Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/30/14 in all areas

  1. Asa este, Alex. Nu ma grabesc sa o vand oricui insa daca o sa-si gaseasca proprietarul potrivit, atunci da. Multumesc, ovy318i! In continuare, fetele de usi au fost date jos pentru retapitare (medalioanele), motiv pentru care am profitat si am insonorizat protierele + capota portbagaj. M-am documentat putin ca sa vad ce optiuni am si am ramas la varianta Standardplast "StP" Silver. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/DSC_0048-Edit_zpsd8d7d5fb.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/DSC_0049-Edit_zps583ac1e4.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/DSC_0050-Edit_zpse7c825ec.jpg Singurul motiv pentru care am facut acest pas a fost pentru confortul personal si nu neaparat pentru muzica. Stim toti (posesori de e36 si nu numai) ca acest model nu sta foarte bine la capitolul insonorizare datorita tehnologiei folosite in anii '90. Usa dreapta fata dupa ce am dat jos panoul interior si protectia din burete (cea care este lipita cu adezivul acela negru lipicios si enervant). http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0036_zps43aafbcb.jpg Dupa ce am spalat si degresat. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0039_zps692d7a5a.jpg Initial vroiam sa aplic doar pe panoul dinspre exterior pentru absorbtia vibratiilor si insonorizare pentru transferul termic dar am ajuns sa pun pe alocuri si pe scheletul portierei. Usa fata dreapta. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0063_zps8a49d9d2.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0037_zpsa418ad33.jpg Acelasi proces l-au primit si celelalte doua portiere de pe partea stanga cat si capota de la portbagaj (toata suprafata care este acoperita cu materialul textil). Din pacate aici n-am mai apucat sa fac poze din lipsa de timp. Dupa ce am terminat cu materialul insonorizant am pus inapoi protectia din burete (cea de culoare gri care acopera scheletul usii) si am montat fetele de usi cu cleme noi si garniturile din cauciuc aferente clemelor. A trecut putin timp de cand am facut aceasta "imbunatatire" si pot spune ca a meritat fiecare banut, timp si zgarieturi investite. Aspecte pozitive: - portierele se inchid mult mai usor datorita greutatii aditionale - sunetul cand se inchide portiera este unul mult mai "premium" in comparatie cu acel sunet cartonat de fabrica - deabia ca se mai aud motorasele de la macaralele geamurilor - insonorizarea fonica de mediul exterior este excelenta (daca ai toata articulatia noua sau in stare buna) iti da senzatia ca te afli intr-o masina cu cel putin o clasa peste cea in care te afli - tine foarte bine aerul rece inauntru (pentru cei cu AC) sau vice-versa (in functie de anotimp) Partea cu batutul degetului in usa cred ca o stiti toti care au si cea mai vaga idee despre insonorizare. Tabla suna a plin, nu mai rezoneaza a gol si per-ansamblu da senzatia ca ai o masina mai bine inchegata. Aspecte negative: - greutatea aditionala Am ingreunat masina cu aproximativ 6kg din aceasta cauza insa masina mea nu a fost si nu va fi niciodata o masina care a fost cumparata expres pentru liniute, drifturi sau mai stiu eu ce alt "sport" de acest gen. Fiecare se bucura de masina lui asa cum ii place insa cu trecerea timpului am incercat sa o aduc intr-o stare cat mai buna si sa o prezerv in acest sens.
    5 points
  2. Ia Skoda de banii aia.daca zici ca vrei sa pui si motorina de tir/tractor nu stiu daca e o alegere buna seria 1
    5 points
  3. Prezint si eu aici masina mea, un E34 520i din 1995, in a carui posesie sunt de 3 ani. Multi o stiu, multi nu... Masina am cumparat-o intr-o stare imaculata, cum este si acum, insa stock, cum nu mai este acum Masina a avut de fabrica geamuri electrice fata, AC automat, senzori parcare spate si interior M din piele. Am incercat sa ii pun toate optiunile OEM din anii ei, si, cred ca am reusit, in afara de frigider in cotiera spate... Printre upgrade-uri/ dotari aduse, se numara: -telefon -scaune fata electrice cu memorii, incalzire + reglaj lombar electric -volan reglabil electric -perdeluta spate electrica -incalzire banchete -volan M5 E39 cu comenzi (sunet+pilot automat) -schimbator M iluminat -perdelute usi spate -cotiere fata/ spate -parasolare cu oglinzi iluminate -inele crom ceasuri de bord -reglaj electric faruri -radiocass + 6cd changer -soft close torpedou (cu amortizor gen e39) -oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire -geamuri electrice spate -incalzire yala sofer + duze spalatoare parbriz tot incalzite -spalatoare faruri+proiectoare -oglinzi M5 oem -kit exterior M5 (ex bara fata care e de V8) -eleron luneta -jante BBS RC 8j fata cu 9j spate -stopuri M5 -suport numar fata/ spate model SUA -bandouri OEM laterale fata/ spate SUA - cu lumini pozitie -faruri clare cu lupa si Bi-xenon+angel eyes -proiectoare clare cu lupa -suspensie M-tech -evacuare dubla M50B25 -strut-bar Wiechers fata ...cred ca nu am scapat nimic, va las cu cateva poze..
    3 points
  4. Eu n-as lua diesel cand zici ca 90% va fi folosita in oras si m-as orienta catre un 116i.
    3 points
  5. Bad post. Rog, daca se poate sterge. Multumesc!
    2 points
  6. va prezit lucrarea facuta de mine cu lupe bi-xenon morimoto de 3, kit xenon 4300k+proiectoare tot 4300k, angel eyes smd ultima generatie 7000K si faruri noi Depo, eu sunt multumit de cum au iesit si de lumina, lupele nu se compara cu cele china... nu are rost sa intru in detalii, o sa atasez cateva poze destul de sugestive..
    2 points
  7. Fata de interesul aratat, profit de timpul liber si am sa incerc sa fac un review noii achizitii. Pentru ca informatia sa fie de ajutor poate pentru unii, care vor sa stie la ce sa se astepte, am sa fac o scurta introducere, ca sa stabilesc numitorul la care ma raportez eu cand voi anumite catalogari. Fiecare are valorile lui. Consider ca daca nu cunoasteti istoricul meu si la ce ma raportez eu, informatia are doar partial valoare. Astfel, subsemnatul in ultimii aproape 10 ani am fost fericitul proprietar a 2 BMWuri. Am inceput cu un E46 facelift - 318d. Timp de 5 ani. O masinuta excelenta. Tot timp de aproape 5 ani am condus un monstrulet - 535d E60, care a primit de la proprietarul dinaintea mea un tunning la AC Snitzer. Astfel ca masina avea 306 cai si 660 Nm. De curand (vreo luna si 3000 de km) sunt bucuros sa conduc un 535i F 10. Ce pot sa va spun pana acum: DIMENSIUNI/DESIGN/CALITATE: In primul am sesizat o diferenta semnificativa in ceea ce priveste dimensiunile. Nu stiu pe cifre cum si daca sunt diferente, insa F10 pare/se simte semnificativ mai mare. Atat interior cat si exterior. Masina pare mult mai clar indreptata spre segmentul "executive car” decat E60ul. Vorba sotiei mele, stai ca in avion in ea. Consola centrala e mult mai mare si ridicata fata de E60. Ai senzatia ca stai intr-un cockpit, dar unul extrem de luxos. De la materialele de pe bord si butoane, si pana la plasticul care ascune capetele sinelor scaunelor, masina are imbunatatiri. Un singur aspect negativ am observat. E hidos butonul care schimba intensitatea lumii de bord. Sotiei i s-a facut rau cand i l-am aratat )) Noul idrive - excelent. Foarte utile butoanele din jurul joystickului. Ecranul de navigatie - impresionant. Am mai remarcat si faptul ca am putine spatii de depozitare. Am simtit nevoia de mai multe, dar m-am adaptat. PUTERE/COMBUSTIBIL/CONSUM: La acest capitol aveam cele mai multe semne de intrebare si de departe era cea mai mare pasiune. Toata viata mi-am dorit o masina cu un motor pe benzina mare. M-am gandit mult, am analizat si mi-am dat seama ca pentru mine cea mai buna varianta e benzina (pentru cine e interesat pot detalia). Cu atatea legende urbane eram mai speriat decat la cutremurul din 77. Primul lucru pe care l-am observat a fost ca masina asta baga caldura ). La E 60 motorul se incalzea extrem de greu (chiar era o problema chestiunea asta iarna). De nenumarate ori am fost mirat ca in Dacii oamenii stateau fara geci pe ei. Despre putere nu pot sa va spun decat ca pare mult mai rapida/agresiva decat cealalta desi stiu ca diferentele sunt nesemnificative. Stiu si teoria cu cuplul la diesel, insa eu nu am simtit vreo diferenta raportat la cuplu. Sau hai sa zic ca peste 220, desi acul urca vertiginos, parca senzatia in scaun e mai lina, parca. Dar se poate sa fie doar placebo. Oricum legendele referitoare la faptul ca benzina nu are cuplu si asta chiar se simte nu sunt justificate, sau sunt neglijabile, cel putin eu nu le-am simtit. Pana acolo insa, senzatiile sunt mult mai intense cu benzina. In ciuda diferentelor de compresie, la absolut orice viteza cand ridici piciorul de pe acceleratie frana de motor este sesizabila(sau poate e de vina efficentdrive - nu stiu), aproape deranjanta pentru cineva care vrea sa mearga lin. Si la fel si cu acceleratia, cand pui piciorul tare in acceleratie, masina accelereaza mult mai violent decat e60 ul, asta cu siguranta! Masina pare mult mai agresiva cand accelerezi violent. Sincer ma asteptam sa fiu dezamagit (dupa cate legende am auzit) la acest capitol si este o surpriza placuta ! Si stiti ce mai este o surpriza placuta? Sunetul acestui motor. Am vazut o gramada de filmultele, am ascultat sunetul motorului de fiecare data cand vizionam astfel de filmulete, insa nimic nu te pregateste pentru realitate. Pentru ca nu va puteti imagina cum suna motorul. De departe cel mai misto sunet pe care l-am auzit de la un motor. Este un vis. Si daca esti genul pentru care pasiunea pentru masini este tinuta in frau sau nu exista, nu poti sa nu remarci sunetul motorului. Consum: din capul locului mentionez ca mi-am asumat. Mi-am asumat ca nu va consuma 6.4 in exterior si 11 in oras (conform cartii) ). Insa poate vor fi interesati si de aceste aspecte colegii. Diferente fata de E60 exista, insa sunt invers fata de cum am crezut eu. Masina consuma mai mult in exterior si mai putin in interior decat m-am asteptat. In exterior poate consuma de la 7.5 la 12, cu o medie de 9.5 as zice. E 60-ul lua cam de la 6.5 la 10 cu o medie de 8. Surpriza vine in oras unde ma asteptam sa fie mai sugativa decat E60ul care imi lua cam 15-16. Spre surprinderea mea, consumul e identic sau putin (dar nesemnificativ) mai mic. CUTIA DE VITEZE Multe atribute pe care le-am mentionat mai sus au legatura cu cutia de viteze. Nu le-am mentionat mai sus tocmai pentru a nu strica surpriza. Cutia de viteze este geniala! Si pentru un profan in mecanica ca mine este de departe cel mai impresionant lucru la masina (dpdv mecanic). Se remarca. Simti ca performanta masinii este intregita de cutie. Nici nu pot sa o compar cu cea de pe E 60. Super incantat. Cu 60 la ora poti sa mergi si cu viteza 1 (atunci schimba in a 2 a) dar si cu viteza a 7a. Cand e pe modul sport schimba instant cand apesi brusc pe acceleratie. Cand e pe comfort sau normal exista un delay (insa in limita rezonabila). EXCEPTIONALA CUTIA. OPTIUNI Pe langa cutia de viteze am mai fost impresionat (pana aproape la lacrimi ) de sistemul pilot automat cu functie de stop/go. Excelent. Nu a fost o optiune obligatorie, dar de acum va fi Adaptive drive merita toti banii. Simti cum masina devine alta la fiecare selectie. De la un cart cand e pe sport + pana la titanic cand e pe comfort. Dynamic drive si active steering sunt la fel ca si la E60. A, sa nu uit, sistemul de sonorizare e mult peste cel de pe E60 (desi poate nu e corecta comparatia - la f10 am pro logic). Oricum muzica suna excelent. Ca sa concluzionez, daca azi mi-as cauta masina, ar trebui sa aiba OBLIGATORIU urmatoarele optiuni: cutie automata navi profesional scaune comfort cruise comntrol cu stop/go adaptive drive dynamic drive si active steering jante pe 18 Un an nou fericit tuturor!
    2 points
  8. VIND motor E46 FL 2.0 VALVETRONIC 143 CP (N 42 B20)in stare perfecta,fara nici o pierdere de ulei,SIMERINGURI SUPAPE si DISTRIBUTIE inlocuite acum 2500 KM .Motorul se afla pe masina personala si se poate proba.Se vinde complet cu toate anexele,inclusiv calculator motor ,ews,cipuri cheie(2 buc.)instalatie electrica ,compresor A.C.+ conducte,etc. Motorul merge foarte bine si nu are nici un fel de probleme,motivul pentru care il vind este trecerea la 6 cilindrii. pret 600 euro
    1 point
  9. Salutare, O sa incerc sa fiu scurt. Masina a fost a lui Felix, de pe forum, am intrat in posesia ei in urma unui schimb pe care l-am facut noi. Masina exceptionala, cine o va lua nu are de bagat bani in ea. Dotari: -motor 3.0 diesel, 193cp, cutie steptronic (consum urban 11-12%, exurban 6-7%, mediu 8-9% - consum de Bucuresti ) -interior bej, full electric, memorii, incalzit (inclusiv bancheta), masaj in scaunul soferului, (scaune comfort ca pe seria 7) -servotronic, ASC, ABS, 6 airbaguri, coloana de directie reglabila electric cu memorie -computer de bord, pilot automat, comenzi volan -oglinzi electrice, incalzite, pliabile electric -geamuri electrice (cu perdelute in spate), luneta ce se deschide separat, porbagaj cu softclose -clante iluminate (interior si exterior) -pachet lumini picioare, usi -xenon cu spalatoare faruri, spalare intensiva -senzori parcare + camera marsarier, senzori lumina, senzori ploaie -oglinda centrala electrocroma -alarma de fabrica (2 chei cu telecomanda) -suspensie de fabrica Mtech, discuri noi (v8), placute noi, perne aer spate -jante 16” oem +cauciucuri iarna (6mm) - cumparate anul acesta -jante 18” originale M + cauciucuri vara -navi aftermarket cu touch, sistem android (internet, gps, camera marsarier, TV digital, wifi, bluetooth, etc) - cumparata acum o luna, garantie 1 an, cost 3200 lei achzitie -sistem audio stock 8 boxe, 2 boxe de bass in porbagaj + statie (se aude mai bine ca DSP) -vopsea fara niciun fel de rugina, indoitura sau zgarietura (buza de la bara fata este crapata pe mijloc, bara fata prezinta ciobituri de la pietrele sarite de la alte masini) -consumabile schimbate la timp, cutie in stare buna – schimbat convertizor 25/12/2014 + ulei -niciun defect tehnic, fara erori in bord, toate butoanele functioneaza -inmatriculata in Bulgaria, asigurare valabila pana in 2015, itp valabil pana in 2016 Cat a fost la mine a primit urmatoarele: -geamuri faruri noi -led marker alb -convertizor (inlocuit) + ulei -fulie motor -navi Android -reconditionare completa piele + inlocuire plastice scaune fata (cele cu butoanele) -cauciucuri noi iarna -detailing interior - spalat mocheta, bord, fete de usi, plafon, etc -detailing morot - inlocuirea pieselor obosite de vreme, curatare completa (fara jet de apa) -baterie noua Varta 100A -reparatie statie de la subwoofer + montat filtru high-low -flansa + bucsa cardan inlocuite cu unele noi -presuri noi -trimuri piano black Probleme am avut cu bateria cu care am cumparat-o de la Felix (a cedat la fix un an de cand a achizitionat-o Felix) si cu convertizorul care a refuzat sa mai functioneze in parametrii cand a dat frigul. In momentul de fata toate optiunile masinii functioneaza, nu are vreo eroare in bord, nu are probleme la vopsea. M-a apucat nebunia sa o vand pentru ca am mers cu un X5 4.4 V8 si vreau neaparat sa iau una. Daca il cunoasteti pe Felix, probabil cunoasteti si masina si faptul ca a ingrijit-o foarte bine, lucru pe care l-am facut si eu de cand este la mine. Pozele le puteti vedea aici: http://s457.photobucket.com/user/razvan_gavan/library/Bmw%20530dA%202014?sort=2&page=1# Pozele sunt facute zilele trecute, inainte sa ninga. Pentru cash, pretul este de 4000 eur. Sunt dispus sa mai negociez un pic, dar doar cu conditia ca cel care o cumpara sa-i gaseasca un defect. Pentru detalii mai multe, folosit PM sau nr de telefon 0724 960 917
    1 point
  10. A venit momentul sa ii fac o scurta prezentare. Am cumparat-o din Germania in primavara la 150k, avand ca dotari initiale bixenon, navi bussines si tot felul de senzori, usb, bluetooth, scaune incalzite etc. Insa cea mai mare dorinta a mea la acea data a fost aceasta culoare platin bronze metallic, gandindu-ma ca ii voi mai face modificari cu timpul. Motorizare 320d 380 cuplu.Mai joasa cu 1,5 cm, volanta dubla, jaluzele radiator si alte chestii pentru reducerea consumului.Singurul dezavantaj e limitarea marimii jantelor la 16" Asa ca, prin toamna m-am apucat de interiorul M,scaune sport M cu reglaje, volan m, schimbator m, maneta frana M, alaturi de plafonul negru si trimurile din "mahon". Totodata am montat si bara spate M, precum si pragurile. Foarte curand voi monta, bara fata M si ornamenteze de praguri M. Iar acum ma gandesc ce modificari sa ii mai adaug...
    1 point
  11. Sa vinzi masina asta, dupa ce ai bagat atatia bani,timp si sudoare cred ca este cel mai mare pacat pe care ai putea sa-l faci.Asa ceva este pentru pastrare nicidecum pentru vanzare...
    1 point
  12. Cumpar 320i (e46) ofer maxim 4000euro sau la suma asta sa ajung cu taxa cu tot.Anuntul este valabil maxim 1 luna incepand de astazi.Obligatoriu manual si cu ceva optiuni.Va rog nu toate epavele la 4000 euro ca nu cumpar decat testata amanuntit inainte.Multumesc!
    1 point
  13. E cam micuta inauntru. In rest e ok. Pai si tu vrei sa iei euro 4 sau euro 5 ? Ca ce ai scris tu acolo ca preferi au motorul M47 si sunt E4.
    1 point
  14. Pe ce distante mergi in oras? s-ar putea sa ai surpriza ca 2.0D sa consume mai mult decat 1.6i pe distante mici. Poate-i spuneti si de topicul asta cand mai recomandati N47: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112178-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/
    1 point
  15. Problema cred ca este de la Bendix,nu cupleaza PE COROANA de acea se aude cum invarte in gol.Nu are treaba cu vibrochen rupt,ce,vibrochenul este din plastilina?
    1 point
  16. Felicitari pentru masina, foarte frumoasa! Daca tot se discuta despre jante, eu sunt de parere ca jantele astea pentru ED sunt printre cele mai frumoase jante pe 16.
    1 point
  17. V-spoke 285, da foarte foarte bine, ai senzatia de dimensiune mai mare 5,5
    1 point
  18. Electromotorul mai mult ca sigur
    1 point
  19. Vezi , power of Vredestein . Sa nu mai zic ce fac eu cu Polo in urcare si coborare la Paltinis, depasesc "jeep-uri" in curba.
    1 point
  20. pfoa ce caterinca , vreau si eu una =)
    1 point
  21. Trebuie sa ma documentez mai bine pe tema asta chiar sunt interesat de un schimb de genul asta. M-am gandit si la led, am vazut cum arata ambele insa imi place mai tare cum lumineaza alea de FL insa doar daca functioneaza normal. (ca pe fl) Multumesc! Si o poza de sezon!
    1 point
  22. tine-o tot asa ps foarte greu sa gasesti un cumparator care sa aprecieze cu adevarat munca si banii investiti in aceasta masina(probabil ca acei cocalari vroiau sa dea 1000 euro pe masina :bash: )
    1 point
  23. Mersi mult, motane36! Am fost eu bolnav demult cu modelul acesta, cu mult inainte sa am masina doar ca n-am avut finantele necesare la vremea respectiva. Foarte adevarat ce spui, Dan_316i. Foarte putini sunt cei care inteleg si apreciaza lucrurile acestea. Pe o alta nota, i-am comandat de pe ebay un set de embleme alb/negru carbon-look ca sa mearga in ton cu restul masinii. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0048_02_zpsda4e3593.jpg Doua poze dupa ce am pregatit vopseaua (spalare, degresare, decontaminare, paint cleaner + protectie). http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/DSC_0083-Edit_zps32499401.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/DSC_0084-Edit_zps1d0f693a.jpg O poza de ansamblu cu partea frontala a masinii dupa ce am montat toate bandourile originale noi. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0064-Edit_zps6548ba9c.jpg
    1 point
  24. Colegu' Cristie, cauta pe google. Asta e primul rezultat, http://www.bmw.ro/ro/ro/insights/technology/efficientdynamics/phase_1/measures_brake_energy_regeneration.html, pentru o lene de 2secunde bagi un post aiurea aici..
    1 point
  25. Precum a mai zis un coleg...pe E53 nu s-a plans nimeni de lipsa de putere si era cred si putin mai grea caroseria...oricum o crestere de putere cu un powerbox "nedetectabil" de la o firma renumita tot mi-as "face de cap"
    1 point
  26. trebuie sa schimb ambele sonde lamda..pe diferite siteuri de piese am vazut ca bosch au si o sanda lamda universala(inainte si dupa catalizator)este la 200 si ceva de ron,dar nu ma atrage deloc,fiind universala si fiinda si mai ieftina ca cea care specifica pe acelasi producator bosch inainte de catalizator 305 ron si cea de dupa catalizator 326 ron,cei care au schimbat! sa iau bosch sau alta firma?cele universale nu ma intereseaza..
    1 point
  27. Ma tu ti ai facut cont sa te dai mare ) - drumuri bune
    1 point
  28. Scoti chederul de la geam si ai acolo niste surubele.
    1 point
  29. ai devenit dintr-o data, mai tare decat DYC88 la capitolul cel mai frumos e34 de pe forum :frantics:
    1 point
  30. Da, am 16 ani. DacĂŁ consideri cĂŁ lucrul acesta este o problemĂŁ poți sĂŁ ĂŽmi dai ban și ai rezolvat. Dar am citit cu atenție regulamentul și scrie cĂŁ poți sĂŁ te ĂŽnscrii pe forum chiar dacĂŁ nu ești posesor de BMW. Acuma ĂŽmi cer scuze dacĂŁ consideri tu cĂŁ comentariul meu nu ĂŽși avea rostul.
    1 point
  31. nici mie nu-mi vine sa cred ca o masina (sa zicem veche - nu e tocmai noua) scoate timpi mai buni decat zice producatorul ca scotea cand era noua :) si asta fara niciun fel de modificare
    1 point
  32. Ba da, sunt convins! Defapt cred ca cu cat un BMW e mai vechi cu atat scoate timpi mai buni! :)
    1 point
  33. TE UITI PESTE TOT GRESIT! Sau e GRESIT PUS! In carte e dat 8 secunde. Teoretic, daca o pisica din 90 ar scoate 7.3, pai atunci un coupe 325 din 2005 ar trebui sa scoata 6.3! Anyway... poate ai tu noroc de o masina speciala (nu zic ironic)! BTW: Arata SUPER! S-o stapanesti sanatos!
    1 point
  34. La E36 325 nu a existat niciodata un timp sub 8 secunde dat de producator. Fie el si cu VANOS. Nici la E46 nu este de 7 secunde, fiind dat in carte 7.3 secunde pentru sedan/coupe si 7.1 s pentru 325 compact. 6.5 secunde scoate un E46 330 i. Si acum sa fim pragmatici: Un E36 NOU, in cele mai bune conditii, cu cea mai buna benzina si condus de un pilot de la BMW scotea in anii 90 0-100 8 SECUNDE. Dupa un deceniu si ceva si cateva sute de mii de KM, al tau 325 scoate cu o secunda mai putin ca in vremurile lui bune. O SECUNDA DE LA 0-100 ESTE ENORM. Este practic diferenta dintre 325 si 330. Eu am facut masuratori cu un accelerometru Beltronics (mult mai precis decat orice cronometru) si de la 0-100 am scos cu 325 compactul meu din 2004 dublu vanos cu 6 viteze, cel mai rapid E46 cu motor de 2.5, 7.6 S (in conditiile in care e dat in carte 7.1). M-am gandit ca 0.5 s intervin si de la uzura (e totusi masina din 2004) si de la faptul ca nu sunt pilot, ca am jante pe 17 (si in carte sunt pe 16), etc... Faptul ca un 325 E36 stock scoate 6.5-7 S e o fantezie FARA MARGINI!
    1 point
  35. E fara speranta omu, lasa-l :))
    1 point
  36. Am adaugat si poze cu fiecare janta separat. Pentru detalii sau poze va rog sa apelati numarul de telefon
    0 points
  37. nu stiu ce sa zic intradevar sunt cam invechite, au si km multi dar asta este masina care imi place, atat buget am, optiunile ar fi in functie de bugetul meu (6000 euro) ar fi astra h, sckoda octavia, audi a3, bmw seria 1 n47 seria 3 intradevar o gasesti si la banii astia dar obosita rau....mai bunicele asa cred ca sunt undeva la 8000-9000 euro spun asta din ce am studiat putin piata + taxa de timbru (800-1000 euro) o sa ma duca mult peste bugetul meu am ales bmw seria 1... sincer imi place cum arata, este mai deosebita asa...si in orasul in care stau eu nu exista nici una:) pentru motorizarea diesel am optat pentru ca are un consum mai mic (motorina se mai gaseste si in afara statiilor )...stiu ca sunt costuri mai mari la intretinere ...dar ma gandesc ca poate o sa am noroc si o sa gasesc o masina bine intretinuta si fara probleme problema era in alegerea 118d 1995cm3 122cp ----120 1995cm3 163cp care este mai fiabila, consum detin o masina cu 90cp ...vreau ceva mai sportiv...ma gandeam daca cei 122 cp o sa imi ofere asta? sau trebuie sa optez pentru 120 163cp chiar nu stiu ce sa fac pentru ca nu am condus alte masini multumesc pentru ajutorul vostru
    0 points
  38. Da colegu' lexoryn!Ce e asa amuzant?
    -1 points
  39. Din ciclul:"hai sa ma laud si eu"...ar fi fost ceva deca o spalai putin...x5-uri prafuite si murdare vedem zi de zi...
    -1 points
  40. Salut, Da tractiunea este 4x4 ( x drive) , era aiurea sa fie doar pe spate... Da asa este ! Este mai micut fata de precedentul cu 5 cm dar difera designul...asta-i mai rotunjit... @cosminbad Trage ok masina iti recomand sa faci un test drive sau sa vezi niste filmulete cu accrleratia masinii de la 0-100 km ( ml are motor de 2.2 , mercedes mai nou s-a prostituat luand motoare de la renault 1.5 diesel ... Ori cumperi mert ori logan ...Cine a avut ideea il zburam de la mertz cred ca se va numi in viitor mertrenasnart sa fie toate trei marcile) Am mers cu un M50 sunt formidabile turbinele alea ...
    -1 points
  41. Aia e prima pe lista, daca era neagra era semi-adjudecata.
    -1 points
  42. Bine ai venit! Masina e superba. Sa o stapanesti sanatos. Referitor la grile si alte ornamente cromate care vrei sa "dispara" de pe masina, poti foarte simplu, usor si ieftin, sa le duci la colantat. Eu asa am facut grilele mele
    -1 points
  43. Update: Pret cu navi, 2 seturi de jante si tot ce e mentionat mai sus: 4000 eur Pret fara Navi, dar cu 2 seturi de jante: 3500 eur Pret fara Navi, doar cu jantele de iarna: 3000 eur Preturile nu sunt negociabile. In locul Navi, voi pune un mp3 player de ultima generatie.
    -1 points
  44. nu motorina tir/tractor pentru ca stiu ca se duc injectoarele intr-un an de zile
    -1 points
  45. Am niste distantiere de passat, un strungar bun nu ar putea sa le modifice?
    -1 points
  46. Dan face treaba buna intotdeauna.
    -2 points
  47. Nu vrei N47 ? Alea sunt cam invechite si cu km multi. Eventual mai poti lua si benzina gen 116i.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.