Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/11/14 in all areas
-
Te referi la suportul pentru coapse? Daca da : 1. Dai scaunul cat mai in spate si extinde suportul de coapse cat mai mult. 2. Ai doua suruburi stea sub suport. http://s1.postimg.org/gvur3xe7f/image.jpg 3) Deconectezi cablul. http://s1.postimg.org/6x9shg4rv/image.jpg 4) Scoti ornamentul din plastic din fata scaunului. http://s1.postimg.org/5ks3fk7cb/image.jpg 5. Scoti trimul din plastic. Tragi de el http://s1.postimg.org/7dv03vsiz/image.jpg 6.Scoti cele 9 suruburi http://s1.postimg.org/wl5w44vmz/image.jpg 7. Scoti suportul de coapse si deconectezi cablul. 8. Il desfaci si inauntru ai o rotita din plastic care mai mult ca sigur e crapata. O lipesti cu picatura si montezi la loc. Saptamana trecuta am reparat la BMW meu. Daca vrei s-a cumperi un actuator nou are codul 52 10 7 068 045 si costa undeva la 850 lei. Bafta.5 points
-
De exemplu limitarea cuplului in soft se face in functie de presiunea atmosferica si turatie. Leo asa este. Are. La unele este extern carcasei iar la majoritatea intern.2 points
-
Senzor de presiune/temperatura de pe admisie, sau vacuum. Ma gandesc ca doar acestia pot fi influentati de presiunea exterioara.2 points
-
Dupa ce am ramas fara "primary car" timp de mai bine de jumate de an...am condus doar masina catelului (Zafira ) a venit timpul sa ma reintorc in "familia" BMW. Desi eram orientat spre un 5-er GT si chiar sa revin la seria 7 ocazia a facut sa ma re-orientez la un X6 2009 si 58.300km. P.S. Imi cer scuze pentru ca masina e murdara (am spalat-o dimineata dar la Cluj e murdarie maxima: ca la tara S1CBA CO2 equipment S217A Active steering S230A Extra package, EU-speciifc S248A Steering wheel heater S2PAA Wheel bolt locks S2SKA BMW LA wheel, start spoke 259 S2VAA ADAPTIVE DRIVE Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S386A Roof railing S403A Glass roof, electrical S417A Roller sun visor, rear door S423A Floor mats velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4AZA Fine-wood trim bamboo grain dark S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating S563A Light package S5ACA High-beam assistant S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S677A HiFi system Professional DSP Logic 7 S696A DVD changer S698A Area-Code 2 for DVD S6FFA DVD-system in rear compartment S6FLA USB/audio interface S775A Headlining anthracite S7NHA BMW Service inclusive S853A Language version, English S863A Dealer List Europe S877A Omission of non-combined operation S8SPA Control unit COP S925A Dispatch protection pack S220A Self-levelling suspension S255A Sports leather steering wheel S521A Rain sensor S522A Xenon Light S544A Cruise control with brake function S548A Kilometre speedo . .1 point
-
1 point
-
Da si nu...depinde de starea de spirit ). Ma tenteaza mai mult schimb...pt ca la vanzare sigur nu o sa scot banii pe care i-am bagat...daca nu iasa nimic o sa fiu mai fericit.... In afara de M3 parca nu ma tenteaza nimic...am vorbit cu baiatul din Constanta care are http://www.autovit.ro/bmw-m3-C33045265.html (pare ok baiatul) stie cineva masina? Astept si M3-ul alb sa ajung la Cluj http://www.autovit.ro/bmw-m3-C34131140.html ...ambii sunt dispusi la un schimb...acuma sa vedem masinile si cat de "curate" is ele mai ales ca cel care trebuie sa vina e din Belgia vandut de arhicunoscutul boldy . P.S. Am vazut azi un CL500: http://www.autovit.ro/mercedes-benz-cl-500-C34112407.html dar nu m-a incantat prea mult...spre deloc, nu stiu...avea trimurile zgariate si interior si la geamuri, chestia aia de la centura sus care e din aluminiu lucios era zgariata rau...tastele acelea d ela navigatie de pe cotiera - cand am deschis-o era umpic patat...nu stiu nu m-a atras deloc...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca electromotorul este slabit in asa fel in cat sa se duca fata-spate..nu e sigur asta.1 point
-
La fel face si-a mea de cand o am (25,000km), las-o in pace ca n-are nimic. Zicea cineva de convertizor - eu l-am schimbat cand am pus power kit-ul si face la fel (daca vrei neaparat sa-l schimbi, ti-l vand pe cel vechi, cu 50,000km ) Cred ca mai degraba e o problema de soft - in conditiile alea (mers constant, acceleratie usoara) se balbaie si schimba ea aiurea; se intampla rar, oricum. Ar fi bine, totusi, sa-i schimbi uleiul din cutie, fiindca are ceva km (cauta reprezentanta ZF - service Faur pe google, costa ~300E cu totul)1 point
-
Eu zic ca-s spiritele castelului Chema repede un popa (Danutz SLR) s-o stropeasca cu aghiazma.1 point
-
poze cu motoru si din timpu schimbatrii nu aveti?? mai technbice un pic... sa vada lumea ca chiar ai facut ceva la masina,.,,.,eu is curios cum a decurs lucarea1 point
-
http://juubi.hlan.net/index.php?page=car/325i/pwrwindo in ultimele 3 imagini gasesti acel releu.1 point
-
Cum mĂŁ apropiu de final cu swap-ul, e greu când lucrezi singur și doar 2-3 ore dupĂŁ masa, asta când nu plouĂŁ, m-am hotĂŁrât ĂŽmpreunĂŁ cu kenbobo sĂŁ trecem la ”finețuri” și am hotĂŁrât sĂŁ cumpĂŁrĂŁm vopsea Plastidip pentru recondiționarea consolei centrale și a trim-ului de la schimbĂŁtor. DupĂŁ mine rezultatele sunt mai mult decât mulțumitoare. Vreau sĂŁ vĂŁ spun cĂŁ la trim am greșit, ĂŽn sensul ĂŽn care, din greșealĂŁ, am venit cu spray-ul prea aproape de trim și vopsirea nu a fost corectĂŁ. Din fericire vopseaua s-a putut ĂŽnlĂŁtura, chiar așa cum am vĂŁzut pe net. Menționez cĂŁ trebuie dat straturi subțiri și lĂŁsate sĂŁ se usuce vopseaua cca 15 minute ĂŽntre aplicarea a douĂŁ straturi succesive. Postez alĂŁturat câteva poze cu reperele recondiționate. P.S. Menționez cĂŁ vopseaua nu era cea originalĂŁ Plastidip ci una echivalentĂŁ fabricatĂŁ de un producĂŁtor din UK.1 point
-
acum vreo 2 luni am facut totul pana la activarea functiei .... dupa ce mi-am terminat unele lucruri mai importante de facut la masina am achizitionat o interfata si am inceput sa invat sa lucrez cu ea ... mi-a codat functia de aici si inca cateva... multumiri lui trask la cat mai multe diy bafta1 point
-
Cred ca scrii "de pe tel" nu dupa el Si da, se poate. Iti trebuie aeroterma, panou climatronic, senzor AUC [se pune in fata pe radiator si trebuie sa tragi fire pana in masina la panoul de clima] , senzor solar [se pune pe mijlocul bordului]. Dupa conversie, trebuie sa mergi sa umpli instalatia cu freon si sa completezi putin antigel.1 point
-
Ar trebui sa schimbi mecanicul, nu motorul. S-a discutat de nspe mii de ori, simeringuri, cu ocazia asta schimbai si distributia, iar cu 1600 ron care nu stiu pe ce i-ai dat, o faceai.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai ti-am zis mai sus, si eu si XXL. Erisin e best-buy. ES1046B-1 are tv tunner analog, ES1146B-1 are tv tunner digital. Stickul de net mai costa 35$ in plus. Noile modele, cu -1 la sfarsit difera de celelalte prin faptul ca au si telecomanda inclusa si un port USB in fata. In bugetul tau poti sa iei Erisin ES1146B-1 + stick de net si iti si ramane jumatate din pretul unei rame pt relocare noua.1 point
-
Aaa, ok. Am crezut ca a fost cu motor mic si i-ai pus tu motor de 3.000 ! Acum am inteles ! Bafta !1 point
-
Nu au fost foarte reusite motoarele n42,n43,n45,n46 toate 2.0 benzinare, au probleme care s-au perpetuat de la n42 la toate celelalte mai noi(aici mi se pare nesimtire sa stii ce defecte apar des la un anumit motor si sa nu incerci la versiunile ulterioare sa le rezolvi), dupa 100 000 km toate incep sa piarda/consume ulei sa piarda apa, au furtunase destul de firave pentru traseul de recirculare si poti sa te trezesi ca ai fiert motorul ramanand fara antigel, eu am avut noroc ca rulam in oras si cand am parcat am observat ca ieseau aburi prin grila fata, se sparsese un furtunas si curgea antigelul, daca eram pe autostrada nu stiu ce s-ar fi intamplat. Toate au si celebra deja binecunoscuta problema a pompei de vacuum care pe langa garnitura picura ulei pe evacuare rezultand un fum nemaipomenit de frumos, ce va culmina cu lipsa vacuumului si implicit a franei(pentru carcotasi nu ramai fara frana doar fara amplificarea necesara datorata lipsei vacuumului necesar amplificatorului de frana). Am vazut pe aici si cateva prostioare scrise, si as dori sa fie cat de cat clarificate, astfel o problema destul de simpla daca in treapta a 6-a la 3500 rpm avem 160km/h atunci la 5000 rpm ce viteza are automobilul respectiv in aceiasi treapta de viteza?0 points
-
ce diagnoza sa faca? e din 91, nu are modul care sa apara pe vreun tester; suna aici (0729) 801 171, e un tip care mi-a schimbat mie macaralele la geamuri cand aveam e36, Alex parca.0 points
-
Personal nu am o parere buna despre motoarele pe benzina in 4 cilindrii,am avut anul trecut un e93 din 2007 motor de 2000 benzina n43 tipul,masina real avea 70.000km si pina la mare la un mers normal in jur de 140-150 km\h am bagat jumatate de litru de ulei inafara de asta motorul mi se parea mortaciune cind accelerai de la 140 in sus urca greu in viteza,cu toate ca avea 6 viteze la 160 avea daca tin eu bine minte 3500 ture un motor foarte turat si consum maricel,de ex 318d din 2009 cutie automata merge foarte bine raspunde bine la acceleratie si are cuplu,toate motoarele de la e46 in sus de 4 cilindrii benzina sint un esec parerea mea.0 points
-
Care asemenea masina ? Masina cu motor de 3000 sub capota dar cu motor de 2000 in acte ?-1 points
-
-1 points
-
Bunul gust nu are legatura cu cocalareala. Jantele negre si foliile tin de cocalareala. Daca voiai sa fii diferit trebuie sa-ti iei un Aston Martin sau un Gumbert, dar pana si alea nu sunt chiar asa rarisime.-1 points
-
Nu m-am referit la cele de pe fata, ci la culoare. Plus, esti un pic contradictoriu in afirmatii! Mai sus ai zis ca vrei sa arate intr-un anume fel, pentru asta apeland la folii de o anume culoare. Pai ori vrei sa ai protectie solara (caz in care nu doar foliile negre sau complet 95% isi fac treaba), ori vrei sa ti-o admire (nu stiu exact cine) pe strada? Toate jantele negre sau cu tente inchise arata urat. Culoarea de o au cele de pe masina acum e frumoasa. Intr-una din poze e un Audi. Culoarea aia iarasi merge la o janta. Restul sunt doar de cocalareli. Decat sa arunci banii pe fereastra cu astfel de tiganeli, mai bine ai face o intretinere mai buna, un casco etc.-1 points
-
Salut eu stiu coda niste optiuni si retrofituri la bmw de exemplu, am codat: se se aprinda semnalizarile la inchidere deschidere E36, E46, E39, retrofit si codare scaune electrice cu memorie si incalzire, cu oglinzi rabatabile E46, senzor ploie E46, Activare claxonu de alarma E46, E39, la inchidere si deschidere (semnal acustic)., DRL E46 cu leduri, Volan multifunctional E36 benzina sau diesel, E46, E39 2.0D 136 cp si 150 Cp, sau benzina. Fac si alte retrofituri dupa nevoie.-1 points
-
nota clarificare nuca schimbator - nu sunt de M niciunul, dar al meu pare de metal in timp ce al lui pare de plastic? :-/-1 points
-
Asteapta mult si bine, daca aveai BMW din 2000+ aveai deja 10+ reply-uri dar la "vechitura" ta nu se oboseste nimeni, oricum esti un nimic aici daca ai asa o rabla, chiar daca tie nu-ti ies sarmale din gume la fel ca si cocalarilor cu beemveuri din 2005, tot un nimeni esti aici, vezi ca mai sunt forumuri, da-i un search pe google. Respecte!-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00