Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/01/17 in all areas

  1. Dupa mica modificare de la turbina,montarea filtrului K&N si refacerea softului masina a reusit sa scoata 387CP si 826Nm. Acesta este record national pentru E46 330d incepand cu data de 26.02.2017 ! Aceasta putere este pura fara methanol! Ieri am fost sa iau masina de la Iasi iar cand am ajuns acolo ne-am hotarat sa facem un run si cu methanol,masina a scos aproximativ aceeasi putere si cuplu de 850Nm dar cu foarte mult fum...ceva in instalatia methanolului nu este bine,ori methanolul,diuzele sau setarea instalatiei,cel mai probabil va fi definitivata la vara cand voi putea sa o incerc fara probleme si ar trebui sa sara de 400CP,pana atunci cam acestea sunt rezultatele. As mai avea ceva resurse pentru inca 30CP din motor fara methanol care ar implica costuri destul de mari dar momentan astept sa vad cum se prezinta in aceasta setare. Acesta cred ca este punctul maxim care se poate atinge in acest moment si cum am spus si la inceputul proiectului acum vre-o 3 ani ca atunci erau wow 300CP,acum 400Cp sunt wow cine stie ce target va fi peste cativa ani. In urmatoarea perioada masina va tine o dieta cu carbon,aranjarea unor detalii de design si ceva tuning audio. Problema care ma tinea pe loc la 350CP dupa cum am spus ca voi spune cand voi avea rezultatul final era senzorul de pe rampa care il schimbasem cu altul care ar fi trebuit sa citeasca o presiune mai mare dar la care nu se cunostea calibrarea corecta,la schimbarea acestuia cu cel stock din nou masina a inceput sa faca putere. Vreau sa multumesc iar : -CompelteChip Iasi (Dragos Stacescu) pentru profesionalism,timpul acordat,un om cu un caracter impecabil si dupa parerea mea cel mai bun softist din tara -Bogdan MBI(Haplea) pentru turbina care in sfarsit si-a gasit setup-ul corect -Nasi(DGH) pentru mecanica,rabdare si tot timpul acordat -Costin(ZPX) pentru toate sfaturile -Dani CSL pentru tot ce inseamna traseu intercooler,flanse,evacuare,sablare -Tuturor celor care mi-au dat un sfat bun intentionat
    2 points
  2. Frumoase, dar parca alta culoare le-ar scote un pic in evidenta ... gen ferric grey
    2 points
  3. Am montat jantele : http://i.imgur.com/XRn9btJ.jpg http://i.imgur.com/cJAovpE.jpg http://i.imgur.com/1viPCJe.jpg http://i.imgur.com/QdnbDmG.jpg
    2 points
  4. Un exemplar superb.Linia originala e perfecta pentru un E34.
    1 point
  5. http://www.rarom.ro/cs-uploads/instructiuni_folii.pdf Aici se gaseste ghidull oficial RAR pentru folii care cred ca este destul de clar. De tinut cont ca geamurile masinii au si ele un grad de opacitate si conteaza gradul de transparenta al ansamblului geam-folie.
    1 point
  6. Sent from my iPhone using Tapatalk Mersi frumos,deocamdata nu merit eu nici o lauda,cand o sa o grijesc si eu la fel peste un an doi atunci,am pus poze cu masina doar sa arat ca inca mai sunt masini grijite si ca se poate,nu pot sa imi asum deocamdata nimic ptr masina,doar o indragesc si incerc sa i dau ce trebuie, P S. Sunt din Sibiu Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  7. Am adus o din italia,am gasit-o printr-o cunostiinta care locuieste acolo si care il cunostea pe proprietar,care din fericire nu avea copii ðŸËÂðŸËâðŸËâ Sent from my iPhone using Tapatalk Atestatul de vehicul istoric Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. dupa ceva km se mai lasa sigur...la mine dupa vreo 2-3000 s-a lasat cum trebuie. trebuie geometria facuta, obligatoriu
    1 point
  9. Pentru altruismul si caracterul de care da dovada,il propun pe Dl.NEO_ANDERSSON OMUL NR 1 al forumului la aceasta sectiune! Sunteti de acord?
    1 point
  10. S-a scos taxa, nu ai reusit sa o dai?
    1 point
  11. Ma simt nevoit sa-i raspund si lui Radu G pentru a clarifica situatia. 1. Nimeni nu plateste tva de 2 ori. Daca esti inreg in scopuri de tva, ceea ce platesti la achizitie in materie de tva iti deduci din tva-ul colectat. Mai departe daca ai beneficiat de deducere la achizitie, la vanzare trebuie sa colectezi tva. Una din exceptii o reprezinta livrarea intracomunitara (scutita cu drept de deducere). 2. Daca nu esti platitor de tva sau persoana fizica la achizitia initiala suporti tva-ul ca si cost. La revanzare nu vei colecta tva pentru ca nici la achizitie nu ai beneficiat de deducere. Daca o cumpara o firma (la buy-back de ex) nu va putea deduce niciun tva. Si aici firma poate aplica acel art 152 mentionat de tine la revanzare in sensul ca nu va colecta tva la tot pretul de vanzare (aici ar fi dubla taxare) ci doar la marja pentru ca nici la achizitie nu a dedus tva la pretul de achizitie. Faptul ca nu te-a impiedicat nimeni sa inmatriculezi masina nu inseamna ca un intermediar inaintea ta nu a incalcat legea undeva pe lantul tranzactiilor pana la tine. Si negoita vindea sute de apartamente pe persoana fizica si sustinea ca el nu desfasoara activitate economica . Uite aici o explicatie direct de la sursa: http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/infotva/Pliantul_9_Bunuri_second-hand_opere_de_arta_obiecte_de_colectie_si_antichitati.pdf Dupa cum vei vedea regimul special second hand nu are legatura cu faptul ca masina e din Ro sau restul UE si atunci apare o intrebare logica...de ce dealerii autorizati vand masini sh cu tva aplicat la pretul intreg? PS. Sper ca tu vei fi cel care vei fi lamurit de discutia cu un expert contabil..
    1 point
  12. prima distractie pe 2017 Exterior : - prewash mix : Magifoam + Megs APC + Wolf's MeanGreen + Megs Gold Class - spalare 2BM cu Megs Gold Class - Sonax FE pe jante - uscare cu prosoape de microfibra - IPA - spot correction cu MCP2500 unde a fost cazul - Wolf's MysteryJuice aplicat cu orbitala - Megs Endurance Tire Gel Interior : - aspirare - Mafra Pulimax - Prestine Clean - Optimum Leather Protectant
    1 point
  13. Ai incredere in Bosch sau Varta, trebuie doar sa fie AGM si corespunda nr de Ah si ce mai ai pe acolo.
    1 point
  14. Hai cu poze cand sunt toate sus, abia astept sa o vad, quad-ul era exact ce mai lipsea sa completeze masina :frantics: Ma bucur enorm ca pui la fel de mult suflet cum am pus eu. Sa invarti si rotile cu placere
    1 point
  15. Daca nu scriai ultimul text era ok. Asa cu ultima afirmatie ai stricat-o. Nu te-a intrebat nimeni daca e mai buna sau nu. Pe principiul ""a mea e mai mare"" ...
    1 point
  16. Vrajeala se pare ca o preferi tu, atat costa o masina care este cel putin tehnic perfecta. Probabil ca tu preferi masinile cu sute de mii de km dar dati inapoi si cu o groaza de probleme. Dialogul cu tine se termina aici.
    1 point
  17. Mi-au ajuns cauciucurile Saptamana viitoare m-am programat pentru montat. http://i.imgur.com/IwsC3mW.jpg Si tot saptamana viitoare masina o sa primeasca evacuare quad :shifty: Difuzorul nu o sa fie vopsit integral in negru. Partea din mijloc, unde vin tipsurile o sa fie cu negru si restul culoarea masinii. http://i.imgur.com/Otso3SD.jpg Tipsurile sunt de 76mm de la Pilot: http://i.imgur.com/6D8Kc19.jpg
    1 point
  18. E60 an 2006 slab dotat, vechime 11 ani pret 9500 euro? =))) bafta.
    1 point
  19. Da+, dar trebuie organizat un referendum (topic poll) .
    1 point
  20. 1 point
  21. Da, merita.Mai rar oameni asa ca el.
    1 point
  22. EVIDENT! Merita pe deplin acest titlu si/sau premiu!
    1 point
  23. Asa ceva.....masini de vedeta,se vand repede...
    1 point
  24. Eu cred ca exagerati, exista extrem de multe e46 benzina cu mai putin de 250k km pe piata. Inteleg ca e intretinuta masina si chiar este in stare buna, dar lasati povestile. Are multi km. Eu am verificat pe Bmwdecoder lunile astea vreo 6 modele de e46 benzina. Pe langa acesta toate cele 5 aveau sub 250k km. Actuala mea masina este aceeasi luna de fabricatie cu aceasta si am luat'o cu 208k km, confirmati de istoric. Cu siguranta masina merita banii, dar Valvetronic cu 400k km este intr'un mare fel...
    1 point
  25. Seria 7 se porneste mai usor decat e90, cu vreo 10 secunde mai repede. In general F-urile se pornesc mult mai usor decat E-urile si asta fara cheie.
    1 point
  26. O poza reusita http://114.imagebam.com/download/2870poRY5-Knf-BlSMyS6w/44207/442067160/IMG_20151017_225706.jpg
    1 point
  27. PĂŁi nu stiu unde e diferenta intre ce spun eu si ce spui tu. Pe drum national cu depasiri dese mi-a luat in jur de 9. Acum eu nu sunt racer, am mers cu sotia si fetita in masina, nu am mers cu 250 sau doar pe contrasens. Pe Mangalia - Ploiesti cu mers 140 autostradĂŁ si media pe la 117 km/ora a luat in jur de 7,5. Mers in coloana pânĂŁ in 100 lin fara bruscari, in jur de 6-6,2. In oras ora de vârf sub 30 km/h mi-a luat 14. Pe ultimii 1500 km de cand am resetat consumul ĂŽmi aratĂŁ media 8,6. Din astia regim urban au fost maxim 300 km. Ce e asa de neverosimil sau unde mint? Krebs, motorul la rece suna destul de rĂŁu. Parca pe topicul lui Fre spunea cineva ca parca se plimbĂŁ o saiba intr-o cutie. La cald nu se mai aude la fel de tare, dar nici nu e o simfonie. Ăn plus are si un usor tremurat la relanti, nu chiar de diesel dar nici nu merge la fel de rotund ca un 6 ĂŽn linie. Probabil injectia directĂŁ e una din cauze. Dar in timpul mersului e ok, nu se aude pânĂŁ aproape de 5000 de ture când in sfârĂâ˘it sunĂŁ okaish.
    1 point
  28. Salut, dupa cum spune si titlul ma intereseaza sa cumpar un e46 diesel sau benzina fara resoftari, NU gri , NU alba, cu piele, si faruri xenon din fabrica maxim 2000cc. De asemenea vanzatorul ar trebui sa fie dispus sa faca un drum pt a testa masina in unul dintre orasele :Brasov, Bucuresti, Cluj, Constanta, Sibiu. Platesc combustibilul si testul, vanzatorul trebuie doar sa aiba bunavointa si o zi libera. Rog "combinatorii" sa se abtina, nu mi-am luat niciodata "teapa" cand am cumparat o masina si nu voi incepe acum
    0 points
  29. Sincer ceva nu se leaga acolo...ma uit la poza si mi se pare ca ceva e in plus.Ori ma deranjeaza culoarea aia cu carbonul ala ori schimbatorul...nu stiu ce de fapt nu merge acolo ..Eu zic ca negru ar fi dat mult mai bine...orice model vrei tu, dar sa fie negru negru trim-ul.
    0 points
  30. problema a fosta asa : anul trecut prin noiembrie decembrie urcam predealul si am observat ca face mai mult zgomot decat miscare; de ceva timp, cred ca cu 6 luni 1 an inainte am avut eroarea cu low catalitic conversion efficiency, care am crezut eu ca este de la sonda lambda de dupa catalizator . pentru a face teste am luat vreo 2 sonde lambda SH, pe care le-am tot permutat eu, fara vreun efect (adica tot ap[rea eroare aia cand si cand) ulterior tratand problema cu indiferenta (nefiind un mare fan al statului pe sub masina si schimbat sonde lambda aiurea) revenind in noiembrie/decembrie 2015 , vazand ca nu prea se misca masina zic ok, la Lukoilul din azuga cred, m[ opresc si scot MAF ul (evident a intrat intr-o harta prestabilita, a dezactivat valvetronicul) masina mergea mai bine. saptamana urmatoare am zis sa verific ce se intampla, deoarece fara MAF pornea destul de greu. - dupa cateva teste am realizat ca daca scot mufa de la excentric (deci valcetronicul deschis 99%, prectic functiona ca o masina fara valvetronic, parca merge mai bine); -pe tester apa[rea misfire pe cilindrul 2 si 3 , uneori cu cutoff , masina mergea ca un cur si nu mai prindeam mai mult de 80 kmh, de rasul curcilor... -merg la un mecanic bun pe bmwuri, verifica compresia, imi spune ca are compresie si ca ar trebui sa schimb axa de valvetronic ca de aia mai dau astea misfire pe acesti cilindri; -merg la Filaret la bmw la diagnoza, imi zic ca dopmnle trebuie schimbat motoraru VVT, axa VVT, senzorii axe came si senzorul arborelui excentric, di dupa aceea mai vedem (adica hai sa dublam valoarea masinii) - se creau premisele unui motor schimbat ... - a venit craciunul etc, am fost nevoit sa plec din Bucuresti cu o masina de imprumut, deoarece a mea era limitata la 80 kmh - in ianuarie am zis ca nu mai suport am zis ori la bal ori la spital si am bagat-o intr-un service, credeam eu de incredere, pe recomandare etc, si le-am zis toata povestea nemuritoare de mai sus (de la urcat predealul si pana in ianuarie) si i-am rugat sa inceapa cu chestiuni elementare pe care sa le elimin pentru a nu cumpara aiurea un alt motor , adica sa verifice preasiunea in rampa si sa desfaca evacuarea sa verifice daca nu cumva e catalizatorul infundat; - insa mega specialistii in BMW (adica specialisti in pus turbo pe pisici si ursi cu m50b25... bleah) nu s-au ocupat de ea, si ma minteau pe fata. - nu stiau sa faca compresia la motor - mi-au spus ca e dus si le-am spus ca am mai facut-o si ca era in parametri - au spus ca sunt vanosurile , le-am dus pe cele vechi ale mele care clantaneau dar mergeau bine si le-am spus sa le testeze -in fine au trecut cam 3 saptamani in care mega specialistii s-au invartit in jurul cozii la supercarul meu maseratti cu motor in dublu w 16 ... -am ajuns sa fiu disperat, umbland cu masini de la prieteni sau de la birou... -le-am spus sa comande o pompa de benzina ca vroiam sa elimin asta si catalizatorul inainte de a cumpara un alt motor, eram disperat, nu mergea masina desi in urma cu nici o luna pompasem in ea ambreiaj nou iar cu jumatate de an distributie etc - evident ca distribuitorul lor nu a fost in stare sa aduca o pompa de benzina de e46 in 2 zile si atunci m-am enervat si am luat masina - am verificat eu pompa cu o alta pusa pe direct , si masina tot prost mergea, nu se tura mai mult de 4000 RPM -a doaua zi am dus-o la alt service unde le-am cerut in mod express sa verifice catalizatorul , vroiam sa il elimin inainte de a lua motor; - ziua urmatoare m-au sunat sa imi spuna ca l-au scos si ca masina merge mult mai bine, si ca daca vreau sa imi puna o teava in loc - am spus da, gandindu-ma ca daca vreau pot sa imi pun altul mai tarziu, nu mai aveam energie sa stau sa fac research sa vad care este mai bun , ce trebuie luat etc. Imi vroiam masina inapoi -evident ca nu mergea ca inainte, avea o ezitare undeva la 2000 rpm, sesizabila. - am decis sa schimb bujiile care erau unele BERU schimbate cu 6 luni inainte , la operatiunea distributia. am pus NGK si nu mia are nicio ezitare. -satana a reinviat, dupa suferinte indelungate... cam asta e istoria cu catalizatorul - un fel de telenovela ... radeau toti de mine ca nu aveam masina si erau interesati de conversatiile mele cu cei de la service in care incercam sa le explic ce sa verifice si ei imi spuneau ca "lasa domnle ca stiu eu mai bine..." ... a fost fix ca in bancul ala cu "era de la blugi" In alta ordine de idei , azi am schimbat si ambele macarale pe spate. saptamana trecuta a pocnit si a doua! Nu mai puteam amana operatiunea asta ...
    -1 points
  31. up de la mine am vb cu proprietarul, baiat de treaba
    -1 points
  32. -1 points
  33. pĂŁi da, nu mĂŁ grĂŁbesc sĂŁ o dau , insa nici cu acest pret nu o vrea nimeni , cĂŁ are km multi. probabil cĂŁ o pĂŁstrez și ĂŽmi mai iau una pentru mers in afarĂŁ și cu asta basta. bine si alea de pe olx au in realitate km multi dar pe bord sunt doar 150 000 si unii vor sĂŁ viseze frumos. La noi nu conteazĂŁ transparența și faptul cĂŁ am spus fiecĂŁrui potențial cumpĂŁrĂŁtor tot ce era relevant despre masina, la noi merge mai bine cu vrĂŁjeala : ”e țiplĂŁ mașina boss, acum am adus-o și a luat tot bordu pe autostradĂŁ”. si dupĂŁ ce descoperĂŁ proaspĂŁtul cumpĂŁrĂŁtor de e46 cu 2500 de euro cĂŁ de fapt ”da, se aude o bucșĂŁ” inseamnĂŁ cĂŁ trebuie schimbate bratele și bieletele antiruliu și cĂŁ ”nu scoate pic de fum” ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ de fapt consuma 1l de ulei la 500 de km și trebuie schimbate simeringurile ĂŽși dĂŁ seama cĂŁ bmw ul e o mașinĂŁ de rahat care bubuie la doar 120.000 de km ca doar atata are in bord ). Probabil cĂŁ a mea va fi luatĂŁ de un samsar, care ii va da km inapoi la valoarea specificatĂŁ, ĂŽi va face mici operatiuni estetice pe exterior , iar un tanar va fi super incantat de noua achiziție și de faptul cĂŁ nu a luat mașina fraierului de pe forum cu multi km, a luat una mult mai bunĂŁ cu doar 120.000, dar deh un pic mai scumpĂŁ la doar 4000 de euro, dar vorba aia ”dai un ban da face” ....
    -1 points
  34. Cand vad mentalitatea asta cu "kilometrii reali" la o masina veche de 12-15 ani ... incep sa nu mai fiu contra datului inapoi. Pai cum sa te intereseze mai mult km decat starea masinii si investitiile in general ? @All Esti constient cat de usor se falsifica "istoricul" unei masini in baza de date comuna ? Suntem in 2016 ... nu mai visa avioane ... verifici masina mecanic, estetic si o iei, scurt. In rest e doar amagire ... se strica si aia cu 80.000 daca si-a batut joc de ea anterioru' oricum.
    -1 points
  35. poate o vand in 2017 ? La multi ani!
    -1 points
  36. Daca nu se vinde pana in martie asa o sa fac dau jos LCI , navigatia , volanul si o dau pe degeaba.. Insa ma suna o gramada de oameni, cer detalii dupa zic ca revin, am impresia ca le este frica si cu taxa pentru ca de la 1 februarie se scoate si probabil asteapta sa vada ce si cum. M-a sunat cineva din UK si m-a intrebat de ce o dau asa ieftin :frantics:
    -1 points
  37. E simplu, nu ai greutate pe punte = pierzi din start. Am avut tractiune spate cu toate sistemele posibile + anvelope premium si nu am fost multumit. Iarna pe zapada nici nu mai are rost sa zic. Fiecare cum doreste.
    -1 points
  38. Scade xdrive performantele mult si creste consumul mult? )) Inteleg ca nu ai xdrive, e f ok, dar nu mai abera. Vezi niste comparatii pe aceeasi motorizare si apoi revino cu asemenea afirmatii. Si ce anume inseamna in plus in afara de 2 litri de ulei la 3 ani? Eu am acelasi motor si pe x1 si pe e90 si trag la fel ambele, diferente imperceptibile pentru simturile umane. Consumul e mai crescut mai x1, insa nu doar pt ca e xdrive ci si pt ca are jante pe 18 si o aerodinamica mai slaba. Daca nu ti-ai luat x drive, e ok, dar nu mai abera ca pe motor de maxim 200 de cai e inutil.
    -1 points
  39. Nu e o scuza ca nu ești roman sa pocesti limba... așa cum noi romanii ĂŽnvĂŁțĂŁm sa vb la perfecție alte limbi..sa ĂŽnvețe și el limba romana..De asta spuneam de meditații... ce dacĂŁ e strain ? Hai sa I permitem multe..
    -1 points
  40. e tare faza cu roti de iarna R17 din tabla- RARITATE )))) zici ca e cu cine stie ce optiune de individual masina
    -1 points
  41. Nu e vorba de asta, dar tu nu vezi ce scrie ca eu prefer masini cu sute de mii de km dati inapoi si mai stiu eu cum,ca stie el.Eu sunt departe de a ma lauda, daca era asa prezentam si eu masiniile mele aici. Hai sa nu mai scriem ca dam up aiurea, merci.
    -1 points
  42. Salutare, Ma gandesc sa ma despart de "al doilea tocator de bani dupa nevasta". Este masina mea personala, o am de 3 ani, am luat-o la 204000 km, acum are 270 000 km... sunt cu parfum de credibilitate. seria este cj67571, am extras de pe vin decoder optiunile DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 240 LEATHER STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 473 ARMREST, FRONT 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 550 ON-BOARD COMPUTER 661 RADIO BMW BUSINESS 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS 972 COMFORT PACKAGE dotari : clima geamuri fata spate volan cu comenzi cel clasic, cumparat de la un user de pe forum scaune incalzite fata plafon negru m complet bancheta rabatabila cu ski bag radio cd cu mode pachet lumini cred ca ii spune modificari faruri cu lupe morimoto 3 (am avut de 2.5 si in 2 ani s-au prahit de la xenon) cele noi le am de 2-3 luni si nu am mai pus xenon ci becuri normale h1 osram angel eyes SMD - inainte aveam ccfl dar la 6 luni se ardea un droser folie spate si luneta cu autorizatie finala spate de 320 cu 2 iesiri (cand am cumparat-o avea un burlan si m-a innebunit) mufa aux in presuri de cauciuc peste cele originale de velur de cand o am am schimbat/remediat asa: piesa cu tepi role + curea accesorii volan care acum este cu comenzi, plafon negru mansoane frana de mana din piele cumparate de la un user de pe forum grup si planetare spate plus bucsa grup plus flansa cardan plus suporti CV - am scapat de acel "poc" de la plecarea de pe loc brate si bucse meyle HD - asadar pivotii se pot schimba individual nefiind necesar sa schimbi tot bratul, momentan nu am schimbat niciunul, coafura rezista cateva bielete bara stabilizatoare saboti accesorii frana de mana noi - acum tine frana de mana , dar asa ca la BMW nu prea tare ca te sperii rulment stanga spate, SKF simeringuri supape kit distributie complet (lant, intinzator, patine) vanosuri ambele, facea ca un diesel garnitura capac culbutori garnitura baie de ulei etansat pompa de vacuum 1 set de bujii baterie rombat inca in garantie nu mai mananca si nu mai pierde ulei... suporti motor (erau praf cand am schimbat toate cele de mai sus la florin din chitila) furtune pcv (cele doua de plastic de sub galeria de admisie s-au rupt cand am facut operatiunea de schimbare a garniturii de la baie) vas expansiune- nou hella kitul de ambreiaj sachs, ulei CV eliminat catalizator (dupa lungi suferinte ca nimeni nu stia ce are , inclusiv filaret) luna trecuta am schimbat amortizoare spate placute frana fata rahatul ala de perdeluta de la spatiul de depozitare de langa frana de mana - cumparat original de la claudiubwr bube care inca exista: -nu merge geamul stg spate, clema rupta probabil -zgarietura pe arcada stg spate - apare uneori eroarea low catalitic conversion eficiency - de la catalizator -mici zgarieturi datorate traficului din bucuresti eu am circulat doar cu roti pe 16 atat de iarna si cat de vara. acum are pe fata 2 xdunlop sportmaxx 205 55 r16 cumparate de mine noi in vara anului 2014 iar pe spate 2 pirelli p6000 225 50 r16, dot 2011 cred, cu astea am cumparat jantele am folosit in general ulei 0w40 moblil 1, la ultimul schimb cand am schimbat si garnitura de la baia de ulei ca sa nu mai curga am pus motul x clean 5 w 30, nu simt nicio diferenta fata de 0w40 optional se ofera un set de amortizoare fata de pe mpack cu arcuri eibach pro kit si arcuri spate eibach pro kit (schimbul se face foarte usor nefiind necesara comprimarea arcurilor fata), eu am 2 setupuri de vara cu eibach si de iarna cu suspensiile normale inca un set de jante exact la fel cu cauciucuri de iarna kumho kw23 cumparate in 2014 o janta de rezerva pret 4300 euro sper sa nu dati cu pietre, pretul este negociabil ca orice in lumea asta contact 0729835590, rog samsarii sa se abtina, nu o dau cu 3000 si nici nu ma intereseaza ca "iei din germania sefule cu 1500 una la fel"
    -1 points
  43. Bafta, e60 am avut acum 4 ani si stiu foarte bine cat face unu...stai linistit ca eu am masina mai buna decat a ta.
    -3 points
  44. Stai linistit ca nu mai ai DPF pe masina la km aia!
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.