Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/14/18 in all areas
-
4 points
-
Orice dar i3 nu e bijuterie...sa ne uitam la model 3 de la tesla...e mai aproape de termenul bijuterie Felicitari pentru decizia de a merge electric.4 points
-
Interesanta mai mult, o bijuterie este aia care toarce si scoate gaze (sunt mai old school, cu toate ca asta este viitorul si in copilarie eram fascinat de o masina care sa se incarce ca una de jucarie) Care este autonomia , unde o incarci (acasa/serviciu) si cat dureaza o incarcare completa (ex:20 to 100%) ?4 points
-
Salut, pentru mine este o masina daily insa nu locuiesc intr-un oras aglomerat. Daca cauti confort si dotari, seria 7 este ce iti trebuie. Eu in 2015 2016 am avut seria 7 din 2010(fara facelift) si am fost foarte incantat de masina respectiva intrucat dupa ce am vanduto am avut si alte masini Audi a5(2014) mercedes cls(2012) bmw f10(2015 foarte dotat) insa calitatea mult mai slaba sub Seria 7, am condus in paralel si S class modelul nou, audi a8, audi a7, nu zic ca alte marci premium sunt mai prejos, insa ce imi ofera mie bmw altele sunt pe departe. Asta pana de curand cand tot la pasiunea mea am ajuns, seria 7 exta full insa de data asta facelift acesta avand si amortizoare cu perne standard pe spate. Ca si idee acele 5 butoane nu sunt asa importante si sincer din cele 5 butonele doar head-up-display il folosesc, insa de top sunt: dynamic drive, scaune ventilate, un pachet sport, camere fata/spate/360, trapa, faruri full led, sistem sunet profesional h&k, b&o. Seria 7 este un tank de masina si nu se strica asa usor daca esti mai grijuliu de fel, insa si cand se strica piesele vor costa poate si de 4x mai mult ca la un seria 3, Spre ex o fulie vibrochen m-a costat 600E, pompa apa 250E, un tampon motor 500lei, 4 anvelope R19 1000E, 2 brate fata 2000lei, la reprezentanta placute frana fata/spate 2500lei, revizie ulei filtre 1800lei, insa daca le faci in afara reprezentantei preturile se pot injumatati.2 points
-
Salut Bala, frumoasa masina, sa te bucuri de ea, chiar ma intrebam cand se vor rezolva problemele cu tichetul de la stat(citisem pe topicul tau). Poti spune ca esti unul dintre pionierii de pe forum cu o masina electrica, sa speram ca o sa deschizi calea si, datorita tie, vom vedea masina electrica intr-o lumina favorabila! PS: pot spune ca primul tau topic cu e60 m-a inspirat sa fac si eu trecerea la BMW Iti multumesc pentru asta! Tin minte momentul. Era 2004. Locul. Totul. Plecam de la facultate impreuna cu un prieten. Intr-o parcare: un E60. Era primul pe care il vedeam. Era alb. Era superb. Era nou. Era impunator. Eram cucerit. Am inceput sa visez… Termin facultatea. Sunt inginer cu acte in regula desi de un an si jumatate lucrez. Este momentul sa incep sa strang bani. Le vedeam in oras. Erau mai multe. Intorceam capul dupa fiecare. Inca visam… Imi calculez veniturile. Simulez credite. Pentru prima data o spun cu voce tare: Vreau un E60. Sunt considerat nebun. Nu conta, visam cu ochii deschisi. Nu mai aveam rabdare. Visul capata un iz de realitate… E timpul. Merg la banca. E ok. Merg la Banat Car. E ok. Incepe… Fac actele si comand masina… dureaza 3 saptamani. Fiecare zi e o povara. Imi zic ca merita. In prima saptamana din decembrie, pe seara, suna telefonul. E aici. In Timisoara. Dar abia a doua zi sa merg dupa ea… Orele trec greu. Sunt lungi. Se face dimineata si merg la Banat Car. Nu o vad. Intru inauntru. Vad un E60. Este superb. Culoarea, M-packetul. Vad dealerul si din priviri imi face semn catre acel E60. ERA AL MEU… Semnez si plec! Visul?! A devenit realitate…2 points
-
Salut, Nu am mai gasit pe forum referinte la un TIS online, iar din intamplare am dat peste acest site: NewTis.info Eu aveam nevoie sa demontez suportul de coapse de la scaunul comfort pentru a-i schimba rotita dintata, am gasit aici tot ce imi trebuie. Sper sa va fie de ajutor. Remove thigh support PS: sper ca nu se considera reclama1 point
-
Vand perna aer originala bmw f11, an 2013. Se poate monta pe spate stanga/dreapta Provine din suspensie cu EDC si este compatibila si cu sisteme fara EDC Perna este in stare buna, nu pierde aer, nu prezinta semne de uzura. A fost demontata de pe partea dreapta/spate. Pret-500 ron1 point
-
Sano Forte, mult mai bun ca diluant/benzina si orice altceva. Du-te si ia Sano Forte si vezi cum este fata de diluant1 point
-
Uite aici ISTA+ 4.09. Ce eroare ai mai exact? Posibil sa aiba si colegii dreptate, adica sa fie senzorul defect / atins / copt de la caldura.1 point
-
1 point
-
Salutare tuturor, Vreau sa va arat cum e uleiul in diferentialul din fata la un 525 xD, din 2013 la 160.000km, si sa decideti fiecare daca se face sau nu service la componentele lifetime. In cutia de transfer nu a fost pilitura, dar uleiul a fost negru si parca mai gros.1 point
-
Sa ne explicit putin cum este cu garantia si revizile , adica cat are masina si bateria garantie (impreuna sau separat) ce inseamna o revizie la o masina electrica si care este intervalul. Stiu ca tesla are o garantie pe masina de 4 ani sau 80.000km si bateria are o garantie de 8 ani ...1 point
-
Masina la achizitie trebuie verificata ''cap/coada'' 100% din toate punctele de vedere de catre cineva competent. Istoric transparent si km reali, altminteri poate fi o gaura neagra. Motorul de 3.0d e cel mai slab din gama seria7, e bun, insa tot diesel este. Poate fi suficient insa nu are rafinament pentru un seria 7 veritabil.Dpdv taxe,consum, este cel mai bun pt Ro, nefiind ceva de speriat, cum sari de 3,0 L ca si cilindree se schimba situatia. Cele 5 butoane in Romania, mai ales ca masina de zi cu zi, 4 dintre ele sunt in 99% din cazuri, useless, pentru ca nu ai autostrazi. Poate doar HUD-ul sa il tii activat permanent insa nu pot spune ca te ajuta cu ceva.1 point
-
Salutare. Asa cum spune si titlul vreau sa remapez un e60 525d din 2005 automat. Sunt interesat de parerile celor ce au avut acest model si au facut remapare, automata ori manuala. Tin sa precizez ca inainte am avut un e46 320d remapat, la care nu am avut probleme timp de 7 ani. Nu vreau pareri generale despre remapare, doar pareri strict legate de acest motor/motorizare, binenteles din experienta proprie. Multumesc si Sarbatori Fericite! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Cred ca este @bogdyy cel cu tata urs,a revenit sa se razbune pe forum On topic.Frumoasa masina.1 point
-
Pernele nu pierdeau presiune si doar aceea de pe stanga avea semne de uzura pe pliul inferior, fapt semnalat si de mecanicul lor, cu recomandarea(mecanicului, nu a service ului) de a o monitoriza si inlocuire la primul semn de pierdere aer si precizarea ca "mai tine 15-20000km" Decizia de inlocuire a venit ulterior, in urma studierii ofertelor de pe piata si avand in vedere, in primul rand, ca folosesc masina pt drumuri lungi cu familia si vreau sa evit defectiuni si intarzieri care pot fi prevenite.1 point
-
Motul asta folosit creeaza probleme, e prea subtire la cald, iti recomand sa-l treci pe Castrol, presiunea e ok. in ralanti.1 point
-
1 point
-
Te salut , sa vĂŁ bucurati de ea Foarte practicĂŁ , n am citit tot dar iti doresc sa n ai probleme cu distribuția1 point
-
1 point
-
1 point
-
George scuza-ma ca ma bag, dar la 90% din masinile la care faceti chiptuning , posibil 85% din clienti sunt multumiti pentru ca nu ai cum sa fii altcumva cand vezi ca masina trage mult mai bine, insa din pacate toti clientii ala multumiti sau nemultumiti habar n-au ce faceti voi acolo, daca ati facut o munca buna sau nu, un soft se face pe dyno sa urmaresti plaja de turatii sa fie cat mai progresiva si liniara, daca luam softurile voastre facute fara nici-o verificare dupa (la dyno ma refer), sigur o iau razna plajele alea de turatii. Clientii stiu ca masina trage bine si le place si sunt multumiti. Nu vreau sa dau nume la cine ma refer insa nu ai cum sa-mi demonstrezi tu mie ca ai facut treaba buna ca ai facut soft prin mufa si te uiti la valori la turbina si etc, valori care pot sa la urmaresc si eu, dar nu ai nici-o treaba cu un dyno facut cum trebuie. Stiu zeci de cazuri te tuning-uri facute (ma regasesc printre ele) facute prin fata blocului ca sa aflu ca softul este praf, am mers tot pe incredere, insa daca vrei sa fii corect fata de un client, nu-i faci soft si sa-i spui ca e bine fara sa ai cum sa-l verifici, verificarile alea rudimentare sa urmaresti valorile sunt 0 fata de un dyno.. O zi buna!1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points
-
Scopul e acela de a opri manual (prin acel buton) partea automata a functiei start-stop, care banuim ca stii ce rol are si cum/cand functioneaza..0 points
-
0 points
-
optiune nu este specifica autoturismelor electrice. apare si pe modele cu motorizari clasice. Acesta sa fie singurul inconvenient! Felicitari pentru achizitie! La cati mai multi km cu acumulatorii originali! Ordinea inchiderii portierelor este logica. Daca din greseala, inchizi prima data portiera din fata si dupa aceea cea din spate, este prevazut un sistem de protectie/blocare ?0 points
-
Si e o masina "daily" daca esti CEO pe la vreo corporatie, ceea ce nu cred ca e cazul tau.0 points
-
e o masina foarte buna, comfortabila, mai ales daca are toate butoanele :frantics: despre piese - consumabilele sunt ok, 1.000 ron revizia. se intampla rar, dar daca iti pica piese importante (cutie, motor, diferentiale, planetare, module electronice, etc) o sa iti gaureasca buzunarul. asteapta-te sa bagi 1-2000 euro anual in diverse reparatii; daca esti genul "hit and run", o iei si cand pica ceva, gasesti un clent si scapi de ea.0 points
-
E o treaba subiectiva. Un apropiat a incercat Liqui Moly si a revenit ulterior la Castrol. Sunt cateva marci de ulei ca Liqui Moly sau Motul care urmaresc sa acapareze cota de piata in RO si ca urmare sunt promovate uneori agresiv si prezentate de agentii de vanzari ca uleiuri "minune". Eu acum nu sustin ca nu sunt bune, dar hai sa nu le supraestimam. Stie cineva daca cele 2 marci sunt folosite ca uleiuri de fabrica ? Cel putin in DE ? Cumva BMW ?-1 points
-
tu unde te-ai uitat ? eu crede ca cel cu 98 imi e bun http://www.realoem.c...955#31507591998 cel cu 97, nu il gasesc compatibil cu masina mea, sau documentat, mai nicaieiri http://www.realoem.c...f?q=31507591997 stie cineva diferenta intre: Final drive si EXCH-FRONT DIFFERENTIAL-1 points
-
pozele de pe google images pt cele 2 coduri arata la fel; mai mult ca sigur sunt compatibile, cei la care ai fost sigur stiu despre ce e vorba. -98 e pt 525xd si 535xi -97 e pt 535xi acum am vazut cat costa unul nou, 2300 euro...-1 points
-
Pai cu nici o luna in urma a fost verificata la BMW si "0 erori, 0 probleme"-1 points
-
Daca nu ai macar 3000-4000e pe an pe care ii poti cheltui cu masina (acte, intretinere, anvelope etc.) nu prea are sens sa o cumperi. Iar suma asta este optimista, daca vrei sa faci toate lucrarile la reprezentanta si cu piese originale asteapta la peste 5000e anual. Gandeste-te numai la anvelope, ca daca ti-ai lua un 320d ai putea sa iti iei 4 anvelope 205/55-16 premium de iarna cu ~1400 lei. La 730d un set de anvelope premium de 18-19 o sa te coste ~3500 lei. Impozitul ~200 lei vs ~2100 lei. Cum vrei tu sa o iei "cu 5 butoane" ai fi uimit cate cheltuieli in plus poate aduce. Am lucrat la un 530 GT cu bare antiruliu active (sistem asemanator cu cel de pe seria 7) care pierdea lichid, iar numai piesele (doua tevi care corodasera) au costat 3300 lei. Nu din reprezentanta, de la magazin de piese si cu discount. Daca spargi o perna costa aprox. 2000 lei din cate stiu. Un amortizor activ costa +1000 lei. Exemple sunt multe din pacate. Nu degeaba se vand acum seria 7 2012-2013 la mai putin de 20% din pretul de reprezentanta.-1 points
-
Cel mai eficient si ieftin este sa il scoti si sa il cureti. Vorbesti cu un mecanic sa ti`l scoata, bagi jet de apa in el la spalatorie, il bagi in diverse substante etc. si o sa te mai tina destul. Nu stiu sa iti zic exact cum se curata, dar se poate face si chiar daca te mai tine 20-30k tot e rentabil. Daca il scoti manopera costa 250e (demontat de pe masina+resoftare), daca il cureti te costa 100e.-1 points
-
-1 points
-
-2 points
-
fratilor x6 e masina scumpa, n o repari pe forumuri, du-te la service cu siguranta o rezolvi acolo. da e scump, m-am saturat de forumul asta cu tot felul de tampenii, aici nu dezbate nimeni probleme cum ar fi un schimb de jante, evacuari etc doar cat cosuma in oras si cat consuma afara si se arsa siguranta si nu trage motorul... forumuri cu dacia nu exista? dacia se repara asa pe vremuri, intrebai prin vecini atunci nu era net-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00