Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/11/18 in all areas
-
Ah...de cate ori nu m-am intrebat acelasi lucru cu vechiul E39. Am bagat foarte multi bani in masina respectiva. In mintea mea eram inhamat la un proces misterios de restaurare a masinii. Pot sa zic ca masina era tipla estetic si mecanic, nu doar dupa parerea mea. Nu prea ma puteam opri din bagat bani, tot felul de detalii nu-mi dadeau pace, ĂŽncepusem sa bag bani in ornamente noi ca sa le ĂŽnlocuiesc pe cele care pareau afectate de cei 15 ani de existenta. SimĂâşeam in sinea mea ca nu e ok sa bag atatea bani intr-o masina de 15 ani Euro 3, si eram foarte chinuit de dilema in care te afli si tu. Eu am avut "noroc". Intr-o seara, parcata fiindca, a fost distrusĂŁ de un betiv. A ales el pentru mine ) 3 saptamani mai tarziu deja cumparasem un F10 si sincer iti zic ca a evoluat tehnologia. Ma ĂŽntrebam de ce nu am facut mai devreme pasul asta. Din moment ce nu ai vreo racheta de masina, vreun exemplar gen M3, care sa se aprecieze pe masura ce trece timpul, ce faci tu se numeste: bani aruncati in groapa. Si eu aveam un 520d, nu vreun M5, in afara ce valoarea sentimentala, masina nu-si justifica ĂŽntreĂâşinerea. Ca sa concluzionez: fa pasul catre ceva mai nou, in stare tehnica buna, si ai sa vezi ca nu e mai greu de intretinut fata de masina mai veche care cere bani constant. Dupa ce conduci o masina mai moderna ai sa vezi ca uiĂâşi rapid de actuala. Eu personal ma mai gandesc la vechiul E39, dar nu se poate compara cu cea noua. Daca era vreun M5 sau macar vreun 540i, probabil ca batea masina moderna prin placerea pura a sofatului si raw power, asa cu ce e mai bun un 520d din 2003 fata de un 520d din 2013? Nu cu multe. La fel si cazul tau: cu ce e mai bun un 316 din 2000 fata de unul din 2009? Nu cu multe. Bagi bani aiurea intr-o masina banala in esenta.1 point
-
https://static.anaf.ro/static/2/Cluj%20Executari%20silite%20cazuri%20speciale/20180305154047_cj_spec_sukosd_06mar2018.pdf Poate te intereseaza, stiu ca esti interesat.1 point
-
1 point
-
can t find it on this forum. usually people don t travel to South Africa with their BMW1 point
-
Ieri am montat jantele de vara si azi mi-am facut timp sa o trec prin etapele unui detailing exterior complet ( coating ceramic inclus ) ... prima corectie dupa revopsirea integrala din noiembrie 20171 point
-
Salut! Dintre toate cele enumerate de tine, cel mai bun din punct de vedere al fiabilitatii este M43TUB19. Ca si consum, N42-ul consuma cel mai putin. N42 e recunoscut pentru probleme cu semeringurile si consumul de ulei. Orice motorizare ai lua verifica bine inainte masina.1 point
-
Inseamna ca n-ai condus modele mai noi. Ehh cine sunt eu sa te contrazic pe tine...1 point
-
Ma bucuram sa il treaca avand 2500 cmc, o gafa in favoarea mea nu faceau si ei..1 point
-
e plin de astronauti pe sosele, piloti de navete spatiale :sorcerer: :sorcerer: :sorcerer: ! poti sa ai tu si F16 ca tot nu poti zbura cu el peste Mach 1 . asta e legea si pana nu ti faci propria autostrada privata unde sa ruleti tu cu cat te tin planetarele, dreptatea ta = 0 :artist: PS: sa stii sa rulezi pe autostrada inseamna in primul rand sa stii sa respecti limitele legale precum si pe ceilalti participanti la trafic! sunt cimitirele pline de piloti de ocazie... :bashwall: (dar si de victimele lor1 point
-
"Pui presiune" la tenis (btw bravo Simo!) la fotbal sau la alte sporturi, nu atunci cand conduci pe drumurile publice!1 point
-
Foarte frumoasa masina Pacat ca marea majoritate a romanilor nu se vor uita la ea pentru ca nu consuma 4%, n-are xenon si navi si nu e FULL, FULL, extra full :shifty:1 point
-
Deci vrei sa risti sa ti se fure jantele/rotile si refuzand sa cumperi patru prezoane cu cheia lor dedicata si tu ramanand cu inca doua prezoane (rezerva) dupa cum zici ca ai pe fata?1 point
-
cutiile automate crapa garantat daca le impingi cuplul peste cat pot ele. Limitarea mai mare vine de acolo mai mult, decat din motor poate. Asta e valabil la cutii automate, sunt putini tuneri care tin cont si de ele. oricum eu sunt amuzat de treaba asta, deja cati cai care, cel putin pentru mine.. e 0, daca ai acolo un 120-130 de cai sa poti depasi ceva care merge cu un 90, gen un camion.... in .rest.. Eu vad cum si pe unde ma tarasc, pratic nu mai e loc in europa sa mergi ca lumea fara riscuri extrem de mari.gen amenzi, aglomeratie, trafic... si mi se pare un risc prea mare pentru 10 minute de placere la 2 luni cand mai faci cate o iesire, daca o faci, poate la fiecare 2 luni.. am viteza medie in bord 56 km/h, neresetat de 3 luni.. si inca fac cam 60% din km pe autostrada, urban am intre 9-10 km/h viteza medie, pai si astia 150 de cai care ii am sunt mult prea multi.. Daca vreau o pot chipui safe la 200 de cai si ceva mai sus la 225, dar am ales sa nu fac asta. pur si simplu nu vad ce dracul fac cu ei, si unde.. cred ca urmatoare a masina iau motor dinala de 1l.. dar ma rog, asta e parerea mea personala.. fiecare face cum il taie capul, dar sa stie ca sunt niste riscuri..1 point
-
Vand masinuta, rulata 99% intre Berlin si Frankfurt unde am avut serviciul...A fost luata pe leasing financiar de la BMW Dreieich si acum am inmatriculat-o in Romania... Prim proprietar, impecabila, nefumator, a fost a doua dragoste a vietii mele (sotia inca mai citeste forumul...deci... ) Pretul este fix: 20.400 Euro. Am tot istoricul de la BMW, sunt schimbate si consumabilele acum, au fost schimbate si discuri si placute frana. Mai jos descrierea de pe site-ul unde am dat-o: Bmw x1 xDrive xLine 20D - 98.000 Km, fabricat 06.2014 Unic proprietar. Cutie automataSteptronic 8+1 trepte Sistem follow me home Start stop la semafor Bi-xenon adaptiv+ spãlãtor faruri Dubluclimatronic Scaune Încãlzite Pachet xLine interior exterior Pachet lumini ambientale interior exterior Navi Business color cu harti Europa 01.2018 Computer de bord Senzori de parcare PDC Senzori ploaie+lumina+ presiune roti Oglinzi electrice + rabatabile electric+antiorbire USB+aux+ bluetooth telefon Comenzi vocale Autohold & Cruise control asistat cu active brakes. Asistenta la coborârea de panta. Volan multifunctional cu Servotronic vario Mod Eco PRO Cauciucuri noi vara runflat+cauciucuri noi iarna. Jante model special BMW 18" Carnet de service la zi in reteaua BMW, ultimele schimburi acum 2500 km (ulei, filtre, lichid frana, placute si discuri, verificare BMW 360). Nu mai are schimburi decat peste 12.500 km - ulei si filtre sau peste 12 luni. Garantie ramasa in reteaua BMW: pana in 2018/11. Pretul este fix. Masina personala, nu fac schimburi, nu este pret negociabil0 points
-
Nu trebuie sa fii geniu sa vezi ca majoritatea placutelor utilizate sunt mai uzate pe exterior, multi mecanici de forum. Nu etrierul are probleme, portetrierul(suportul, furca) se uzeaza.0 points
-
0 points
-
-1 points
-
nu cred ca sunt tampiti cei dela AB pur si simplu cu chitul de reparatie nu va merge se va strica dinou foarte repede si atunci cine va fi suparat eu cred ca daca mergea reparata o rezolvau pur si simplu au fost corecti fata de tine si au zis adevarul in fata si nu este corect cum ai rasplatesti-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Am e46 318i 2004 si nu consuma ulei intre schimburi (10.000 km) , Se poate si asa ceva te asigur-1 points
-
zice ca autorul filmarii nu s-ar fi uitat in oglinda inainte sa se angajeze in depasirea aia cu viteza melcului si nu l-ar fi vazut pe ala cu X5 care venea torpila, punand astfel presiunea pe X5 sa execute o manevra de depasire sinuos periculoasa...-1 points
-
De unde stiti ca X5-ul nu venea cu 250 km/h din spate si il vede pe bossu cu depasirea lui "forta" si incearca sa evite accidentul si se baga prin dreapta fara sa mai aiba timp sa evite nimic?? De ce judecati aiurea fara sa va puneti in locul fiecaruia, pentru fiecare eu gasesc un argument si o scuza, hai sa nu o dam pe "X-ul avea viteza prea mare" merge cu cat vrea el, insa ala care se asigura cu depasirea forta ce face? Aaa e pe pilot automat si are cu 2 km/h mai mult la ora decat ala din fata lui si deh...Oameni buni daca mergeti si voi tot cu gandirea asta pe autostrada normal ca se intampla si lucruri din astea, bagi piciorul in mama ei de acceleratie futui pilotu masii si dupa ce depasesti te bagi frumos in dreapta si in 5 secunde revine singura la viteza setata pe pilot, e mai frumos sa-ti iei injuraturi/morti de la ala din spatele tau care franeaza si asteapta dupa tine sa depasesti ca ai cu 2 km/h mai mult ca ala din fata ta, e nesimtire pe fata, asta in cazul cel bun, in cazul cel rau produci un accident de la ala din spate care merge cu cat vrea el pana la urma chiar daca incalca legea. Aveau maxim 100 km/h pe cand X-ul cred ca avea cel putin 180 km/h, iar pe drumul ala sa franezi mai tare nu merge chiar daca esti si cu X. Daca X-ul pastra banda putea sa spuna la fel de bine ca asta nu asigurat, soferul care s-a angajat in depasire a facut-o o aiureala , in primul rand nu cred ca l-a vazut pe cel cu X-ul, daca l-a vazut inseamna ca sa bagat la nesimtire, ca vezi mastodontu ca vine tare mai ales la cum mergi tu.-1 points
-
Gazul asta parca era pentru brichete? La noi romanul fudul isi cumpara masini pentru care nu-si permite combustibilul - acest element basic pentru orice masina - ca apoi sa umble cu butelia in portbagaj. Revenind la Detuned asta. 325i a avut doua motoare - 2,5 si 3.0 - ambele dezvolta 218 cai dar sunt motoare total diferite. Ala de 3.0 este injectie directa si are si 20 Nm in plus si consuma mai putin cu 2-3 litri fata de 2,5. Nu a fost "detuned" la fel cum 335 are acelasi motor dar este turbo - ceea ce nu il face "tuned". Este pur si simplu o varianta de putere intre 320 si 330. O poti face 330 cu admisie si soft daca vrei ... saaau o lasi in pace ... 218 cai sunt suficienti. Gazul e foarte misto la aragaz.-1 points
-
N-are legatura cu accidentul in cauza, normal ca nu ai obligatia sa te dai ca vine ala din spate, dar ai obligatia sa te asiguri pe autostrada cand vezi pe unul ca vine tare din spate, nu te pui in fata lui asa pe nesimtire.Ai obligatia sa efectuezi manevra cat de repede si sigur poti, nu ai voie sa stai pe banda respectiva, daca depasesti asa greu mai bine pui frana si mergi in spatele lu ala daca mergi cu 3 km/h mai rpd ca el.-1 points
-
nu e vorba de crezut, e vorba sa stii sa conduci pe autostrada, pe autostrada se merge tare, ce inseamna asta? sa nu te bagi aiurea sa depasesti, te asiguri bine si aia e, crede-ma ca X-ul la viteza aia era destul de aproape de el, avea oricum peste 180 km/h sa nu zic mai mult, am mai spus, nu conteaza ala cat de tare mergea, merge pe riscul lui acela fiind ca i se baga unul in fata si nu mai poate sa franeze, lucru care sa si intamplat. Ala cu masina daca sa asiguratin primul caz, clar a stiut ca cel cu X-ul va trebui sa franeze in spatele lui, adica a vrut sa se pise pe el, iar in al doilea caz nu sa asigurat si nu l-a vazut pe cel cu X-u, ambele variante provocate de cel care a vrut sa schimbe banda. De unde stii tu FIC ca ala cu X-ul de fapt nu a franat de la distanta si a incercat sa-l si ocoleasca cand a vazut ca nu poate sa se opreasca??? Eu din filmare vad ca unul schimba banda, iar ala din spatele lui nu are timp sa franeze si incearca sa evite accidentul lovind-ul pe altul, daca e sa ne luam din imagini si sa incheiem toate presupunerile, nu ai de unde sa stii ca ala cu X-ul are viteza mare ci doar ca asta nu sa asigurat.-1 points
-
Eu am un cazan din 97,si nu pt ca asta imi permit,ci pt ca imi place mult cum arata,ca si caroserie,si cum se comporta,ca si manevrabilitate. Cazanul avea m43b18 de fabrica,luata pt sotie.Ca la majoritatea,imi plac masinile (nu carutele trase de cai - aka 316, 318,320 si mortaciunile apropiate) si imediat ce sotia si-a schimbat masina,am preluat-o eu. Dupa schimbarea motrului ,am facut din cacat bici,si trosneste ft tare. Motorul nu tre sa fie nou (ma gandesc ca te referi la acelasi tip) ,pt ca nu se mai numeste swap. Acelasi cazan,nu poate fi mai rau decat este,schimbandu-i motorul. Si cand te gandesti ca suntem barbati,din natura suntem competitivi. Ne luam bmw ca sa ce ? Prin natura ei e o masina ce nu-i usor de intretinut/mentinut. Eu sunt aproape sigur ca barbatii isi iau un bmw pt ceea ce poate pe partea de performanta,apoi pe partea de lux, ori,sa o arzi intr-un bmw pe ritm de vals si sa incurci cazanele pe drum,calca oarecum pe "eu"-l barbatesc. Sunt persoane care se simt sportivi in dacia solenza ,si se dau la linii cu loganul,asa ca ,daca ai un bmw pe care il poti urca ieftin la propriile pretentii,de ce sa n-o faci? Pastrezi masina iubita si o faci M3 la sfert de pret! Fiecare vede diferit treaba asta.-1 points
-
Ba am condus! Iar noi,acum,nu ne cntrazicem,..ne spunem parerile! Cel putin eu asa consider-1 points
-
Eu am n42 , am luat masina la 200.000km din germania acum 4 ani, i-am schimbat semeringuri , garnituri, si ambreiaj , numai consuma ulei , ii pun 0w40. Acum are 276.000km si merge ca noua. Ma gandeam sa ii dau km inapoi la 200.000 cand o vand ca am avut-o la vanzare si mi-au dat bajetii mesaj ca are km multi. Si am zis ca nu e problema, ii fac putini, ca noua. Bafta-1 points
-
Ce pĂŁrere au colegii care au folosit/folosesc motul x-cess 5w40? Ma intereseazĂŁ mai ales posesorii de m57 2.5/3.0.Multumesc.-1 points
-
Aerul se comprima la temperaturi negative, adica scade presiunea tare, probabil asta e motivul Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
BMW Twin Power Turbo Longlife-04, 0W30. Eu pe asta il folosesc, am acelasi model ca al tau, e mai tanar cu 2 ani si am 250.000 km. si cu acest ulei merge de la 0 km. si fac schimbul la 25.000km.-1 points
-
Asta cu volanta nu are joc ,iar placa si discul aratau bine, nu se aplica, problema e din ambreiaj , cum sa dai cutia jos si sa schimbi doar rulmentul? Vinde-o si ia-ti alta in cazul de fata.-1 points
-
Orice placuta tinde sa actioneze dinspre exterior spre interior unde e suprafata de contact mai mare, nu ai sa sa-i faci.-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00