Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/06/15 in all areas

  1. Alta eroare Premisele voastre sunt gresite. Eu ma duc la basket, si am o pereche de Air Jordan in picioare pentru ca imi plac! De unde stii tu ca eu am pretentii sa joc ca Michael Jordan? Ai capacitatea de a citi gandurile? Noi nu vorbeam aici ca vrem sa vopsim etrieri ca sa franeze masina mai bine. Ci doar pentru aspect. Tu cand iesi in oras, ramai nespalat si neingrijit? Doar pentru ca nu ai pretentii sa fii ca Brad Pit? Sau te aranjezi putin pentru ca asa e normal. Sau? Nu am dreptate?
    4 points
  2. Star performer e anvelopa ?
    4 points
  3. Crezi ca stie samsarul ce au pragurile? O sa zica "aÂşea am luat-o bos. nu Âştu nimica!"
    3 points
  4. 3 points
  5. Creez un nou topic cu noua mea masina, desi la data la care scriu acest topic o am deja de 4 luni. Mentionez ca am avut e60 LCI - diferenta intre E60 si F10 si nu ma refer neaparat la motorizare, este substantiala. E un salt imens, dupa parerea mea, tehonologic, dinamic, estetic. Este vorba de un 525d, biturbo, adus din Germania cu destui km (in opinia unora) si destule optionale, pe la trei sferturi de drum intre unu' chel si.. full zic eu. Ca upgradeuri : ceva codari pe idrive,(start-stop dezactivat, dvd in motion, sms-direct, e-mail, ultima versiune de navigatie...etc).. Jante de iarna cu caciucuri noi !! Hahaa ... Setarile intre DS Sport, SPORT, Comfort ,Eco Pro - sunt sesizabile - Merge Connected drive - cam tot ..bluetooth audio, ceea ce imi super place. Ar fi multe de spus, dar prefer sa raspund eventualelor intrebari. Va urma ...ca 99% din posesorii BMW ...folii pe spate Uite aici detalii : Model description: 525d E-Code: F10 Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: N47D20T1 - 2,00l (160kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Si mai departe : Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236 S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S230A Extra package, EU-specific S320A Deleted, model lettering S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S465A Through-loading system S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S575A Supplementary 12V sockets S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec.
    2 points
  6. ara f bine masina. ce semnalizari ai pe aripi? broasca de F10 se gaseste cam la 299 usd. la 150 usd e pomana daca o gasesti....eu am pus momentan doar la sofer.....mai astept http://www.youtube.com/watch?v=Xwqy6OJrKac mai uite ceva frumos........ http://www.youtube.com/watch?v=2R4uOREO4Fg :rolleyes: :rolleyes:
    2 points
  7. Pana la urma s-a schimbat un convertizor, toate garniturile interioare, filtru ulei si garnitura de la baie. Problema cea mai mare era generata de pierderile de ulei si de presiune. Fata de cum mergea cutia, zici ca e noua!
    2 points
  8. http://www.autovit.ro/bmw-330-C35760671.html http://www.autovit.ro/bmw-330-C36192288.html Tre` sa manance si samsarul ceva, vorb-aia...In ceea ce priveste masina, saraca, i-a mai ramas doar un prag din pachetul M :bye:
    2 points
  9. Total eronata judecata ta! Am o intrebare pentru tine. Toata lumea nu ar trebui sa faca sport, doar daca sunt sportivi de performanta? Restul ar trebui sa stam sa lenevin in casa cu o punga de chipsuri in mana? Daca nu sunt sportiv de performanta si joc basket o data pe luna, inseamna ca fac "imagine pentru cei neavizati."? Fa tu singur legatura...
    2 points
  10. Are xenon insa nu are spalator faruri .
    2 points
  11. De ce nu? 100 - 150 euro sunt bani. Mai bine baga benzina de ei si se plimba, decat sa fie dati pe niciun serviciu. In plus are satisfactia ca si-a facut dreptate.
    2 points
  12. Si a cerut omu' scuze , katalin si a recuperat banii ( pretentiile lui) ... Acu' vreti sa l ardeti pe Bimmer pe rug. Eu voiam sa ma duc sa fac distributia la el ( m a pierdut de client) si probabil ca mine mai sunt 99% din cei care au citit acest topic. De asemenea mai puteti face acest topic "pinned" in fiecare categorie ca sa citeasca fiecare membru de pe bmw forum. Daca katalin este multumit de rezolvarea problemei atunci asta este... Parerea mea
    2 points
  13. Fii atent aici tupeu: ”stii, noi ti-am dat teapa, dar ne pare rau!”...Ce parere aveti? Oare cat sa mai rabdan tara asta cu oamenii ei mizerabili?
    2 points
  14. vopsite adica reconditionate . Rosu imi pare penibil ca sa nu spun tot tiganie . Rosu la chiloti , la fundite , la fetite nu la etrierii masinii . :pirate: Dar daca tie iti plac aia e , masina ta
    2 points
  15. Ai aproximativ 100 de minusuri. Cum comentezi?
    2 points
  16. Daca nu scriai ca ai avut panarame si acum ai luat ceva bun, nu primeai minusuri.
    2 points
  17. Eu as alege pt etrieri culoarea masinii, sau ceva cat mai apropiat.
    1 point
  18. Este foarte obiectiva aceasta discutie si se poate privii din mai multe puncte de vedere...ceva decent, in functie de x,y,z criterii, cum s-a mai spus anterior, poate fii de bun gust...acum, sigur, conteaza si cate tigle are fiecare pe casa...
    1 point
  19. Eu zilele astea am vopsit etrierii! Acum masina trage mai bine ,franeaza cu 10% mai bine ca inainte I-am vopsit pentru ca am schimbat jantele si cu astea noi se vedea ca dracu cu etrierii si aparatorile la discuri ruginite.am cumparat vopsea speciala pt etrieri neagra dar au iesit un gri sobolan mat,oricum se vad ok. Nu stiu ce aveti impotriva vopsirii lor atata timp cat ei vin vopsiti de fabrica ,la mine nu mai era nici gram de vopsea pe ei.
    1 point
  20. Eu am cureaua originala, masina are peste 200k km, Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  21. Eu am vopsit la service CZR, Str. Zborului Nr.20, Otopeni urmatoarele elemente: HardTop, am cumparat unul SH si era alta culoare - 450 sau 500 nu mai tin minte sigur Bara fata era exfoliata putin Bara spate, era atinsa putin pe colt de cand am cumparat masina Aripa stanga, am cumparat una aftermarket, a mea era putin ruginita si cand au curatat-o mi-au recomandat sa o schimb Capota, avea urme de pietricele aripile de pe spate aveau urme de rugina la chederul de la geam in spate buza de la portbagaj avea doua puncte de rugina la praguri chiar in fata de unde incepe usa aveam mici urme de rugina (1-2 cm), au vopsit din exterior, dar mi-au zis ca sigur o sa apara din nou si atunci cand o sa reapara si o sa fie mai mare sa schimb pragurile. In principiu costul la mine a fost de 450 pe element, daca ai mai multe elemente mai scade din pret, la hardtop am vrut eu sa fie in doua culori si nu a fost vopsit in acelasi timp cu restul pieselor. Am primit factura pentru lucrare. In mare sunt multumit, pot sa zic ca se observa o diferenta de nuanta intra usa care este nevopsita si elementele vopsite, dar pentru mine e ok, o tolerez, a trecut un an de cand am vopsit masina si nu s-a exfoliat. Iar ca si aspect negativ uitasera sa imi reseteze eroarea de la airbag care a aparut pentru ca mi-au dat usile jos cand au vopsit masina.
    1 point
  22. Fiecare isi vopseste etrierii in functie de gusturi. Mie personal imi place sa ii vad in culoarea masinii sau negri. Normal trebuie si ei intretinuti, curatati de rugina, vopsiti.....
    1 point
  23. Si eu am tot culoarea aia, si arata bine cu galben. Uite aici un exemplu: http://i.imgur.com/OvaNr.jpg
    1 point
  24. Si cu trimmurile alea din usi cu fibra optica cum ramane ?? Ati facut careva update-ul asta...ati auzit ceva despre asa ceva ?
    1 point
  25. Salutare tuturor, Unii dintre voi stiti ca am avut probleme cu motorul masinii datorita ruperii distributiei. Informatii gasiti in topicul deschis aici. Ce nu stiti este ca am trait o experienta total neplacuta pe care vreau sa o impartasesc si voua ca sa nu treceti prin ce am trecut eu. Este destul de mult de povestit. Masina a fost dusa la Bimmer Service pentru diagnosticare deoarece in luna decembrie fusesem la ei pentru inlocuirea bujiilor. Cea mai mare greseala a fost ca am dus masina la Bimmer Service si va sfatuiesc sa evitati serviceul aminit anterior. O sa incerc sa povestesc totul intr-o maniera organizat desi cand imi amintesc ma apuca nervii. Aspectele pe care le reclam sunt urmatoarele: 1) Desi Bimmer Service este service autorizat RAR, iar Robert se lauda cu acest lucru, nu am primit nici o nota de constatare sau vreo factura care sa dovedeasca contravaloarea platii serviciilor achitate.. Asta chiar daca am platit respectiva constatare cu 800 lei. Pe langa acei 800 de lei am mai platit 450 lei pentru reconditionatul chiuloasei, cost neacoperit de nici un document financiar justificativ. 2)Constatare initiala gresita. Constatare finala gresita. Mi s-au comunicat urmatoarele: • Motorul nu se mai putea repara fiind compromis total • Pompa de ulei era gripata, prin urmare totul este uzat si compromis, inclusiv turbinele. • Distributia era intr-adevar rupta. Constatarea a fost facuta la repezeala si era incompleta; nu ai de unde sa stii daca un motor se repara sau nu pe ghicite. Cei de la Bimmer Service au spus ca motorul de pe masina mea e bun de aruncat desi nu era spun asta pentru ca au demontat doar chiulasa si capacul de distributie si au facut referiri despre starea motorului fara sa-l desfaca total. In concluzie, pot afirma ca respectiva constatarea a fost o dovada de ignoranta, incompetenta sau lene. 3) Prezentarea situatiei intr-o maniera dramatica, fara iesire. Solutiile propuse de Bimmer Service au fost: • achizitia unui alt motor sh • sau reparatia motorului defect ( citez “mai mult ca sigur nu merita reparat pentru ca este compromis iar costul de reparatie ar fi imens datorita componentelor afectate”) • vanzarea masinii in starea actuala ( la momentul respectiv cu motorul defect) Din solutiile prezentate de Bimmer Service, enumerate mai jos (a,b,c) singura solutie pentru mine ar fi fost varianta c-(vanzarea masinii). Situatia a fost prezentata de asa natura incat varianta a sau b nu putea fi luate in considerare de mine pentru ca “nu sunt mecanic, nu am service si nu pot urmari indeaproape motorul si oricand se poate sa se strice” Cat despre varianta c, mi s-a parut suspect ca cineva sa fie interesat de achizitia unei masinii cu un motor defect fara a o putea proba si atunci l-am intrebat pe Robert cine ar putea sa fie interesat. Ghiciti raspunsul?!?!?...... Ei bine, Robert mi-a facut o oferta de 13000 euro iar la o zi distanta a crescut oferta initiala cu 1000 euro ajungand la 14000 euro. Ba mai mult, la un moment Andrei_VUV m-a sfatuit sa o vand cu 12000 euro. http://s22.postimg.org/iojg3n9pd/image.jpg Cu aceasta ocazie as vrea sa stiu in ce calitate posteaza acest individ. Se pare ca de fapt el face lobby, sau cum se spune prin popor - e sageata lui Robert. Incerca sa ma influenteze sa vand masina pretinzand fara vreo experienta in domeniu ca motorul e compromis si ca ar fi mai bine sa vand masina, alegand el si pret. Sunt curios daca a folosit aceeasi unitate de masura cand a stabilit pretul pentru vanzarea propriei sale masini. Pe undeva prin aceasta faza mi-am pierdut increderea in service si am zis ca oricare din variante as alege cu siguranta nu voi mai colabora cu service-ul patronat de Robert sau cu Robert ca si persoana. Pentru ca sub aspectul de “eu te ajut, pentru tine o fac, de aia iti fac o oferta de achizitie” am inteles ca are un interes, acela de a achizition masina. Am hotarat sa iau masina de la ei asteptand sa imi aduca un motor sh de afara un var. Dar, stand pe ganduri si fiind nelinistit am hotarat sa mai cer o opinie la un alt service. Service-ul unde am dus masina au constatat urmatoarele: • Au demontat baia de ulei pentru a verifica uzura vilbrochenului si cuzinetilor. S-a descoperit uzura normala. Motorul a avut presiune de ulei pana in momentul in care s-a rupt distributia, iar pompa de ulei a fost demontata si verificata. • Pompa de ulei era gripata pentru ca un fragment din lantul de distributie a cazut si a strambat pinionul. Axul pompei s-a strambat vizibil. Cei de la Bimmer n-au vazut acest lucru pentru ca nu aveau cum nedesfacand nimic mai jos de chiulasa. • Pentru a ajunge la pompa de ulei si la cuzineti a fost necesara demontarea unor piese din articulatia fata, amortizorul dreapta fata, planetarele, diferentialul fata si baia de ulei. • Concluzia constatarii a fost ca motorul poate fi reparat ceea ce s-a si intamplat. 4) Chiulasa nu a fost reconditionata corespunzator. Asa cum am amintit mai sus, cei de la Bimmer Service m-au taxat cu 450 lei pentru reconditionatul chiuloasei si mi-au predat-o putand fi oricand pusa pe masina. Eu ma gandeam ca o vand si am intrebat daca totul este ok si poate fi vanduta, iar Robert mi-a spus ca bineintes ca poate fi pusa direct pe masina. Dupa verificarea chiulasei de catre un atelier specializat, s-a descoperit ca aceasta a fost doar planata si supapele nu etansau, scaunele de supape nu au fost rectificate, supapele nu au fost rectificate ci doar curatate, iar 4 dintre ele erau strambe. Desi erau strambe mi-a fost predata drept o chiulasa functionala si reconditionata. Ciudat a fost ca in prima constatare mi s-a spus ca trebuie schimbate 5 supape, iar ulterior ei mi-au dat chiulasa fara sa schimbe vreo supapa sustinand ca au fost reconditionate si nu mai este nevoie 5) Inlocuirea suportilor de numar de pe masina cu suporti marca Bimmer Service fara acceptul meu. Culmea tupeului a fost ca m-am trezit cu suportii de pe masina inlocuiti cu unii ce contin reclama Bimmer Service. Aceasta manevra a fost efectuata fara sa mi se solicite acordul si sunt indignat ca in loc sa se lucreze la motor s-a trecut la inlocuirea suportilor ca doar era mai important. A fost o perioada solicitanta pentru mine, fiind des pus in situatia de a nu sti in ce parte sa apuc, dar se pare ca tot raul a fost spre bine si acum totul functioneaza ok putand sa ma bucur de masina si de motorul refacut. Am ales sa reconditionez motorul pentru ca doar partea superioara a fost afectata si stiu ca sunt multe componente noi, stiu exact ce este in el. Un motor din dezmembrari este la noroc. Cu unele exceptii, toate motoarele din dezmembrari au sub 100km conform vanzatorilor dar niciunul nu iti ofera o garantie mai mare de 30 de zile. Asa ca daca aveti ghinionul sa va loviti de astfel de evenimente va sfatuiesc sa incercati sa reconditionati motorul vostru si nu aruncati banii pe altele din dezmembrari. Motorul merge perfect si vreau sa le multumesc pe aceasta cale mecanicilor care au fost extraordinari, dand dovada de profesionlism, seriozitate, daruire si cel mai important corectitudine. Bravo baietii, ma inclin in fata voastra!
    1 point
  26. rosu merge pe un kit performance, dar pe astia mici, incercand sa copiezi e aiurea... cred ca asta voia si MYX sa spuna, Claudiu i-as vopsi...fiind subiectiv as alege gri
    1 point
  27. km 215000. Nu sunt din Floresti,mai merg ocazional acolo. Probabil confunzi masina.
    1 point
  28. Stie si el de ce, dar face pe...
    1 point
  29. Filmul s-a turnat in ianuarie anul asta, inca nu va e clar ca omul minte mai des decat respira ? Eu nu stiu de ce autorul topicului se mai coboara la nivelul celui din Ferentari pentru a recupera 250-300 lei. A platit 3000EUR pentru reparatie dar acum vrea inapoi 60EUR ? Daca vrei sa faci un bine si tie si celorlalti, depune frate o reclamatie la Antifrauda, abia asteapta aia motive, nu conteaza ca s-a intamplat acum o luna, e de ajuns sa il viziteze o data si si-au facut norma pe saptamana aia. Dar nu, hai sa ne tot invartim in jurul cozii cu programari (LOL) pentru returnarea a 200 lei. Pfffff.
    1 point
  30. Un pacalici care a stricat pana acum mai multe masini decat rugina...
    1 point
  31. 1 point
  32. Deci eu daca n-am avut paket M din fabrica si l-am montat ulterior inseamna ca masina a fost trosnita,rasturnata,dauna totala?De unde gandirea asta?Parca eram adeptii retrofiturilor,nu?
    1 point
  33. Ce marca si model sunt cauciucurile fata? Bafta la vanzare.
    1 point
  34. la 350 ce vrei sa gasesti?jante originale cu anvelope si in stare buna? la 350 gaseste jante in stare buna si apoi sa mai ai bani pt anvelope. vorbim totusi de jante originale,anvelope pe 17 si 350 de euro. pana la urma care este bugetul pt jante si anvelope?
    1 point
  35. Eu zic ca mare lucru nu ai bagat. Daca tai GPL-ul, ai bagat 7000 lei si ai adus o masina destul de veche in cea mai buna stare. Avand in vedere motorul si uzura ei, e super afacere. Pai sunt n X5-uri cu 3.0d in care bagai de doua ori mai mult si tot nu le faceai masini. Plin de cazane in categoria asta de pret. E clar ca ai avut noroc sa gasesti o masina in starea asta avand in vedere vechimea ei. Cu alte cuvinte, ar trebui sa te consideri norocos pentru ca ai iesit destul de ieftin. Plus ca motorul ala e extrem de fiabil si nu vei avea deloc probleme cu el.
    1 point
  36. Fara suparare, in afara de GPL si de stopuri nu e vorba de cine stie ce sume. Uleiuri, filtre, bujii, antigel, niste burdufuri de planetare. Chestii uzuale. Pompa apa pe Febi, Pompa servo care la 250 lei OEM e la mana a doua etc. Astea sunt piese pe care majoritatea le schimba (dintre cei de pe forum). Fac parte din intretinerea masinii. Mai ales avand in vedere masina si motorizarea, chiar se poate spune ca ai scapat ieftin. Nu e neaparat asa. Pai cand faci chestia asta banuiesc ca ti-o si asumi. Stii de la inceput ca banii bagati nu se pot recupera.
    1 point
  37. La cererea publicului.. poze cu maimuta!
    1 point
  38. Era cu prosopul pe ea si s-a rusinat.
    1 point
  39. BMW 520d LCI / facelift - fabricatie 26.08.2009 cu prima inmatriculare in 03.11.2009 - cutie viteze automata tip joystick, 6 trepte - keyless entry - keyless go - soft close - incalzire in scaune - bixenon - senzori de parcare fata/spate - dublu climatronic automat cu functii extinse - bluetooth - comenzi vocale - pilot automat cu functie de franare - bancheta rabatabila + sac ski - primul proprietar - carte service (istoric verificabil) - taxa platita si nerecuperata (a fost 652lei - EURO 5) - 3 chei - roata rezerva completa cu toate accesoriile, trusa medicala, etc., grile negre + grilele originale (cromate) Pret: 12.400 euro Telefon: 0763314836 , 0720752403 http://i61.tinypic.com/33voso0.jpghttp://i57.tinypic.com/zkjuxf.jpghttp://i57.tinypic.com/1xz4hy.jpghttp://i62.tinypic.com/2q2enom.jpghttp://i61.tinypic.com/2dgucu1.jpghttp://i59.tinypic.com/28vpy1c.jpghttp://i61.tinypic.com/303lj4k.jpghttp://i57.tinypic.com/24bkluf.jpghttp://i57.tinypic.com/i2r901.jpghttp://i57.tinypic.com/2ldfw9c.jpg
    1 point
  40. Ar trebui scris cu un font mai mare.
    1 point
  41. 1 point
  42. Sper ca aceste manuale sa fie utile. Manual utilizator Seria 1 cu iDrive de la 03.2013 Manual utilizator Seria 1 cu iDrive de la 03.2014 Manual utilizator Seria 1 cu iDrive de la 07.2011 Manual utilizator Seria 1 cu iDrive de la 07.2012 Manual utilizator Seria 1 cu iDrive de la 11.2012 Manual utilizator Seria 1 fara iDrive de la 03.2014 Manual utilizator Seria 1 fara iDrive de la 07.2011 Manual utilizator Seria 1 fara iDrive de la 07.2013 Manual utilizator Seria 1 fara iDrive de la 11.2013 Enjoy!
    1 point
  43. Inpa 5.0.2 in Engleza http://www.sinodownloads.com/down/download/ecutool/350517-inpa%20k+can.rar Standard_Tools_Setup_2.12 https://mega.co.nz/#!HBxi3CTa!AyhnTQTrMv6kQ3E0OJ8CTCuPU1tHfRVQ2wYF5H8J4ek SP Daten 50.2 https://mega.co.nz/#F!nshRWaLA!NbXQSw7903FIt0JdU81zCA Profile pt NCS http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=843787&d=1365551949 NCS Dummy http://api.viglink.com/api/click?format=go&key=2da308de027de3f8c64fad0967976c1f&loc=http%3A%2F%2Fforums.bimmerforums.com%2Fforum%2Fshowthread.php%3F1553779-NCS-Dummy-Taking-the-expert-out-of-NCS-Expert&v=1&libId=bbc3a504-7206-435c-9d22-d4fdb2cd1cf2&out=http%3A%2F%2Frevtor.be%2Fncsdummy%2Fncsdummy.zip&ref=https%3A%2F%2Fwww.google.ro%2F&title=NCS%20Dummy%20-%20Taking%20the%20expert%20out%20of%20NCS%20Expert&txt=Download%20NCS%20Dummy%200.6.0.1&jsonp=vglnk_jsonp_13902259121587
    1 point
  44. un cazan ceva .... poate poate ...
    1 point
  45. Pai si ce seria 3 sau 5 dupa 99 gasesti la 3500 inmatriculat pe RO?Poate pe BG dar si asa nu cred..
    1 point
  46. da un logan nu te intereseaza ? :twoup:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.