Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/12/15 in all areas
-
:frantics: deci stii sa raspunzi si pe alte topic uri, nu doar pe ale tale. oricum nu te face cu nimic mai breaz ca eu m am uitat la codurile de e92 , tot un arogant esti si vei ramane!5 points
-
Acuma 2 luni mi-am vandut bmw e46 ( l-am tinut 2 ani ) 320d FL , eram foarte nehotarat intre Bmw 320d E90 sau Bmw 520d E60 . E60 erau foarte putine la bugetul meu si slab dotate , majoritatea erau automate cum vroiam eu neaparat . E90 am gasit destule dar nu erau automate , care erau ori nu aveau navi , ori nu aveau piele cu incalzire etc .. Pana la urma m-am hotarat sa merg pe E90 dar pana am gasit am cautat mult , mi-am facut nervi , erau impecabile in poza si la telefon dar ele erau varza defapt . :hyper: Pana am gasit-o pe asta : 320d - 163cp anul 2006 185995 km ( am vericat 10 masini la bmw si doar 2 erau reale , asta si una dl bistrita ) Desi vroiam culoare inchisa am ajuns sa i-au deschisa si nu regret ca ii mortala , se schimba la soare Faruri bixenon adaptive cu angel eyes alb Oglinzi pliabile heliomate ( foarte tare , seara se inchid dl faruri ) Interior Dakota sport full electric cu memorii incalzit Navi mare proffesional cu DVD ptr navi Auxiliar in cotiera Sistem prologic 7 in total cred ca sunt 11 boxe cu wooferele de sub scaune Suport pahare care ma incanta la nebunie ca la fostul e46 nu aveai unde tine o cafea/suc 12 welcome lights si follow me home leduri in manere dl usi parbriz incalzit si heliomat senzori de parcare fata/spate cu afisaj , de lumini , ploaie , pneuri etc .. Daca era si automata era perfecta :hyper: :hyper: :hyper: Urmeaza : Rar-ul + inmatricularea Jante 18 de e60 cu et 20 Folii 50 sau 70% toata masina inca nu sunt sigur Eleron m-tech Pleoape da sau nu ? Plafonul il vreau neparat negru dar mi-e frica ca poate nu reusesc sa vopsesc plasticele dl manere si plafoniere calumea Masina a fost 8000e si am cumparato cu 7700e , un singur proprietar , o femeie se vede ca a fost ingrijita Singurul lucru pe care l-am facut la ea , am polisat faruile ca aveau niste zgarieturi fine http://s7.postimg.org/tirnqkwaz/IMG_1885.jpg image upload freehttp://s11.postimg.org/naz7zwx9v/IMG_1890.jpg uploadimagehttp://s22.postimg.org/62y5nizi9/IMG_1892.jpg photo hostinghttp://s3.postimg.org/9mbpqdchf/IMG_1898.jpg pic uploadhttp://s7.postimg.org/7zxqhp5e3/IMG_1899.jpg free image hostinghttp://s29.postimg.org/8kv04i67b/IMG_1902.jpg hosting imagehttp://s21.postimg.org/b8uyz3ejb/IMG_1896.jpg upload photos O poza si cu fostul e46 http://s12.postimg.org/jlwma6jul/10711520_762094443851257_1012262947_n.jpg windows 7 print screen3 points
-
cel mai probabil o sa fac un efort si o sa merg pe varianta lui Brandex , stiu ca nu sunt OEM , dar vreau ceva mai "deosebit" http://s9.postimg.org/50xcunuwf/10346191_809692959066832_8547044097958061213_n.jpg http://s9.postimg.org/4mw0v2asv/10917819_800867286616066_142042435891337982_n.jpg http://www.3sdm.co.uk/collection/wheel-004.php3 points
-
Foarte frumoasa! Sa o conduci cu placere! Cat despre pleoape personal mi se pare foarte inestetic. Sent from my iPad using Tapatalk3 points
-
2 points
-
Dar de asta ce parere aveti:)))))))))))))) http://olx.ro/i2/oferta/pomana-bmw-320-ci-pachet-m3-ID2x3Y1.html#:0d8685a9452 points
-
schimbarea e majora , inca nu am facut poze , doar cateva http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4428_zpsqehscegs.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4434_zpsk4cuyadp.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4435_zpsysxeesaz.jpg2 points
-
De mult mi-am dorit un E30 asa ca atunci cand de ziua mea am gasit unul intr-o stare rezonabila m-am deci sa il cumpar. Pe parcursul restaurarii voi posta treptat insotit de explicatii si fotografii.1 point
-
In ultimul timp mai aruncam o privire pe autovit in cautarea unei masini mai mici , de oras , cand am vazut ca fostul E60 a aparut la vanzare am crezut ca este un semn , am fost sa il vad insa nu mai avea nici o legatura ( estetic ) cu masina care plecase de la mine acum 10 luni , am zis pas pentru ca nu vroiam sa o revopsesc integral . Am vazut intr-o seara tarziu acest 335i si am decis sa mergem sa il vedem , zis si facut am pus mana pe telefon si am stabilit o intalnire cu proprietarul ( Doru - patronul Dormag Service ) . Initial am plecat cu gandul ca este putin cam mare pretul si eram chitit sa negociez o suma decenta , dar dupa vizionare / testare / istoricul complet / modul absolut impecabil in care a fost intretinuta masina am decis sa nu mai comentez asupra acestui aspect . Senzatia si sunetul demential pe care il ofera motorul + cutia automata sunt ceva unic , nu are nici o treaba cu E60ul , cu GTul sau cu alte masini cu care am mai mers , este ceva special . Masina are in prezent 137.000km absolut reali / verificati , este fabricata pe 29/05/2007 , dotarile dupa seria VIN ar fi urmatoarele : Body Color: Alpinweiss 3 Upholstery: Leder Dakota/d1 Korallrot S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S520A Fog lights S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S548A Kilometer-calibrated speedometer S205A Automatic transmission S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MFA BMW alloy wheel, M spider spoke 193 S302A Alarm system S322A Comfort access P337A M Sports package S358A Climate comfort windscreen S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S601A TV function S609A Navigation system Professional S620A Voice control S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S677A HiFi System Professional DSP S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S853A Language version English S863A Retailer Directory Europe S880A On-board vehicle literature English S8SPA Control unit COP Pe langa multe consumabile , maruntisuri , revizii si elemente de suspensie schimbate de fostul proprietar , merita mentionate urmatoarele : - retrofit la CIC + combox - schimb ulei cutie la 103.000km http://s21.postimg.org/4dndex6tz/P1000835_Medium.jpg http://s21.postimg.org/hzo37gogn/P1000836_Medium.jpg http://s21.postimg.org/5v8tqhbkn/P1000838_Medium.jpg http://s21.postimg.org/f1r4drgt3/P1000841_Medium.jpg http://s21.postimg.org/f4b00lkgn/P1000844_Medium.jpg http://s21.postimg.org/x9nyenjyv/P1000846_Medium.jpg http://s21.postimg.org/wo3kwaeaf/P1000847_Medium.jpg http://s21.postimg.org/q7q0sggd3/P1000851_Medium.jpg http://s21.postimg.org/mcr83mml3/P1000857_Medium.jpg http://s21.postimg.org/u81rifw7r/P1000858_Medium.jpg1 point
-
Buna ziua si Hristos a inviat ! Paste fericit tuturor ! De curand am achizitionat un 318D/2006 cu IDrive de care sunt foarte incantat ! Imi poate spune cineva unde se afla magazia de cd-uri? Am bagat CD in bord cu Mp3 si functioneaza insa mi se activeaza pe navi doar Mp3, Cd-urile de la 1 la 6 raman inactive! Am cautat in masina peste tot, numai nu am intors masina cu rotile in sus sa gasesc magazia ! In carte am vazut pe desen ca este in portbagaj in stanga,dar nu o gasesc, acolo este doar un compartiment tip cos fara capac ! A doua intrebare : Unde se tine in masina caietul service? Stiu sigur ca are, asa a zis neatul dar din graba nu am intrebat unde este si acum nu il gasesc niciunde. Multumesc! Sanatate !1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu as dori sa luam partea buna a acestui topic: multi au incercat si au recomandat folosirea uleiului 2T in amestec cu motorina. Dozarea o face fiecare in functie de cum crede si cat il tine buzunarul. Eu recomand folosirea sa nu pt imbunatatirea consumului, nu pt a creste puterea, nu pt a putea pleca cu a doua de pe loc, il recomand pentru o lubrifiere mai buna a pompei si a motorului, pentru ca reduce din zgomot si pentru ca spun unii ar reduce si continutul de cenusa (nu stiu daca se poate testa asa ceva, si sincer nu imi pasa mai ales cand vad cate un autobuz RATP langa mine). Nu va afecta filtru de motorina, nu va afecta injectoarele la common-rail insa nu stiu cum va fi pdf-ul sau catalizatorul!1 point
-
1 point
-
a venit colegul azi cu scaunele si ne am si apucat de treaba. am facut instalatia pentru scaune si pentru bancheta. din pacate nu a avut calculatorul de butoane si nici butoanele de LCI. singura masura provizorie pentru a putea folosi scaunele ( reglaje electrice, memorie, incalzire) a fost sa i montez o consola de non LCI. am dat comanda de calculator LCI si butoane ( incalzire, masaj, ventilatie,PDC,DTC) urmeaza si alte retrofit uri: PDC, cic, logic 7, fla http://s10.postimg.org/noztp49l5/IMG_2242.jpghttp://s10.postimg.org/98h5oa9hl/IMG_2246.jpghttp://s10.postimg.org/45v8fratl/IMG_2254.jpghttp://s10.postimg.org/sijktz62x/IMG_2255.jpghttp://s10.postimg.org/ruaqb17d5/IMG_2256.jpghttp://s10.postimg.org/ruaqb17d5/IMG_2256.jpghttp://s10.postimg.org/kscsou3rd/IMG_2258.jpg1 point
-
Nu aveau cum sa-l deformeze. Li s-a parut mai usor sa inventeze o minciuna in loc sa-si asume responsabilitatea. Majoritatea oamenilor fac chestia asta. Ai nevoie de tarie de caracter ca sa spui "am gresit".1 point
-
In primul rand sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea ! Nu te tenteaza sa iei mai bine un set de Michelin Supersport ? Eu sunt foarte multumit de ce lipici au pe asfalt ! Nu mai pune filtre mann, mergi pe original macar la ulei/benzina, nu te omoara 100ron in plus la o revizie.1 point
-
Ma gandeam ca vor arata ciudat cu bara nfl pana gasesc m pack dar surprinzator arata f bine si asa si e total schimbata . Game over si la faruri . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4452_zps2iaw4xqu.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4457_zpsyn7wcgx1.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4448_zpsnkzbwue8.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4462_zpsd6fggmbh.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4460_zpsi5lgsv7h.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4459_zpsn3qkmcja.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4478_zpso8aejcuj.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4477_zpsqqawyj8h.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4482_zpsumtsdbqo.jpg1 point
-
te cam face sa te intrebi cum e restul masinii dar o pui tu la punct indiferent ce mai gasesti1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am si eu o intrebare:se potriveste miezul de la lsd e34 2.65 pe carcasa mare de e36 2.93??1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vazut, frumoasa bestia, dar ma supara diferenta pe care trebuie sa o dau la impozit pt. aceleasi performante(mai putin xdrive), cu acei 1100RON/an pe care i-as da in plus pt. motorul de 3000cc as face cativa km extra, iar daca ar fi sa-mi iau motor de 3000cc atunci mi-as lua 330i sau si mai bine 335i. M-am gandit si la diesel, dar nu se justifica avand in vedere numarul de km pe care-i fac anual.1 point
-
1 point
-
Pana la urma ce e asa o mare tragedie M-ul ala din poza? Mai intelegeam daca nu avea pachet M, dar din moment ce are, nu vad asa deplasata poza. Recunosc ca nici eu nu sunt atras mai mult de asemenea poze fata de pozele normale, si da, poate ca acel gen de poze prinde la o anumita categorie de oameni, dar omul vrea sa vanda masina si nu cred ca va conta din ce categorie face parte cumparatorul, atata timp cat primeste pretul dorit. Hai sa fim seriosi: vinde o masina normala, de serie, un lucru, nu-si da fata la maritat. Ce conteaza ca o ia un doctor, profesor, samsar, manelar, etc.... PS: spor la vanzare! Masina arata bine.1 point
-
Stai tu linistit ca am trecut prin Sibiu si un e46 cu numar de Sibiu, pe autostrada, imi dadea flashuri la 150 cand depaseam alta masina. Era evident ca nu am unde sa ma duc in stg sau un dr. Aveti si voi specimenele voastre. Desi recunosc ca m-a socat putin faza.1 point
-
Treaba e ca nu e numai in tara asta. Am observat comportament asemanator la unii posesori de BMW si dupa granita. In general tineretul pana in 30 de ani. Prostia oricum nu are culoare / marca / sau varsta... Dar idioti sunt peste tot in orice tip de masina, doar ca nu-i baga nimeni in seama daca nu conduc o masina mai premium , sunt neimportanti1 point
-
Sa fim seriosi, nu are nici o treaba zona noastra geografica cu faptul ca majoritatea bmw-istilor se cred zmei Asta e la fel cam peste tot in tara asta a noastra , din pacate.1 point
-
La cum "alearga" baietii prin "vest" nici nu ma mai mira accidentele de acolo, acum vorbind la modul cel mai serios se circula cu viteze foarte mari si majoritatea risca in depasiri complet aiurea. Daca ati avea in zona acolo politia din Sibiu in 3 luni ori sunteti toti pietoni ori va linistiti.1 point
-
Super faina, o sa te bucuri de ea! Alb + rosu e combinatia perfecat pentru coupe+cabrio. Niciodata nu am inteles de ce unii isi pun trimuri de lemn si tapiterie sobra intr-un coupe sau cabrio. Parerea mea: alb+rosu +trimuri aluminiu = cabrio sau coupe Lemn+crem = Limuzina ps: am observat ca scaunele fac un pic de cute si se uzeaza un pic mai repede la cabrio decat la coupe de exemplu. Oare dc??1 point
-
S-o stapanesti sanatos. O intrebare, ce te-a facut s-o cumperi? Din punctul meu de vedere impresioneaza doar prin prisma dotarilor.1 point
-
Am inteles perfect, te crezi un geniu neinteles. Toata lumea e impotriva ta pentru ca nu pot intelege nivelul la care ai ajuns. Nu sunt atotstiutor. Sunt n subiecte pe care nu le stapanesc si la care nu fac referire. Dar la masini ma pricep si din asta traiesc. Ceea ce tu spui n-are nici un sens. Nu te-am jignit cu nimic. Doar am spus ca ai debitat niste ineptii. Cu totii facem chestia asta uneori. Sa spui ca 115 ml de ulei in motorina au urmatoarele efecte: - scaderea consumului - cresterea puterii - scaderea turatiei Lucrurile astea n-au nici o legatura cu realitatea. Eu cred ca o cantitate foarte mica de ulei in motorina poate reduce intr-adevar uzura pompei de injectie. Insa totusi n-as pune deloc ulei intr-o masina cu pompa de inalta presiune.0 points
-
Parerea mea este ca asta e o ineptie sinistra! Ceea ce spui tu este imposibil si denota ignoranta. Nu o lua ca pe o jignire, am incercat sa ma exprim cat mai respectuos. Daca vrei sa aflii de ce este imposibil, citeste despre raportul diferential. Doar schimband diferentialul poti avea turatie mai mica la aceeasi viteza. Citeste si despre efectul Placebo. Calculatorul de injectie n-are nici o legatura cu scaderea turatiei la o anumita viteza intr-o anume treapta.0 points
-
@SKW : stai jos, nota 4 si ramai si repetent, omul are E93 nu are nevoie de codurile tale de E92.0 points
-
Uite asa mai invatam ceva..... Uleiul 2t in amestec cu motorina modifica rapoartele transmisiei.... . Ps: poti sa-i faci si resoftare de cresterea puterii, poti sa-i pui si benzina..., la o turatie data intr-o treapta de viteza vom avea aceeasi viteza atat timp cat transmisia nu are parte de modificari ! Paste fericit tuturor !!!0 points
-
Ma bucur ca esti incantat de acest amestec. Voi urmari cu interes si alte feedback uri despre aceasta combinatie. Offtopic: incercam sa iti spun ca la o turatie data, in aceeasi treapta de viteza (fie ea la cutiile manuale sau automate cu exceptia CVT ului -multitronicului de la Audi), vei avea o singura valoare a vitezei. Astfel, nu are cum sa ti scada turatia cu 50-70rpm la aceeasi viteza de 105km/h sub nicio forma! Sper ca m am facut eu bine inteles...0 points
-
Se fac si negre din fabrica sau doar argintii? Puteai sa le speli si tu putin sa vada omu cum arata, in starea in care sunt nu iti dai seama de nimic pe ele!!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Imi cer scuze acum am vazut .Mai aveti parasolarul de la sofer crem bej ?-1 points
-
este o senzatie super draguta cand pui testerul pe masina si nicio eroare....si eu sunt foartemandru de asta.... in schimb am prieteni, care si-au luat bmw si sunt mandrii ca nu au erori in bird.cand le-am pus testerul pe masina...18-20 de erori....mi-a fost si lene sa intru pe fiecare modul sa vad ce erori sunt )))-1 points
-
La ce tip de filtru te referi? Catalizator e si el un filtru.. Eu deja am pus 115ml de ulei 2T in 25 litri de motorina cand am fost averizat ca mai am motorina pentru 73km. Si, la nici 5 minute de mers am simtit o schimbare in atitudinea motorului, mult mai vioi, iar turatia pe care o urmaresc mai mult decat vitezometru ( ) a scazut (sunt foarte sigur) cam cu 50 sau poate 70 rot/min, la ACEEIASI viteza de croaziera planetara de 105km/h. Ceva i-a spus calculatorului ca aprinderea, arderea, e mult mai rapida deci puterea la roata e mai mare, viteza fiind mai mare daca s-ar mentine aceiasi turatie, deci se poate sa apara o economie de combustibil. :sorcerer: (E vorba de un amestec de doar 250ml la 50 de litri motorina. Acesta este amestecul care e folosit de cei mai multi soferi.) Catalizator am sigur pe masina mea; filtru DPF trebuie sa foloseasca doar Ulei-2T fully synthetic (sau tipul JASO-FC). Voi scrie aici la fiecare mie de km. Si o sa fac si o poza la "nespalatul" EGR, asta inainte de miile de kilometri care vreau sa ii fac in "combinatia" asta. Ma astept la o curatire a sistemului de admisie! :artist: Curand voi face schimbul de ulei (!) si ii voi face niste poze .. si ma astept ca peste 10-12k km sa nu mai fie atat de negru! Cam multe asteptari nu, de la un ulei 2T-1 points
-
Nici daca e arsa o cantitate mai mica de combustibil? Turatia poate fi asa mai mica viteza fiind aceeasi.. poate te atrag in aceeasi idee ca principiu (ca sa nu ne contrazicem mult), avand trei variabile, care sunt interdependente, intr-un sistem presupus perfect: consum-turatie-viteza, daca uneia din ele i se schimba valoarea (consumul, cantitatea de combustibil ars..) raportul in care e fata de celelalte doua SE SCHIMBA.-1 points
-
eu pun cam 250-300 ml la plin, rezervor de 62l, e vorba de o mazda 6 2.2D 2014, deci masina noua, euro 6. Efectul e reducerea completa a zgomotului si vibratiilor la relanti. Motorul e oricum mult ma silentios la exterior cel putin decat cel de 2.0d de la bmw, dar acum e greus a iti si dai seama ce e.. diesel sau benzina. Injectoarele din cate stiu sunt piezo. Sincer iti spun daca daca nu as simti cand decupleaza si cupleaza cutia cand intra start stop (e automata) nici nu as ti daca e mtorul pornit sau oprit. Efecte negative pana acum.. nimic.. am urmarit si ciclul de regenerare la dpf si pare a fi cam acelasi interval.. Din ce stiu efectul e ca la unele modele ami protejeaza pompa de injectie/injectoare.. si reducerea semnificativa a tacanituluisi vibratiilor specifice dieselului.. repet se pune o cantitate mica.. raportul recomandat e cam de 1:200-1 points
-
-1 points
-
NU as mai VREA sa imi mai spus opiniile (am si eu o limita a intelegerii) in fata ta (au fost prea multe spuse deja pe un alt topic si mi-am dat seama ce si cum..). PARI a fi atotestiutor si mai bine ca lucrurile sa raman asa... Am in vedere ca ..puteai sa spui ACELASI LUCRU fara prima fraza jignitoare, ... poate ne spui TU cu, ce are legatura calculatorul(?) [sau SA SPUN CA ARE, in cazul de fata, LEGATURA prin prezenta unui alt tip de carburant ca valoare octanica diferita (cu TIMINGUL si de ce nu rpm-ul.. ) la "gura injectorului] de injectie {daca nu pe un alt topic, daca ai nevoie de spatiu sa te desfasori.. dar sunt aproape sigur ca poti sa bati campii cum as face si eu..} EU aici as fi interesat DOAR de ce se intampla in motor NU in celelalte componente ale miscarii! Ce v-am facut, celor care nu incercati sa intelegi ca ideea e in legatura doar cu motorul, ca rpm-ul e DIFERIT acum si asta(AR PUTEA AVEA) o influienta in economia deplasarii. Poate nu am spus ca pana acum am pus carburant de cea mai buna calitate si poate de aceea si schimbarea observata. Iti supun atentiei Service Premium, si poate te abtii sa mai jignesti: http://www.fev.com/fileadmin/user_upload/Media/TechnicalPublications/Diesel_Systems/ImpactofFuelPropertiesonEmissionsandPerformance.pdf - o analiza a carburantilor cu diferite cifre octanice, inainte de a veni cu un raspuns tot din rapoartele de transmisie, diferentiale si eventual roti (nu de alta dar si aici s-ar putea sa te prind pe picior gresit ) ..sau poate mai bine imi explici efectul Placebo la motoare, ca la oameni eu il stiu. :sorcerer: *excelente raspunsuri (reactii)" Ciobanu George si DOMI, avizate si nuantate ImpactofFuelPropertiesonEmissionsandPerformance.pdf-1 points
-
bmw 318d 143cp taxa platita si nerecuperata inmatriculata ro in august 2014 euro 5 volan reglabil imbracat in piele comenzi volan senzori de parcare fata/spate proiectoare ceata faruri xenon senzori lumini, ploaie, roti spalatoare faruri semnale led fata/spate navigatie business update harta romaniei q2 2014 dublu climatronic conexiune bluetooth telefon banchete rabatabile interior textil Cotiera fata/spate sac schi folii autorizate rar recuperarea energiei la franare start/stop la semafor bmw online 2 chei jante pe 16'' cauciucuri de vara noi dot 2014 Acte la zi Asigurare casco Itp valabil 2016 unic proprietar pret 11490 euro negociabil http://olx.ro/oferta/bmw-e-90-320d-143cp-ID3g28l.html#c72dbf842d-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00