Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salutare tuturor detin un E 60 520d facelift,ieri am avut o intamplare nefericita s-a blocat fulia compresorului de clima si s-a rupt cureaua, am tractat-o pana la mecanic care mi-a scimbat compresorul dar acum trebuie sa imcarc cu freon.El mi a zis ca a facut span compresorul si ca trebuie spalata instalatia! Intrebarea mea este dupa spalarea instalatiei este posibil sa mai ramana span pe instalatie?Multumesc!
  3. Today
  4. Din lipsă de altceva, ne mai ocupăm și de detalii. Rezervorului pentru lichid de parbriz îi lipsea șurubul de prindere. Cupla dintre furtunașele de pe admisie fusese maltrată cândva, am rotunjit-o la capete până a sosit cea nouă. Am zis să schimb și valva PCV preventiv, apoi am constatat că cea veche nu era chiar atât de veche, fabricată în 2015. Diseară vizităm munții Buzăului (Gura Teghii).
  5. din ce am citit eu pe un site din state, la motorul asta daca nu mergi sportiv 0w20, daca mergi mai sportiv 0w30.
  6. exact imi plac fazele astea, cum ai ajuns in situatia asta? nici nu mai conteaza
  7. Daca cetesti clauzele alea cu * steluta scrie ca lifetime la BMW = 5 ani de la data de fabricatie a masinii ADica fix cat dureaza un contract de leasing si cam 200K km.....
  8. Eh, dintr-o canistra ruginita găsită într-o magazie. Dar nu mai contează ))
  9. Deja are lacune mari in istoric,nu se mai poate s o faci fata mare acum.Pune ce zice producatorul si aia e,netul e plin de idioti si experimente dubioase.
  10. CF37 4F92 BMW error code 4F92 on an E70 model indicates a transmission ratio monitoring fault, specifically related to clutch A-C. This often signifies an internal transmission issue, potentially involving a faulty mechatronic unit, clutch pack wear, or a pressure control issue. It can cause the transmission to enter limp mode, especially under load or uphill, and may result in hard shifting or jolts when stopping. Here's a more detailed breakdown: Possible Causes: Internal Transmission Failure: This is the most common reason for a 4F92 error. It could involve wear and tear on clutch packs (specifically clutch A-C), or issues within the valve body. Mechatronic Unit Problems: The mechatronic unit, which controls the transmission's hydraulic and electronic functions, may have a faulty solenoid, a pressure sensor, or a problem with the sleeve gasket. Low or Degraded Transmission Fluid: Insufficient or degraded transmission fluid can affect pressure regulation and lead to errors. Clogged Passages: Internal passages within the transmission could be clogged, restricting fluid flow and causing pressure-related issues. Torque Converter Issues: While less common, a faulty torque converter can also contribute to ratio monitoring errors. Symptoms: Limp Mode: The transmission may go into a reduced-performance mode, often triggered by uphill driving or acceleration. Hard Shifting: Difficulty shifting gears, especially from park to drive or neutral, or when stopping. Jolts or Jerks: Shifting can be accompanied by noticeable jolts or jerks. Check Transmission Light: The "Check Transmission" or "Service Engine Soon" light may illuminate. Troubleshooting Steps: 1. Check Transmission Fluid: Inspect the fluid level and condition. If it's low or degraded, address it as a first step. 2. Scan for Codes: Use a diagnostic tool to read and clear the fault codes. Note any additional codes that may be present. 3. Mechatronic Inspection: If the problem persists, consider inspecting or replacing the mechatronic unit, including solenoids and the sleeve gasket. 4. Clutch Pack Assessment: If the problem is related to clutch packs, a transmission rebuild or replacement may be necessary. 5. Professional Diagnosis: Due to the complexity of the transmission system, it's often best to seek professional diagnosis and repair from a qualified BMW technician. 4F85 Fault Code 4f85 | BimmerFest BMW Forum
  11. Da, scoate benzina cu plumb din rezervor pune alta fara plumb si vezi dupa aia. Nu mai merge cu benzina aia ca o infunzi si catalizatorul..
  12. Yesterday
  13. Nici nu mai conteaza, ma interesează daca se mai poate face ceva:)))
  14. de unde ai reusit sa cumperi benzina cu plumb?
  15. Eu vreau sa pun ce e mai bun pentru motor. Am vazut ca se recomanda Siroil, cica la restul brandurilor e mai mult reclama, dar in realitate si uleiul de la BMW e facut de Shell
  16. Am pus 15L de benzină cu plumb într-un e90 din 2006, în rezervor mai aveam cc 7 litri, motorul a început să vibreze, ce aș putea să fac? Și cat de grav este? m-am deplasat 12km după ce am alimentat
  17. Astăzi după ce am oprit la un stop a început cutia să nu mai schimbe corect am pus un tester și apar erorile din poza acum mă întreb ce ar putea fi daca mă poate ajuta cineva. Multumesc . Ca să înțelegeți cu cât o acceleram ea nu schimba sau in anumite momente mergeam constant pe pilot și ea dădea inferioare . Toate astea astăzi .
  18. Eu am zis fix ce as pune eu. Acum mai departe depinde de tine, de cat mergi opana schimbi, regimul de mers, etc.
  19. Am vazut astazi un video cum s-a testat ulei BMW si Liqui Moly si cel de la BMW a depus multa cenușă sulfatata iar LM deloc iar altii vad ca recomanda Ravenol
  20. Eu as pune ulei BMW fara sa ma gandesc macar la alternative.
  21. Mulțumesc frumos tuturor! O sa aleg 5w30 atunci dar la brand mai astept pareri. Pe youtube vad ca multa lume testeaza Liqui Moly si Ravenol VMP si de asemenea in clipuri la inlocuire de ulei toti pun Liqui Moly. Acum mai astept pareri de brand
  22. Update: cel mai probabil termostatul principal e pe ducă pentru că și iarna funcționează intermitent, uneori rămâne pe deschis și temp. apei stă pe la 60 +/-. Îl voi schimba în curând.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.