Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/12/16 in all areas

  1. Frumoasa culoarea, sa te poarte cu placere fara probleme Dar nu ma pot abtine sa nu observ si partile negative...cum sa spui ca e interior deosebit? E o cheliciune, printre cele mai chele e90 pe care le-am vazut, iar interiorul nu e deosebit deloc, e simplu, crem, se va murdari f tare si nici macar nu e piele sa il poti curata usor. Jantele, sunt banale rau, dar de iarna merg Sincer, era mai frumos e46-le.
    3 points
  2. Ești din cei la care tot timpul e ceațĂŁ afarĂŁ?
    2 points
  3. si o cutie automata face acelasi lucru,cand reduci schimba inferioara .....presupun ca spre ex. ai 90 km/h si 2500 rtm,scazi pana ajunge la 1500-1700 si bagi inferioara....urcand-o la 2000-2200 rtm...fara a se simti smucituri....
    2 points
  4. Daca ar fi simeringurile cred ca ar manca ulei destul de mult, dar da, este recomandat ca la N42 (daca nu ma insel asta este motorul din cate vad in poze) sa se verifice simeringurile si cel mai important patina de la distributie. Am avut N42 (pe un E46) si e un motor placut dar putin mai pretentios la intretinere.
    2 points
  5. mai degraba as inclina catre eterna problema a motoarelor astora si anume simeringurile supapelor, la km acestia daca nu au fost schimbate se cer acum...verifica totusi si separatorul de ulei. Daca iti scapa antigel in camera de ardere ar fi mers la rece mai tremurand decat normal si ar fi dat fumul alb la prima cheie, dar daca tu zici ca-l da doar cand se incalzeste duce tot catre simeringuri...
    2 points
  6. Si cum le verifici? la fel de bine pot sa aiba 400k-500k.
    1 point
  7. gresit, se poate dezactiva sos si telematic fara sa pierzi bluetooth...
    1 point
  8. Ti-a dat-o psihologic p'aia cu 'daca vrei sa tii masina..'. Stau si ma gandesc daca mai merita la ora asta 1mie schimbul de distributie tinand cont ca un n47 aproape nou e 1-1.5k eur.
    1 point
  9. Si mie-a mi-a aparut corect ultimul kilometraj cand a fost masina in service.
    1 point
  10. L-ai omorat...practic : "fii o cutie de viteza automata" )
    1 point
  11. apar si alea din RO folositi-l ca e util poate mai scapam de samsareala
    1 point
  12. Nu prea e sanatos pentru cutie de data asta... La 1500rpm treapta a 4-a ai cam 50km/h... In gol viteza se transmite doar cutiei..
    1 point
  13. Pe topicul asta multi "lasa pe liber" cand de fapt vor sa spuna ca NU MAI ACCELEREAZA.. Si asta NU ar surprinde daca NU se afla IN FAPT in treapta potrivita vitezei cu care se deplaseaza in acel moment (!) pe aceea distanta; pentru ca DESPRE ASTA ESTE VORBA - adaptarea vitezei masinii, deplasarea in conditii de siguranta, in treapta corespunzatoare de viteza! Iar aici nu e vorba nici macar de frana de motor... Si, desigur tipul (de) la Discovery a avut dreptate in ceea ce a afirmat. Intreaba prietenul tau si dupa aceea afli cand se uzeaza ambreiajul.. Cutia automata "stie" cand sa schimbe treptele in cutie ca sa NU uzeze acel cuplaj; e prea complicat de explicat (daca nu intelegi cum functioneaza ambreiajul)..
    1 point
  14. Ok. Pai si daca ai 80 pe bulevard, nu mai bine o lasi frumos in a 4a, calci usor frana si o scoti pe liber cand ai 1000-1500rpm ? Nu pare mai sanatos? Nu cred ca e o placere sa invarti in oala ..
    1 point
  15. Ca sa nu mai existe discutii gen: "trebuia sa schimbi 3 lanturi, nu doua" , "3000 RON? s-au ieftinit piesele OEM?", etc. Oferta de la Bimmer Service arata in felul urmator: Deci prima varianta A, cea mai ieftina, include doar doua lanturi si practic te rezolva de problema bataii distributiei. Varianta A+B include tot ce schimba si reprezentanta. Adica 3 lanturi + alte piese. In total 21 de piese. Pe mine m-au intrebat direct. Vrei sa tii masina sau sa o vinzi curand? Am ales varianta mai scumpa pt ca am de gand sa o tin. Sunt programat joi, o sa revin cu pareri. Vad ca unii sunt nemultumiti pentru ca cei de la Bimmer Service demonteaza doar cutia de viteze pt operatiunea asta. Sunt putin confuz, daca un lucru se poate face simplu... de ce sa nu il faci simplu? Nu inteleg, este vreo problema ca nu se da motorul jos cum fac cei de la reprezentanta? Poate nu vad eu imaginea de ansamblu, luminati-ma Multumesc
    1 point
  16. Ar fi bine sa fie doar o citire. Sincer chiar nu inteleg ce legatura ar avea verificarea DDE-ului cu bara spate. Pe la 1.30PM trebuie sa ma duc sa iau masina. Sunt curios de explicatiile lor :-) In fine, gasesc destul de interesante informatiile generate. In cazul meu chiar se potrivesc si aparent sunt actualizate.
    1 point
  17. E valvetronic, nu e nimic grav daca da cu fum alb, se rezolva. Frumoasa masina, chiar daca nu are cine stie ce dotari.
    1 point
  18. ceva poze de azi ... am mai cumparat una alta pentru garaj - 4 neoane 58W - prelungitor pe rola 20M - reflector halogen 400W + trepied - Makita HW111 + "provizii" - 2 x 20L ( 2BM ) - Chemical Guys Dirttrap ( gritguard ) - Britemax CLEAN MAX pH Balanced ( sampon 2BM ) - Sonax Full Effect ( 5L ) - Meguiar's Gold Class Endurance High Gloss Tyre Gel - Premium Lupus wash mitt - Bilt Hamber Autoclay Medium - Menzerna Heavy Cut Compound 400 - Menzerna PF 2500 - Power Finish - Menzerna One Step Polish 3 in 1 - Koch Chemie Speed Glass Cleaner - Wolf Chemicals Nano Glaze - The Hybrid - Lake Country - CCS Orange Light Cutting Pad - Lake Country - CCS Yellow Cutting Pad - Meguiar's Tyre dressing applicator pad http://s9.postimg.org/o6biwzmen/20160911_131839_Medium.jpg http://s9.postimg.org/8pxymphrj/20160911_131844_Medium.jpg http://s9.postimg.org/nkmk0vrcf/20160911_131854_Medium.jpg http://s9.postimg.org/ioix96r73/20160911_131904_Medium.jpg http://s9.postimg.org/7u1h79833/DSC_0847_Medium.jpg http://s9.postimg.org/pvkm5223z/DSC_0848_Medium.jpg http://s9.postimg.org/4czf4a90v/DSC_0849_Medium.jpg http://s9.postimg.org/bu8mjhyjz/DSC_0853_Medium.jpg http://s9.postimg.org/3v49ofjfz/DSC_0854_Medium.jpg http://s9.postimg.org/uro8wr29b/DSC_0855_Medium.jpg
    1 point
  19. Chiar daca poate parea neadevarat, daca as fi in situatia de a dori o asemenea masina, as proceda intr-un mod corect si cinstit, pentru a nu incuraja coruptia si pentru ca sunt constient ca daca evaziunea fiscala s-ar reduce, ar exista mai multe fonduri pentru educatie, sanatate, dezvoltare; de aceea si comentariul meu pe acest topic. Si eu personal am decis de cativa ani sa imi cumpar numai masini noi, cu garantie, chiar daca sunt marci de volum, deci nu ma intereseaza anuumite practici oneroase, pe care le desconsider si descurajez cu orice ocazie; masina din semnatura o pastrez pentru valoarea sentimentala si ramane o masina de plimbari ocazionale. Imi cer scuze initiatorului topicului pentru comentariile off-topic, ii doresc bafta la vanzare!
    1 point
  20. ieri a functionat, probabil are ceva probleme azi
    1 point
  21. Eu as incerca Motul X-clean 5w40, Motul Specific LL04 sau ulei Bmw.
    1 point
  22. Nu ca-i complicat. E tiganeala. Parerea mea ca iti trebuie alt modul de lumini si ai rezolvat treaba.
    1 point
  23. Fa rocada intre balasturi si te convingi daca e unul defect.
    1 point
  24. Chiar te asteptai sa iei un player chinezesc de 95 lei (nou chiar) si sa fie ok? Cumpara macar un Pioneer sau o firma similara, ca le gasesti si la 300 lei si sunt foarte ok.
    1 point
  25. Dar care e relevanta ca sunt pozele de pe cotw? Nu e aceeasi masina? Si de pe cotw sunt poze facute real, nu photoshopate cum se practica in majoritatea anunturilor cu umbre si lumini de nu intelegi nimic despre aspectul real. Sau de fapt vreti sa evidentiati faptul ca e de pe cotw masina? Si daca e, ce? E rea sau ce?
    1 point
  26. Auzi...asa ca idee?! De ce pui pozele de pe cotw si pui pretul cu tva?! Ai luat masina, nu? Cati ani ai?)
    1 point
  27. Mda, cred ca ne-am dori toti V8 sau V10. Daca e posibil, macar un V-L6 Lasand retorica oleaca deoparte, problema specifica .ro ramane impozitarea aberanta peste 2999 cmc. Cine trece de 3l, in general nu face multi kilometri, dar cand vine 1500-2000 EUR impozitul anual, injuri de mama focului, dupa ce trece primul an, care e de placere! In mod practic am avut si condus V8 benzina de la BMW si Land Rover. Compresorul era o placere vs turbina, doar ca in mod real rar vedeai sub 20l/100 Km, iar asta fara sa tocesti acceleratia. Cand pe un drum dus-intors Bucuresti - Constanta ~ 450 Km consumam 90-100l, iar benzina era aproape 6 lei, parca iti venea sa dai cu sapca de asfalt! Si uite asa am tras eu linie si "m-am cumintit" la 3l triturbo, V6, diesel. P.S. Doamne fereste de 4 cilindri...
    1 point
  28. Depinde foarte mult ce vrei de la masina, putere mare pentru drifturi sau poate pentru liniute sau pentru viteza, conteaza enorm ce vrei,de aceea ar fi bine daca ai avea ocazia sa mergi si cu una si.cu cealalta.
    1 point
  29. Am vorbit mai ĂŽntâi cu un mecanic pe care ĂŽl cunosc personal , la momentul ĂŽn care am achiziĂâşionat maĂâ˘ina . El mi.a spus ca e posibil sa existe o problema la cutie si ca i se pare ca ar fi un rulment care cârâie . Lucrul asta mi l.a confirmat primul service ĂŽn care am intrat a doua zi . Iar a treia zi mi.a confirmat si BMW . Proprietarul iniĂâşial mi.a zis ca e un rulment de la alternator .....o aiureala de altfel, cred eu . Cert e ca sunetul vine din zona cutiei . MaĂâ˘ina a avut volanta schimbata . E posibil oare sa aibĂŁ legĂŁturĂŁ cu acest carait? Cutia schimba minunat iar motorul se aude foarte frumos , rotund si nu are niciun alt simptom Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
    1 point
  30. subscriu si eu, de ce ai luat un e90 asa chel? fara comenzi volan, clima, xenon, navi, etc...
    1 point
  31. Scade putin pretul: 1900 lei jantele 1900 lei anvelopele
    1 point
  32. Nevoit sa pun baterie noua, am optat pentru Rombat Premier - 95Ah, garantia e de 3 ani. http://www.pieseauto.ro/poze/baterie-auto-rombat-premier-95ah/baterie-auto-rombat-premier-95ah-0b99b240c6760dddf7-300-300-2-95-1.jpg
    1 point
  33. Ceea ce vinzi tu sunt niște cauciucuri uzate ĂŽn ultimul hal! Nu meritĂŁ nici 50 de lei/bucata! Uite cum trebuie sĂŁ arate un cauciuc la 300 lei/bucata:
    1 point
  34. Mergi b0$$ si da jos filtrul ala, niste tampiti aia de l-au pus! Atat timp cat raba da fum, eu de ce sa nu dau? Asta denota o gandire sanatoasa! :console: Lasand gluma la o parte, eu as pastra DPF-ul. Nu de frica amenzilor, cat de fumul pe care-l lasi in urma ta. Oricum aia 5-10 cai pe care-i mai castigi fara filtru nu iti vor trebui cu adevarat, dar in fine, fiecare cu propria-i gandire
    1 point
  35. sportiv cat pot și eu cu un 318 d (
    0 points
  36. 1800 lei pret FIX pentru anvelope. http://thumbnails115.imagebam.com/50316/ee2fe7503151972.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/50316/0764be503151975.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/50316/26fd8a503151978.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/50316/b23c21503151982.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/50316/6a19fc503151984.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/50316/049b89503151987.jpg
    0 points
  37. Mama, mama, cata valva a starnit fierul! :frantics: Am spus inca de la inceput ca masina nu are cine stie ce dotari. Era modul frumos de a spune ca e cheala. Am zis doar ca mi se pare o combinatie mai deosebita (culoarea rosie cu interiorul bej). In rest, masina este absolut banala. Combinatia interior - exterior este ceea ce o diferentiaza cu adevarat. Jantele nici mie nu-mi plac, tocmai de asta le-am inlocuit momentan, urmand sa le tin doar de iarna. Climatronic se poate pune, faruri cu xenon se pot pune, iar interiorul se intretine lejer tinand cont de faptul ca merg doar eu si maxim 1 persoana in masina. Masina va primi multe chestii in lunile urmatoare. Masina are 211.512 km cu carte service din 2005 si pana acum si are 95% din verificari facute la dealer BMW. Au fost schimbate recent discurile si placutele, telescoapele si bujiile. Pretul a fost unul foarte bun, tinand cont de starea masinii. Sunt mici zgarieturi care vor iesi la polish. Vineri urmeaza sa ii scot numere si cred ca o las la foliat geamurile spate. Am vandut E46-le pentru ca mi se parea imbatranit (fara a aduce vreo ofensa celor cu E46), pentru ca motorul era unul mic si puturos care consuma destul de mult pentru performantele oferite, dar si pentru ca suspensia de M-Tech nu ma avantaja de nicio culoare. Din pacate traim intr-o tara in care NU avem soselele necesare pentru asemenea masini! Sa fie sanatosi cei cu M4 sau M3, dar eu unul sincer, nu mai puteam sa sar din scaun la orice groapa oricat de mica, din cauza suspensiei super rigide. Pentru cine m-a intrebat mai sus si n-am raspuns, E46-le l-am vandut cu 4600euro cu tot ce era pe el (2 seturi de roti si sonorizarea mtx). Si cateva poze de azi, inainte si dupa montarea jantelor si o spalare. http://s21.postimg.org/og5qtnglz/IMG_5974.jpg http://s21.postimg.org/4zpmkvavr/IMG_5976.jpg http://s21.postimg.org/oiu7u89nb/IMG_5977.jpg
    0 points
  38. Scaunele la BMW sunt oricum o porcarie.(am avut standard si acum am cu reglaj lombar, cu reglaj la picioare si blabla blabla) M-am simtit mult mai bine in VW Golf si Opel Astra(echipare normala fara piele si xxx reglaje) decat in BMW(E90 si 2 E60-uri).
    -1 points
  39. -1 points
  40. Uite aici ... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/145379-mmd-2/page__st__160#entry2357855
    -1 points
  41. Vineri am scos primul set de numere rosii si am fost cu masina la service pentru constatare. Zgomotele pe care le auzeam prin curte erau generate de piulitele slabite de la amortizoarele de pe spate. Le-am dat jos, am curatat si am strans la loc si zgomotul a disparut. Am verificat si pe fata si o sa schimb preventiv bieletele, nefiind asa o mare cheltuiala. In schimb, marea mea problema o reprezinta faptul ca masina da fum alb. Adica porneste, merge foarte bine dar daca opresc la stop si plec, lasa un nor de fum. Ieri a tinut-o tata turata o perioada de timp si din toba a curs o gramada de apa. Acelasi lucru l-am observat si in mers cand am vazut masina din spate. Azi mi-a zis tatal meu ca dupa 150km de mers cu masina, s-a aprins check engine, dar masina n-a manifestat alte simptome. Are cineva idee despre cum as putea sa rezolv problema fumului? Ma scoate din sarite faptul ca masina arata bine, merge bine, dar lasa fum ca o locomotiva din 1907 ) Orice idee este binevenita.
    -1 points
  42. Nu arata nimic, cel putin la mine.
    -1 points
  43. Vand Bmw F30 Efficient Dynamics Edition 2012 superb.Mai jos voi enumera cateva dintre optiuni, restul le puteti vedea pe bmwdecoder.com.Tot acolo puteti vizualiza si istoricul de service complet. *Luxury Line (Echiparea De Top) *Culoare Black Sapphire Metallic *Interior DakotaSattleBraun Exklusivna *Cutie Automata *Bi-Xenon, Angel Eyes, Follow Me Home *Trapa Electrica *Senzori Parcare Fata-Spate *Alarma De Fabrica *Lumini Ambientale Interior-Exterior *Navigatie Profesionala *Plafon Negru!! *Scaune Sport *Clima Automata *Perdelute Spate *Jante Pe 18", Echipate Cu Cauciucuri Pirelli Run Flat Noi!! *Consum 6% Masina este bomba, cu adevarat deosebita pentru cine isi doreste un seria 3 de top. Accept orice test la reprezentanta. 150000 km absolut reali Pret 19900 euro. WBA3E11090F464076 Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  44. Dupa 2 saptamani de la despartirea de E46, timp in care am cautat in continuu ceva care sa imi placa cu adevarat, azi am achizitionat de la un privat din Germania, un E90 non-lci 320i. Masina este fabricata in 2005, iar din punct de vedere al dotarilor nu este wow. Insa, e un model mai nou, e o culoare vie cu adevarat, un interior deosebit si este si foarte bine intretinuta. De cateva zile ma tot mananca degetele sa deschid topicul asta, dar am zis ca nu spun nimanui de masina pana cand n-o vad eu urcata pe platforma si in drum spre Romania. De ajuns va ajunge Luni spre seara, iar atunci ii voi pune alte jante pe 17 (jantele de pe E90-ul tatalui meu) si incepem treaba. Azi n-am mai putut sta si m-am dus si mi-am procurat un set de suporturi de numar de la Bavaria. Am decis sa cumpar tot motorizare pe benzina tocmai pentru ca zi de zi conduc Polo(nicu') diesel de la firma si vreau ca masina asta sa fie folosita mai mult in weekend si pentru drumurile mai lungi. Repet, ca dotari masina nu este wow, dar mi-a placut mult combinatia de culori. Ca planuri de viitor, mentionez urmatoarele: - alte jante (maxim 18') - stopuri LCI - folie geamuri - leduri la numar - lupe bixenon + angel eyes sau retrofit faruri OEM LCI - colantat grilele frontale - un tips cu 2 tevi - volan imbracat in piele - nuca schimbator, buton cd player, panou control AC si comutator lumini LCI - trimuri colantate brushed aluminium - revopsire consolei centrale in partea din spate (zgariata de la picioare) - aruncat banda aia ORIBILA cromata de pe consola centrala Si cam atat momentan. Ar fi si M-Pack in wishlist, dar asta doar dupa ce le rezolv pe cele de mai sus si inscriu masina. Orice parere e mai mult decat binevenita. Acum va las cateva poze. Mai multe voi face Luni seara dupa ce o primesc si o spal. http://s14.postimg.org/yod57sxht/IMG_5921.jpg http://s14.postimg.org/kqzkg8osx/IMG_5929.jpg http://s14.postimg.org/6urc4csk1/IMG_5927.jpg http://s14.postimg.org/hnyucv9u9/IMG_5932.jpg http://s14.postimg.org/63ylykq6p/IMG_5926.jpg http://s14.postimg.org/tr460fkwh/IMG_5933.jpg http://s14.postimg.org/pblqv68i9/IMG_5928.jpg http://s14.postimg.org/o0dzmpcwh/IMG_5931.jpg http://s14.postimg.org/6a7pnx9xt/IMG_5918.jpg http://s14.postimg.org/n227y5oy9/IMG_5960.jpg
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.