Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/29/14 in all areas
-
In orice ai fi,tren'tanc tot nu supravietuiesti la oprire brusca pentru ca, chiar daca tu te opresti organele tale interne isi continua deplasarea cu aceasi viteza, asta inseamna hemoragie interna si deces.5 points
-
4 points
-
In testul de mai sus spun la ca la 100 mile(~190km/h) avea 400G. Idiotul avea 180km/h(pana si daciile logan prind 180km/h, deci nu-i nevoie de fisiune nucleara) deci foarte aproape de cei 400G. De la 400G la 178G e cale lunga. Ok, mai scad ca nu s-au lovit de un perete si ailalti poate nu aveau tot 180. De la mine mai scad 150G si tot raman tu 250G. Nu cred ca au avut nici o sansa, nici macar cei din spate. Singura lor sansa ar fi fost ca soferul BMW-ului sa aiba o milisecunda de inspiratie si sa traga de volan dar asa ceva, mai ales noaptea, e aproape imposibil de facut.2 points
-
Contrar aparentelor cele 2 viteze nu se aduna.Nici eu nu am crezut teoria asta dar am vazut pe alt forum calculele facute de un specialist. Mai pe scurt forta impactului este calculata separat pentru fiecare masina si daca una din cele 2 masini avea 130 km/h e ca si cum la viteza aia s-a lovit de un zid sau de ceva tare.2 points
-
Vad asta des pe la capitala. Hai sa lamurim. Dupa masina: se foloseste cand ne referim la ceva in genul " copilul/pomul/banca de dupa masina" adica in spate/ in partea cealalta a masinii De pe masina: Jante, roti, gume, faruri, pete, rahat de pasare etc. se refera la piese/accesorii/mizerie montate/cazute pe masina.2 points
-
2 points
-
nu e voie 10-40 in mot asta . lasati omul in pace . Daca mananca ulei grav cu 0w40 simeringurile sunt pa .2 points
-
ma da' destept esti, iti dai seama de parca a scris ca e motor de 3000 si e de fapt de 25002 points
-
dopa lupte seculare am gasit insfirsit care era problema la aceasta trepidatie care incepuse sa ma streseze f tare dupa ce am schimbat ambreajul crezand ca acolo este problema am constatat ca l am schimbat degeaba.pina la urma problema erea la rulmentul de sustinere al cardanului si totodata am schimbar si flansa elastica de pe cardan acum masina merge insfarsit ok1 point
-
Printre optiunile masinii exista urmatoarea: "S843ALeistungsreduzierung Power reduction"1 point
-
Tineti cont ca testele euroncap se produc la o viteza de 55 de km/h iar masinile se fac praf. Impactul intre cele doua masini a avut loc la 120 respectiv 180+ km/h. Impactul a fost atat de puternic incat efectiv x3-ul s-a dat peste cap. Poti fi in orice mijloc de transport la fortele care au fost acolo si cu centura si fara te faci praf.1 point
-
De obicei politia sta la panda la Paralela 45 dar apoi toti ii dau blana in zona aia pana in Comarnic. Si daca amandoi mergeau pe langa axul drumului(si sunt sigur ca asa faceau) atunci chiar n-au avut nici o sansa cei din BMW. Si da, multi isi iau SUV pentru siguranta. Vezi cazul lui Huidu, el nimic, cei din Dacia morti. Aparent la viteze foarte mari nu mai conteaza.1 point
-
Pe mine ma zgiraie pe creier " dupa fata, dupa spate" imi pare rau de offtopic1 point
-
Vezi ca sunt nenumarate discutii despre sistemul de sunet de pe BMW. Recomandarea ar fi sa faci retrofit. Nu stiu cum e la F-uri, dar la modelele mai vechi (eu am E60) sistemul de sunet standard este oribil. Tocmai ce-am facut retrofit la Logic 7, si pot sa iti spun ca difuzoarele scoase de pe masina sunt o gluma. Sunt fabricate de Phillips. L.E.:Uite un topic despre E60, dar ideea este aceeasi. Sistemul de sunet standard a ramas la fel de prost si la F-uri.1 point
-
eu zic ca un minim, minim necesar ar fi: - xenon cu spalator far - cel putin 6 airbaguri - ABS, ESP/DTC sau cum si le-or intitula fiecare producator - oglinzi cu auto-dimming si electrice/incalzite cele laterale - luneta incalzita, nu cred ca mai e vreo masina fara - clima automata - scaune incalizte daca ar fi piele, altfel nu neaparat. cam astea le vad ca un minim necesar la orice masina fabricata 2014, nu as lua o masina noua fara minimul asta de dotari.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Seria 3 e cel mai vandut model,e emblematic pt bmw iar astea mai vechi au un farmec aparte simti ca,conduci o masina nu ca esti condus de un computer cum e in cazu modelelor noi ,1 point
-
1 point
-
10W-60 e un ulei sintetic de cea mai buna calitate. N-are nici o legatura cu 10W-40. Si cum ai putut tu sa faci o analiza uleiului incat sa-ti dai seama ca e foarte prost? In functie de ce ti-ai format parerea? Asta nu e intotdeauna un lucru bun pentru ca recomandarile producatorilor de uleiuri si producatorilor de masini nu sunt identice. De exemplu, dupa producatorii de uleiuri poti pune si 75W-90 intr-o cutie manuala de BMW, in timp ce dupa BMW poti pune doar 75W-80. In aceeasi ordine de idei, intr-o cutie automata poti pune o gama foarte larga de uleiuri daca te iei dupa aceste site-uri, dar dupa BMW si producatorul cutiei nu ai de ales intre prea multe tipuri de ulei.1 point
-
5w40 este fullsintetic si mai subtire decat 10w40. 10w60 sau tws este folosit la motoare de turatie mare gen bmw m pentru ca daca folosesti un ulei subtirel dupa o anumita perioada uleiul devine ,,pisat'' si motorul ramane fara ungere adecvata. Incearca 5w40 de la bmw sau un edge 5w40 de la castrol (nu magnatec pentru ca edge-ul este mult mai bun calitativ si diferenta de pret este de maxim 30 lei per bidonul de 4 litri).1 point
-
Masina e foarte ok vizual...nu stiu tehnic,dar aia se poate verifica la fata locului daca exista un potential cumparator...nu inteleg de ce se trezesc tot mai multi destepti sa comenteze despre produsul omului in legatura cu taxa ,km,etc...Vanzatorul face ce vrea ,iar daca este cineva interesat si o cumpara o face pe pielea lui/ei. Lasati-o mai moale cu inteligenta asta si daca nu va intereseaza cautati in alta parte subiecte deastea de clasa 0. Bafta cu masina !1 point
-
S-au inventat uleiuri care acopera aproape toate temperaturile uzuale. Chestia asta cu climatul si cu sezonul e o chestie din anii '80. Acum nu mai e valabila. http://www.tomorrowstechnician.com/wp-content/uploads/Articles/08_01_2008/161360sc000c231_00000009079.jpg Paranoia asta cu uleiul contrafacut nu trebuie alimentata mai mult. Atata timp cat iei uleiul de la o firma mare, nu de la vreun magazinas dubios, nu cred ca ai de ce sa te gandesti la ulei contrafacut.1 point
-
1 point
-
Vand 518i e34 fabricatie 1992, inmatriculata in BG Masina nu se prezinta intr-o stare grozava la exterior adica cateva puncte de rugina, usa de la sofer trebuie schimbata, pragurile trebuie refacute restul se mai vad in poze. Scaunele sunt cam mancate si ii lipsete torpedoul. Are ABS, trapa electrica(nu ploua in ea), si oglinzi electrice incalzite. Are instalatie de GPL montata in bulgaria am si niste acte de la GPL. GPL-ul momentan nu merge pentru ca butelia aia nu imi prezenta prea mare incredere, plamanul se bloca si electrovalvele mergeau dupa bunul plac. Am cumparat alta butelie buna cu plaman si electrovalve in stare foarte buna si se dau la pachet cu masina. Placute spate noi, brate fata noi au maxim 200 de km. Asigurare valabila pana pe 08.11.2014 si ITP valabil pana in august 2015. Pret 3000 de lei fix valabil pana la 11.10.2014 Masina se poate vedea si testa in Craiova. Pentru alte detalii tel: 0762 379 628 Catalin Poze gasiti aici http://forum.4tuning.ro/482-masini-bmw-vanzare/414548-vanzare-518i-e34.html1 point
-
1 point
-
1 point
-
eu zic ca st bucsile de la diferential, imbatranesc si crapa1 point
-
Un astfel de post cu CIC retrofit nu exista pe forumul asta sau eu nu am gasit. Ideea era daca mai vrea cineva sa faca acest retrofit sa intrebe aici, eu am facut acest retrofit si il pot ajuta cu informatii daca apar probleme. Am vrut sa arat aici disponibilitatea mea de a oferi GRATUIT ceea ce am invatat facand acest retrofit, de aici si dezamagirea atitudinii tale si a altor cativa. La fel cum a fost deschis acest topic se poate inchide, oricum vad ca la sectiunea asta cele mai "tehnice" intrebari sunt despre cum se schimba o mufa sau o boxa la un E39 sau E46. Din punctul asta de vedere CIC-ul este un SF, intradevar.1 point
-
Tipic romanesc. Eu am deschis un topic in speranta ca pot ajuta pe altii care vor sa faca un retrofit de CIC, si voi sariti pe mine ca "mama ce prost esti cati bani ai dat, noi suntem destepti am gasit ce ai luat tu la juma de pret". Discutia trebuia sa fie de ordin tehnic, codare, instalare, etc. in schimb romanii din voi nu vad decat ca, (scuzati cacofonia) capra vecinului e mai scumpa si mai proasta. Hai bafta.1 point
-
1 point
-
Muffler delete, se numeste pe dincolo si cam toti o fac mai ales la benzinare.Se inlocuieste finala cu o teava directa si un tips. Iti creste putin consumul, si vei fi putin mai galagios, insa nu peste masura(bineinteles dupa urechea fiecaruia).E plin youtube-ul cu asa ceva.0 points
-
Sti ca nu corect cum scri, ca nu suna bine si totusi o faci asta nu inteleg.0 points
-
M-am uitat pe mobile.de si cel mai scump Proton costa 999 euro si e o masina de clasa mica/compacta veche de peste 15 ani. Oricum pare foarte firava, ceva gen Datsun-urile alea vechi. Am rĂŁmas socat de x3; unul din principalele motive pentru care iti cumperi SUV e siguranța si sa se faca in halul ala...Mie chiar de motivele ce țin de siguranta imi parea rau de Santa Fe-ul ce l-am vândut acum 2 ani sa imi iau E90. Acum nu știu ce sa mai cred. Daca si o masina care nici nu cred ca are teste Euro NCAP zdrobeste in asa hal un x3 ma gândesc la un impact cu o masina mai de doamne ajuta...dar cu un Proton? Oricare ar fi fost viteza; un x3 are 1800 kg la gol si aia nu cred ca are mai mult de 900.0 points
-
de acord, dar au airbaguri si centuri de siguranta si caroserii gandite sa absoarba energia astfel incat sa ai sanse mai multe in cazuri de genul, si de asta o masina buna costa mai mult decat un Proton . Nici pana la 60kmh nu garanteaza ca scapi cu viata, oricum, era doar o parere, sunt o gramada de factori la mijloc, dar sustin ca centurile si airbagurile te pot salva, pe mine m-a socat accidentul asta din care tipul a iesit pe picioarele lui din masina:0 points
-
Dar totusi cred ca daca cei din X3 ar fi avut centuri, cei din spate cel putin, ar fi scapat, chiar si frontal fiind impactul vorbim de o chinezarie de masina vs o masina nemteasca gandita sa si isi protejeze pasageri in asemenea situatii. Cat despre protonist, daca exista ceva dupa viata asta nu ii va fi usor deloc.0 points
-
sunt multe motive,cum ar fi motoarele mai economice si performante,designu mai modern.e46 fl e cel mai reusit seria 3 din istoria marcii0 points
-
Am citit in mare topicul si am murit de ras.....O sa ajungem ca atunci cand dai vreun "vant" in masina sa trebuiasca sa o resetezi ca nu mai stie cat aer sa bage sa se aeriseasca!!! :twoup: :) Legat de baterie,nu zic ca nu o fii asa ca nu stiu bine,dar poti sa pui si de 150 A daca vrei ca tot nu are nimic.La fel am facut si eu....Am un e46 si i-am schimbat bateria si pe masina aveam de 55A(originala) si i-am pus de 74 A.Si la fel ca tine eram si eu de nedumerit da dupa ce am intrebat vreo 30 de electricieni toti mi-au zis ca nu are nimic,doar ca nu aveam nevoie de atata curent si ca am dat banii degeaba.Acum referitor la marca bateriei eu i-am pus Bosh pentru ca si aia origina era tot Bosh.Scria mare BMW pe ea si era alba si intr-un colt,pe eticheta scria mic "made by bosh"....-1 points
-
ce probleme are masina? schimbul de distributie e facut? ce motor are si de cati cai?-1 points
-
-1 points
-
Cel de pe OLX nici nu stie bine ce vinde, cica are 2.499 cm. Pai ori are 2494 ori 2497-1 points
-
Am auzit numai lucruri foarte bune despre Metabond si cred ca in cazul tau ar rezolvat problema definitiv, nu mai consuma nici 1 litru la 5k km.-1 points
-
mai pretentiosi sunt proprietarii decat motorul, si respectiv motorul nu este de vina ci proprietarii care i-au dat in gusa din cate stiu eu la bmw M3,M5 sau alte marci gen Ferrari se baga 10w60 si la motoare 10w50 sau 15w50, ma indoiesc ca la un 325i sa nu meraga un 5w40 sau 10w40 pe timpul verii, plus ca la noi nu sunt temperaturi de -40grade-1 points
-
mi-am format parerea in functie de cantitatea de pilitura pe care am observat-o in el, si din consumul marit de ulei, dupa ce am schimbat uleiul era incredibila diferenta intre cum mergea inainte si dupa, suficient pentru mine sa nu mai folosesc niciodata asa ceva pe 10w60 scrie la fel ca si pe 10w40, ca are la baza un ulei sintetic plus altele-1 points
-
da, pui pe o lamela sau ceva si te uiti la lumina, de fapt se observa si pe joja daca te uiti cu atentie, era ceva deosebit de pronuntat care mi-a sarit in ochi, a doua zi am schimbat uleiul si de atunci nu am mai vazut pilitura in ulei pilitura este impropriu spus, erau niste particule metalice foarte mici de diferite dimensiuni, gen cum gasesti cand pompa de ulei este pe duca sau in filtrul de benzina-motorina cand este dusa pompa din rezervor plus ca la aprox. 8000 km era aproape pisat uleiul asta jmecher si nu mai avea nici un fel de vascozitate dar ma rog, asta e doar parerea mea-1 points
-
-1 points
-
este posibil sa se incinga uleiul in cutie si din acea cauza sa nu imi mai citeasca senzorul cum trebuie?-1 points
-
multumesc. dar cred ca se intelge foarte clar ce am vrut sa zic.. dar daca trebuie sa facem scoala de limba romana in loc sa vindem o pereche de roti facem si asta. e des pe la capitala-1 points
-
La pretu asta clar, sunt multi care inca abereaza cu preturi apropiate la E46, masina arata destul de ingrijita chit ca ii lipsesc destul de dotari are anumite dotari de bun simt. Masina a fost la un pret super ok, sper ca nu ai dat-o sub 7k.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00