Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/07/19 in Posts
-
2 points
-
De obicei șeful ĂŁla de atelier e chiar patronul, care la rândul lui a fost mecanic cândva pe la reprezentanțĂŁ. Când ajungi la un punct și ĂŽți faci singur afacerea nu prea o sĂŁ mai stai de toatĂŁ lumea, oricât ai vrea tu sĂŁ fii de serviabil cu clienții. Când ajung sĂŁ fie foarte mulți, dai chix. Dai chix pentru cĂŁ trebuie sĂŁ-ți angajezi personal, personal care nu este instruit corespunzĂŁtor, remunerat sub asteptĂŁri și complet dezinteresat/demotivat. Cu atât mai greu ĂŽmi e sĂŁ cred cĂŁ atelierele mici ĂŽși pot permite sĂŁ ducĂŁ la instruire și training toți mecanicii. Ăn general au unul sau doi bĂŁieți mai bine instruiți și experimentați, restul sunt pentru a face fațĂŁ numĂŁrului mare de clienți și nu sunt specializați. Bine, specializați nu sunt nici cei de la reprezentanțe, dar acolo au acces mĂŁcar la proceduri ĂŽn mod direct. Cât despre ce model de patine ĂŽți dĂŁ ție ca mecanic sĂŁ pui, unii pur și simplu habar nu au, alții merg pe mâna de japcĂŁ: "nu boss, astea e alea bune, tot ce e din fabricĂŁ a venit prost" - și lumea o ia de bunĂŁ. Atelierele care fac distribuții la B47 doar pentru cĂŁ "e același motor cu distribuția ĂŽn spate" sau alte aberații ar trebui evitate. Asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu trebuie fĂŁcute și la B47 distribuțiile la un numĂŁr sĂŁnĂŁtos de mare de km, dar ĂŽn niciun caz nu trebuie bĂŁgat ĂŽn aceeași oalĂŁ cu N47 și N47T.2 points
-
Ai alta idee prin care poti sa descrii un fenomen de macinare a metalului? O contributie ceva. Toti ne pricepem la critici.2 points
-
Asa e. Asta e cea mai pacatoasa parte a stergatorului. Conul acela are niste caneluri care ar trebui curatate o data la 4-5 ani, la sange, adica la metal cu o perie mica de sarma pe directia care sunt canelurile! Si la fel si partea care e pe bratul stergatorului (conul gaurii de pe el). Acolo se depune piatra de la apa care in timp ataca metalul devenind acid.. cumva..! Vorbim de o perioada de 10 ani.. Cand este sa pui la loc stergatorul.. nu prea este treaba de incepatori pentru ca se strange doar intr-o pozitie a stergatorului pe acel ax fata de parbriz! Si, si mai important, se atrange cu stergatorul RIDICAT de pe parbriz (lama lui) pentru ca strangerea sa fie cat mai egala pe toate partile conului!! Si nu cu stergatorul pe parbriz cand aproape sigur NU SE VA STRANGE EGAL PE CON. Practic zimtii unei parti trebuie sa se aseza cand strangi piulita intre zimtii/dintii celeilalte..2 points
-
1 point
-
Scuze daca am deranjat . Nu am fost nicaieri inca o sa vad ce o sa fac pana la urma si o sa va anunt si pe voi . Nu dezbat nimic doar am spus ce am vazut ( si ce poate vedea toata lumea ) postat de ei pe pagina le lor de farcebook . Scuze incaodata , nu sunt expert in Bmw vin de la alta marca si nu vreau Sa fiu pacalit . P.S. Nu cred ca este frumos apelativul folosita de tine , este o comunitate frumoasa si este bine sa pĂŁstram un ton civilizat1 point
-
Corect. Daca dai de rotita fara sa apesi butonul de clima(fulgul) iti va baga ca si aer "rece" pe cel de afara sau cald de la motor ca la o masina cu dotare basic de climatizare (fara panou de climatronic). Daca apesi fulgul de nea, iti va tine temperatura constanta la cat ai setat, fie prin pornirea compresorului si adaugarea de aer rece, fie prin adaugarea de caldura.1 point
-
Pana revii cu o explicatie mai clara, in sensul "nu raceste ca lumea", iti spun cum pun/tin clima eu la masina. Cand spun clima ma refer la AC, aer conditionat nu racire cu aer de afara, prin grilele din bord (cand treci rotita din bord de la rosu la albastru.. Sau cand folosesti caldura sau din nou aer de afara daca treci temperatura din panoul climei SUB temperatura exterioara (temp exteriora vei primi in masina) nu mai rece vei primi. Deci, clima se porneste doar din butonul cu fulg. Iar daca treci temeperatura din panoul climei la 16 grade atunci pe grile, pe unde vrei tu ar trebui sa primesti acel aer foarte rece dat de clima, INDIFERENT ca esti pe recirculare sau nu! Recircularea nu face decat sa izoleze aerul din masina de cel de afara. Asta nu face clima mai ineficienta. Personal, nu pot conduce daca clima la mine e pe 16 grade (recirculare sau nu..). Se face prea rece in masina.. Doar daca merg la drum lung fara oprire si mi-e teama sa nu adorm trec pe aceea temperatura. In rest, clima la mine sta la 19-20, ocazional la 18 grade. In mod firesc, fie ca esti pe recircualare fie ca nu, indiferent de temperatura, dar desigur in functie de temp aleasa, clima va porni compresorul, sau il va opri, cand temperatura ajunge la nivelul ales/dorit in panoul climei.. apoi reporni cand se iese din temperatura aleasa. Desigur si pe modul "clima" comutatorul din bord poate baga doar aer de afara cand este trecut pe "albastru".1 point
-
Ca sa iti bage gradele afisate pe clima electronica eu am observat ca trebuie sa apas pe fulgul "de aer conditionat" .. ala activeaza clima efectiv... daca nu, iti va baga caldura/frig in functie de cum rotesti de potentiometrul albastru/rosu de langa grile.... cel putin asa am observat ca functioneaza1 point
-
nici nu ma gandeam ca o sa am probleme cu stergatoarele la 5er,si mai ales la cel de pe partea dreapta,ca ma gandeam ca e prins in 2 puncte si ma gandeam ca nu are moarte si e tank,si uite ca a cedat inaintea celui de pe stanga care e prins doar intr-un punct .Nici stergatoarele nu sunt facute bine la masina asta...off cand am desfacut stergatorul de pe dreapta,piulita era foarte slabita, aproape ca am desfacut-o cu mana.1 point
-
am verificat astazi, si pe brat scrie 20Nm,este scris sub acel plastic.Nici nu am cheie dinamometrica de 13...1 point
-
Plec din Craiova. Imi cer scuze defapt voiam sa spun ca nu vede A1 in Serbia . Si in loc sa ma scoată pe la Severin prin Serbia-Croatia-Slovenia -Italia ma duce prin Bulgaria pe unde nici nu este autostradă. O sa fac o poza din BMW Map vs Google Maps vs Waze .1 point
-
Eu i-am dat, sĂŁ mĂŁ ducĂŁ pânĂŁ la BucureĂâ˘ti. De la mine de acasĂŁ. ĂËi mĂŁ duce prin Serbia, exact pe A3. Printre altele ĂŽmi spune cĂŁ e Ăâ˘i cea mai rapidĂŁ stradĂŁ. Cu toate astea, Ăâ˘i eu cred cĂŁ harta asta are multe minusuri, strada pe care stĂŁ bunicii noĂâ˘tri, ĂŽn centrul BucureĂâ˘tiului, Pentru BMW nu existĂŁ. ðŸË⌠Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk1 point
-
Bmw Road Map sucks !!!! Nu are autostrada A3 in serbia Naspa Ca sa ajung in Italia ma scoate prin Bulgaria Nu imi inspira incredere1 point
-
salutare. am reusit in cele din urma sa fac upload de harti pe G Drive. in link-ul atasat se gaseste un folder cu Harta Route 2019-2 West si East. Acoperirea hartilor si alte detalii le gasiti pe prima pagina a acestei discutii.Link-ul pe de OneDrive o sa devina din acest moment inactiv. DOWNLOAD ROADMAP EAST + WEST EUROPE ROUTE 2019-21 point
-
Oricum, pretul e foarte bun, daca km sunt reali si nu a fost lovita. Pana la urma sunt si f30-uri cu halogen. Scaunele sunt oribile,stiu, dar pe de alta parte la banii aia masina are xenon, e automata, are 163 de cai. Eu zic ca nu e rea.1 point
-
Nu as zice ca e chiar slab dotata, are toate dotarile decente, altele sunt chele. Are xenon, senzori, oglinzi pliabile electric, navigatia mare. Ce este cu adevarat suspect este joystickul cu touch la navigatie, care a fost pus abia din 2014 pe f30. Iar masina asta e din 2012.1 point
-
Eu am ajuns la concluzia ca atat de mare e dorinta de a face o afacere buna, de a avea o suma de dotari, incat anumiti cumparatori in mod constient ignora orice suspiciune fata de aceste afaceri bune, si cumpara masinile respective, cu gandul ca dracul nu e atat de negru, si ca oricum, peste doi ani o vor vinde la altcineva. ce este scandalos este faptul ca flagelul masinilor aranjate a ajuns o normalitate, chiar si pentru cei ce se autointituleaza firme ce comercializeaza masini; sunt convins ca daca ii suni si le spui ca masina a fost inundata, o sa iti spuna ca sunt nevinovati, ca masina e in regim de consignatie, etc...... Si nu e vorba numai de masini inundate, si in SUA exista niste garaje ilegale "mexicane" de colecteaza masini lovite si le fac ca noi, bineinteles, scopul fiind exportul (nu se risca nimeni sa le vanda in SUA).1 point
-
E topic doar pentru useri inregistrați. Nu apare pe google. Ăn plus, ești deja pe 3 ĂŽn google cu blogul. WBA3G7C54FK296708 - mașinĂŁ inundatĂŁ.1 point
-
1 point
-
Daca bagi de seama, se aude un usor plescait, sa zicem ca o scurta bataie din palme regulata (sa zic la interval de o secunda.. maxim), de indata ce apropii camera de partea din spate, sub motor; aceea "plescaiala" creste in volum/intensitate fiind inca prezenta; totul la relanti. Acela e un inceput usor de distributie uzata. O sa creasca in intensitate si RITMICITATE acel zgomot. Lantul nu fasaie, ci zdrangane iar acest zgomot se suprapune/amesteca intotdeauna cu zgomotul general al motorului. .. De aceea e greu de depistat, daca nu separi zgomotele si localizarea lor.1 point
-
E degeaba... iti spune doar kilometrajul pe care il avea masina cand a fost la RAR ))1 point
-
1 point
-
Nu e vorba de idei , pur si simplu ma minunez cum fac de dau jos niste repere si pun unele downgrade. Posesorii respectivelor masini ce zic ? Mai vad unii colegii de grup multumiti de ei , cand colo Nu stiu ce fac acei mecanici0 points
-
Adrian nu asta e problema ca o sa comand altul.problema e ca trebuie strans cu cheie dinamometrica si intr-un anumit fel cum explica si bimmer mai sus,ca daca il strang incorect risc sa-l stric iar. off: vad ca a inceput sa ploua iar cu minusuri pe aici.Daca nu ma enerveaza natia asta de romani jur.........Daca nu va place topicul migrati in alta parte frate.Numai hateri frate!!!0 points
-
155 kw inseamna 211 cp. Ambele motoare dezvolta 173kw, dar unul dintre ele e mai *domesticit* prin optiunea *power reduction*, deoarece unele tari precum Belgia platesc impozitul pe kw si nu pe capacitatea cilindrica. Aceasta optiune de power reduction poate fi eliminata si atunci vei avea toti vei 173 kw. Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
Asa ma gandeam si eu cum sa faci Asa ceva , Nu controleaza nimeni aceste ateliere asa zis ,, specializate,, ? Sau doar noi suntem cei ce putem trage un semnal de alarama despre incompetenta lor , noi trebuie sa studiem ce si cum se repara la o masina ? Eu lucrez in alt domeniu chiar daca cumva tot tehnic, am avut nevoie doar de cateva saptamani de studiat pe internet despre ce si cum se face , aceste ateliere chiar Nu au un sef ceva care sa urmareasca proceduri sau procese technologice ? Se lasa asa la mana mecanicilor mai mult sau mai putin experimentati , mecanicii chiar Nu se gandesc cand dau un model de patine jos si pun un alt model depasit . Ei fac asta zilnic si asemenea greseli sunt de neiertat , Asa ca eu Nu voi calca in viata mea la BForce sau Autogenial .0 points
-
-1 points
-
Recent RAR a introdus facilitatea de verificare online a numarului de km pentru toate auto inscrise in RO. http://pro.rarom.ro:8080/dosar_vehicul.aspx Sper ca informatia sa fie utila la cat mai multi forumisti si sa va ajute sa evitati tepele. Nu stiu daca s-a mai scris pe forum, din pacate eu nu am mai intrat de mult din lipsa de timp.-1 points
-
La RAR si la fiecare ITP. Nu cred ca e(ra) nimeni atat de paranoic incat sa dea km inapoi cu taraita inainte de fiecare ITP. De acord dar pentru masinile de Romania este relevanta verificarea. Eu facand cateva verificari am avut surprize chiar daca in anunt erau celebrele texte "km 100% reali", "accept verificare oriunde" sau "platesc eu testul daca km nu sunt reali".-1 points
-
Salutare! Voi face mai multe poze dupa ce se opresc ploiele si ii facem si o spalare Pretul de pornire este 6750 € si se ofera factura, TVA-ul este deductibil. @ six in line & Alexandru': Dar ce tip de cutie este, eu asa citisem in specificatii? La urma urmei, nici nu cred ca mai conteaza ce tip este sau ce cod are, cert este ca e o cutie extraordinara, cum nu am mai intalnit pe nici o masina pana acum! Si cateva poze cu rotile de iarna:-1 points
-
Pe mine scaunele alea mă termină. Oricum, e totuși slab dotată - Xenon e deja ceva comun la BMW . Suspectez că a avut retrofit la navigație. La restul de dotări ce le are mașina sigur nu era navi mare Nu înțeleg ce bate câmpii cu "cutie de viteze automata cu 4 moduri de condus ( CONFORT-NORMAL- SPORT si ECO PRO)" - ce e aia Normal?-1 points
-
da, si si, dar nimic interesant pentru mine. pentru toti colegii ingrijorati si plini de constatari inteligente: nu traiesc din asta, domnilor! e doar o masina personala, pusa la vanzare, ajustata cu piata mereu, fara probleme, dreapta....cu pretul aferent. Sincer astea cred ca-s motivele pentru care nu s-a vandut pana acum: e dreapta si la calitate si km, iar pulimea vrea trompete, automat si pretul e pe masura, desi acum e cel mai bun pret din tara... va rog mult: serviti-va caviarul si sampania linistiti pe coasta de azur si nu va stresati de traiul si vanzarile mele, sau lipsa lor va pup bafta-1 points
-
Ba baiatule,calmeaza-te,vad ca esti pornit pe toata lumea,e simplu,daca cineva nu iti inspira incredere spui pas,nu dezbati aici zile intregi ,eu nu le tin partea,am asistat la toata lucrarea,am verificat toate codurile sa bata cu ultimele scoase pe piata si pa...mie mi-au pus patine negre .Si eu eram putin suspicios inainte de lucrare.-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00