Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/12/14 in all areas

  1. Mike, de ce vrei sa dai un X6 cu motor potent si dotari faine pe un M3? As vedea ok schimbarea asta daca intentionezi sa mergi pe circuit cu M3-ul, insa pentru utilizare de zi cu zi plus drumuri dese pe afara cum faci tu, cred ca X6 este o masina mult mai potrivita per total. Acum na, tu stii mai bine ce si cum...si inteleg oamenii care se plictisesc repede de masini, ca si eu sunt la fel Daca o mai tii un an pana ma intorc, sunt un potential client
    3 points
  2. vand bmw e60 530d steptronic an 2004 inmatriculat RO , taxa platita , acte pe numele meu , fiscal pe loc , piele , senzori (parcare,ploaie,lumini) navigatie mare , oglinzi rabatabil electric , telefon , dublu climatronic , incalzire in scaune , tempomat , scaune semi-electrice, oglinzi electrice , geamuri , etc 215.000 km reali , adusa personal din Germania in 2008, primul proprietar in Ro , al doilea al masinii masina intretinuta , mici zgarieturi estetice , multiple piese schimbate pret 7400 usor negociabil tel : 07619 34 788 /Andrei
    2 points
  3. Doamne la ce cazane va puteti uita
    2 points
  4. Am vorbit ceva mai devreme cu ei si le-am zis sa verifice garnitura de la capacul de chiulasa cat si valva CCV.Atat si nimic mai mult deocamdata.Cel de la telefon tot insista ca trebuie desfacut motorul dar i-am zis ca pe banii mei fac ce vreau.
    2 points
  5. Eu as da-o doar pe M3-ul ala alb. Si atunci m-as gandi de 2 ori. Restul, parca sunt prea jepate. Incredibil, cat de mult poate sa isi piarda valoarea un motor mare pe benzina.
    2 points
  6. Dupa ce am ramas fara "primary car" timp de mai bine de jumate de an...am condus doar masina catelului (Zafira ) a venit timpul sa ma reintorc in "familia" BMW. Desi eram orientat spre un 5-er GT si chiar sa revin la seria 7 ocazia a facut sa ma re-orientez la un X6 2009 si 58.300km. P.S. Imi cer scuze pentru ca masina e murdara (am spalat-o dimineata dar la Cluj e murdarie maxima: ca la tara S1CBA CO2 equipment S217A Active steering S230A Extra package, EU-speciifc S248A Steering wheel heater S2PAA Wheel bolt locks S2SKA BMW LA wheel, start spoke 259 S2VAA ADAPTIVE DRIVE Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S386A Roof railing S403A Glass roof, electrical S417A Roller sun visor, rear door S423A Floor mats velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4AZA Fine-wood trim bamboo grain dark S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating S563A Light package S5ACA High-beam assistant S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S677A HiFi system Professional DSP Logic 7 S696A DVD changer S698A Area-Code 2 for DVD S6FFA DVD-system in rear compartment S6FLA USB/audio interface S775A Headlining anthracite S7NHA BMW Service inclusive S853A Language version, English S863A Dealer List Europe S877A Omission of non-combined operation S8SPA Control unit COP S925A Dispatch protection pack S220A Self-levelling suspension S255A Sports leather steering wheel S521A Rain sensor S522A Xenon Light S544A Cruise control with brake function S548A Kilometre speedo . .
    1 point
  7. Postez câteva poze din timpul swap-ului. E greu când faci aproape singur totul. Am început pe data de 23 iunie și astăzi 12.08.2014 am reușit să ajung la faza de schimbare a uleiului și a curelelor, deci mă apropiu de sfârșit.
    1 point
  8. SAlut!Nu cunosc,dar cred ca este diferenta intre diuze,CR-ul lucreaza la presiuni mai mari decat nonCR-ul,si de acea cred ca la CR diuzele au orificiile ptr motorina mai mici,parerea mea.
    1 point
  9. La mine a fost plug&play (pedala ). Sent from my HTC One using Tapatalk
    1 point
  10. Deci e un 6hp. Filtrul vine cu tot cu baie. Un filtru cat sa fie? Exact cat ti-am zis.
    1 point
  11. Treaba s-a hotarat in dimineata asta...daca nu e sa fie cu M3-ul alb nu mai dau X-ul... @tabacco - multumesc
    1 point
  12. Daca nu schimbi ceasurile o sa-ti aparĂŁ ĂŽn bord un punctulet rosu, care indica o neconcordanta intre km din ecu si ceasuri. Pedala nu trebuie schimbata. Sent from my HTC One using Tapatalk
    1 point
  13. daca poti du-te si stai langa ei,nu imi suna deloc bine ce zici.
    1 point
  14. Te referi la suportul pentru coapse? Daca da : 1. Dai scaunul cat mai in spate si extinde suportul de coapse cat mai mult. 2. Ai doua suruburi stea sub suport. http://s1.postimg.org/gvur3xe7f/image.jpg 3) Deconectezi cablul. http://s1.postimg.org/6x9shg4rv/image.jpg 4) Scoti ornamentul din plastic din fata scaunului. http://s1.postimg.org/5ks3fk7cb/image.jpg 5. Scoti trimul din plastic. Tragi de el http://s1.postimg.org/7dv03vsiz/image.jpg 6.Scoti cele 9 suruburi http://s1.postimg.org/wl5w44vmz/image.jpg 7. Scoti suportul de coapse si deconectezi cablul. 8. Il desfaci si inauntru ai o rotita din plastic care mai mult ca sigur e crapata. O lipesti cu picatura si montezi la loc. Saptamana trecuta am reparat la BMW meu. Daca vrei s-a cumperi un actuator nou are codul 52 10 7 068 045 si costa undeva la 850 lei. Bafta.
    1 point
  15. Doar 250 euro + ulei sigur nu o sa fie. Daca schimbi discurile trebuie sa schimbi kit-ul de etansare. Toate discurile costa oricum mai mult de 250 euro. O reconditionare de 6hp costa minim 1200 euro cu tot cu manopera. La 250 euro schimba doar ce vede foarte ars, adica e carpeala. Ma rog, asta asa ca o parere.
    1 point
  16. Daca ai tras singur aceasta concluzie, banuiesc ca nu mai ai nevoie de ajutor. Bafta in rezolvarea problemei! P.S: Eu repar cutii automate, dar ce importanta are in ecuatia discutiei?
    1 point
  17. http://thumbnails112.imagebam.com/34246/6c7c69342457091.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34246/dbea40342457097.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/34246/83ef71342457107.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/34246/ce830d342457112.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34246/52f2eb342457120.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34246/44be8f342457127.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34246/5ca12d342457134.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34246/68a883342457139.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/34246/3d12f2342457145.jpg
    1 point
  18. Mai exact 220 lei OEM @claudiubwr
    1 point
  19. azi,cautand ceva pe net am gasit ce fel de ulei se foloseste la cutiile cu MTF-LT-1 si MTF-LT-2 m-am gandit ca este ulil pentru cei ce vor sa-si schimbe uleiul din cutii si nu gasesc varianta aftermarket si la litru ( uleiul original vine ambalat doar la bidon de 5 litri sau 20 litri sau 60 litri ) deci puteti folosi orice ulei cu specificatia 75W80 GL4( minim) sau GL 5 care este norma superioara atasez un link si o poza http://www.rmeuropea...N_9BA48850.aspx ( PENTOSIN ) daca mai este un topic similar; imi cer scuze si rog sa fie inchis/sters asta
    1 point
  20. Un mare +1. pentru XXL, apelati cu incredere la el pentru retrofit faruri si altele. Bravo :goodjob:
    1 point
  21. Haoleu, roscatule, mai pune si tu cate un punct din cand in cand... Ai niste fraze kilometrice si e greu sa intelegi ceva.
    1 point
  22. Acum 2 saptamani am primit si penalitatile pt cele 3 luni intarziere privind plata despagubirii (0,2%/zi). Intr-un final tragerea de timp i-a costat 900 eur. Trebuie doar sa cunosti legea si sa ai putina rabdare. Topicul se poate inchide cu mentiunea ca daca are cineva probleme cu asigurarile, pot da cateva sfaturi destul de bune.
    1 point
  23. in principiu , se poate schimba masina , nu stiu sigur , lasama sa dau cateva telefoane :) !
    1 point
  24. da stiu ca impozitul este dublu de la 4,5 aproximativ la 9...dar daca-ti achizitionezi o asemenea masina stai linistit ca nu te mai uiti la 5 mil pe an cand atata costa niste filtre sau alte chestii...este o masina pentru cine are o situatia materiala buna...si daca tot iti iei un E60 mi sa pare stupid sa o iei cu 10 mii de dotari dar sa ai un motor de 2,0...cum am vazut la multi...2,5 este ok dar 3,0 dupa parerea mea ar fii ideal..
    1 point
  25. 525d automata 2004 extraurban 7-9,5 urban 12-14,5 depinde cum o calci...totusi regret ca nu mi-am luat un 530 ar fi fost un consum apropiat si dupa parerea multora este motorul cel mai adecvat si echilibrat pt aceasta masina...diferenta de putere se simte fff bine....nu zic ca nu sunt multumit de 525 ca oricum mananc asfaltul dar acuma mi-as lua un 530 fara discutie
    1 point
  26. Seria 1 - 116i - cutie manuala in 5 trepte, 13.000 km, vechime 8 luni Ciclu urban (numai in Bucuresti) - 11,4 L /100km Combinat (drum Bucuresti-Cluj) - 7,6 L /100 km
    1 point
  27. Vand un set de brațe OE pentru e46. Le aveam luate pentru mașina dar am dat-o și au rămas.. Prețul este 1200 lei fix sau 1400 lei negociabil..... asta să aveți mai mult succes la negociat. :twitch: Info pret per bucata: http://www.bavauto.ro/catalogsearch/result/?q=31122282122 0725.939.382
    0 points
  28. Are cineva idee daca potrivesc diuzele de injectoare de 150 cp CR la cele nonCR de 136? Am desfacut un injector de 136 cp, si am comparat diuza/varful cu cel de la 150cp, si pare sa arate la fel. A mai facut cineva aceasta miscare?
    0 points
  29. e60 e masina serioasa,nu pentru carpaci.pacat de ea.
    0 points
  30. Tunari din toate colturile tarii spuneti-mi este posibil un biturbo pe un E46 330d?Daca da in ce consta,ce model de turbo sau de pe ce model de masina s-ar potrivi? Nu imi raspundeti cu negativ pentru ca am ajuns pe Luna si nu se poate un biturbo pe E46 330d?! Fi-ti mai optimisti si dati drumul la idei!
    0 points
  31. Mi se pare cam mult... tinand cont ca viteza de cruise de la ora 12 este de 130 kmh. Sau este un mit chestia asta ? Eua asteptam ca la 130 sa am undeva la 3k ture...
    0 points
  32. eu zic sa nu tragi concluzii pripite Service Premium. Pana o sa ajungi tu la nivelul celor la care a fost in materie de reparat cutii, va mai trece foarte mult timp si evident bani. tot asa ca o parere
    0 points
  33. imposibil la motor de 3 l consumuri de astea
    -1 points
  34. In nici un caz turbina de e39,530d,sint motoare diferite,D1 si D2,am avut si eu acum 4 ani un e46,330d din 2004,de 204 cp cu turbina vacumatica,mi-a facut cineva un soft foarte bun,am ajuns cu ea la 240 maxim 250 cp,cutie manuala cu 6 viteze,masina era spectaculoasa cu soft,mai sint si turbine tot pe 330d dar sfirsitul lui 2004 si 2005 cu turbina actionata electronic dar sint mai pacatoase,dupa soft dadea acul peste cap in bord,stiu pe cineva care schimbase palele in turbina si zicea ca face sau statea cu el acolo cu M3 e46,nu prea merge sa pui alta turbina ma interesasem si eu la momentul respectiv,cel care mi-a facut softul a spus ca imi face prima variata care este cea mai ok,putea sa imi faca si varianta 2 care se ducea pe la 270-280 cp dar dadea cu fum negru din cauza debitului mare de motorina,dupa ce am pus softul consumul a scazut cu 1.5l la 100 km,cei care detin o masina cu motorul asta le recomand soft bun,masina devine spectaculoasa!
    -1 points
  35. Myx eu te-am intrebat daca merita,nu din ce portofel ai luat banii. Avand in vedere ca am avut e60 inca din anii 2005,de la 520i pana la 535 individual nu stiu ce parere sa-mi fac. Nasol e ca atunci cand vinzi masina te raportezi la an si km in Romania.
    -1 points
  36. Si pana la urma care-i faza cu pozele etrierelor ??
    -1 points
  37. Si simplu,te opreste R.A.R in trafic,verifica ..si simplu, ai muscat-o )
    -1 points
  38. daca nu functioneaza una nu porneste regenerarea filtrului , nici eu nu stiam dar mi-au confirmat in service . Eu aveam 2 moarte , ca urmare in timpul iernii tot apareau erori pe Dpf (regenerari prea dese ) incerca si nu reusea pt ca nu crestea temperatura gazelor .
    -1 points
  39. Deci ĂŽmi Recomandati sa trec peste modelul prezentat de mine pe mercador? Sa ĂŽnțeleg ca bmw peste 100k nu mai e bmw? Daca am merge pe rationamentul acesta, toți ar trebui sa aibĂŁ numai masini noi, sub 100k..
    -1 points
  40. Cred ca tu ai pe masina CCC si cel lci este CIC unde si joystickul este diferit si presupun ca e mai mult de munca sa le schimbi.
    -2 points
  41. Ma intereseaza doar urmatoare, pentru un bmw seria 5 e39 : - interior sport negru simplu (fata incalzire si memorii) sau sport alcantara sa arate bine fara rupturi sau julituri sau cute vizibile de la o posta complet cu bancheta fixa si panouri de usi.( aprox. 300 euro) - trimuri interior aluminium mat ( aprox. 50 euro) - bara fata+spate de M OEM complete ( aprox. 200 euro + 250 euro) - volan de M model facelift ( aprox. 200 euro) Pentru toate acestea ofer la schimb un Opel Corsa B din 2000 motor de 1.0 benzina, inmatriculat RO. Nu ma intereseaza sa le achizitionez pe bucati sau individual, ma intereseaza tot packetul si doar la schimb.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.