Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/16/14 in all areas

  1. Mihai, transformi toata povestea asta intr-o adevarata telenovela si dai informatii partiale, dupa cum te avantajeaza pe tine personal. Nu-i mai amesteca pe Efficient Services in discutie pentru ca nu au absolut nicio treaba cu problema ta. Dupa ce si-a bagat nasul pe acolo un al 3-lea mecanic (nu contest cat de bun este, nu-i treaba mea), Bimmer Service s-a oferit totusi sa te ajute si eventual sa suporte toate cheltuielile de reparatie ca la carte daca se constata ca un mecanic de-al lor a dat-o in bara (suntem oameni, se poate intampla la o bujie, insa ma indoiesc sincer ca a infiletat 4 bujii gresit). Mi se pare un gest mai mult decat ok si indraznet, avand in vedere ca tu ai putea acum sa strangi celelalte bujii pana le ies ochii, tocmai pentru a beneficia de acest schimb gratuit din partea lor...nu te-ar putea verifica nimeni nu? Nu spun ca o vei face, dar pune-te si in situatia lui Robert un pic si analizeaza la rece daca poti.
    6 points
  2. Aha si remap nu infunda dpf , nu trage de turbina ))
    4 points
  3. De acord cu tine, mai putin partea legata de navigatie. Dupa mine, este o investite total aiurea, orice navigatie pe smartphone da lectii navigatiilor de pe masina. Costa de 50 ori mai putin si in plus actualizarile hartilor sunt mult mai facile. Cu banii de pe navigatie se poate lua fie o masina mai "musculoasa", fie mai noua, fie mai dotata sau orice combinatie a acestora. Parerea mea ...
    3 points
  4. stii prost, paletii din poza se duc in admisie deci direct in motor
    2 points
  5. Sau lasa "specialistul" sa schime electromotorul cu banii lui Mai faci si tu rost de un electromotor "moka" .
    2 points
  6. pentru cineva cu masina in garantie, race chip ala ideal, ca la revizie il scoti si gata, Se practica la greu prin Belgia din ce am vazut, e foarte greu de detectat ca a existat pe masina ca sa iti faca probleme la garantie. Aveam si niste colege pe la servici, isi cumparau cate un megane de 80 de cai sau cat naiba are ala, nou nout si il cipuiau instant gen, cand ridicau masina de la dealer ele aveau cipul in buzunar.. cica cumperi masina sh cu istoric de service si proprietar unic, si femeie pe deasupra, doamne ajuta..
    2 points
  7. Va salut, ma numesc Andrei si m-am hotarat sa-mi prezint si eu primul BMW aici. Dupa o lunga si anevioasa calatorie de la Oradea la Craiova si retur am reusit sa ajung cu masina acasa. Pe scurt este vorba de un BMW E90 320 D, 163 CP, cutie automata adus din Olanda si care are 179 500 km. Dupa VIN dotarile sunt: S4ABA - Fine wood trim burr walnut S4AEA -Armrest front, retractable S502A - Headlight cleaning system S508A - Park Distance Control (PDC) S520A - Fog lights S521A - Rain sensor S522A - Xenon Light S534A - Automatic air conditioning S540A - Cruise control S563A - Light package S609A - Navigation system Professional S672A - CD changer for 6 CDs S761A - Individual sunshade glazing P7APA Paket Dynamic + Advantage Dynamics + Advantage package P7RSA - Package Comfort S863A - Retailer Directory Europe S868A -Language version, Dutch S877A - Delete cross-pattern operation S886A - On-board vehicle literature Dutch S8S3A -Automatic locking when driving off S8SPA - Control unit COP S9AAA -Outer skin protection S1CAA - Selection of COP relevant vehicles S205A - Automatic transmission S226A - Sports suspension settings S249A - Multifunction f steering wheel S255A - Airbag Sports leather steering wheel S2HBA - BMW light alloy wheel, spider spoke 160 S302A - Alarm system S321A - Exterior parts in vehicle color S431A- Interior mirror with automatic-dip S441A - Smoker package S465A - Through-loading system S481A - Sports seat S493A - Storage compartment package S548A -Kilometer-calibrated speedometer http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05149_zpse5fa15c5.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05158_zpsba8d7e8b.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05159_zpse776c5d8.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05160_zpsf23982bc.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05167_zps10f75523.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05171_zpsba28c379.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05169_zpsb10b8202.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05178_zps5480229b.jpg http://i1198.photobucket.com/albums/aa444/stelist_2007/DSC05190_zpsddb608df.jpg
    1 point
  8. adica? care airbaguri?....vrei sa dezmembrezi scaunele sa scoti airbagurile din ele si sa vinzi cu 400 euro un interior textil cu bancheta fixa???
    1 point
  9. alt caz de: mecanicul bate testerul! inca ai dubii?
    1 point
  10. schimba senzorul mai omule!!! nu te lua dupa toate bazaconiile spuse de dobitocul ala.Nu ai spus ca ai eroare exact acel senzor??
    1 point
  11. Bun "specialist" Ce treaba au rateurile cu electromotorul ? Schimba in primul rand senzorul de la volanta, apoi verifica din ce cauza ai eroare la sonda lambda. Poti sa ai sonda stricata sau alte defecte cauzand eroare la lambda, cum ar fi debitmetru, aer fals, valva pcv, etc.... Bafta !
    1 point
  12. Da tot acelasi senzor cred si eu...senzor arbore cotit
    1 point
  13. Cel mai probabil cranckshaft sensor (senzor de la volanta). Aceasi simptome a avut si vechea mea 520i, ajungea sa-l ia la a 10-a, 11-a cheie. Dupa ce am schimbat senzorul nu mai facea figuri.
    1 point
  14. Am N47-le remapat imediat dupa ce am luat-o. N-are treaba lantul cu puterea usor sporita. Am si DPF-ul la locul lui. Un soft facut bine plus conducere si intretinere corecta nu are cum sa scurteze viata DPF-ului si a motorului.
    1 point
  15. Eu as incepe cu stopuri de LCI, pe urma pachet M iar apoi capota + portbagaj LCI. In nici un caz nu schimba farurile cu unele de nonLCI.
    1 point
  16. Si cum il afecteaza? La M54 se specifica si in cartea tehnica faptul ca pentru a obtine performante maxime sa se utilizeze benzina de min 98.
    1 point
  17. Băi,părerea mea e că MIhăița trebuia să-și ia un logan sau o dacie,.. Dă-le dreaq de bemveuri...
    1 point
  18. clar ca fiecare isi face cum vrea afacerea, dar legal si chiar si moral, mai ales la nivel de forum unde nu te cunoaste nimeni decat ca nick.. nu poti marai fara acte.. Ca pe unii ii cunosti personal, si sunt ok, si dau ei garantie poate doar verbal, dar e mai tare decat una scrisa, si te ajuta, da ei exista si pot spune ca am gasit si eu asa ceva, dar sunt rari.. Referitor la ce zici tu de rulment, eu nu am dat nici un exemplu concret, dar din ce am observat pe afara exista tendinta, de multe ori corecta si cu ratiuni clare sa schimbi chiar si piese aparent "inca in viata " sa spunem.. In cazul tau concret si afara iti schimba doar un rulment, nu toti.. ) ca nu cred ca ar accepta nimeni asa ceva, nici macar in vest. in primul rand ca manopera la un rulment pleaca de la vreo 400 de euro in sus..
    1 point
  19. Deci de la alex ai plecat cu o recomandare . Nu inteleg ce implicare au in caz asta . Ai comandat singur montat singur. Cu robert e montaj gresit dar el nu admite asta deci mai mult decat sa traga fiecare propria concluzie nu vad ce ai putea sa faci .
    1 point
  20. Pai de ce zici ca n-au constatat corect? Ai zis ca ti-au spus sa schimbi toate bobinele si toate bujiile. Facand abstractie de pretul lor, asta nu ti-ar fi rezolvat problema? Fara sa o iei personal, destul de oportunista atitudine. Te duci la un atelier sa platesti o constatare. Aflii cum se poate rezolva problema, dar te gandesti ca jumatate din constatare este aiurea (bujiile de 15 000 km), asa ca-ti comanzi singur piesele si ti le schimbi. Apoi cand vezi ca nu s-a rezolvat asa, te superi pe aia de la service si le faci reclama negativa.
    1 point
  21. Daca ai motor N42, castrol edge fst 0w-40 si iti intra 4,3 litri.
    1 point
  22. Asta cu toate bobinele schimbate din oficiu e o chestie de noaptea mintii. In mod normal vezi pe care piston a dat misfire. Faci schimb de bobine intre pistonul cu probleme si altul si vezi daca s-a mutat problema. Daca problema persista acolo, schimbi si bujia. Daca problema se muta, ai gasit problema. Daca problema ramane - ai probleme chiar pe partea de motor, nu de aprindere. Normal este sa recomanzi schimbarea tuturor bobinelor ca sa nu mai fie probleme pe viitor, exact cum zice Alex230ro, dar sa spui ca de fapt problema provine de la una singura. Adica ramane la latitudinea clientului daca le schimba pe toate sau nu. Avand in vedere cat costa o bobina, nu cred ca i-ar placea nimanui sa le schimbe degeaba. Sau, ma rog, sa le schimbi pe toate, dar macar sa fie decizia ta.
    1 point
  23. Poti apela la George( 320i e36)) si iti explica tot ce inseamna o remapare ptr motorizarea ta. Daca nu ai dpf-ul infundat se poate face remaparea fara probleme.La e90 M47din 2006 ,aveam 12mbar presiune intre turbo si dpf si nu am avut probleme.Banuiesc ca la masina ta presiunea va fi mult mai mica.
    1 point
  24. am avut un E39 si mi-a placut mult masina, la banii care ii dai pe ea, si asta pentru un E39 bine dotat spre varf de gama, merita din plin. Totusi la 6k Eur gasesti masini bune din generatia E39, cum este cea neagra care a fost postata mai sus din BT, chiar merita una ca aceea. cateva din lucrurile care mi-au placut: - calitatea asamblarii si a materialelor care dupa 13-14 ani si aproape 200k km era absolut impecabila - nici macar un scartait sau zornait de plastic in ea, singurul lucru care facea zgomot era pielea care se mai freca in special la bancheta spate - sasiu super rigid, nu simteai oricat ai fi tras de masina sau pe orice bordura ai urca cu ea ca se torsioneaza, cum se simte in multe altele, in Loganul de 12k Eur zici ca se rupe daca urci o bordura mai inalta, sau daca o ridici pe cric si vrei sa deschizi o usa, o auzi cum freaca si de abia o deschizi - pozitia la volan joasa iti da impresia de kart, simti foarte bine masina - insonorizarea cu geamurile duble, la orice viteza e super liniste in ea, nu auzi traficul de afara sau galagia, nu te deranjeaza zgomotul produs de rulaj pe asfalt mai prost sau piatra cubica - confortabila chiar si cu suspensia sport, de fapt o recomand intrucat cea standard mi s-a parut prea barca cateva care nu mi-au placut dar nu m-ar impiedica sa mai iau una, mai putin poate primul punct: - scaunele nu ofera un suport lateral prea bun, am avut scaunele sport, cele normale sunt chiar jalnice la capitolul asta - cutia de viteze putin cam lenta dar e ceva normal pentru generatia respectiva, no big deal
    1 point
  25. 1. Nu e de la ALD 2. Am zis de 535 ca nu e luat de la licitatii. 3. Conteaza de unde e luat, sau conteaza masina, dotari, km ?
    1 point
  26. E echitabil pretul,doar e 2000 lei noua.ea e praf acum,dar noua e scumpa al dracu.ulei folosit schimbat la 7-8k km nu ai?
    1 point
  27. un post total inutil al tau sorin. cea mai mare tampenie este sa te apuci sa cataloghezi oamenii dupa masina pe care o au. ca ala sta la bloc, ala sta la vila, ala sta cu chirie si asa mai departe. ce treaba are chestia unde sta omul? mi se pare asa o .. tiganie sa te apuci sa judeci aa ala sta la bloc, ala la casa ala nu stiu unde. nu e problema noastra viata fiecaruia. ar trebui sa trecem peste prejudecatile astea total comuniste in care inca mai credem ca daca ala are x6 inseamna ceva. nu inseamna nene nimic. trebuie sa vedem un x6 asa cum este un x6. o masina buna. nu spune nici mai mult nici mai putin. nu pot sa sufar oamenii care te catalogheaza in functie de ce masina, ce casa, ce haine, ce parfumuri detii. . toate aceste lucruri nu spun nimic despre un om!!
    1 point
  28. Cam toate afirmatiile tale sunt ori complet eronate ori extrem de exagerate!
    1 point
  29. Am vorbit cu baiatul care vrea sa vanda M3-ul si mi-a spus dinainte ca are ceva probleme cu masina in sensul ca merge fara problema 3-4ore dupa care intra in ceva "limp mode" si nu mai porneste...putea la fel de bine sa nu zica nimic si sa am o surpriza cand ajungeam acasa in cazul in care ma hotaram s-o cumpar...consumul de 12 e consum mediu...nu vad nicaieri "eruarea"...printre cate alte anunturi auto mi-a fost dat sa vad chiar nu vad nimic malitios sau rau intentionat...dar chiar deviem grav de la subiectul vanzarii...
    1 point
  30. pai cine credeai ca vinde o masina cu numere rosii?
    1 point
  31. CORECT !!! este un forum pentru pasionati si de CUNOSCATORI... nu stiam ca un forum de pasionati a devenit site de anunturi pentru orice samsar cu texte de autovit. consumul ala de 12 l / 100 km este ca nuca in perete ! constructorul specifica in fisa tehnica a masinii un consum de 17,9 l/ 100 km. dupa o scurta cautare a numarului de telefon... dacia duster http://www.mercadoauto.ro/vehicle/vanzare-dacia-duster-6/ bmw seria 7 http://www.autovit.ro/bmw-740-C34673573.html renault laguna http://www.autovit.ro/renault-laguna-C34855938.html bmw x1 http://www.auto.ro/bmw-x1/2198917.html deci, mai exact: samsar ! hai cu bafta !
    1 point
  32. vad ca nu e la fel de usor pentru toti sa inteleaga, asa ca iti explic eu.. nu are nimeni nici o problema cu masina(nu cred ca exista user pe bmwclub care sa nu aprecieze asa ceva), ci cu stilul anuntului si implicit cu persoana care o vinde.
    1 point
  33. Moama, 12%, i-ai ofticat pe toti baietii cu 316d, in afara cat ia, 4-5?
    1 point
  34. nenea si pentru CUNOSCATORI completeaza locatia la profil,este obligatorie
    1 point
  35. Pentru ca E60-urile sunt un pic mai grele. Insa au toate mai multa putere in comparatie cu E39 de aceeasi capacitate.
    1 point
  36. poze cu cealalta... eleronu nu il mai are... e clean acum
    1 point
  37. Fratilor sunt atat de penibile anunturile astea standard ale unui samsar... "Variante dar la un alt pret!" - Sa mori tu? Fiv-ar ultimu drum cu masina asta. Oameni care nu vor sa munceasca nimic in viata asta. Prostesc alti oameni care au muncit banii aia. Ultima speta de bipede.
    1 point
  38. Care este rolul DPF in buna functionare a motorului?
    1 point
  39. Doamne cat de subtiri oameni......sb25gaz, eu iti vand un vis la 5400 euro, o masina cu impozit de nici 150 ron pe care tu o poti face chiar si cu un frumos motor de m3, daca acest 3.0 nu i suficient, desi trage de rupe....deci, ca sa pricepi si tu:ai un 330ci, cu taxe de 320ci....chiar ti se pare ceva rau in asta? Colegii care stiu ce inseamna munca pentru o asemenea transformare,precum colegul ryky, apreciaza....restul.....sunteti multi..... S au bagat peste 8000euro in masina, iar legat de "tupeu", in afara de posibilitatea masurarii capacitatii cilindrice, totul este legal, sau aproape:)
    1 point
  40. N-am inteles nimic. Bine, tu stii in forul tau interior ce-ai vrut sa zici, insa pe sticla a iesit ceva... metaforic. Pe de alta parte, va spun celor care bateti campii ca NU e mult un 22-24 de mils impozit la o masina de 3000 ca... bateti campii tupilati in lesia calduta a propriei multumiri ca nu-i dati voi, pentru c-ati ales inteligent si aveti motoare mici ca v-ati gandit "la consum". Pentru CA NU SUNT DOAR 22 DE MILS. Ca sa dam curati aia 22 de mils la impozite la rable, tre' sa catigam cu vreo 40% (minim) mai mult mai dragilor, hai hai. Ca deh, celelalte taxe/impozite nu se iegzista la baEtii destepti. M-ati spart, toti suntem milionari excentrici si cu bun gust, insa, daca va caut in rezervor, v-a ruginit plasticul ala la 15 litri.
    1 point
  41. Diferenta o face impozitul auto, la X3 2.0D este 180ron /an, iar la x5 3.0d 2160 ron, totusi esti in romania, nu stiu cat conteaza cati cai ai sub capota , oricum nu ai unde sa-i simti!! Eu am trait 11 ani in occident , foloseam intradevar masini puternice dar distantele erau calculate in minute, la noi kilometri sunt ore! Concluzie ; cumpara-ti o masina pe gustul tau si nu platii bani aiure ca nu ai pt ce!
    1 point
  42. BMW 520D - EFFICIENT DYNAMICS - EURO5 16.990 EURO FARA TVA SAU 20.990 EURO TVA INCLUS >> TVA DEDUCTIBIL - SE EMITE FACTURA << >> CUTIE AUTOMATA STEPTRONIC 8+1 VITEZE / JOYSTICK MASINA VERIFICATA CU ISTORIC CERTIFICAT SI REAL INTRETINUTA IN SERVICE AUTORIZAT CARTE SERVICE PERFORMANTE > PUTERE: 184CP@4000 RPM > CUPLU: 380 Nm@1900-2750 RPM > VITEZA MAXIMA: 225 Km/h > ACCELERATIE 0-100 Km/h: 8,1s > CONSUM: 6,2% > BRAKE ENERGY REGENERATION DOTARI > NAVIGATIE COLOR 3D BUSINESS EUROPA+ROMANIA > SCAUNE CU REGLAJ ELECTRIC > KEYLESS ENTRY+GO (PORNIRE FARA CHEIE) > CLIMATRONIC 2 ZONE > AUTOHOLD > GEAMURI ELECTRICE > OGLINZI ELECTRICE INCALZITE > VOLAN PIELE SPORT MULTIFUNCTIONAL > PILOT AUTOMAT > SENZORI PARCARE FATA+SPATE > SENZORI LUMINI+PLOAIE+PNEURI > DAY LIGHT / LED LIGHT > SPALATOR FARURI > BMW TeleServices > USB/Audio interface > 2 CHEI DESIGN > TAPITERIE PIELE DAKOTA CREM > INTERIOR CREM , INCLUSIV COVORASE MOCHETA, COTIERA > CULOARE EXTERIOARA: IMPERIALBLAU BRILLANTEFFEKT METALLIC > JANTE ALIAJ 17 TVA DEDUCTIBIL ACCEPT TEST Cauciucuri IARNA TEL: 0743 39 52 52
    0 points
  43. Vrei sa-ti dau link pe 4tuning sa te convingi ? Sau trebuia sa-i fac o poza la om cand a cumparat-o ?
    0 points
  44. S-a dat, contrar parerilor colorate de pe forum. THREAD CLOSED
    0 points
  45. imi iau alta masina...dar nu este ca asta...imi iau troaca? nu stiu cate e39 ai vazut ca al meu...in fine...intrebarea era alta...daca esti capabil raspunzi daca nu stai in banca ta si mergi cu matizu.
    0 points
  46. misto masina..........la porsche ma refer.
    -1 points
  47. Vand baterie BMW OEM AGM, 80 Ah cu 800A. Produsul este SH. Pret : 200 RON Contact : aici, PM sau 0744 354 346 Doar pt Bucuresti!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.