Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/19/14 in all areas
-
Vand BMW 535d 300Cp Automat 07.2011 M-Paket: 30.990 Euro VIN: WBAFW710X0DJ98446 Km: 126.700 NERULATA RO ! KM REALI, VERIFICABILI, GARANTATI ! Locatie: Bucuresti Provenienta Dealer BMW Germania, noua 77.000Euro Culoare SpaceGrau Metalic, Shadow Line Faruri Bi-Xenon Adaptive M SPORT PAKET Exterior+Interior ! HEAD-UP DISPLAY ! SPEED LIMIT INFO Cutie Automata SPORT ! Suspensie Reglabila Normal-Sport-Sport+ ! NAVIGATIE PROFESIONALA ! Scaune Sport Electrice+MEMORII, Incalzite ! Tapiserie Piele Dakota Black Tapiserie Plafon Black Antracit ! Volan M-Sport MultiFunctional cu PADELE Innovation Package II BMW Assist, BMW Online Voice Control Auto-Hold Camera Video Spate Jante BMW M-Sport 19", anvelope RunFlat Noi - Martie 2014! Stare IMPECABILA Exterior-Interior-Tehnic ! Carte Service ACCEPT TEST REPREZENTANTA BMW ! Contact: 0760.860.838 http://s26.postimg.org/7dg7x6d2t/0001.jpg http://s26.postimg.org/phj8htar9/0002.jpg http://s26.postimg.org/vq4kbe8c5/0003.jpg http://s26.postimg.org/3skcdy8j9/0004.jpg http://s26.postimg.org/6ldjxz8vp/0005.jpg http://s26.postimg.org/ja7uhnf05/0006.jpg http://s26.postimg.org/3jrd1rl4l/0007.jpg http://s26.postimg.org/tgl1edos5/0008.jpg http://s26.postimg.org/cvdeypxo5/0009.jpg http://s26.postimg.org/6gee21qyd/0010.jpg3 points
-
Asta nu inseamna ca e regula. Eu as spune ca esti norocos. Nici alea vechi nu toate fac galagie. Andrei_vuv parca e la al 3-lea N47. Unul a fost 2007, altul 2009 iar asta nou parca e 2011 si niciunul nu zornaie. La mine e doar unul si imi zornaia. Ps: si mai terminati dracului cu minusurile. Copii...2 points
-
1 point
-
1 point
-
Cu dedicatie pt rapy cu eibach + bilstein P.S.: e mai bun smartphone-ul meu ca al tau!!!!!! http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/19/80adebf4de366ee6541b6f7cc7bc7194.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/19/da30d8daa002045ece46b8fc4740affb.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/19/6eadf9f6c11f3a5d4337eb7ced745d1a.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
De ce spui asta? Pe cati cunosc si au in prezent sau au avut in trecut, per total au fost multumiti de marcile enumerate de tine. Ai dreptate ca nu exceleaza la calitatea materialelor si a stabilitatii daca le compari cu un BMW (fie el si mai vechi chiar si cu 10 ani) insa au un avantaj maricel pentru unul care conduce mai babeste si nu il intereseaza stabilitatea - costuri mult mai scazute de intretinere fata de BMW (ma refer in general). Unii cauta un anumit feeling la volan, altii vor doar sa ajunga din A in B. @AleexRo - vreo cunostinta care detine un BMW bine intretinut si vrea sa il vanda, nu ai? Oricum niste bani pusi deoparte nu strica niciodata, ca probleme poate avea orice masina indiferent de sursa. Personal, m-as orienta catre benzina, chiar daca e consumul usor mai mare. Dieselul isi arata calitatile in afara orasului, unde tu zici ca nu prea circuli. Si nu te grabi sa cumperi BMW, ai rabdare pana gasesti unul ca lumea, chiar daca dureaza cateva luni.1 point
-
dupa parerea mea daca iei M3 E92 vei pierde, evident, la capitolul spatiu interior de care daca nu ai nevoie nu ii vei simti lipsa si apoi fiind vorba de trecerea de la turbo la NA, vei pierde cuplul de la ture joase, eeehh aici va fi problema cea mare , altfel ceea ce ofera M3 e peste X6, chiar si la confortul suspensiei as putea spune dupa experienta mea. Aah bine, ar mai fi iarna o problema Imi pare rau de accident, dar e ok ca toti ati fost bine, stiu ca doare s-o vezi asa insa va arata si mai bine dupa .1 point
-
1 point
-
Eu stiam de 2 ani.Filtrul asta care este vro'80 lei este una din cauzele pentru care i-ti moare compresorul. Toate compresoarele de pe masinile moderne(cu multa electronica) sunt subdimensionate d-aia si pica pe capete.1 point
-
E te inteleg , am si eu o astra H si pot enumera destule dezavantaje: suspensie rigida (punte spate fixa), deci confort mai scazut, optiunile oricat de multe/scumpe nu compenseaza lipsa calitatii (eu am navi 16:9, dar tot nu pot sa zic ca se compara cu ce e pe audi/bmw), mai are greierasi la interior (parca nici nu e asa silentioasa). Ca avantaje, piese ieftine, intretinere ieftina, probabil si la diesel e ceva diferenta fata de premium. Reprezentanta e mai ieftina, per total te poti descurca lejer. Nu stiu de ce tu ai consum asa mare.1 point
-
N-ai inteles, este valabil pentru orice masina. Nu schimbi masina actuala pe una mai veche.(in cazul de fata cu 2-3 ani mai veche si cel putin 100k km mai mult) Imbatranea componentelor este o chestie normala, fireasca si nu ai cum sa o preintampini. Probleme vei avea si la Mercedes, Audi sau alte marci premium. Du-te in concediu de banii programati pentru schimabarea bucatii de metal.1 point
-
1 point
-
Alex, cere-i respectivului o dovada cu km si factura daca a cumparat-o din parc. E posibil sa nu mai aiba istoric de la un anumit nr de km si sa nu fie vizibil in reprez BMW. Si eu am verificat niste masini mai demult si ultima revizie conicidea cu nr de km din bord , doar ca revizia aia era cu 2,3 ani in urma.1 point
-
Baga-ti mintile in cap si pastreaza Opelul. E o masina foarte buna care te va mai tine ani buni. Vrei tu neaparat sa-ti iei harb de BMW(mai vechi, cu mai multi kilometri si o masina pe care nu o stii si poate avea x probleme ascunse) cand poti sa stai linistit cu Opelul pe care il ai.1 point
-
1 point
-
Confirm ce a spus Myx Acum 2 zile am rezolvat aceasta ENIGMA am schimbat electrovalva si este totul OK1 point
-
1 point
-
cheie noua- 100 lei taiat cheie (la centrul de copiat chei) - 50 lei acumulator - 15 lei taiat carcasa cheii vechi - moka - 0 lei inlocuit acumulatorul (Panasonic VL2020) - moka - 0 lei mutat cip-ul si placuta cu circuite in noua cheie - 0 lei resetat cheia - 0 lei total - 165 lei ... si am cheia noua daca vreti poze, voi posta si poze1 point
-
Nu vreau sa fiu carcotas, dar aplicatia Waze este destul de buna pentru asta, si aplicatia voastra tot pe croud sharing se bazeaza, presupun ca baza de utilizatori este destul de mica. Veniti cu ceva in plus ? Waze pe langa radare este si GPS Navigator cu trafic in timp real, astfel iti alege cea mai optima ruta.1 point
-
Salut, si eu am masina identica cu a ta si imi consuma 10.5 in oras, dar nu se paote spuen ca eu conduc "normal" Eu am schimbat de curand pompa de injectie, imi incepuse sa curga si consumul a ramas lafel ... Eu unul as zice ca 10.5 e normal pt masina mea, cu experinta mea de incepator .1 point
-
Revizia a fosta facut la 160.000 km si posibil cum zici tu filtrul epurator, caci EGR a fost curatat si au fost schimbate cablurile care merge la el. Masina merge ireprosabil si nu scoate fum absolut deloc... deaia ma intreb ce poate fi.. Cata xxl, masina a fost facuta cadou de parintii mei,deci... Sunt din Timisoara, iar traficul este destul de mare. Si apropo, a2a zi dupa ce am primit-o am fost la reprezentanta BMW din Timisoara si i-am verificat km. Km sun absolut reali nu s-a dat nici macar 1 km inapoi..Daca si cei de la BMW mint,este grav )1 point
-
Cu scuzele de rigoare, sper sa nu fie considerat up, dar am fost nevoit sa redimensionez pozele caci nu se incarcasera:1 point
-
Mai e o chestie. Masinile mai vechi sunt mai prost insonorizate si par mai sportive chiar daca nu sunt. Tocmai d-aia sunt si mai fun de condus. Nu-i nevoie sa mergi cu cine stie ce viteza ca sa te simti bine.1 point
-
Scoate semnalizarea afara de tot , ai accces la la suportul de plastic fara a mai demonta tot , ai acolo 2 suruburi , le slabesti , chemi pe careva sa te ajute , o impinge in sus si tu le strangi.Asta in cazul in care nu e rupt. Dar cred poti vedea asa si daca e rupt. Asta in prima faza. Daca chiar nu te descurci mergi la cineva care e mai priceput. Eu mi-am amintit ca m-a invatat un prieten coleg aici pe forum , Robytza , la un momentdat pt a regla bara mea la fosta masina . Spor si bafta !!!1 point
-
1 point
-
Eu chiar nu-i inteleg pe cei care recomanda Opel si Ford. Sunt niste mizerii de masini, pline de plastic, instabile la condus, nefiabile.0 points
-
Motoarele noi nu au rulaje foarte mari,vorbim de masini 2012 care au maxim 80.000 km rulati,din ce am vazut problema apare pe la 150.000,bine la motoarele "vechi" apareau si mai devreme.Oricum N47 e pe final de cariera si nu cred ca mai intereseaza pe careva de la BMW ce se mai intampla.0 points
-
De unde stii? Inca n-a trecut destul timp sa vedem. Iar pe "promisiuni" nu ma bazez. Atat ca macar la astea noi, nu mai tre schimbat arborele.0 points
-
Astazi am fost la un service si am aflat ca sunt si eu unul din "fericitii" care trebuie sa isi schimbe lantul de distributie . Initial am crezut ca sunt acele curele din fata motorului care si alea ma costau vreo 20 de mil + manopera ca sa le schimb . Masina are 145 de mii de km .0 points
-
Pai tu nu poti sa estimezi consumul fara sa te uiti la computerul de bord? Nici macar nu ai spus in ce oras mergi cu masina, la profil nu scrie desi este OBLIGATORIE locatia. 10 la suta este un consum cam mare pt oras cu masina asta, fa-i o verificare amanuntita si calculeaza consumul mediu la pompa. Daca masina ai primit-o cadou si nu iti permiti sa ii faci o inspectie la service si alimentezi cu cate 10 litri de motorina atunci masina asta trebuie s-o vinzi cat mai repede. Pompa de injectie te poate lasa oricand in mijlocul drumului si reparatia ei costa o mica avere. Si daca tu crezi ca masina are doar 170 de mii de km inseamna ca esti cel mai optimist om din lume.-1 points
-
Eu am adus o masina identica cu a ta, 320d E46 din 1999 si i-am dat 200 de mii de km inapoi. Cu prima ocazie cand am ajuns la reprezentanta le-am dat cheia sa imi verifice km. Mi-au spus ca masina are exact 160 de mii, atat cat aparea si in bord. In realitate masina avea 360 de mii si nu si-au putut da seama.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Mers normal cu ceva depasiri. Depinde de la caz la caz. Si cu masina full, 5 insi si bagaje-1 points
-
Ma nu va mai jucati atat cu cheile!!!! Nu mai cautati chinezisme si pe Dorel din Foscani! Strangeti niste bani si luati ceva original ( adica cheie din reprezentanta) Confirm si eu am sunat si atat este 850RON! Credeti ca mie imi vine sa dau banii astia pe o chestie de 15 cm? Da dar stiu 100% ca 10 ani nu mai am probleme. Asta pentru cei care atat o mai tin. De exemplu eu mai vreau sa o tin 4 ani. Deci 850/48 luni=17 RON pe luna. Nu mi se pare mult! Asa ca sfatul meu : puneti bani deoparte 2-3 luni pentru cei care nu ii au acuma, iar pentru cei care au dar cum e romanu lasa ca dau pe altceva dati frate si scapati de problema! Va salut-1 points
-
Pana si la aragaz mai bagi un burghiu mai maresti diuza sa fie flacara mai mare... Daca vrei sa te imprietenesti cu noi sugerez sa vinzi rover ul sa treci pe bavaria si iti povestim cum e cu. motoarele astea mai agresive dar prietenoase-1 points
-
Si te-ai gandit sa o schimbi cu o masina care mananca la fel de multa benzina sau un diesel cu 200k km(an undeva 2005-2006) unde urmeaza sa pice: filtru de particule, galerie evacuare, galerie admisie(eventual si niste clapete aspirate),probabil si cutia daca este automata, alternator, electromotor, turbina sau chiar motorul daca iei un N47(d'asta la oferta cu kilometri super putini si revizii doar in reprezentanta). Ce sa-ti spun, success atunci, dar ce-si face omul cu mana lui se numeste lucru manual. Raman la pararea mea ca de banii pregatiti pentru schimbi mai bine te duci in concediu si/sau alimentezi multa vreme de-acu incolo.-1 points
-
Pe langa autovit mai exista si mobile.de. Personal detest autovitul.-1 points
-
1. verificarea ti-o recomand DOAR la reprezentanta, sau un service autorizat BMW ! 2. KM aia nu sunt reali. 3. Ramai cu Astra. Aceeasi greseala am facut-o si eu ca tine. Am avut o Mazda 3 luata de noua, si dupa 4 ani si 100 k km, am dat-o pe 6000. masina impecabila. Am luat un E91 din 2008 , cu km reali 167 000 si am bagat 3000 Euro intr-un an jumate in ea. Eu am facut 60 000 km in 1,5 ani, deci cumva se justifica. Masina e mult,mult peste Mazda, Opel, VW , si mie imi trebuia pentru drumuri lungi. La tine nu vad la ce se justifica schimbarea asta. Eu unul nu mi-as lua 2.0 Diesel sa il plimb in Bucuresti. La mine au cazut in jur de 200 000 km : distributie ( la motorul 2.0 D dupa 2007, cu cod N47 ), volanta + ambreiaj, EGR , filtru particule, discuri frana ( astea is consumabile dar trebuie avute in vedere ). Bafta-1 points
-
-1 points
-
Mulumesc ca ati sacrificat cateva minute sa imi raspundeti . Precizez ca este o chestie de gust personal , nu vreau sa discut despre interioare , care este mai frumos si care nu , cu toate acestea apreciezi sfaturile si parerile voastre. Imi place foarte mult caroseria e46 coupe , dar interiorul , mai precis afisajele situate sub ceasurile de bord gen martorii usilor deschise , becuri arse si asa mai departe nu mi se par asa de placute , ma gandeam la o adaptare a plansei de bord e90 ceasuri functionale si daca ar fi posibil si modulul IDrive , sigur nu ma intereseaza sa fie conectat la calculatorul masinii , evident ma interesaza functia radio/cd si eventual GPS... Sunt curios de complexitatea unui astfel de proiect si de costuri si cel mai important in ce proportie poate fi realizat . Inca odata multumesc pentru eforturile voastre si mai astept pareri , idei, experiente.-1 points
-
Probabil ca se auzea ceva si a cerut inca o parere.Cam praf motorul asta pentru o marca care se vrea premium.Nu contest ca trage bine e silentios consuma putin,dar sa stai schimbi distribuite la 100-145.000 km ,distributie care la BMW in general era lifetime e jenant.Sa nu fii in stare sa scoti niste piese care sa rezolve problema 100% e la fel de jenant.Bine s-a ajuns intr-o societate de consum in care masina e proiectata sa tina fix cat garantia ,dupa aia fiecare e pe barba lui .-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00