Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/02/15 in Posts

  1. Ultimul lucru ce tine mai mult sau mai putin de mecanica pe care l-am schimbat sunt amortizoarele de la capota motor. Cele originale ale masinii au inceput sa dea semne de oboseala in aceasta iarna. La temperaturi scazute trebuia sa le incalzesc putin ca sa sustina capota asa ca am facut pasul si le-am schimbat ca sa nu mai am treaba in iarna care urmeaza. In imagine mai sunt capacele de la noul ornament capac de motor (o sa dau mai multe detalii in curand despre el) cat si bandouri noi m-technik pentru aripile fata. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0039-Edit_zpsa27a7171.jpg Acum cand deschid capota trebuie sa tin contra ca sa nu sara prea tare in sus. Diferenta este de la cer la pamant. Incet trecem pe partea de estetica si detalii, asa ca am inceput prin achizitionarea plasticelor care acopera sinele noilor scaune care le-am achizitionat (o sa dau mai multe detalii in curand despre ele). Plasticele cu care am luat scaunele erau cam zgariate iar investitia a fost insignifianta. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0052-Edit_zpsadf85558.jpg Ornamentele de la manerele usilor din fata cu garniturile aferente (defapt de garnituri am avut nevoie insa nu vin separat) si bandoul m-technik de la carlig/cui la bara fata. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0057-Edit_zps487d812e.jpg Aici se vede mai bine garnitura care crapa in timp de la intemperii. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0058-Edit_zpsd238c0e1.jpg Cred ca majoritatea posesorilor de e36 sunt familiari cu problema aceasta avand in vedere varsta modelului. Bandoul central m-technik "japan version" pentru a completa linia noua de bandouri la bara fata. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0061-Edit_zps7ae9f750.jpg Capace proiectoare noi vopsite in culoarea masinii (proiectoarele n-au nimic insa am vrut o mica schimbare). http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0054-Edit_zpsf939952c.jpg
    3 points
  2. La multi ani tuturor! Sunt de acord cu tine la capitolul parere de rau. Daca o voi vinde, clar o sa-mi para rau insa pe viitor s-ar putea sa iau ceva mult mai clasic care sa fie "garage queen". Este foarte greu sa intretii o masina cu care umbli aproape zilnic in starea aceasta. Multa lume nu intelege lucrul acesta. Continuand cu actualizarile. Prin dec 2013 m-am decis asupra unei investitii foarte costisitoare in comparatie cu valoarea masinii. Pot sa spun ca am facut-o mai mult cu sufletul, din pasiune si veche dorinta. Am dat avans 600€ pentru un nou set de jante modulare la felgen-garage.de in Germania dupa care am avut o perioada de asteptare de cateva luni pana cand aveau sa fie gata cat sa si achit restul sumei. Totul a fost facut la comanda dupa preferintele personale dupa mai multe masuratori si cugetari (latime barrel, latime buze, culoarea mijlocului, suruburile, etc.). Din cunostintele personale, nu mai este un set identic la noi in tara. Puteam sa fac pasul si sa cumpar ceva second-hand iar asa ieseam cu vreo 400€ mai ieftin per-ansamblu insa am avut piticii mei si vroiam ceva de calitate germana nu ceva reconditionat la noi in tara, lucru care nu avea sa iasa nici pe aproape de calitatea pe care o fac cei de la felgen-garage. Pana atunci, fetele de usi dupa ce au fost iesit din mana "maestrului". http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Fete%20de%20usi/20140326_113109_zpsa82f604f.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Fete%20de%20usi/20140326_113104_zpse9b99515.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Fete%20de%20usi/20140326_120553_zpsf4ff17d9.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Fete%20de%20usi/20140326_120615_zpsd4d74bf3.jpg
    3 points
  3. La multi ani ! Si eu tind sa cred ca e de vina capacul de la vas dar inainte sterge peste tot pe unde a aruncat si ai urme de antigel si verifica sa nu ai vreu pierdere pe altundeva (vas fisurat,furtune,coturi,etc) Dar busonul zic sa-l schimbi cu unul nou indiferent ce e Si NICIODATA sa nu mai desfaci,completezi cat e motorul cald...lasa-l sa se raceasca si sa scada presiunea si apoi verifici. Oricum nivelul il determini cand e rece nu cand e cald Bafta !
    2 points
  4. Continuam cu partea mecanica cat si cea estetica. O parte din piesele care apar aici se vad in postul #157, la partea frontala a masinii. Ziceam in postul #151 ca am schimbat, printre altele, sabotii si accesoriile care tin de saboti insa acum a mai ramas si partea de actionare, anume cablurile de la maneta, ca sa fie tot sistemul "nou". http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0044-Edit_zps389274f3.jpg Adevarul este ca mai toate e36-le in care am stat/condus au frana de mana mai mult sai mai putin slaba spre foarte slaba. Ba nu prinde cum trebuie (sau deloc), ba prinde doar pe o parte, ba nu este bun sistemul de actionare (levierul, cablurile, accesoriile) sau alte probleme care afecteaza buna functionare. Nu a fost niciodata un punct forte frana de mana la e36, mai ales cand il compari cu alte modele care blocheaza instant rotile la cea mai mica cursa a manerului. Ziceam in postul cu #151 ca am reconditionat etrierii pe spate. Inevitabil a venit si randul partii din fata, insa, din pacate, pe partea stanga fata nu s-a mai putut face nimic din cauza ca era prea corodat pistonul, asa ca am cumparat un etrier nou. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0067-Edit_zps8ec4e149.jpg Furtun de frana la etrier. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0048-Edit_zps4893a8f4.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0050-Edit_zpsa177c4ea.jpg Odata cu schimbarea etrierului si a furtunului aferent am schimbat discurile de frana si placutele. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0071-Edit_zpsde88910c.jpg Dupa schimbare am aerisit franele si am completat cu lichid de frana Ate SL Dot 4. S-a schimbat la transmisie intinzatorul de la AC (INA), rola transmisie de la AC (INA), cureaua transmisie de la AC (Contitech) si capacele de protectie OE pentru rola si surubul de la intinzator, insa din pacate am reusit sa fac o poza rapida cu telefonul doar la intinzator. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/20140512_120527_zps2dc9584a.jpg Dupa interventia aceasta s-a facut revizia si la sistemul de climatizare ca sa nu stau in sauna pe timpul verii. Continuarea in postul urmator.
    2 points
  5. Recomand doar fulie originala de la Bavaria care costa undeva la 1100 ron Am schimbato eu pe a mea , prima oara am cuparat una la 550 ron ...nu mai stiu exact ce firma , si dupa 2 saptamani a inceput sa scoata tot felul de sunete dubioase si sa dovedit a fii fulia . in final am comandat pe original de la Bavaria.
    2 points
  6. Nu ar fi mai bine sa asteptam sa vedem niste poze clare si dupa aia sa vedem ce ai cum? Eu cred ca va fi o masina senzaționala, poate nu chiar la nivelul S ului dar septarul niciodata nu si a propus asta. Pur si simplu e o limuzina de top diferita ca si caracter fata de S.
    2 points
  7. ar merge facut trimul de la volan un negru mat, parca e ca nuca-n perete folia aia carbon...
    2 points
  8. Eu le-am achizitionat de aici http://www.ebay.co.uk/itm/271562285872 sunt mai multe poze jos in anunt si va dati seama exact cum arata initial imi faceam griji ca o sa imi distraga atentia noaptea (am optiunea sa le mut si sub trim), dar sunt foarte ok, nu fac lumina deloc deranjant Ledurile din bara le consider destul de utile - ziua stau la 100% si ma fac mai "vizibil" in trafic avand in vedere ca angels eye sunt aproape insesizabile ziua, iar atunci cand se aprinde faza scurta ele se reduc la 50% din intensitate ca sa nu deranjeze noaptea soferii. Mie mi se par una peste alta OK, nu sunt chiar asa din alt film (sunt integrate perfect in grila, nu sunt lipite cu dublu adeziva). PS: si BMW furnizeaza pe original lumini de zi dedicate pt x5 e70 si pentru restul masinilor unele universale (se monteaza cu suruburi bla bla) nu doar AUDI au leduri in bara stiu ca si Mercedes au de la clasa E in sus, Renault mai nou si exemplele pot continua Si cateva poze noaptea http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/27/836016ed183ebf1af9a863559c6136a8.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/27/47f9795e2c2043f48009bd93d35f49f4.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/27/2ce5e0b2ecd1561f4575ced5b2fc899b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  9. Va salut, De ieri am devenit proprietarul inca unui BMW 320D E46, an 2004, foarte bine dotat si intretinut. Ca dotari principale: Pachet ///M de fabrica Pachet individual lumini + Shadow lines Suspensie sport Navigatie profesionala Trapa Scaune sport alcantara Incalzire in scaune Oglinzi rabatabile electric Perdeluta electrica Bancheta rabatabila Poze: http://s7.postimg.org/noy9gi8yj/DSC_0203.jpg http://s7.postimg.org/fi69oxivv/DSC_0204.jpg http://s7.postimg.org/56tww9r6j/DSC_0206.jpg http://s7.postimg.org/jtuvdxpsr/DSC_0207.jpg http://s7.postimg.org/8lgoq5byz/DSC_0214.jpg http://s7.postimg.org/p7y8z84wr/DSC_0219.jpg http://s7.postimg.org/s0rgj9597/DSC_0222.jpg GALERIE: http://postimg.org/gallery/2qwnptly0/be2cd194/ Noile modificari le voi posta aici.
    1 point
  10. arata rau, parca are ochii strambi..unul drept , altul intr-o parte..
    1 point
  11. Am cumparat baterie, am schimbat aceiasi problema. Am dus bateria inapoi și mi-am recuperat banii. Apoi am vazut un cablu de la acea consola sau cum ĂŽi spune deasupra bateriei rupt. (acela rosu și gros) . Tot spatiul unde se afla bateria era plin cu un lichid. Am descoperit ca era defapt lichid de parbriz de la furtunul care este fisurat. La fiecare utilizare a curs peste baterie. Și nu știu cum s-a retezat cablul acela. L-am lipit provizoriu iar masina porneste fara nici o problema. Trebuie sĂŁ ajung cu ea zilele astea sĂŁ il schimb probabil și sĂŁ rezolv acel furtun. Multumesc pentru sfaturi ! O searĂŁ bunĂŁ !
    1 point
  12. NOPE(adica, nu). NU Second Hand. De ce? pentru ca NU stii cata viata mai are in el! Electromotorul porneste masina. Daca o folosesti zilnic cu scurte deplasari, deci porniri frecvente cumpara nou. Daca nu o folosesti frecvent cauta un BUN electrician auto sau un BUN :clover: centru de reconditionare electromotoare... (vezi cat costa, lasa-i sa ii scoata capace.. sa-l inspecteze ) .. si iesi mai bine cu al tau reconditionat dect cu unul (SH) care AR TREBUI demontat inainte de a fi pus la locul lui. Nici un electromotor NICAIERI, NICIODATA NU o sa fie ieftin, nou (si) EOM :turned: Si mai ales centrele de reconditionare stiu asta :purple: dar macar STIU ce schimba si dau garantie... cel mai greu la electromotor pentru unul care se pricepe cum functioneaza si vrea sa schimbe perii (sa zicem) e :super: SCOSUL de pe masina! :hyper: :sweat:
    1 point
  13. Un 16% suna ok, un 20% e la limita. Spun asta pt ca ma batea gandul la un forester 2.5xt sau un X3 2.5i insa primul mananca mult si are minusuri la confort, al doilea mananca mult, are confort dar e lent, greoi. Si uite asa am ajuns la 325xi, consum tot pe acolo, nu e vioi ca un Forester dar nici greoi ca un X3, imi pare un compromis bun intre cele doua. La cei 800-1000 km/luna cat merg eu sunt obisnuit cu 17-18% consum de oras ( de la fostul Chrysler 300m, 3.5L ) Dpdv tehnic ce temeri sa am ?
    1 point
  14. Pur si simplu s cel nou e prea bun pt epoca asta.7er asta nou nu-mi place nici mie d nicio culoare. La exterior linia farurilor mi se pare ca seamana cu x5 cel nou( si asta din pdvm nu e de bine) iar la interior e la ani lumina fata de concurenta( chiar si fata de a8)
    1 point
  15. Care e intrebarea viper05? Service premium nu stiu cum se poate conduce afacerea de departe, daca trebuie o solutie o s-o gasim. Nu-e nici-un-scamul. Sunt un member al clubului BMW si ASI (auto e moto storiche italiane) de multi ani, poti sa te uiti oriunde in internet cu acelasi nickname MarcoPau. Daca este un dubiu sau ceva despre anuntul meu adminul poate sa-l elimineze. As fiu mai fericit. Nu vreau sa alimentez nici-un flame. Mersi :-)
    1 point
  16. primul lucru care mi-a venit in minte cand am vazut spatele cu evacuarile alea a fost...Kia... http://i59.tinypic.com/2iuwayt.jpg nu stiu daca de vina e Kia sau BMW pentru ca nu au putut fi mai originali....
    1 point
  17. 1 point
  18. va prezit lucrarea facuta de mine cu lupe bi-xenon morimoto de 3, kit xenon 4300k+proiectoare tot 4300k, angel eyes smd ultima generatie 7000K si faruri noi Depo, eu sunt multumit de cum au iesit si de lumina, lupele nu se compara cu cele china... nu are rost sa intru in detalii, o sa atasez cateva poze destul de sugestive..
    1 point
  19. Nu poti umbla la diametrul admisiei (debitul de aer de pe admisie) fara a mofifica si paletii de pe turbina. daca ajungi la paleti, trebuie altii si pe evacuare. Asta deja inseamna alta turbina, ca hibridele sunt foarte proaste. Deci e simplu. Ori o turbina plug&play (daca exista), ori un soft cu cap la actuala configuratie, care te poate duce aproape de target-ul propus.
    1 point
  20. 1 point
  21. http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/27/6bf2c7498445bce7ebfcfc2a4668d03a.jpg Pun o poza cu masina azi (parca arata mai bine culoarea asta prin zapada) Intre timp am fost lovit destul de rau in de un alt autoturism in timp ce eram oprit la semafor...avea rca la omniasig si desi ma asteptam sa am oarece probleme cu ei (am oricun si casco) au fost ok - inlocuire bara, armatura bara, un senzor de parcare + colantat bara - doar ca m-au prins sarbatorile si nu am mai apucat sa o repar ca sunt aglomerati astia la Bavaria. http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/27/f7deb724ef8203840dc7e6e33cd32c27.jpg Pentru vara mi-am luat niste jante BBS RC 300 18" et 13 8,5j pe care le-am reconditionat complet la SRZ si le-am pus niste valve ascunse (sper sa nu am probleme cu ele ca am vazut pareri si pareri) Acum ramane sa vad ce anvelope imi iau atat firma cat si dimensiune (ma gandeam la un 225/40/18 sau 215/40/18 pentrubca trebuie facut fitment din cauza et) Ce ati alege intre Continental ContiSportContact 5P, Michelin Pilot Super Sport si Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2? http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/27/f5926a1502597f862453dd347bfe33de.jpg Mi-am instalat si "banda de lumini led" pe trimurile de la usi, se vede foarte frumos noaptea, dar nu am poza (este acelasi portocaliu ca la bord, butoane etc) Si intre timp am mai ajutat si alti colegi de pe forum "sa isi faca audi" (sa puna lumini de zi in grile). Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Masina...foarte faina, dar eu zic sa lasi rotile pe 17 style 68, e "cam mult" sa pui celelalte modele....zi eu
    1 point
  23. Mol Evo si mai nou ulei 2t tot Mol in amestec. Masina merge superb, si cu distributia noua zici ca-i benzinara. Daca mai pui ca din cand in cand pe puncte mi-am luat jucarii interesante de la ei, gen Lanterna Varta, unele scule Fiskars, au avut si promotie la Berghoff de unde am luat un tocator d-ala profesional, toate la preturi f. ok, nu pot decat sa recomand!
    1 point
  24. e60-ul meu are 310k km si merge de ma unge la suflet , circul cu ea prin toata Europa , aglomeratii , drumuri proaste ,zapezi si nu m a lasat niciodata in drum . M am informat din timp ce probleme pot aparea si am fost precaut nu la modul ca am schimbat uleiul la 8000 km . . au fost dati cand am depasit 20.000 , credeti sau nu in toti acesti km am schimbat doar 2 capete de bara si masina e teapana (la articulatie ma refer ) iar cand citesc pe forum ce schimba lumea ma ingrozesc .. De exemplu am un mic huruit cand apas ambreiaju , ei bine nu o sa astept sa se rupa in doua ca sa aflu ce este , m am informat ca in ziua de azi gasesti orice pe net si e clara treaba ambreiajului ii ajung acesti km si o sa l schimb complet deci concluzia ca o masina sa faca foarte multi km este PREVENTIA
    1 point
  25. Salut!Am cumparat o navigatie defecta de pe forum,nu am reusit sa o repar,dar am "clonat" o tableta in ea si am inlocuit toata partea electronica cu un casetofon pioneer,fata casetofonului am montat-o pe consola de sub cotiera si a iesit o chestie care arata cat de cat OE dar functioneaza super si datorita faptului ca am pastrat fata casetofonului am si functia radio + ca ma pot conecta cu tableta la sistemul audio si cu BT Audio(prin bluetooth),sunt foarte multumit de rezultat,eu sunt mai multumit decat daca as fi montat o navigatie dedicata,practic daca intre timp apare o tableta mai calitativa ea poater fi inlocuita in bord fara mari modificari plus ca rezolutia nici nu poate fi comparata cu un sistem dedicat (Dynavin,Erisin,etc)Scuze de calitatea fotografiilor,sunt facute cu telefonul seara.
    1 point
  26. Motivul principal este marimea motorului. Un cap tractor Volvo recent are 16 litri, adica 16 000 cmc. De aici si fiabilitatea. Cealalta extrema ar fi motocicletele. Un motor de 600 cmc nu rezista mai mult de 30-40 000 km in cazul celor sport. Fiabilitatea unei masini creste daca sunt folosite piese de calitate, daca reviziile sunt facute la timp, sau chiar mai devreme. Conteaza enorm daca folosesti ulei calitativ, daca lasi masina sa se incalzeasca inainte s-o forjezi, conteaza calitatea carburantului. Pai ce legatura are un motor de 2000-2500 cmc cu un motor de 16 000 sau 12 000 cmc? Ce treaba are faptul ca BMW-urile sunt masini scumpe? Am observat aceasta mentalitate la multi posesori de BMW. Au impresia ca daca au dat bani pe o masina premium, chiar daca au cumparat-o la mana a doua, adica deja uzata, la un pret simtitor mai mic, dupa mintea lor masina respectiva ar trebui sa-i tina o viata fara sa mai bage un leu in piese. Banii dati in plus sunt pentru senzatiile pe care ti le provoaca masina, pentru calitatea finisajelor, pentru performante, pentru aspect, pentru dotarile de lux pe care masina le are. Am auzit mitul asta de 1 milion de ori. Nu cred ca a fost vreodata Mercedes la un pas de faliment. De exemplu, dupa razboi, Mercedes era sa cumpere marca BMW prin intermediul unei banci pe care o detinea, asa ca m-as mira sa fi avut vreodata probleme financiare atat de grave. Cobra si W124 sau 190d au fost masini fiabile pentru ca erau destul de simple si rudimentare. Piesele care nu picau la acele masini nu pica decat foarte rar la masini moderne. Ceea ce pica sunt diversi senzori, tot felul de optiuni care pe masinile vechi nu existau. Masinile vechi erau mai putin pretentioase, iar oamenii care le au au la dispozitie o gramada de piese sh pe care le pot lua pe nimic, d-aia nu prea se plang de fiabilitate. De exemplu, cunosc pe cineva care are un Peugeot 405 in care baga in loc de motorina un amestec de 50% motorina - 50% ulei uzat de motor. Sigur ca daca ai baga asa ceva intr-un motor diesel recent, probabil i-ar pica injectoarele foarte rapid, probabil ar merge foarte prost. Diferenta este ca masina aia e un cazan, iar daca ii vor pica injectoarele, ii pune altele pe care le-a luat deja la un pret derizoriu. La fel daca pica vreo pompa. Deci cam d-asta nu se plang cei care au masini vechi, pentru ca-si pot repara masinile la preturi mult mai scazute. Totul se rezuma la bani. Si inca o intrebare: Cine naiba vrea sa mearga 1 milion de km cu masina personala?
    1 point
  27. Punand lucrurile cap la cap din ce s-a discutat pana acum, trag concluzia ca un autoturism poate rezista foarte mult daca: ---- este condus linistit, fara turatii mari ---- face mai multi kilometrii in afara orasului decat in oras ---- schimburile i se fac la timp cu produse de calitate....cu atat mai bine daca consumabilele se schimba inainte de termen ---- de preferat sa aiba cutie manuala(oricum nu e foarte necesara daca se foloseste mai mult la drum lung) ----soferul sa nu fie sub 25 ani De discutat: motorul sa fie putin incalzit iarna inainte de-a pleca de pe loc? Sau sa-l incalzim mergand foarte usor?(se stie cum camioanele se incalzesc intotdeauna poate si pt necesarul de aer)
    1 point
  28. Si mai e unul care nu trebuie neglijat. Cat se tureaza in camion?
    1 point
  29. sunt tristi...nu pot scapa de povara vietii,de probleme,mica afacere merge prost... neveasta turuie in permanenta in dreapta, copii sunt galagiosi si se bat cu mancare pe bancheta din spate ,cainele a urinat in portbagaj,luneta e plina de bale,lateralele spate pline de mancare si maini murdare... Se opreste la stop...in dreapta impreza STi...se face verde....in 5 secunde Impreza dispare in fata facandu-si loc printre alte masini....soferul nostru aproape ca lacrimeaza discret ..."Ce tampit am fost trebuia sa iau macar motorul 2l pe benzina,dar m-am luat dupa tampita asta cu dizelu eil,si mai e si 1.7....ca are Fane de la parter si consuma putin" Iese din Bucuresti,cu degetu tremurand reseteaza OBC-ul ,dupa 30 de sec vede consum 5.3%...deja se simte mai bine,se pune o bariera ,incearca sa uite de Impreza de la semafor...si isi continua incet drumul spre tara ,la socrii... Se pregateste moral pt combaterea permanenta cu tata socru care tocmai si-a luat logan,si mai mult a capatat prestigiu,nivel social in fata vecinilor cu dacii din 90
    1 point
  30. Mama beemer ce comment 7D ai facut :goodjob: Deja simt carbunii si rotorul cum se chinuie acolo in electromotor :hyper: La multi ani !
    0 points
  31. Urat cu spume la exterior, deja banal la interior..o sa fie probabil cel mai dinamic model din segment, cel mai rapid bla-bla-bla, dar pe mine personal ma lasa rece. Doar imaginea cu volanul ala care parca ar fi vreun retrofit ieftin din targu' Vitan e suficienta dpmdv. Mercedes incepe sa fie peste Bmw, ma gandesc la S vs seria 7, C vs seria 3, A vs seria 1, E coupe vs seria 4..
    0 points
  32. De vanzare 320i cu bara fata M, jante 17 si 15 originale, geamuri electrice fata si spate, cauciucuri noi, clima, radio Blaupunkt, km 195.000. Vorbesc Romaneste dar ma descurc mai bine sa scriu in Engleza. Masina este la Padova-Italia, in conditii foarte bune, in special exterior. Interior trebuie fixat tavan dar scaunele (piele si material), volanul si restul arata foarte bine. Am si multe piese (scaune, volan, rotii, plasticuri...). Masina este certificata istorica, dar birocratie si taxele sunt prea grele aici pentru masini istorice de aceea am decis s-o vand in afara. Pot sa trimit masina in Romania sau veniti voi in vacanta si o incercati, va invit eu :-) Pret 2000 € Poze (mai fac multe daca intereseaza): https://www.dropbox.com/s/qg6newcy7f3q0sh/bmwe36-2.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/o7h42488xw0yw8r/bmwe36-3.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/xzoefee4nfgf4cy/bmwe36.jpg?dl=0
    0 points
  33. Eu alimentez de la''galeata'' cu 4,5 lei litru
    -1 points
  34. Pot fi gratis pe "internet" cum zici tu...asta este pretul cerut de mine...
    -1 points
  35. Am niste distantiere de passat, un strungar bun nu ar putea sa le modifice?
    -1 points
  36. http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/30/e490b5b158fde7cb938a3379df5be825.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/30/828112284ba346d0c8d766021dc994a4.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/30/a37551a63ff4d604928963b6d11a2565.jpg Mahon upgrade
    -1 points
  37. Nu nu are. Are toate dotarile din lume, dar trapa nu se numara printre ele.
    -1 points
  38. Banuiesc ca vrei un avans pentru a rezerva masina. Care-i scam-ul?
    -1 points
  39. bineinteles come e dice? :sorcerer:
    -1 points
  40. Dupa ce schimbi bateria, sa nu uiti sa inregistrezi schimbarea in computerul de bord (e nevoie de coding). Daca nu faci operatia asta, alternatorul iti va incarca bateria noua la valori mai mari decat cele necesare incarcarii unei baterii noi, scazand astfel durata de viata a noii baterii.
    -1 points
  41. Vând jante cu cauciucuri iarna pentru BMW E 60 ,model 122 ,225/50/R17 Dunlop SP Wintersport M3 M+S DOT 2012 2 x 6mm und 2 x 5mm .Pret.450 euro. Tel.0732269346 Se pot vedea in Brașov
    -1 points
  42. Salut,se vinde un BMW e39 530d M tech II fabricat in 11/2001.Masina a fost importata in Germania in anul 2005 si a avut un singur proprietar de atunci. Cateva optiuni ar fi : -M paket (M tech II) interior-exterior -Navigatie 16:9 -Scaune sport incalzite -Interior piele -Perdeluta luneta-electrica -Jante M5 e39 Originale -Oglinzi M5 e39 (cumparate din UK-unghiurile putin diferite) -Xenon -senzori parcare fata-spate -Magazie 6CD-uri -etc. Rulaj :215.000 KM 100% reali. Inclus in vanzare un set de 5 jante 17'' originale paket M echipate cu anvelope de iarna si o pereche de oglinzi model e38 (vezi poza nr.3). Va rog nu judecati pretul si nu faceti oferte nesimtite. Sunt interesat doar de variante + Pret 7000 euro negociabil.
    -1 points
  43. Si inca o intrebare, pe mijlocul plafonului, sus, este un patrat din plastic care arata ceva gen o gura de aerisire, ce este, ce face? E difuzorul de la telefonul masinii.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.