Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Pai asta am zis si eu, daca are faruri led adaptive (nu stiu daca sunt mai multe feluri de adaptive) atunci e ok, detectează masinile din fata si modifica intensitatea si direcția luminii astfel încât sa nu deranjeze. Nu in 100% din cazuri, ma mai blitzuiesc si pe mine tiruri din cand in cand, dar sa zicem ca 95% din timp e ok.
  3. Sunt doua lucruri diferite ce zici tu acilea. Difera fata de ce intreaba initiatorul. Din ce am citit, el vrea sa stie daca se merita acel feature care pana nu demult se numea High-Beam Assistant, feature ce presupune switch-ul automat intre Low-Beam si High-Beam doar, fara ca sa fi tu nevoit sa schimbi manual de pe maneta atunci cand iti vine din sens opus sau ai pe altcineva in fata ta si ai putea deranja daca mergi cu un High-Beam conventional. Al doilea aspect, la care face referire prin acel "con de lumina" e reprezentat de functia de AHL care iti permite sa mergi in exterior cu High-Beam-ul activat tot timpul, fara sa produci glare celorlalti participanti la trafic. Acest lucru se face prin camera din parbriz, dar si a radarului care citeste traficul si modifica distributia luminoasa intr-un mod dinamic a.i. tu sa beneficiezi de iluminare optima tot timpul si nu doar sa comute intre LB si HB asa cum face un far cu xenon la fel de bine ori cu halogen. Sunt doua sisteme separate. Daca-i vorba doar de High-Beam assistant, acel switch automat intre LB si HB, eu zic ca nu prea merita. Zic asta pt ca la F10 am avut doar acest sistem, fara AHL si dadea destul de multe rateuri, in sensul ca primeam destul de multe flash-uri. Avea momente cand functiona bine, dar nu tot timpul. Pe autostrada nu reusea sa detecteze traficul de pe sensul opus cred din cauza parapetilor si TIR-istii cel putin ma flash iau continu. In schimb la G31 avand faruri Full LED Adaptive, au prin urmare si functia de AHL si n-am intampinat pana acum nici un fel de failure, in sensul in care sa primesc flash-uri.
  4. Eu o folosesc, nu pot sa zic ca e ceva absolut necesar, dar ajuta. Daca ai adaptive asta fac, ajustează fluxul luminos in functie de traficul din fata astfel incat sa nu orbeasca, nu stiu exact ce inseamna functia de "con de lumina".
  5. Today
  6. Salutare, De cand am luat masina, G21 cu adaptive led (fara laser) ma tot intreb daca merita sa dau 150 euro sa activez faza lunga automata. Sunt curios de la cei care au, o folositi des sau e doar asa un moft. Din cate am inteles nu are functia de "con de lumina", cum au unele modele cu faruri laser, ci doar comuta faza lunga scurta in functie de masina din fata. Cu bimmercode se poate activa?
  7. Da 15k sau 1 an si daca nu le respecti pierzi garantia. Insa vreau sa adaug ca ei au motoare aspirate in mare parte si foarte relaxate (1.8 98 cai) + Atkinson cycle Foarte interesant noul 2.4T de pe RX de vazut in timp cum se comporta. BMW cu motoare turbo ar ti trebuit sa fie si mai stricti de atat
  8. Ba se curata, se ung si se verifica integritatea brudufurilor.. daca sunt crapate sau rupte se schimba obligatoriu. Pinii aia sunt tijele cate asigura "plutirea" partii exterioare a etrierului, cealalta jumatate cu placuta dw pe exterior! Cum sa nu se unga dupa 20-30-40 mii de km? Adica nu pot prinde rugina in ambele parti?.. Atunci ce ar fi de facut dupa tine? Eu ti-am prezentat o situatie prin care am trecut AM REZOLVAT iar tu nu crezi. Daca iti spun ca din aceaisi neglijenta (nu am realizat ca se incinge.. asa trag de E90.. ) a trebuit sa schimb rulmentul pe aceiasi parte ulterior.. (ca huruia.. ca isi pierduse ungerea de cand umblam cu o roata incinsa..) asta te convinge sa verifici? Daca masina are frane cu buton.. desigur ca poti verifica daca motorasul retrage suficient. Ai desfacut mecanismul franei de mana de pe etrier? E totul in regula acolo? (La cele cu frana de mana clasica e usor ca trebuie doar sa de-strangi surubul ala ce apropie placutele tambur..) La astea cu frana de mana electrica e mai complicat.. dar tot trebuie sa te asiguri ca totul culiseaza mecanic usor..
  9. Foarte posibil, însă cum de problema este pe ambele părți? Să fi apărut probleme simultan? Mașina este din dec. 2017.
  10. Pinii de glisare nu sunt sub nici o forma cauza infierbantarii etrierului. Cauza este pistonul etrierului. Fie scapa lichid de frana si acesta producand rugina in acel burduf acesta rugina impiedica retragerea pistonului. Trebuie demontat tot, schimbat cel putin garnitura de pe piston sau din etrier (depinde unde au pus-o) remontat, uns burduful pe interior (preventiv..) cu vaselina. Daca pistonul are urme de uzura pe o anumita parte se schimba si acesta.. Sau cumperi alt etrier. Nu ma intreba de unde stiu:
  11. Mulțunmesc pentru răspunsuri. Nu am curățat deloc pinii (i-am deșurubat dar nu i-am scos din protecția de cauciuc), pentru că nu scria că ar trebui curățați, deși ar avea sens să fie măcar verificați. Arătau bine, fără rugină sau depuneri. O frecare prea mare în zona accea ar putea fi, într-adevăr, o cauză. Active Tourer 218d Am parcurs 1000 km de la schimbarea plăcuțelor, din care 100 km în oraș și următorii pe autostradă. Situația este la fel. Temperatura raportată de senzorii de temperatură din roți este cu 3-5 grade mai mare pe spate decât pe față după un timp de rulare, nu îmi amintesc să fi văzut diferențe față-spate ci doar stânga-dreapta, în funcție de cum bate soarele. Nu am mai verificat în trecut dacă discurile sunt fierbinți, însă acum mi-a atras atenția depunerea de praf de pe caroserie.
  12. Salut baieti, Scriu in speranta ca cineva s-a mai intalnit cu ceva asemanator. Am un E60 2.0D din 2009 si de ceva timp am o situatie ciudata. Merg cu masina si cand o opresc 3/5 cazuri nu mai porneste.C Ce se intampla? Pun contact, se alimenteaza si se aprinde tot pe bord, dar nu face nimic. nu se aude nimic, nu se intampla nimic. O las 1h-2 si apoi porneste normal. Ieri am patit iar, am lasat-o 1h, cand am pornit-o parca erau mai putin intense becurile la bord, a pornit, dar nu megea AC_ul. Si am mers asa cu ea vreo 100km, ac-ul tot asa si cand am oprit-o nu a mai pornit, facand la fel ca mai sus. Am incercat sa scot si cablul de IBS, dar nu a avut niciun efect. De mentionat ca iarna nu am avut deloc problema asta. Pare ceva cand e cald afara si merg cu masina. Multumesc anticipat, Razvan
  13. Astea 4 și după repornire apar la loc toate
  14. Prețul pentru cheie este 250 euro fără cheia cea mică cu care deschizi manual. Acuma să vedem dacă au și avut dreptate. Ei au dat soluția,tot ei trebuie să o și rezolve. Azi ar trebui să ajungă cheia. Vă țin la curent cu rezolvarea.
  15. Sa asa sta când o descui timp de 10-15 min pana pot sa o pornesc după ce se stinge ledul porneste
  16. Yesterday
  17. Salut am un e90 nfl iar cand bag masina in reverse si iau stanga de volan se aude ceva urat sub masina dar doar in reverse am problema asta . Multumesc
  18. Asta sigur este,a iesit primul pe tester,o sa ma lase cat de curand. Freon are,am verificat astazi
  19. aia macar aveau harti de hartie
  20. Opacitatea la diesel se masoara cand motorul atinge limita maxima de turatie. 0.5 este in test dinamic la itp in 4000 rpm.
  21. A mai patit Ursula exact la fel tot in Bulgaria doar ca era in avion si a fost mai nasol decat in cazul tau
  22. https://the-ecu-pro.com/blog/article/588882182400/bmw-cas-module-repairs-common-fault-codes-and-how-to-repair-them?srsltid=AfmBOoqwL3EPd079Fahc5JQ9X284-2gjqXKnv4GMbLFo69bOSNTrtCK_ Nu e de tine cauta pe cineva care se pricepe ca sigur sunt destui care stiu sa fac immo off sa imperecheze cheia sau ce ai mai schimbat pe acolo sa faca initializare la inchidere etc
  23. E 60 cu M47 sunt niste rable nici nu stiu cand am mai vazut unul functional pentru ca majoritatea care se mentin st cu 3000 diesel si putine dar destule cu 2.5 si 3.0 benzina Sunt topite marea majoritate cele cu m47 Probabil are 0.5 la relanti nu mai zic la 4000rpm
  24. N47 a fost introdus pe la jumatatea lui 2007 si a fost Eu4. In 2009 , N47 a beneficiat de norma de poluare Eu5 N47D20A - Eu4 , N47D20C - Eu5 Si pe CI de E60 M47 scrie ca are dpf. Dar da, M47 este un motor mai vechi ce nu a mai corespuns standardelor de poluare.
  25. N47 este euro 5 de obicei Are si specificatie pe CI ca este dotat cu filtru de particule E60 e greu posibil depasea max admis de CO2 sau alte norme din acel an deci i.au montat dpf Un e60 din 2006 e euro4 pt ca aia era norma maxima la acea data fata de unul din 2010 care deja avea upgrade la motor si respectiv alte standarde de poluare reevaluate euro 5 pe care trebuia sa le treaca deci si un dpf mai performant
  26. Din păcate nu pot pune poza zice maxim 1000kb și nu reusesc
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.