Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/01/17 in all areas
-
În luna martie mi-am luat un x1., 2.0 D, x drive, an 2010 din Germania. Ar fi bine să iti selectezi mai multe variante de acasă, că să nu ai surprize cum am avut eu... sunt mulți neserioși și acolo Mașina am luat-o din reprezentanța, a fost buy-back cu istoric complet la ei, cu verificare înainte la ei, dar chiar și așa am mai avut câteva lucruri de schimbat la ea când a ajuns acasă (aici nu pun in calcul distribuția pe care am schimbat-o preventiv pentru liniștea mea). Eu recomand să alegi varianta 2.0 in locul 1.8 și xdrive in cazul in care te gândești că mergi iarna la munte la ski. Mașina o folosesc mai mult în weekend, in afara localității, un consum mediu de 6,2%,, in oraș sub 10(9 și ceva). http://www.bmwclub.ro/forums/topic/179420-bmw-x1/3 points
-
Din cate am vazut prin anunturile de pe internet ar fi ceva masini in banii astia. Oricum as putea sa mai suplimentez pana la ~14k. Eu inteleg ca vrei sa iti vinzi masina, dar nu trebuie sa fii ironic doar pt ca nu ma intereseaza masina ta. Sincer imi doresc o masina putin mai noua si cu mai putini km. Eu sper sa gasesc, insa vom vedea.2 points
-
Valabil pentru E46 cu alarma OEM. Daca se tine apasat pe butonul de deschidere a usilor cateva secunde,se vor deschide toate geamurile(dc. sunt electrice :blink: ) Ca sa inchidem geamurile,se apasa ...logic :) pe butonul de inchidere timp de cateva secunde! Acelasi lucru se intampla si cu trapa. Rezultatul poate fi obtinut si intorcand cheia spre dreapta sau spre stanga cateva secunde.1 point
-
Cand nu mai merge masina injuram BMW, dar ne placem sa ne dam in el, fara a te informa inainte de achizitie. La M47, motorul tau, trebuie sa mearga toate bujiile, releul si clapeta de acceleratie, altfel nu-si face regenerarea. Dupa ce schimbi ce e defect, mergi cu ea intre 2000-2500 km vreo 50km, sau da-i regenerare fortata cu ISTA. Un DPF nou after market eate 1800 lei, cred ca intr-o exploatare normala duce 100.000km. Inca nu ne-am invatat ca o masina ieftina si fara istoric e un sac fara fund. Ne bucuram ca dam 6000€ pe un e60 fara istoric si-i hulim p-aia care cer 11.000€ dar care au un biblioraft de facturi ... "Boss nu vezi ca e 8000 pe autovit, tu pe ce ceri 11000?" Aia 3000€ fac diferenta ... Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat si sper totusi sa fie ceva minor ... dar e o lectie pe viitor.1 point
-
1 point
-
Ma refer la x1 peste 150mii km, gandeste-te ca masina are 10ani trebuie sa schimbi distributia ca sa stai linistit si ulei cutie (cost 1200 euro). Eu personal mai mult de 10000 euro nu as plati.Dar evident alegerea este a ta1 point
-
atunci cumperi un arbore nou malasorte, cuzineti noi, pompa de ulei noua, si cu siguranta e mai bine decat un Motor jepcarit din dezmembrari, asa ceva eu nu as face, recomanzi tu pe cineva din cta cu dezmembrari care nu da tepe si cere pret de nou?1 point
-
De frecat nu se freaca sigur, dar nici 0,5% nu cred ca te avantajaza la gropi, plus ca nu eati in legalitate si daca te opreste vre-un RaR ramai putin fara talon. Sent from my iPhone using this shit Tapatalk1 point
-
1 point
-
Eu as fi interesat de o precomanda cu BT si USB, comenzi pe volan deja am.1 point
-
12500 pe un X3 din 12.2007 mi se pare exagerat. Anul trecut am vandut (nu usor) cu 8200eur un X3 din 11.2005 bine dotat.1 point
-
Pare o achizitie buna, e ceva rar sa gasesti o masina de 10 ani cu un sg proprietar. Bafta!1 point
-
Salut baieti. Pareri despre aceasta masina ? https://www.olx.ro/oferta/bmw-x3-primul-proprietar-ID9bXqp.html Urmeaza test in service. Unic proprietar, luata de noua din tara. Arata foarte bine. Pielea neagra de pe aripioare este pusa de proprietar, a fost deterioarata accidental cea de la sofer. Cunosc problemele motorului n47. Masina este 2008 ianuarie in talon, iar dupa vin apare ca decembrie 2007. Cum pare la prima vedere ? Multumesc1 point
-
N are de ce sa ĂŽntrebe. Conform legii nu poți plĂŁti cash cĂŁtre persoane juridice mai mult de 10000 lei.1 point
-
Nu cred ca voi mai vinde masina...vreau sa ii aduc niste upgrade-uri in timp si poate va ramane ca "masina de colectie"1 point
-
Nu e niciun pacat. E o lectie. Cine iti poate garanta ca dupa investitia a inca 600Euro in actualul motor, n-o sa cedeze altceva ce nu pare afectat acum? E adevarat ca exista riscuri si la un motor luat din dezmembrari, dar sansele sa se fi umblat in el sunt mult mai mici decat sansele sa apara iar ceva la actualul. In marea majoritate a cazurilor nu merita sa te apuci de reparat motorul. Inevitabil apar probleme neprevazute si arunci banii pe geam.1 point
-
Salut. Ma scuzi ca insist: ma intereseaza volanul, dar nu doresc sa cumpar un volan "importat" de pe o alta masina. Asadar, poti sa imi spui te rog provenienta? Merci!1 point
-
CatalinP ce rationament ai...se stie ca uzura motorului se produce la pornire, pentru tine a porni motorul o data sau de 30 de ori intr-o ora e acelasi lucru? Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
BaftĂŁ cu proiectul! Abia aștept sĂŁ o vĂŁd finalizatĂŁ, E34 e si va rĂŁmâne modelul meu de suflet.1 point
-
da, dar era a ta si astfel ii scade valoare cu vreo 3000 de euro. exista vreun pret care sa iti convina pe aici, pui de samsar?1 point
-
Modelele astea sunt facute in era normalitatii! Adica 525=seria 5 cu motor de 2500cmc, nu ca azi 525 ba are motor de 3000 , ba are de 2000 . numa cum trebuie nu e. Bafta1 point
-
1. daca masina are deja garantie de fabrica nu vei mai primi garantie in plus. 2. vei plati brut si dupa dovada inmatricularii pe firma respectiva ti se va inapoia tva.ul in maxim 5 zile. 3. eu tot premium selction am cumparat dar nu am primit certificat de premium selection ( nu am stiut de acest certificat la momentul respectiv) 4. si mie mi.au spus de la prima convorbire telefonica ca a avut bara fata revopsita de la mici zgarieturi si pietricele, insa, la un an de la cumparare am constatat ca si bara de pe spate a fost revopsita si o janta dreapta fata. lucruri despre care ei nu mi.au spus....ori nu stiau ori nu au vrut. la istoric nu imi apare nimic despre asa ceva, deci clar a fost facuta fara sa se bage in istoric reparatiile. masina nu a avut proprietar, a fost masina de showroom. 5. mi.au garantat scris ca are km reali si nu a suferit accidente. eu cam asta iti pot spune....1 point
-
Daca te referi la Premium Selection din Romania, mie mi s-au parut nesimtit de mari preturile! In rest, presupun ca masinile sunt ok daca le aduc si ei de afara si nu le ravand p-astea din tara de ies din Leasing... Eu am recurs tot la un dealer din DE (Autohaus Mering) insa nu din Premium Selection...1 point
-
Frustrati morti de foame sunt peste tot, si in romania si in alte locuri, eu tineam masina in garaj privat subteran, cum am cumparat e60.ul in fiecare zi a parcat o panarama langa mine mi-a lovit ciobit vopseaua pe usi, m-am certat de mai multe ori cu ea, am preferat sa o tin afara pe alee parcata pana o vand, cu 12 ore inainte sa o vand am plecat sa o spal si am parcat cealalta masina in locul lui, cand m-am intors era stearsa toata partea dreapta la e46, mai tarziu am aflat ca au fost niste unguri cu nr de norvegia veniti in vizita la alti unguri...alt cadavru de masina, mare noroc ca schimbasem masinile intre ele, a fost ceva premeditat, asta este cand ai bmw te supui riscurilor, o feresti cat poti si faci casco, alta solutie nu ai1 point
-
In oras la mine de obicei cand ma duc sa fac cumparaturi sau locuri cu parcari mari,ma orientez dupa camerele video(am 1-2 locuri care le stiu si merg mereu la ele si stiu exact unde sunt amplasate camerele video),intotdeauna parchez unde este o camera video sa se vada masina,iar de obicei prin oras cu masina cumparata recent incerc sa o tin cat mai izolata si unde am cel mai mult spatiu,ca nu cumva sa se chinuie vreunu sa parcheze langa mine sau cand vrea sa iasa sa mi-o zgaraie...de obicei daca sunt 2 locuri langa mine de parcare (una in spatele alteia) nu ma lipesc de masina din spatele meu sau din fata mea ca sa mai las un loc liber deoarece daca vine vreun sofer "experimentat" este riscul destul de mare sa o gasesc zgariata asa ca ocup tot locul ,asta dupa ce stateam la o banca in parc si am vazut fara sa exagerez vreo 10 masini in 15 minute (era nunta ceva prin zona) cum se chinuiau sa bage intre mine si ala din fata si ma uitam nemiscat cum aproape o sa-mi atinga bara,cum a plecat ultima masina m-am suit in masina si am dato mai in fata cu 1-2 m ca sa fie siguri ca nu au loc nici in fata ,nici in spate.1 point
-
Buna. Dupa cum am promis, revin cu toate detaliile despre patania mea. De la bun inceput va spun ca detin un magazin de piese auto, astfel preturile sunt putin denaturate, intrucat sunt fara adaos . Deci a sarit de la punct, a rupt vreo 8 dinti in total la axele cu came, a indoit axele cu came, lant blocat si foarte intins. Am ales sa iau chiulasa sh din germania (acelasi cod de oe ca a mea), am schimbat tot ce tine de distributie (original bmw pentru ca nu a fost mare diferenta, in cazul meu, fata de after market), garnitura chiulasa noua la standard pentru ca chiulasa sh era impecabila (am schimbat simeringurile la supape si mi-au fost facute cu pasta scaunele de la supape), garnitura capac culbutori, prezoane chiulasa, din nou ulei motul 5w40 x-clean 8100 bmw LL4 si filtru de ulei. Diagnoza si transportul pe platforma 300 lei, chiulasa sh 300 euro (cam 1350 lei), toate piesele noi mentionate mai sus 2300 lei, manopera la service 1300 lei, spaga mecanicului si ajutorului sau 300 lei. Un total strict pe problema asta ar fi de 5550 lei. Am intrebat la final de ce s-a intamplat asta, iar ca raspuns am primit o explicatie care nu este pe gustul meu, dar pana la probe contrarii trebuie s-o iau de buna: masina nu a avut ungere corespunzatoare, ori ulei neschimbat la timp (la fostul proprietar) ori un senzor de pe chiulasa nu ar fi fost in parametri. Astept inca pareri despre ce ar fi putut cauza saritul lantului de la punct. PS: masina am luat-o din germania in noiembrie 2015, am schimbat ulei si filtre la ea, am facut 1000 de km si intr-o luna s-a intamplat necazul.1 point
-
Acest lucru este valabil pentru toate seriile nu numai pentru seria 3 dar sa aiba neaparata alarma OEM altfel nu va merge.Daca mai stie cineva mici secrete este rugat sa posteze aici1 point
-
Nu vorbesc de aspectul, legal, cunosc bine riscurile, dar si clientela statiilor mobile RAR. Diferenta de garda e 1.25 cm, stiu ca nu e mult, dar alta solutie de a ridica putin masina doar pe perioada iernii nu stiu sa fie. Plus ca talonul putin mai mare va flexa mai usor. Multumesc de info si sfaturi. A.0 points
-
Salut. Uite si un link pt X1 meu care este de vanzare. Are si topic de prezentare insa o zic pe scurt cam care sunt eventualele neajunsuri care pot aparea la acest model. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180840-x1-lci-20-diesel-automat-184-cai/page__p__2413558__fromsearch__1#entry2413558 Eu am schimbat rulmentii spate care incepusera sa huruie la anumite viteze, am schimbat racitorul de gaze cu tot cu egr, problema destul de frecventa la motorul n47. Am curatat admisia, am schimbat bateria. In principiu masina este fiabila daca iei una cu istoric cunoscut. Platforma fiind de e91 este un model consacrat deja de mult. Ca si comportament rutier pot sa zic ca este foarte bun, este stabila si poti aborda viraje cu viteza. Garda la sol ajuta iarna destul de mult, iar daca ai x drive si nu o pui pe burta, iesi cu ea de absolut oriunde. Ce iti recomand este sa iei totusi x1 20d. Varianta cu 143 de cai este usor lesinata, tinand cont ca masina daca are xdrive sare de 1600 de kg.0 points
-
Da, oamenii sunt mai paranoici la bani, de exemplu de multe ori in benzinarii mi-au verificat bancnotele de 100 de eur, dar sa zici ca suna la politie pentru bancnote de 500 de eur mi se pare putin cam mult. Asa m-au speriat si pe mine cativa amici cand am plecat dupa masina in DE, pentru ca aveam 10000 in bancnote de 500. Am platit 25000 la autohaus cash si nu au comentat. Recent un prieten apropiat a cumparat din reprezentanta masina cu 37000, platita cash. A trebuit sa astepte 3 zile in germania sa ii bage masina in revizia tipica Premium Selection.0 points
-
Multumesc de oferta, dar nu sunt inferesat. Sent from my Huawei P100 points
-
Afara daca incerci sa platesti cu o bancnota mai mare de 100 euro se uita urat la tine si ti-o verifica (la una de 500 cheama politia).Banuiesc ca 20000 dĂŁ coco cash nici vorba, dar ca sa fii sigur intreaba-i0 points
-
Este o prostie.Cred ca se duce electromotorul si bacteria daca se porneste de cateva zeci de ori pe zi. Am reusit si eu sa-l dezactivez definitive.(sa stea tot timpul pe off)-1 points
-
Salut! Eu am luat E90 LCI de la dealerul din Kassel. Desi toate masinile de la ei arata impecabil atat in poze, cat si in realitate, poti totusi sa intrebi daca au avut ceva accidente sau reparatii mai costisitoare si ei iti vor spune. Eram tentat sa iau un E90 LCI cu 45.000km, dar mi-au spus ca masina a avut un incident cu reparatii totale de 3.500euro, asa ca am zis pas. Ce e drept, masina venea cu garantie 2 ani si clar daca a fost reparata la ei in reprezentanta, a fost facuta cum trebuie de banii aia. Si la masina mea au spus ca a fost revopsita capota si bara fata din cauza pietricelelor de pe autostrada, ceea ce nu m-a deranjat. Poti merge lejer pe incredere cu ei. Iti vor trimite factura de avans, faci plata unui avans (eu am dat 2.000euro), le trimiti copie dupa CI si pasaport si permis, iar ei iti vor spune cand va fi gata masina de livrare. Cand ajungi la dealer, acesta te va intreba pe ce perioada vrei asigurarea si numerele, iar in maxim 2 ore din momentul ala, platesti diferenta, si pleci cu masina Spor la cumparaturi!-1 points
-
Da, ai inteles bine, burduful de pe partea stanga cum te uiti la portbagaj in el vei gasi fire intrerupte mai devreme sau mai tarziu. Si eu am crezut ca e butonul, ele fiind/parand destul de abuzat.. degradat de intemperii.. Am demontat si incuietoarea complet crezand ca acolo e defectul.. apoi am constat ca problema e in burduf.-1 points
-
Cauta un 318i 2004/2005 si o sa fie ok. Nu ti-as recomanda 320d pentru ca sansele sa gasesti una sub 400k km sunt minime si iti asumi riscuri aiurea. La 318i au fost probleme cu intinzatorul de la distributie, problema s-a rezolvat cam pe la jumatatea anului 2003. Daca iei un model cu intinzatorul revizuit, mai poti avea probleme doar cu consumul de ulei de la simeringuri supape (reparatie de 700-800 lei). Nu suna foarte bine, dar la 320d daca trebuie sa inlocuiesti volanta/turbina/1-2 injectoare deja ajungi la cheltuieli enorme in raport cu pretul masinii.-1 points
-
-1 points
-
Ca in postul de mai sus, tot din cauza cablurilor intrerupte in burduful din stanga nu poti ridica geamul portbagajului. La fel a "mers" si la mine; stergatorul functiona, geamul se stropea dar nu se descuia. :console: Nu mai tin minte daca poti umbla la acele cabluri deschizand doar portbagajul.. ideea e ca, daca vrei sa deschizi incuietoarea geamului trebuie sa dai jos (desfaci interiorul portbagajului) si folosind o surubelnita, prin interior, sa eliberezi/impingi zavorul incuietorii.-1 points
-
-1 points
-
Cumpar e46 pe diesel. Coupe sau sedan. Euro 4. Volan stanga. Cutie manuala. Pana in max 2000e-1 points
-
BMW 520D LCI manuala 177CP Masina a fost cumparata personal din Germania in 09.2014. La momentul achizitiei masina avea 123.000 km, iar in prezent masina are 182.000 km. Pret : 12000 Euro negociabil Se vinde cu 2 seturi de roti: - Jante de vara aliaj originale (style 124) BMW 18 - cauciucuri Michelin Primacy 3 runflat - Jante de iarna tabla+capace originale BMW 16 - cauciucuri Nokian Wr D4 XL Detalii conform VIN: Vehicle Identification Number WBANX31080C089782 Production Date 2008-08-29 Standard Equipment 346 Chrome-line Exterior 4BX Int. Trim Fin. Grey High-gloss 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package (in masina nu s-a fumat) 465 Through-load System 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6UE Anti-theft Security Sys.f. Navi Dvd 606 Navigation System Business 612 Bmw Assist 616 Bmw Online 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 698 Area-code 2 7RP Advantage Package 7SN Navi Business W.handyprep.bluetooth 8SA Country Spec. Release Of Navigation 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8SP Cop Control 8S8 Country Spec.navi Control (acc) 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory 879 German / On-board Documentation 931 Winter Wheels Instead Of Summer Wh 969 Request Navigation Dvd On Shipping https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GmiQq.html#contact_form#xtor=SEC-81-1 points
-
Salutare, Pentru sezonul de iarna ma gandeam sa incalt F30-ul din dotare cu niste anvelope 225/55R17. Jantele sunt de pe un X1, cele de tabla, ET34. In mod normal ar trebui 225/50R17 (acum am 225/45R18), dar as vrea sa o inalt putin, si sa am talonul ceva mai mare. Aveti idee daca risc sa frece pe undeva? A.-1 points
-
Se da una bucata e90 2006 n46b20b 320i cutie automata 6hp Nu merg eu cu masina si prin urmare nu stiu exact de cand au inceput simptomele. Am schimbat O-ringurile defazoarelor + intinzator lant (cu intinzatorul vechi incepuse sa zornaie 1 secunda la pornirea motorului) Ideea e ca am constatat un consum destul de mare de benzina + miros puternic de amestec bogat la evacuare, mai ales dupa ce se incalzeste motorul + urme de funingine pe evacuare si condens la accelerare + turometrul fluctueaza la relanti(destul de putin dar vizibil) + la relanti, consumul instant urca cu 0.1l la fiecare 10 secunde pana spre 30l/100. Consum mediu dupa resetare in Bucuresti cu trafic lejer undeva la 14l/100 (afisat in bord). Motorul trage, dupa parerea mea, normal. Check engine nu este aprins. Ulei si filtre noi. Dupa, am facut un test simplu deconectand mufa debitmetrului cu motorul pornit fara nici o schimbare. Comandat debitmetru nou Bosch - nici o schimbare. Pe INPA nu am nici o eroare legata de amestec, doar pompa de apa auxiliara si IBS. Sondele de O2 vad ca variaza undeva intre 0.9 si 1.. In trecut, masina a avut semeringuri la supape si catalizator schimbate la Tzeparii Vitan. A mai trecut cineva prin asta? Nu am ajuns inca sa masor rezistenta sondelor datorita pozitionarii dificile a conectorilor.. Parca nu as vrea sa le schimb degeaba si pe astea.. Ma intreb, daca ar fi fost intins lantul sau ar fi sarit un dinte pana sa schimb intinzatorul, ar fi ridicat eroare? Check engine?-1 points
-
Pe acelasi rationament, orice pornire a motorului dauneaza distributiei, si nu numai. Asa ca tine motorul oprit!-2 points
-
Salut imi poate confirma cineva daca plata la dealerul BMW se poate face cash? Ori ce variante de plata sunt pentru persoana fizica, suma e undeva la 20000 €. Multumesc.-2 points
-
x1 xdrive 2.0diesel 130kw fabricatie 08 2010 ,manuala 6+1, bixenon ,inmatriculata in Ro acum 4 zile ,istoric complet la bmw ,toate facturile cu ce s-a schimbat la zi ,km 360k (autostrada) pret 10.100 euro-2 points
-
cu placere.Sa ne povestesti ce ai gasit in germania la 13000. Bafta-2 points
-
nu am fost ironic .Si nici nu mor sa-mi vand masina.Daca vroiam sa o vand cu orice pret ,masluiam km si o duceam la piata ...Chiar vreau sa vad cu ce vii de acolo.Atentie la km.....90% sunt dati inapoi la Handleri.Eu am preferat sa las km originali,cu toate ca poate gaseam 50 de euro sa o duc la 150 de mii .Sunt oameni care apreciaza un kilometraj real ,daca masina e superintretinuta .Cum e a mea ,daca e sa fiu realist ,nu neaparat modest-2 points
-
-2 points
-
Buna, Dupa cum mentioneaza si titlul, m-ar interesa un X6 M Packet sau un GLE coupe AMG cu urmatoarele specificatii: - Culoare exterior Alb - Culoare tapiterie Bej sau Negru cu cusatura rosie - Pachet M sau AMG exterior sau exterior/interior - Motorizare 3L sau 3.5L Diesel - An de fabricatie intre 2014-2017 - Rulaj, pana in 30000km. - Tara de origine, de preferat Austria, Germania, Ungaria, Romania. (cu posibilitate de a vedea masina inainte) - Pret rezonabil pentru varianta de masina (nu ma astept sa coste nici 20000€, dar nu as vrea nici sa ajung la +100000€) Daca aveti de vanzare unul din modele sau aveti vreo informatie referitoare la un dealer, persoana fizica sau alte surse, va rog sa ma contactati prin PM. Multumesc!-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00