorul. De regula daca unul nu merge, intreg sistemul de PDC nu mai functioneaza cum trebuie
  22. Ok. Ii inlocuiesc si revin ! Multumesc pentru raspuns !
  23. Am inteles. Doar ca si in cazul asta (reset adaptation) inseamna sa tratezi efectul si nu cauza. In cazul descris de @rel1406, daca a schimbat furtunele si senzorul (cu unul original BMW sper), in primul rand se testeaza senzorul, apoi se verifica presiunea diferentiala in cele 3 regimuri de mers. Cu ISTA. In cazul asta de exemplu, interpretarea pentru 245300: "plausibility: hose dropped or leaking" te face sa crezi ca presiunea citita de senzor e mai mica decat threshold-ul predefinit, pentru ca exista scapari de presiune pe la furtun. De fapt 245300 apare cand valoarea citita este in afara threshold-ului: mai mica sau mai mare decat normal. Adica exact asa cum ai spus si tu mai sus, poate la fel de bine sa aibe filtrul infundat. Ideea e ca ,in primul rand, trebuie aflata cauza pentru care a aparut eroarea si abia apoi se iau masurile necesare. Altfel, o sa tot cumpere la piese.
  24. Salut. Multumesc pentru raspuns si da, voi schimba tot... difuzoare si subwofere cu ceva de la AXTON ( cred, ma mai gandesc ) cu procesor de sunet si tot ce trebuie. Inca nu m-am decis daca voi schimba HU original cu ceva pe Android sau sa raman pe OE cu trecere de la CCC la CIC ( nu stiu daca se poate mai sus si ce costuri implica... nu am buget nelimitat, incerc ceva mediu ca pret. )
  25. Muultumesc pentru info. Voi cauta mai bine acea rama.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.