Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/04/19 in all areas

  1. Aveti mai jos procedura de verificare a racitorului egr:RCRIT-18V755-1757.pdf
    3 points
  2. Sunt de acord in proportie de 75% personal.. Dauna totala nu inseamna ca este neaparat distrusa masina; inseamna ca reparatia ei este mai mare decat valoarea in sine.. Daca tu ai o pisicuta si trebuie sa schimbi faruri, capota si bara(cost fictiv o mie de euro).. dar masina este 700, asiguratorul ti'o incadreaza dauna totala. Sa nu lasi sa mai fie inmatriculata o astfel de masina mi se pare absurd atat timp cat sunt dispus sa platesc din buzunarul meu piesele. In cazul masinilor distruse(cum sunt cele din postare) sunt de acord 101%.
    3 points
  3. Va salut, dragi colegi, Urmaresc forumul pasiv de cativa ani, insa, de Craciunul ce toacmai a trecut, am hotarat sa imi fac cel mai frumos cadou de pana acum. Am cumparat un Seria 3, 328xi Touring pe care, de cand l-am vazut, a trebuit sa fie al meu. Am vazut anuntul seara, dimineata am facut testdrive, am coborat din el si am semnat actele. Nu am avut nicio indoiala ca nu va fi al meu, chiar daca stiam ca trebuie sa mai investesc cateva mii de lei in acest N20 de care se spune ca moare subit. - 328i, Xdrive Sport Line - Kit exterior M Sport - cutie automata sport - suspensie adaptiva M - 6WB OEM full digital instrument cluster - Volan M - Plafon Panoramic - HUD, connected drive, Surround view, Lane assist, Cruise control cu franare, - Scaune sport cu reglare electrica, piele visinie etc Din decembrie si pana acum i-am schimbat distributia si i-am mai adaugat buza M Performance si difuzorul de pe bara spate. Mai am multe planuri cu ea, insa le voi rezolva cu timpul. Va salut si sper sa ne vedem si la intalniri, in cazul in care inca se mai fac.
    2 points
  4. La noi erau considerati niste tuneri/personaje de succes, si comentariile erau laudative, ca sunt smecheri si se descurca. Pana la urma au ajuns la puscarie, iar beneficiile ilicite se confisca. Cea mai buna este legea care odata cu constatarea starii de dauna totala a unui autoturism, seria de sasiu sa fie inscrisa intr-un registru al daunelor, care sa faca imposibila inmatricularea vehiculului respectiv. Porcarii se fac in toate tarile, dar procentajul este mai mic, si oricum, de multe ori le folosim ca scuze si pretexte pentru a ne justifica alienarea noastra, ca si natie.
    2 points
  5. Am fĂŁcut și eu prin 2009-2010 un Touareg V10 la George și am fost mulțumit, acum au crescut pretențiile și avem nevoie de dyno, soft personalizat la firma cu pretenții și platit 1800eur la X6 cu garanție 1 an pe motor și cutie...partea cu garanția pt mine e extrem de importantĂŁ.
    2 points
  6. Da las-o la ei sa se aseze praful in curte cateva luni ...poate de craciun vine
    2 points
  7. Producatorii auto, in special cei premium, din tari ca Germania, Italia, UK, etc, sunt niste neseriosi si duplicitari, deoarece comercializeaza autovehicule la preturi de peste 40 k , care nu sunt atat de performante, si consuma si mult. DIn fericire, in estul Europei, sunt niste genii ascunse ale tehnicii care, contra sumei de 160 euro (adica un mizilic, pe langa pretul de achizitie nou al autovehiculului) , sunt capabili sa corecteze aceste deficinente legate de lipsa puterii si consum marit. De fapt, fara nici o legatura cu depasirile constante in marile orase din Romania ale normelor europene in ceea ce priveste poluarea , ci strict legat de prezenta acestor persoane cu inalte calificari tehnice, si a trendului inovator des intalnit printre posesorii de autovehicule rutiere, ce pot fi identificate pe forumuri academice ca olx, samd, marii producatori auto vor investi in start-up-uri din aceste zone, pentru a isi dezvolta viitoarele produse si a beneficia de aceasta expertiza si costurile scazute de dezvoltare si testare , in vederea proiectarii autovehiculelor viitorului.
    2 points
  8. Asa cum scrie si in titlu, a sosit clipa sa ma despart de masina (BMW X3 e83 2.0d, Xdrive) care m-a servit aproape 13 ani. PRETUL : 5.250 EURO, f.putin negociabil. Acesta e pretul total pe care il doresc, sunt persoana fizica, nu intermediar, firma, samsar etc. Nu doresc schimburi. Masina poate fi vizualizata in Municipiul Brasov. Este necesar sa discutam inainte, deoarece am un program foarte incarcat la birou. Masina este un BMW X3 e83(non-LCI), 150 cp, Xdrive, cutie manuala 6+1 trepte: EQUIPMENT LIST S169A - EU3 EXHAUST EMISSIONS STANDARD S216A - HYDRO STEERINGSERVOTRONIC S240A - LEATHER STEERING WHEEL S249A - MULTIFUNCTION F STEERING WHEEL S2BCA - BMW LA WHEELDOUBLE SPOKE 111 S302A - ALARM SYSTEM S413A - TRUNK ROOM NET S423A - FLOOR MATS VELOURS S428A - WARNING TRIANGLE AND FIRST AID KIT S431A - INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATICDIP S441A - SMOKER PACKAGE S464A - SKI BAG S473A - ARMREST FRONT S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S502A - HEADLIGHT CLEANING SYSTEM S508A - PARK DISTANCE CONTROL PDC S520A - FOG LIGHTS S521A - RAIN SENSOR S522A - XENON LIGHT S534A - AUTOMATIC AIR CONDITIONING S550A - ONBOARD COMPUTER S662A - RADIO BMW BUSINESS CD S785A - WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS P7RSA - PACKAGE COMFORT S853A - LANGUAGE VERSION ENGLISH S863A - RETAILER DIRECTORY EUROPE S880A - ONBOARD VEHICLE LITERATURE ENGLISH S9AAA - OUTER SKIN PROTECTION S548A - KILOMETERCALIBRATED SPEEDOMETER Masina se prezinta foarte bine avand in vedere rulajul si vechimea, este functionala si isi cauta un nou proprietar. In prezent are aprox.462.000km reali 100%. Motorul este M47N2 - motor foarte rezistent, nu are probleme cu distributia precum cele mai noi (N47). Euro 3, nu are filtru de particule. Toate reviziile si reparatiile de la 0 km pana astazi sunt facute la Automobile Bavaria - Contempo Cars Brasov, se poate verifica. Accept test- diagnoza pe cheltuiala viitorului client. Kilometrii reali 100%. In ultimii 2 ani a primit la Contempo Cars Brasov -dealer BMW, piese originale BMW: - revizie completa (ulei + filtre, inclusiv diferentiale fata+spate + cutie transfer) - bujii + releu - parbriz original -consola stergatoare fata -ambreiaj + volanta -discuri frana + placute fata - spate -termostate -curatat admisia - rotita control Xdrive - arbore cardan spate si planetare spate + senzori ABS. - vopsit capota fata (avea urme de la pietricele) - cauciucuri 235/55/R17 noi vara si cauciucuri noi iarna (toate marca Nokian) + jante noi originale 17 inchi, - baterie noua (feb 2019). Necesar ar fi fulie motor si cateva bucse la putea fata. Motivul vanzarii - masina mai mult sta decat circula, deoarece nu mai imi este necesara (am alta masina mai noua). Rulajul a fost facut in Romania extraurban (naveta) sunt singurul proprietar. Din 2016 nu s-a mai circulat asa mult cu masinal Masina a fost ingrijita, are totul schimbat la timp si orice piesa a fost defecta s-a inlocuit la timp in reprezentanta. Interiorul se prezinta foarte bine este material sensatec bej, are cateva urme de uzura la scaunele fata, tapiteria se poate curata usor. Sistemul Xdrive functioneaza ireprosabil - un real avantaj iarna. Nu accept schimburi - pretul este f.putin negociabil ( si asa este foarte mic pentru cat am platit pe reparatiile din ultimul an) Un scurt istoric si dotarile in fisierul atasat mai jos. (nu stiu de ce nu imi arata toate intrarile, cred ca erau prea multe de afisat. Se poate verifica tot istoricul la Contempo Brasov.) contact cosminbadd@gmail.com Pentru datele de contact va rog sa imi trimiteti PM daca sunteti interesati, sau scrieti aici si va contactez eu. Multumesc we32876-vehicle-information.pdf
    1 point
  9. BMW 520D 2012 (prima inamtriculare in Belgia februarie 2012) Motorizare Twin Power Turbo 184 CP Cutie automata 204.100 KM REALI Pe scurt istoria masinii : A fost cumparata de fratele meu anul trecut in toamna, a tinut-o jumatate de an dupa care si-a dorit un Touareg pe care si l-a cumparat luna trecuta, asadar i-am cumparat eu F10 le deoarece stiam masina ( anterior am avut si eu F10 dar manual pe care am vandut-o in anunt postat aici pe forum si cautam ceva automat). Masina are un singur proprietar pe carte deoarece a fost cumarata pe numele tatalui nostru din considerent de pret foarte mare la RCA al fratelui care nu are 30 de ani. SIncer nu ma grabesc sa o dau, dar daca cineva este interesat masina se poate vedea si testa oricand. M-am obisnuit cu NBT, bordul 6WB, Auto High Beam , Soft close portbagaj, video de pe usb, si alte chestii ce erau pe cea manuala si nu sunt aici . Pretul a fost motivul achizitionarii si starea de functionare a masinii foarte buna. Si acum despre masina efectiv Inmatriculata in Romania in OCT 2017 adusa din Belgia la 183.000km Ofer serie sasiu celor interesati pt. verificare Toate taxele platite la zi ( Asigurare, impozit, vigneta ) Ca investitii Ultima intrare in service la BIMMER SERVICE noiembrie 2017 avand 196.000km unde s-a inlocuit distributia cu factura si garantie 24 luni sau 100.000 km + ulei si filtre !!! ---- 3356 lei Inlocuite Brate superioare fata (Lemforder) ---- 750 lei Anvelope vara noi cu factura si garantie 245 45 18 Semperit DOT 20.18---- 1800 lei Anvelope iarna cu factura si garantie rulaj aprox 2500km 225 45 18 ---- 1500 lei Folie omologata SOLAR ZONE cu factura si garantie ---- 350 lei Covorase originale BMW ---- 175 lei Masina are aplicat un strat de protectie ceramica de la CARPRO CQUARTZ CERAMIC COATING - MADE IN KOREA Cutia schimba perfect Placute de frana aproape noi Faruri Bi-xenon adaptiv Interior din piele Sport Brown Aspect ca nou fara uzura ! Scaune cu reglaj electric Pilot automat Keyless Go Dynamic Damper Control - 4 moduri de condus: Eco-Pro / Comfort / Sport / Sport+, se modifica setarile cutiei, motorului, directiei, suspensiei, sistemului Start-Stop si sistemului de climatizare. Navigatie mare 3D cu ultimul uodate la harti 2018-1Video in Motion activ Memorie interna / Bluetooth audio / MP3 / DVD / USBSistem audio profesional Pachet lumini ambientale interior pe 2 culori + lumini ambientale exterior in manerele usiilor Oglinzi electrice anti orbire retractabila electric din buton sau cheie Senzori parcare fata + spate cu afisaj si avertizare acustica Sezori ploaie / presiune pneuri / lumini Jante 18 inch Dublu climatronic digital< Pachet interior trimuri High Gloss Piano Black ETC... Se accepta verificare la orice reprezentanta BMW se doreste. Masina are istoricul complet de revizii care poate fi verificat la orice reprezentanta BMW La cerere pot oferi mai multe poze. Masina nu are elemente revopsite si nu a fost implicata in evenimente rutiere. Raspund la orice intrebare si nelamurire DOAR telefonic. 14990 EURO usor negociabil 0720555170 - IONUT
    1 point
  10. Salut, ca majoritatea celor care au probleme ai uitat sa ne spui despre ce model de bmw vorbesti, sa stii ca nu toate seria 3 sunt perfect identice, difera motoarele, caroseria, furtunele.ampatamentul si alte sute de repere. Deci te rugam sa incepi prin a ne spune ce model de bmw seria 3 deții, eventual ultimele 7 caractere din seria motor, abia apoi vom afla despre ce furtun vorbesti. Sfat, nu mai da chei pana nu lamuresti de unde e pasta, asta ca sa nu regreți mai apoi daca nu e prea tarziu deja....
    1 point
  11. Nici eu nu m'as urca intr'o masina dauna totala din cauza daunelor la structura de rezistenta.. dar as merge fara probleme intr'o masina "dauna totala" din cauza valorii reparatiilor panourilor/blocurilor optice etc
    1 point
  12. Rezolvat !!!Filtru de particule a ajuns la limita de km și a trebuit resetat!Am expus in maniera unui necunoscător; a durat 5 minute operațiunea!
    1 point
  13. Am vorbit cu amandoi, pretul este acelasi de 300 euro cu dyno inclus, completechip a spus ca il pot face saptamana viitoare in Bucuresti, la Ginel trebuie mers in Buzau.
    1 point
  14. An fabricatie-2010 Km-204000 Masina este in stare ireprosabila technic , se poate verifica oriunde , inclusiv la reprezentanta numarul de kilometri , nu a avut daune. Masina are dpf off, soft completechip, soft cutie stage 3 xhpflashtool Are 298cp,608nm , putere limitata pentru fiabilitate si nu scoate fum. Ulei si filtru schimbat in cutie la 180000km , schimbat anul trecut arcuri fata spate ,amortizoare fata si discuri cu placute fata, schimb ulei cu filtre, lichid de frana facute in decembrie Cauciucuri spate iarna nokian wrd3 aproape noi si fata bune Impozit platit pe anul 2019, itp valabil pana in aprilie 2020 Dotari -cutie automata -bixenon cu cornering si asistenta la faza lunga -trapa electrica -dublu climatronic -scaune full electrice cu memorie si incalzire -senzori cu afisaj fata spate -navigatie mare -sistem audio logic 7 -keyless entry&go -oglinzi electrice, incazlite , pliabile la cheie -carlig retractabil electric -geamuri fumurii autorizate rar -covorase de iarna si de vara -alarma -etc.. p.s. este masina tatalui meu Pret-10900euro negociabil 0749038000
    1 point
  15. Merita parnaie, luat averi etc. Mai vindeau si masini puternice.... Cumperi o masina facuta din jumatati si mori pe sosea, mai iei cu tine si alti oameni nevinovati. Din pacate si Romania e plina de astfel de masini. Felicitari UK-ului, ei pot !!!
    1 point
  16. copy & paste fac si casele mari de tuning, cum ar fi ABT sau Revo, APR, poti lua de la ei de pe site soft-uri de putere pentru diferite masini. Nu este nimic in neregula cu ele, eu am avut de la Superchips pe un GTI MK6. A nu se intelege ca e ceva rau in copy & paste, dar trebuie ca ceea ce a fost initial dezvoltat pentru un anumit tip de motor sa fi fost bine facut si testat suficient, iar in cazul firmelor mari de profil aceste soft-uri nu-s deloc ieftine pentru unele generale, cel de la Superchips a fost cca 500Eur, la APR incep de pe la 600Eur, ABT e cca 2k, la fel si la Hamman. Daca vrei sa scoti ceva mai mult din motor atunci poti merge pe ceva custom, e clar ca nu toate motoarele sunt la fel, e dovedit asta, de asta si nevoia de custom, dar doar daca vrei ceva extra, altfel, dupa parerea mea, poti merge foarte bine pe unul generic de la o firma de renume, nu ai ce sa strici la masina, ele oricum sunt conservatoare. Dyno e important pentru cifre si pentru customizare, dupa mine mai mult conteaza cum simti tu masina pe strada, Ginel spre exemplu a facut ani de zile fara dyno si lumea era foarte multumita, iata dovada ca dyno nu e atat de important, mai ales ca sunt dyno si dyno, unele optimiste altele mai pesimiste .
    1 point
  17. Salut, toate becurile Xenon D1S pe care le-am cumparat, le-am luat de aici https://www.lichtex.de/en/xenon-light-bulb-bombila-lamp/d1s-fitting/ . Le dai VIN_ul baietilor si iti trimit exact ce ai tu nevoie. Platesti 20 euro transport prin DHL, dar nu-ti faci griji. Preturile sunt ft ok pt calitatea pe care o ofera. Uite si o promotie ca lumea: https://www.lichtex.de/en/xenon-bulb-xenon-burner-xenon-bulb-d1s-d2s-d3s-d4s-d1r-d2r-d3r-d4r-4300k-5000k-6000k/d1s-jack/osram-d1s-66144cbi-xenarc-coolblue-intense-xenon-burners/a-661444/ Sper sa nu se considere reclama, vreau doar sa ajut un coleg!
    1 point
  18. Vechea poveste, daca ai bmw si nu ai grija, golesti buzunaru doar din cauza emblemei :shifty:
    1 point
  19. Sunt pe fb amandoi, au pagini in care este inclus si nr-ul de telefon. Scrieti pe fb la cautare dupa cum urmeaza: completechip iasi (pentru dragos powertech - performance chiptuning (pentru ginel) Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  20. frumoasa masina, sa te bucuri de ea cat mai mult timp fara probleme . Arata bine in varianta Touring, e mai sexy parca decat Sedan-ul .
    1 point
  21. Exact asta fac, sunt postac care nu stie ce vorbeste si cauta info pe gugal. Spre surprinderea ta, domeniul meu de activitate include comercializarea si verificarea anvelopelor. Iti inteleg frustrarea pe cuvant, faci parte din categoria: "Domne mi-a aparut galma din senin" sau "Mi-a bubuit anvelopa la 200km/H, eram sa fac accident". 95% din problemele aparute la o anvelopa sunt de natura mecanica. Asa ca mergi pe anvelopele RADAR RIVERA sunt mult peste CONTI PREMIUM CONTACT 6 sau Michelin Pilot Sport Cup, tin mai bine la gropi. Dar te rog sa tii informatia asta pentru tine, este secret si nu vreau sa o mai auda si alti conducatori auto.
    1 point
  22. A doua zi mai reusesc o plecare de 1,908 ca cea din prima zi dar iar cutia face figuri.Am mai facut cateva run-uri dar nimic mai bun de 12,1s si am last-o sa se raceasca pentru semifinale. La aceasta etapa 3 masini diesel de la grupa Profi,unde sunt si eu,au mers sub 10s,dintre care tot Dragos(Complete Chip) detine in continuare recordul cu 9,93s masina fiind in continuare in teste !Aveti video mai jos: In semifinale am cazut cu A3-ul celor de la Cipos care si ei au mers sub 10s.In run-ul cu el am reusit doar 12,2s dar nu si cel mai bun 60ft,aveti video mai jos: S-au batut multe recorduri la aceasta etapa,vremea a fost buna,totul a fost perfect.Urmeaza etapa de la Ianca pe 13-14 mai pana atunci vom vedea ce mai este de facut pentru ca in continuare merg fara metanol sau NOS.
    1 point
  23. Este domnul Augustin care stie ce inseamna geometria chiar si la o masina cu perne setata pentru Drag. Las presiune mai mica in anvelope si ma aliniez iar,setez Dragy si plec,dupa finish imi arunc un ochi la telefon si zaresc un 12,1s ,nu imi venea sa cred,in timp ce tot franam sa opresc masina mai aruncam cate un ochi si ma gandeam poate arata viteza de iesire 121km/h dar nu are cum ca este prea mica...In timp ce ma intorceam dupa bon reusesc sa ma uit si vad si un 60ft de 2s iar timpul era intradevar 12,1s pe Dragy,eram foarte bucuros dar totusi sa iau si bonul sa vad...pe bon scria 12,3s si 60ft 2,2s Aveti video mai jos: Putin nedumerit de ce diferenta asta de 0,2s dar totusi fericit ca mi-am imbunatatit timpul de la 12,4(bestul personal) la 12,3s ma aliniez iar.Vazand plecarea de 2,2s si stiind ca in trecut am avut 1,9-2s sper la ceva mai bun.Mai reglez putin suspensia si incerc din nou. O simt cum a pus mai bine jos,a 2-a intra ,mergem mai departe,focus pe schimbarea cat mai rapida a treptelor 3 si 4,trec linia de finis si imi arunc iar ochiul la telefon si vad iar 12,1s, "Oare ma pacalesti iar Dragy???".Ajung iau bonul si vad 12,1s si 60ft de 1,92s :frantics: Mare bucurie,mare fericire,in sfarsit masina isi scotea timpul care trebuia sa il scoata de anul trecut. De acasa am plecat cu gandul ca daca scot macar timpul de anul trecut(12,4s) imi confirm ca pernele sunt ok si nu a fost o alegere proasta,dar la 12,1s ce puteam sa cer mai mult... :heart: Vazand ca totul este mai mult decat bine mai fortez putin suspensia sperand la o plecare si mai buna,sa vad unde este limita.Din pacate cutia iar incepe sa faca figuri cu treapta a-2-a..."Ok,ai obosit,te las sa te racesti."Am observat ca dupa 3 -4 run-uri incepe sa faca iar figura cu treapta a 2-a. Spre inchiderea zilei de calificari zic hai sa mai incerc 1-2 run-uri.Ma aliniez si plec,reusesc plecare mai buna 1,908s aproape de 1,8s dar nu si timpul mai bun,deja incepea sa faca figuri si treapta a 4-a,stresul fata de cutie se pare ca nu ma lasa sa ma concentrez si la restul amanuntelor.Aveti mai jos cea mai buna plecare: Inchei ziua foarte multumit si astept urmatoarea zi. In grupa mea,AP6,eram pe locul 7 din 7 :cigar: calificat automat in semifinale. Daca as fi ramas la grupa unde consider ca ar fi trebuit sa raman si anumel la S9,diesel de strada,cu timpul obtinut as fi fost pe locul 2 din 9 si calificat si aici in semifinale cu sanse reale la podium dar astea sunt regulile...
    1 point
  24. In weekendul ce tocmai a trecut(30-31.03.2019) a fost prima etapa a primului Campionat de Drag din Romania,pentru ca anul acesta Drag-ul a devenit sport si a intrat in Federatia Romana de Automobilism Sportiv(FRAS),care a avut loc la Arad si am vrut sa ajung neaparat sa testez masina sa vad daca am rezolvat problema treptei a 2-a ! Am facut toate pregatirile necesare,am urcat-o pe trailer si i-am spus: "Ne vedem la Arad!". :bye: Abia asteptam sa vad adevarul despre perne pe bon,oare va fi la fel de buna plecarea si stabilitatea pana la final?... Sambata dimineata descarc masina,ma aliniez pentru verificare la comisia tehnica(acum exista asa ceva si in functie de cum gasesc respectivii masina o incadreaza la Semi-Profi sau Profi,pe mine m-au incadrat la Profi din cauza evazarilor,acum totul era clar...) dupa care direct la start.Eram foarte curios si de noul aparat de masura care l-am achizitionat,se numeste Dragy.Este foarte mic,precis si are o aplicatie foarte complexa unde oameni din toata lumea isi posteaza timpii,cu istoric,foarte interesant,il recomand pentru pasionati.Cu acest aparat pe A3 in varianta de strada am reusit un 12,8s si 0-100km/h 5,2s... Primul run daca nu ma insel a fost un 12,5s cu 60ft 2,2s la care nu m-am chinuit foarte mult pentru ca stiam ca pista este rece.
    1 point
  25. Ai grija cu lasatul masinii la BMW Cta. Am auzit tot felul de povesti. Nu iese fun fara foc. Cum a mers pana la ei poate merge si acasa. Sau cel putin nu lasa cheia la ei.
    1 point
  26. FYI anvelopele nu mai explodeaza decand s-a scos camera. Anvelopa a "explodat" doar din vina ta si nu a producatorului, ai luat o groapa, bordura, cui, surub, presiune scazuta, geometrie facuta cu ata ..samd Galmele la fel, se fac din cauza utilizatorului si nu a producatorului, asta nu inseamna ca nu sunt si exceptii, mai rar dar sunt. EX: Scapi un TV din mana si dai vina pe producator ca s-a spart displayul? Nu incercati sa induceti lumea in eroare, MARCILE PREMIUM sunt cu muuult peste marcile de buget sau medii, fie ele si fabricatie 2017. Nu mai incercati sa comparati Michelin cu RIKEN, Continental cu Landsail, GY cu KELLY samd. Vrei siguranta, aderenta, placerea de a conduce sport, iti iei premium. Pentru restul exista DOAMNE AJUTA.
    1 point
  27. Am cantarit-o in varianta pentru Drag si a rezultat 1500kg,un minus de 80kg fata de varianta Street din subwoofer,baterie si roti.As mai putea scadea inca 30kg daca as monta si usile din fibra care au fost achizitionate anul trecut,acestea sunt vopsite trebuie doar putin timp pentru ele pentru a le monta toate accesoriile. Aici aveti video cu proba de cantar
    1 point
  28. Eu chiar deloc nu-l recomand pe George, am zis și eu ca face copy-paste. Kenbobo știu ca și-a luat dyno, ĂŽnsĂŁ povestea cu ECU stricat, sau ce a fĂŁcut el acolo și cu procesul civil e greu de digerat. Normal ca ne luam feedbackul de pe forum, altfel toți ar fi buni.
    1 point
  29. Eu nu ĂŽnțeleg ce e cu recomandĂŁrile astea. George de pe forum se plimba acum câțiva ani prin toatĂŁ tara și punea softuri generice (la preturi modice bineĂŽnțeles). FĂŁrĂŁ sa fac reclama negativa, Kenbobo e un tip ok, ĂŽnsĂŁ acum 2-3 ani tot pe forum, a stricat mașina cuiva...gĂŁsiți povestea pe aici, astfel ĂŽncât s-a ajuns la proces civil și costuri pt pĂŁgubit de mii și mii de lei (ECU bulit etc). BineĂŽnțeles era mai nou ĂŽn domeniu atunci, dar nu știu cata ĂŽncredere inspira chestia asta.
    1 point
  30. Depinde de cine iti face lucrarea si ce produse foloseste, 3 ani este exagerat si nu stiu daca tine atat indiferent ce produs folosesti , la mine a tinut cam 1 an si ceva ... Faza tare cand am mers sa i-au masina de la detaling , vine tipul si imi freaca o moneda de aripa nu a lasat nici cea mai mica urma, zici ca toata masina era imbracata intr-un strat foarte subtire de sticla.
    1 point
  31. Daca ar fi asa cum spui tu, ar insemna ca atunci cand dai jos piesa stricata ar trebui sa gasesti suburul strans insuficient, iar pivotul sa joace in fuzeta sau in cadrul motor. Aici nu vorbim de prezoanele de la chiulasa sau alte suruburi de la motor. Montarea corecta a unor piese de articulatie nu e deloc dificila. Si in reprezentante se dau jos piesele astea cu ciocanul pneumatic, dar piesele respective rezista foarte mult pentru ca sunt de calitate. Exemplul cu caseta n-are nici o legatura cu realitatea. Fuliile alea erau d-alea ieftine. Insa asta cu fulia iar n-are legatura pentru ca acolo intr-adevar trebuie sa folosesti cheia dinamometrica. Asta daca vorbim de fulia de la vibrochen, nu de vreo rola de ghidaj. Chiar si pe elevator poti strange corect daca ai cric de transmisie cu care sa aduci roata in pozitia de lucru. Nu strange nimeni bratele cu scule pneumatice. Cel putin, eu nu fac asa ceva. Evit sa folosesc sculele pneumatice in general. Asta e o privire foarte simplista. Teoretic si un ciocan ieftin ar trebui sa fie la fel de bun ca un ciocan profesional. Ca doar ce tehnologie intra in fabricarea unui ciocan? Realitatea este ca unele firme fabrica piese atat de proaste incat dau gresi chiar daca e vorba de tehnologii deloc complexe. Cum iti explici de exemplu ca niste amortizoare Magnetti Marelli pentru E39 erau mai inguste cu 3 mm incat abia am reusit sa le strang pe fuzeta? Cat de greu o fi sa faci corpul amortizorului de o marime exacta, mai ales cand le fabrici in serie? Teoria pe care ai construit-o e menita sa-ti demonstreze doar ca ai facut bine alegand piese ieftine.
    1 point
  32. 320d..mĂŁcar Âştii ca ai putere..ca dotĂŁri..ĂŽn afara de clima , ĂŽncĂŁlzire ĂŽn scaune..restu sunt mofturi zic eu. DiferenĂža se simte ĂŽntre cele douĂŁ si pe mine m.ar pune pe ganduri imediat. Cumnatul meu are un 318d si l.am condus..diferenĂža e mult sesizabilĂŁ, iar apoi sĂŁ stai sĂŁ ĂŽi faci resoft..nu Âştiu daca e chiar bine pentru ea.
    1 point
  33. Injectoarele tale sunt probabil montate pe alta masina.
    0 points
  34. De ce esti rau? Hmm, mi se pare foarte mult 1800EUR pentru ceea ce primesti. Da, e buna garantia dar totusi, 1800EUR pentru un stage 1 este enorm.
    0 points
  35. Regula “nu fac afacerea cu dealer turc/român/arab/rus” de pe mobile.de se aplicĂŁ și aici. N-au cele mai oneste mecle dacĂŁ mĂŁ ĂŽntrebi pe mine
    0 points
  36. Cu mare plăcere, dar nu prea este relevant, din moment ce nu am schimbat distribuţia la un service cunoscut, sau cel puţin recomandat / uzitat pe forum. Problemele întâmpinate după: - 2 mufe ale căror picioruşe de plastic s-au rupt (plastic casant, în stilul BMW); - pierderi de motorină pe la mufa conductei de retur; - conductă de retur "ciupită" la demontare - a trebuit schimbată; - pierderi de ulei pe la semering-ul de la palier (înainte de schimb nu curgea nimic, după a început să curgă şi nici nu mi-a zis / propus cineva să-l schimb. L-am schimbat dupăsi e totul OK acum); - racord flexibil rupt la demontarea motorului (racordul era OK înainte de demontare, am fost nevoit să-l schimb după. Nu mă pot plânge, nu mai era nou, dar totuşi); În afară de pierderea ulei de la palier, restul problemelor ar fi fost evitate dacă nu demontau motorul de pe maşină. Puteau fi evitate problemele cu ceva mai multă grijă? Foarte probabil, dar nu sunt nici convins de asta.
    0 points
  37. Eu sunt caz păţit, după distribuţie schimbată cu motorul pe banc, m-am trezit cu mufe rupte şi scurgeri de lichide. Le-am rezolvat, dar nu e plăcut să repari ceva şi să strici altceva.
    0 points
  38. La fel gandeam si eu pana am vazut distributie facuta cu motor sus,este loc berechet,iar acum sant lanterne cu magnet,nu mai trebuie sa te echipezi gen miner... A,si cei de la Bmw recomanda cum se schimba lanturile la bițicla dar nu isi asuma ca au gresit si ca atare sa recomande schimbarea lor la un anumit nr.de km,cum fac alti producatori de masini care spun clar la atatia km se schimba lantu..-rile.
    0 points
  39. Am facut eu in Cta. In primul rand se face un polish sa se poata aplica acel strat subtire si nu tine decat vre o luna. Se zgarie foarte usor si se vede ca naiba. Desi respectivul mi a spus ca imi granteaza 3 ani cand am fost sa ii arat a spus ca de vina sunt baietii de la spalatorii. Am cam dat 200 eur aiurea si sincer nu as mai repeta figura nici nu as recomanda altora.
    -1 points
  40. Bun, constat ca nu trebuia sa zic de cei 700RON pentru ca oricum nu faceam la acel baiat... Era doar un pret orientativ, eu asteptandu-ma la 200-300 de euro. Sunt genul de persoana care nu lasa pe oricine langa masina dar apoi sa umble in ea Tocmai din acest motiv am si postat pe forum incercand sa adun cat mai multe informatii de la voi, oameni mai experimentati, asa ca va rog, nu mai sariti la gatul meu Pe cineva pe langa Pitesti, eventual Bucuresti, cu renume, cunoasteti / recomandati pentru asa ceva? Ma intereseaza cineva la care ati facut si voi, nu doar din auzite.
    -1 points
  41. Urat daca e cu dpf-ul
    -1 points
  42. poate ca nu este ok moral dar trebuie sa recunoastem ca profesional vorbind omul chiar face "minuni"
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.