Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/25/14 in all areas

  1. Dupa ce ca iti dau o recomandare mai esti si impertinent , du-te si fa unde vrei tu atunci. Update de soft se face la reprezentanta .
    1 point
  2. Nu. A fost lovita, capota nu sta cum trebuie, se vad lufturi la amblele faruri, iar bara spate nu e prinsa bine. Masina 5700 si cu taxa iesi undeva la 7000. Mult.
    1 point
  3. Am schimbat rola întinzătoare și cea de ghidaj de la cureaua de accesorii, am cumpărat curea Contitech și în nici 10 km s-a rupt, este fâșiată pe lungime, și din partea netede parcă a mâncat cineva din ea. Nu știu ce să mă mai fac. Am inspectat vizual și am verificat fiecare rolă să nu aibă joc și nimic. Habar nu am ce să mai fac. Are cineva vreo idee? P.S. În cei 6-7 km am tras accelerat mai tare de vreo câteva ori, fără însă a face burn out sau alte prosteli, am accelerat până a intrat și kick-down-ul în funcție (am vrut să-l verific dacă funcționează).
    1 point
  4. pt multi sunt doar putin julite , nu ar reconditiona )
    1 point
  5. OK, 560 euro timbru de mediu
    1 point
  6. Si omul ti-a explicat clar ca asa i s-a zis de la firma de la inmatriculari (ba a si dat numele firmei). Si aia au calculat taxa din septembrie, ca e si normal sa astepti inca o luna pana sa platesti. Dar tu ca esti flamer peste tot si spammer, ce scuza ai?
    1 point
  7. La mine 133000km. Am acelasi zgomot ritmic de la 100000km si sincer sa fiu nu s-a agravat. Partea ciudata e ca la mine doar la semi-cald se aude, dupa ce incalzesc bine motorul nu se mai aude nimic. E sigur un intinzator care nu intinde bine ori cine stie. Ca idee motorul meu e foarte silentios, comparativ cu alte N47 de am ascultat. Am tot zis ca la urmatoarea revizie schimb distributia insa na, am tot amanat.
    1 point
  8. Sunt 180 grame, tu nu vezi bine poza postata de coleg? Te intereseaza masina? Sau ce tot comentezi? Du-te ca iti lasa din pret daca vrei sa o cumperi, si nu doar 2-300eur.
    1 point
  9. Mai pun niste poze facute cu aparatul de data aceasta din care reiese adevata nuanta a interiorului.
    1 point
  10. Du-te omule la un atelier de detailing. Ce daca dai 100-150 lei pentru o astfel de operatie? Poate le patezi iremediabil asa prin incercari repetate.
    1 point
  11. De unde esti? Problema ta se rezolva cu un aspirator injectie - extractie. Petele apar pentru ca sub materialul tapiseriei este ceva burete. Toate mizeria este impinsa de spuma de curatat pe care o folosesti in buretele respectiv. Aspiratorul injectie-extractie aspira mizeria de acolo.
    1 point
  12. Postez câteva poze din timpul swap-ului. E greu când faci aproape singur totul. Am început pe data de 23 iunie și astăzi 12.08.2014 am reușit să ajung la faza de schimbare a uleiului și a curelelor, deci mă apropiu de sfârșit.
    1 point
  13. Cum mĂŁ apropiu de final cu swap-ul, e greu când lucrezi singur și doar 2-3 ore dupĂŁ masa, asta când nu plouĂŁ, m-am hotĂŁrât ĂŽmpreunĂŁ cu kenbobo sĂŁ trecem la ”finețuri” și am hotĂŁrât sĂŁ cumpĂŁrĂŁm vopsea Plastidip pentru recondiționarea consolei centrale și a trim-ului de la schimbĂŁtor. DupĂŁ mine rezultatele sunt mai mult decât mulțumitoare. Vreau sĂŁ vĂŁ spun cĂŁ la trim am greșit, ĂŽn sensul ĂŽn care, din greșealĂŁ, am venit cu spray-ul prea aproape de trim și vopsirea nu a fost corectĂŁ. Din fericire vopseaua s-a putut ĂŽnlĂŁtura, chiar așa cum am vĂŁzut pe net. Menționez cĂŁ trebuie dat straturi subțiri și lĂŁsate sĂŁ se usuce vopseaua cca 15 minute ĂŽntre aplicarea a douĂŁ straturi succesive. Postez alĂŁturat câteva poze cu reperele recondiționate. P.S. Menționez cĂŁ vopseaua nu era cea originalĂŁ Plastidip ci una echivalentĂŁ fabricatĂŁ de un producĂŁtor din UK.
    1 point
  14. Salut, Am si eu aceeasi masina cred, 316i, motorul 1.8 nb42, cel mai pisat motor de pe benzinare ever. De curand am avut probleme cu ea, nu mai tragea, am stat 5 sapt in service sa ii dau de cap. Am schimbat sonda lambda, filtru benzina, bujii, resoftat ECU cu ultimul soft original, au disparut erorile de pe tester si in continuare masina mergea ca p**a. Asa ca la mine ultima varianta era distributia. Intr-adevar, lantul era sarit de pe 2 dinti, mananca ulei si e cam pe duca motorul. Deci ar fi bine sa mergi la cineva priceput sa se uite, m-a costat 350 ron, cu 2 litri de ulei completat. Oricum, in total cu ce am schimbat pe ea inainte de asta si manopere am bagat 1600 ron in ea. Alt leu nu mai dau si cred ca o sa ma apuc de cautat motor. Oricum nu mai pun n42-ul pe ea, vreau un 2.0 ca sa nu mai am batai de cap in depasiri sau alte situatii de genul. O zi buna sa ai!
    1 point
  15. Eu consider ca exagerezi. Ce legatura are un E46 316 sau 318 cu V12-le asta ? E exact cum tu ai vrea sa iti iei un E46 sh si eu iti zic sa iti iei Logan aproape nou la banii aia…… Nu sunt fan E32 ….. dar pt un pasionat sau pt unu caruia ii place masina/motorul si cum arata….o inmatriculezi cu cateva sute pe bulgaria si ti-ai facut nebunia. Din pct meu de vedere , tu esti cel sarit de pe fix daca ai vrea ca masina asta sa fie in regula cu inmatricularea si impozitu la zi…..sa o poti lua pe numele tau ! Asta mi se pare o adevarata nebunie…...
    1 point
  16. Alex Nastase crede-ma ca e mai bine asa decat stopuri Depo cum iti cauti tu. Nu as pune pe masina mea nimic pe producator. Maine daca nu-mi mai plac rosii ii fac inapoi argintii si gata. Myx acum ca o merit sau nu asta e doar parerea ta. Dar masina asta este servisata doar la reprezentanta si doar cu piese OEM, iar cand ii cumpar anvelope ii iau 4 anvelope noi din gama premium. Eu asa inteleg sa meriti o masina. Tu o meriti pe a ta? Masinile sport puternice au in general etrerii vopsiti, uitati-va si la noul M4, care ii are aurii. Pe astia nu i-o fi criticat nimeni?
    1 point
  17. No' asadar Eu am avut o problema de putere pe e46 din 2000, 136 CP, cu cip. Am fost pe la mai multe service-uri si pana sa rezolv, mecanicii la care merg curent cu masina, si in care am incredere deplina, mi-au scos catalizatorul. Printre altele ... se si rupsesera ceva bcati din el, si in relanti aveam zgomot metalic in toba. Foarte deranjant pentru mine. Inca ceva si apoi va explic mai multe. Nu s-a rezolvat problema de putere cu catalizatorul scos, adica motoru mergea la fel, ca un om bolnav. Fara vlaga ! Am umblat fara catalizator de-atunci, (si inca mai merg la fel cam de 2 ani). Intre timp am rezolvat problema de putere. Am schimbat debitmetru de aer in service de reprezentanta cu unul nou after market. Am de-atunci o masina foarte potenta. Nu mi-e frica de nici o autostrada ! No acuma ce-am observat eu in legatura cu catalizatorul: Consumul mediu in oras mi-a scazut de la 6.8 la 6.6 - 6.5 l/100km Motorul trage de foarte jos, te poate trimite catre portbagaj cu o pedala mai ferma. In mers nu scoate fum deloc. Nici macar la pornire. Miroase mai urat in spatele masinii cei drept, dar atat. Daca bag picioru in ea clar scoate fum, e evident. Si-apoi cum eu nu conduc sportiv de felul meu, pentru mine efectul este exact ce vroiam de la masina. Merge perfect si e oricand gata sa ma scoata din vreo depasire aiurea.
    1 point
  18. Mda.. stai sa vezi cand iti face iar probleme si doru se da lovit ca nu are cand/unde sa iti respecte "garantia" aia
    1 point
  19. Poate nu ai fixat ceasul bine la loc si nu ai asezat butoanele bine.
    1 point
  20. Diferenta e sesizabila cu o remapare, se preteaza foarte bine..in rest..tot ce ati citit negativ despre eliminare catalizatoare, is mituri aiurea, backpressure si alte prostii de care turbina nu are nevoie. Acea 'back-pressure' de care se tot zice, mai mult rau face la motor, presiunea ramananad mai mult in cilindri decat e nevoie, nu doar pe ciclul de admisie, astfel strica si calitatea exploziei, evacuarea trebuie sa fie cat mai putin restrictiva. Deci eliminare catalizatoare + remapare la ~170cp 350NM+ facuta cu cap + eliminare EGR => masina zboara fara nici o problema de fiabilitate, desigur ca nici n-o abuzez precum copiii tampiti, folosesc puterea acolo unde e nevoie, adica reprize depasiri. Singura chestie e ca-mi tremura ceva mai tare teava de esapament pentru ca noua teava n-am putut s-o fixez prea bine cum era cea cu catalizator prinsa..plus tampoanele motor cam obosite, in rest doar bine face la motor + fluieratul turbinei care iti da senzatia de decolare
    0 points
  21. Nu vreau nimic colegu', si nici sa intru in polemici cu tine nu vreau, dar nu te supara...la banii astia imi iau un e39 sau e46 sau chiar su un e38 de toata frumusetea, iar daca mai pun vreo 2000€ ajung chiar si la un e65 care n-are grad de comparatie cu modelul tau. Pai nu te gandesti pe ce ceri tu banii aia? fii atent, iti dau eu fix 4000€ pe ea, nu negociem niciun cent, dar o vreau inscrisa pe Ro cu taxa de mediu platita si cu impozitul la zi, ok? Uite, te intreb eu un lucru: tu ai fi dispus sa dai 4000€ pe o masina veche de peste 25 de ani (probabil sfarsitul anilor '80 sau inceputul anilor '90,ca nici anul fabricatiei nu l-ai pus), fara niciun fel de acte (degeaba are actele pe DE daca sunt expirate de cine stie cand), care un impozit la ea sare de 8000 ron (aproape 2000€), care timbrul de mediu se invarte in jurul sumei de 4000€, care o asigurare pe un an costa cateva sute de € (daca nu indeplinesti niste criterii, poa' sa ajunga chiar si la 500€), care este umblat in motor (prin marirea cilindreei), si cine stie ce modificari neconforme mai are, ca sa nu-ti mai spun ca tre' sa-ti faci peco mobil sau sa umbli cu cisterna dupa tine sa circuli cu masina asta, in conditiile in care la banii pe care-i ceri tu, behaie piata de BMW-uri mult mai echilibrate dpdv performanta/confort/taxe/consum/intretinere??? Te rog sa-mi raspunzi la intrebarea asta.
    -1 points
  22. -1 points
  23. daca tot e sa discutam totusi pretul este exagerat,un F10 3.o nu cumperi da un GT tot iei cu banii aia...
    -1 points
  24. dragi colegi,nu inteleg de ce asa multe contre intre noi,urmaresc de 8 ani acest forum dar parca se agraveaza problemele pe an ce trece... omu e liber sa ceara pe masina lui cit vrea si asa cum a zis chiar el va vedea piata cit ofera...eu ca pasionat bmw de multi ani nu stiu ce sa zic...un xdrive 2,0 se vinde pe la 11000 cu euro5 ...si nu cred ca motoru de 3000 aduce o diferenta de 8000 in plus huh...
    -1 points
  25. ziceam de asta si mai este unu la cj,l-am vazut in piatza,cerea 11500 ...http://www.autovit.ro/bmw-320-C32524795.html
    -1 points
  26. te rog, sa pastrezi un ton civilizat in discutii. asa cum ti-am mai raspuns este vorba de corectitudinea afirmatiilor si nu despre ce ar face unul si altul si cat ar mai sta ca sa inmatriculeze masina.
    -1 points
  27. Motor 4400cm3, 336CP, model fabricat pentru America, stare estetica si de functionare foarte buna. Taxa platita si nerecuperata. Pret negociabil, nu accept schimburi. Bonus inca un rand de jante echipate cu anvelope de iarna. VIN:WBAEH73464B189766. Pret: 14500E. Tel:0740156035 http://s9.postimg.org/udu3efn7v/2014_08_23_13_14_02.jpg http://s9.postimg.org/rh72e5he3/2014_08_23_13_14_25.jpg http://s9.postimg.org/u8qc4rfwr/2014_08_23_13_14_39.jpg http://s9.postimg.org/6yc6933gr/2014_08_23_13_14_53.jpg http://s9.postimg.org/wc0rcffpn/2014_08_23_13_15_06.jpg
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.