Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/18/14 in all areas
-
Va salut din nou dragi colegi. Am cumparat-o pe cea alba 525D pana la urma. Marti am avut facuta programare la BMW Otopeni. Am bagat masina la ora 11:00 si a fost gata la 17:30. Dupa verificari, mi-au spus ca ar trebui inlocuite bratele inferioare de pe fata ca au un mic joc, 2 tampoane la motor deoarece prezinta mici scurgeri de ulei si in timp se va agrava, si bucsa de la diferential. Din toate aceastea, bucsa mi-au spus ca ar trebui inlocuita cat mai repede. In rest au spus ca totul este ok. A avut schimbat acum 7000km filtrul de particule, si la 85.000 pe garantie s-a schimbat turbina mica. Revin cu poze.3 points
-
3 points
-
N ai inteles . In Bucuresti nu am rulat-o . Prin mers de oras nu se intelege ca treci printr-un oras . se intelege ca o pornesti acum , mergi 5 min . ajungi la piata , o opresti , faci piata , o pornesti iar , te duci la banca ... etc ai inteles ideea sper . uzura mult mai mare pt masina . pt scaun / urci cobori / clanta / maner usa , pornit / opriri etc ... in fine ... astea s discutii inutile . nu stiu de ce le purtam . banuiesc ca nu ai crezut ca am zburat peste orase ...3 points
-
:Deosebita Pt pretențioși In stare perfecta Din toate punctele de vedere : Nici o parere buna . Daca esti de acolo , mergi sa o vezi ...din descrierea lui e vreun avion langa care lesini daca o vezi .2 points
-
eu cand am pus E60ul la vanzare , m-a sunat cineva care a spus ca a vazut anuntul de pe BMWClub , m-am dus fix in capatul opus al orasului , la Ikea sa vada omu masina ( care costa 9000 cu jantele pe 18 si 10000 cu 2 seturi de jante ) , am stat sa ii povestesc tot istoricul masinii , cum a fost intretinuta tehnic si estetic , ne-am plimbat prin parcare , la final " pot sa ofer 6500 , asta e pretul cu care se vand masinile astea " concluzia - pierdere totala de timp , benzina si nervi2 points
-
+1 la 6 cilindri, daca eram cu ea "dezbracata" cum o ai acum nu ma mai uitam la 4 . Oricum, insanatosire grabnica2 points
-
bine,bine dar care este explicatia logica,ca oricit de indoielnica ar fi calitatea atec sunt totusi noi si nu ar avea voie sa faca asa DACA MONTAJUL SI GEOMETRIA SUNT CORECTE.Parerea mea ca acolo ar trebui investigat(mai ales geometria).Si oricum cu amortizoare distruse nu faci nici o treaba1 point
-
cred ca nu esti constient cate milioane (zeci??)te-ar costa demontarea bordului (sa ajunga la calorifer) intr-un service care taxeaza la ora de manopera . de asemenea asa e la orice service mare. prima programare o faci pt constatare si apoi poti sa faci alta programare sau sa lasi masina la ei daca vrei sa mergi mai departe. eu inteleg ca este o gandire sanatoasa pentru client sa spuna la service, spune de unde e, schimbam piesa aia si daca nu e de acolo nu platesc nimic. dar in realitate la problemele astea mai complicate nu o sa accepte nici un service asta pt ca oricat de bun mecanic ai fi nu ai cum sa localizezi 100% problema astfel incat sa iti asumi o paguba de cine stie cate sute de lei.1 point
-
nu,as fii preferat sa imi rezolve problema si atat nu ma interesa nici durata lucrarii nici costul doar sa imi repare masina si nu mi se pare normal sa imi spuna ca au acordat doar o ora pt a lucra la masina mea atat timp cat am venit cu programare nu ca acel domn cu sprinterul care a venit in acel moment si sau apucat sa ii repare masina in fata sevice-ului.....1 point
-
1 point
-
inseamna ca a fost o masina ff intretinuta, parearea mea daca nu simti nici o bataie la roti sa nu schimbi bratele ca sar putea sa mai tina mult si bine.1 point
-
Este Barberarot Metallic. http://www.bmwarchive.org/vin/vj83855.pdf "bara fata M pawer si eleron M pawer" :shifty: Bara fata e urata cu spume, e ceva aftermarket M wannabe1 point
-
1 point
-
Din pacate acum in Romania e o piata bazata aproape exclusiv pe pret. Daca spui cuiva ca ai schimbat n piese la masina, isi pune intrebari ca e prea stricacioasa. Daca zici ca n-ai avut nicio problema si n-ai schimbat absolut nimic in afara consumabile, isi pune intrebari oare ce va pica la km astia si cat o sa ma coste. Oricum o dai nu e bine Avantajul cand cauti sa cumperi o alta masina este ca si tu la randul tau poti trage de pret pe diverse considerente. Daca diferenta dintre ele se pastreaza cat de cat constanta, atunci e bine zic eu.1 point
-
din pacate la probleme din astea de finete unde rezolvarea nu e prea clara nu are rost sa te duci la serviceuri mai mari, ci la un mecanic cu multa rabdare si putina inteligenta, sa inteleaga problema. de fapt la masinile mai vechi, ca recomandare personala, e foarte important sa te pricepi singur sa surubaresti una alta la ea. ca altfel nu faci nici o treaba ..1 point
-
Pai nu trebuie sa fie ud pe jos ca sa patineze in 3-a. Mi s-a intamplat destul de des vara, cand asfaltul este incins, sa piarda aderenta intre 120 si 150 in a 3-a. Dar nu merg fara sisteme ON, iar masina nu face urat, se aprinde "luminita galbena" si atat . Si sincer nu prea are de ce sa te deranjeze treaba asta pentru ca masina pierde aderenta pe uscat la peste 100 km/h doar atunci cand sari calu', adica de la 6000 rpm in sus. In rest poti sa mergi pe ploaie cat vrei ! Daca nu treci de 5000 rpm, este o masina perfect normala. Eu am condus si primavara si toamna si pe ploaie in fiecare zi si nu am avut surprize neplacute.1 point
-
Ofof,imi pare rau pt necazurile astea.si eu zic sa treci la 6 cilindrii,dar sa fie un motor probat,testat,sa nu mai irosesti nervi si bani.bafta!1 point
-
Salut, am fost si eu la acest service dupa ce am citit acest topic in care toti l-ati laudat.am un e46 care a avut probleme cu incalzirea in habitaclu.am sunat joia trecuta pentru pentru o programare si m-au programat pt luni dimineata la ora 9;30 saptamana asta .cand am ajuns acolo au bagat masina in service si unul din mecanici s-a apucat de treaba incepand cu o constatare vizuala rapida dupa care i-a bagat testerul unde a stat cu testerul pus aproximativ 1 ora fara ca cineva sa se mai ocupe de ea mecanicul respectiv se apucase sa schimbe un termostat sau ceva de genu afara in fata atelierului la un alt client cu un mercedes sprinter probabil cunostinte pt ca se cunosteau intr-un tarziu vine la mine sa imi spuna ca panoul de clima nu imi raspunde pe tester si in prima faza asta ar fii problema si ar mai putea fii caloriferul din bordul masinii infundat iar rezolvarile sunt urmatoarele :sa ma duc sa probez un alt panou de clima pt ca iei nu au unul cu care sa imi faca o proba iar caloriferul nu au timp sa il dea jos pt ca au acordat decat o ora programarii mele.....am ramas fara cuvinte...eu unu nu recomand parerea mea e ca daca nu ai vreo lucrare mai importanta adica care sa te coste multi bani nu isi bat capu cu mici probleme....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai la 8200 iti iei o masina pe Anglia,opresti pompa si vinzi restu de pe ea si poate mai scoti si profit ))), in ce dracu de tara or trai cei de la express diesel1 point
-
o mare abrambureala de cateva zile cu problema asta pe forum.nu vad rostul.numai aiureli s-au facut, si de-o parte, si de alta.1 point
-
mi se pare f scumpa pt un e60 oricat de 2009 o fi el. mai e si urata cred ca de la jante mi se pare asa. sa mai astepte cateva luni si cred ca se lipeste de vreun f10, evident nu cu pachet m si clar mai chel...dar e alta mancare de peste.1 point
-
Daca continuam discutia asta ajungem la concluzia ca masinile de flota cu 200k km sunt mai fiabile in timp decat cele din reprezentanta cu 50-80k km si garantie. Zf-ul cu 8 trepte este f scump,mai ales daca il inlocuiesti la reprezentanta. Nu stiu, probabil ca se mai poate si repara. Pt mine este simplu,am sau nu bani pt intetinere in niciun caz nu as pune bani la saltea pt zile negre,pt ziua in care va pica cutia,pompa de inalte,dpf-ul sau mai stiu eu ce. Stiam ca masina se cumpara pe nevazute,doar pe baza raportului facut de firma de licitatii (oricum raportul este f detaliat). Asa se aduc majoritatea masinilor noi in Ro. Practic munca fizica samsarului incepe de cand masina este data jos de pe platforma.1 point
-
Nu am inteles niciodata treaba asta cu banii la saltea pt intretinerea masinii,mai ales cand vb de un sh scump. Eu vad lucrurile diferit, produci lunar suficienti bani pt a intretine masina sau nu, in niciun caz nu mi-as lua din economii. Daca mai dispune de inca 5-6k euro mai bine cumpara unul de la premium selection cu garantie 24 luni si max 50-60k km si a terminat balciul cu tigaile.1 point
-
Pai nu ai inteles ca are 20 de intrari in service? Sau poate ti se pare inedit sa mergi cu ea in service odata la 2 luni, poate dezvolti si reflexe de a intra la fiecare service pe care il vezi. Cine stie poate era foarte introvertit omul si ii placea sa socializeze cu mecanicii. LOL1 point
-
+1 Prea multi Km pt un BMW la pretul asta. Plus schimbat display-ul ala mai costa probabil 1000E1 point
-
1 point
-
problema pe aici este, la fel ca in toata societatea in care unii traim/traiesc, de cultura. multe din carentele majore nu sunt constientizate si in loc sa fie corectate sunt amplificate. este o legatura indisolubila intre prostie -> intoleranta -> ura. orice disputa devine personala si oamenii se iau la pumni in intersectie pentru cine stie ce neacordare de prioritate reala sau imaginara. pe forumuri daca unul emite o opinie ce nu corespunde cu a altuia, automat e "idiot", "nepriceput" sau mai stiu eu cum. in cazul de fata, de ce ma rog sa fie un m doar coupe nu si cabrio, daca sunt unii carora le pace cabrio? acceasi tendinta de radicalizare, de a se considera pe sine etalon, de a impune gustul propriu ca regula. asta e societatea in care dictatura s-a simtit si se simte cel mai bine. fiecare e un mic stalin sau hitler. ei bine, e gresit, oamenii sunt diversi, fiecare are dreptatea lui.1 point
-
Mersi! Din pacate, va trebui sa intre in grija altcuiva in curand.... plec si nu incape in bagaj1 point
-
1 point
-
In Germania mersul pe autostrada se face alert,nu ca la noi,iar asta aduce uzura mai mare motorului decat ce ai povestit tu mai sus.Ei se urca in masina,in 2 minute sunt pe autostrada si apoi blana.......iar asta dauneaza,parerea mea,insa nu sunt mecanic. Bafta la vanzare0 points
-
Cum poti sa compari un Pissat cu o Seria 5? De ce nu compari cu Logan? La banii aia isi ia 2 buc. noi noute, una ruleaza, a doua sta in service ... prin rotatie.0 points
-
Cum reusesti sa ocolesti toate orasele?locuiesti intr-o zona izolata?gen daniel sihastru?0 points
-
Lol. Acum ai aflat si tu ca la xxx totul e in alb si negru. El e cel mai tare si detine cele mai tari chestii. ON: misto e91 !-1 points
-
Mai termina cu aberatiile si cauta pe google M550d, de exemplu ! Am trecut de mult de era Cobrei diesel !-1 points
-
nu e mare inginerie, doar ca nu o sa se auda niciodata ca la un benzinar, in schimb suna destul de bine si la diesel, pui teava de inox de diametru mai mare, scoti catalizatorul si pui doar teava pana la capat si cu tips de inox in cap, ca si rezultat o sa se auda ceva mai gros si o sa se auda cum fluiera turbina cand urci in ture un pic. Eu la a mea am renuntat doar la finala si am pus in locul acesteia teava de inox si cu tips dublu borla, rezultatul este multumitor pentru cat m-a costat ca si investitie, ca si suneti se aude f f putin si mai mult cand urc in ture suieratul ala finut, care imi place foarte mult. Ca si inconvenient am observat in spatele masinii un pic mai mult fum ca de obicei cand aveam si finala(banuiesc ca si aia avea un rol de mai reducea din fum), dar nimic de derajat si in special cand ii dau talpa spor la treaba-1 points
-
pai ce vrei ma?sa semene cu E34 spatele? e normal sa semene cu modelele care deja au primit facelift/model nou inainte.-1 points
-
Cum doamne iarta-ma s-a putut matui/zgaria in halul ala display-ul ?! :faceless: Samsareala ,nesamsareala daca tot dispui de o asa suma de bani ,sigur dispui de mai multi ,mai pune ceva si ia ceva nou si stii ca esti primul care incepe sa ''uzeze'' elementele masinii parerea mea-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ciudat e ca la postul meu am primit -1 ))) mi se pare mie ca tu te joci cu butoanele alea de + / - ? ca nu ma incalzeste cu nimic-1 points
-
Nici chiar asa. Exista riscuri oricum, doar ca sunt intr-o oarecare masura micsorate. Masina devine mai iertatoare, dar legile fizicii tot se aplica.-1 points
-
-1 points
-
Sunt niste inregistrari pe youtube, in care un M6 rupe aderenta si in tr 3 la peste 100km/h,pe carosabil umed. Mie chestia ac mi se pare deranjanta, parca nu m-as vedea conducand pe ploaie cu morcovul la fund,mai ales pe serpentine.-1 points
-
-1 points
-
km te trag inapoi destul de mult pe autovit vad ca preturile sunt intre 6.500-10.000 in functie de stare,dotaro si asa mai departe-1 points
-
Pai tu ai eroare pompa benzina si te miri ce are masina?Nu ar fi trebuit schimbata pompa prima data?-1 points
-
Pai ai fi preferat sa iti spuna sa le lasi masina, ca sa dea jos si sa curete caloriferul? Din ce stiu eu o astfel de operatiune dureaza ceva, mi se pare normal sa nu ti-o rezolve pe loc daca au alte programari in ziua aia. La fel de normal mi se pare ca ti-au recomandat intai sa testezi panoul de clima, astfel putand rezolva problema mai simplu si mai ieftin. E totusi o problema destul de minora, probabil preferi sa te folosesti de masina intre timp nu?-1 points
-
STAI UN PIC SI SPUNE-MI CIND ESTE ASC-UL ACTIVAT ???CIND PORNESTI MOTORUL SI MARTORUL DE ASC ESTE STINS SAU CIND APESI BUTONUL ASC SI SE APRINDE MARTORUL IN BORD ??? CRED CA FACI O CONFUZIE-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00