Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/11/19 in Posts

  1. http://i64.tinypic.com/2ey9wdt.jpg Jurnal de bord - 2 ani de la achiziție. Am ajuns la 132000km. Cam 15000 pe an am făcut în mare parte văd. Între timp am mai avut și surprize mai neplăcute, dar nimic grav. Amprenta timpului probabil e prima care se observă. Mașina va face în Iunie 6 ani. Cred că e ceva fix pentru că mereu în jurul a 5-6 ani parcă încep să apară dubioșenii. - Programat de pe 15 Ianuarie, după 2 verificări și reverificări la Bavaria Băneasa, încă îmi aștept răcitorul de gaze și EGR-ul pe recall. - Am făcut revizia în Martie, de data asta Ulei, Filtre + Lichid de frănă. Dacă tot am fost pus pe revizie, am decis să înlocuiesc din nou plăcuțele față (erau ATE) cu OEM BMW. Deși mai mergeau încă 15000km conform iDrive, nu regret nicio clipă. Câteodată la viteze foarte mari, când frânam, tot simțeam mici vibrații în volan. Schimbasem deja discurile pe garanție pentru ovalizare (de la ATE Power Disc la ATE normal) după nici 1000km, dar văd că nici plăcuțele nu erau prea bine oricum. Cum mulți colegi au mai zis, ATE la BMW ca aftermarket e cam NU. Văd că tot dau chix. Am avut până acum numai experiențe pozitive cu ATE, dar pentru BMW cel puțin nu mai fac asta. - Am avut o mică problemă cu o uleiul pe la termoflot. Nu pierdea ulei dar trasnpira așa ușor. Când am făcut distribuția mi-a zis de pe atunci mecanicul să mă pregătesc. Pentru că îmi stătea pe creier, am schimbat garniturile în cele din urmă, deși repet, nu aveam pierderi nici de ulei nici de antigel. Dacă tot am făcut asta și ca să se umble acolo a fost nevoie să se dea jos admisia, am făcut și o curățare completă a galeriei de admisie. Clapetele se prezintă bine. Depunerile nu erau prea mari, nu știu dacă s-a justificat neapărat curățarea, mai ales având în vedere numărul de KM. - O altă mică problemă, deși schimbasem discurile și plăcuțele și față și spate cu ATE, auzeam un mare scârțâit enervant la plecarea de pe loc câteodată. Mai ales când era umezeală. Deși am crezut inițial că era de la protecțiile discurilor, se pare că nu. Am fost la un service și am făcut o curățare sănătoasă a frânelor pe spate. Problema a dispărut. Era de la saboții frânei de mână. (ori a fost prost reglat pe dreapta spate când au făcut schimbul de discuri ori pur și simplu a adunat mizerie) Cert este că s-a rezolvat. - Broasca ușa dreapta, dădea deja niște semne de oboseală de ceva timp. De cele mai multe ori se încuia puțin mai târziu ca celelalte, iar dacă era foarte frig țâmburușul ăla abia urca/cobora. Am decis să schimb broasca după ce într-o zi am văzut că avea și momente când nu se încuia ușa. - Câteodată la ralanti auzeam o mică zornăială pe sub mașină. Am decis să schimb racordul flexibil și am scăpat cu ocazia asta de zgomot. - Ieri, chiaun de oboseală am luat o bordură cu bara din față. Nimic grav, ușor zgâriată pe dedesubt, dar nu e cazul să apelez la Casco pentru asta. N-are bara un an de când am vopsit-o - Și da, am decis să vopsesc bara față pe propria cheltuială la TopLac astă vară, pentru că de când o luasem avea foarte multe urme de pietricele, vopsea sărită. Era în planul meu. În rest, am mi s-a pus pata pe retrofit NBT EVO + Apple Carplay, dar aștept întâi să rezolv cu EGR-ul. Mă mai gândesc exact dacă merită efortul, mai ales că e posibil ca la anul să mărit mașina. De văzut în timp. Știu că pentru unii poate părea că sunt multe probleme, dar vă garantez că nu e așa și nu simt așa. Sunt trecut prin mai multe mărci auto iar felul meu e să fiu FOARTE fixist în ceea ce privește mașina personală. Toate trebuie să fie țiplă. Majoritatea "problemelor" sunt exagerate de mine; mașina mergea bine-mersi cu situațiile descrise mai sus, dar nu puteam eu să rezist. Personal nu mi se pare că BMW îmi cere mai mulți bani ca AUDI de exemplu, ca să fac comparația cu Premium direct.
    2 points
  2. Hai recunoasteti ca nu va asteptati sa mai deschid eu un topic pe acest forum . Ca sa aduc un pic la zi povestea....am primit ban definitiv pe forum dupa ce mi-am permis sa postez poze din vopsitoria unde imi faceam trim-urile, facand un fel de reclama mascata firmei, desi scrisesem foarte clar ca nici nu cunosc persoana sau firma, fiind in Campulung. Toate bune si frumoase, negasind nicio varianta sa mai am un cont pe forum am renuntat la a mai incerca. Dupa ceva ani, m-a contactat actualul administrator care a analizat situatia si mi-a dat dreptate ca am fost victima unui abuz de putere din partea moderatorului...si mi-a reactivat contul. Intrucat stiam clar ca nu mai vreau sa mai calc pe aici, nu am facut-o. Insa, m-am tot intalnit cu oameni de pe forum si am mai discutat una alta si mi-am adus aminte de partile pozitive ale formului, si am decis sa revin totusi pe el. Referitor la E60-ul vechi la care am lucrat 1 an de zile...pot sa va confirm ca l-am terminat, l-am facut asa cum mi-am dorit...si l-am vandut. Din pacate din momentul in care l-am vandut si pana in prezent...s-a plimbat pe la multa lume, multi dintre ei samsari, neseriosi..etc. Si acum are acelasi numere, poate fi vazuta in Bucuresti, proprietarul actual sta prin zona Mihai Bravu. Stiu detaliile pentru ca fiecare dintre ei m-a sunat sau m-a contactat pentru ca si-au bagat mainile prin masina si diverse lucruri nu functionau, aveau probleme cu codari..etc. Pentru cine doreste, pot sa pun poze cu ea, sa vedeti in ce hal a putut sa iasa. Acum, ajungand in prezent, am un E61 525d din 2005, la care intr-un fel sau altul am inceput sa fac cam aceleasi lucruri. Din pacate timpul e mult mai limitat acum, abia am timp sa ajung acasa la bebe, business-ul imi mananca toata ziua. Dar, le fac incet incet si majoritatea mult mai usor, pentru ca deja am experienta trecuta. Masina actuala provine din Belgia, nu a vazut Romania si este un E61, pentru ca la momentul actual sunt un tata responsabil si e nevoie de spatiu. Ca si dotari: -motor 2.5d 163cp (a venit cu limitare din Belgia), euro 4, cutie manuala 6+1 -senzori parcare fata+spate, lumina, ploaie -pilot automat -clima automata -mask fara navi -scaunele incalzite O sa revin mai incolo si cu niste poze.
    1 point
  3. Irelevant, nu conteaza zona din care provii, sunt oameni buni si rai deopotriva, ideea e ca nu ne mai facem noi "bine" ca natie...si din pacate asta e imaginea pe care o avem si afara... Chiar daca era vreun "colorat cu aripi", in buletin e tot roman...desi nici aici nu putem generaliza...
    1 point
  4. are filtru din fabrica, masina e 2005 Vehicle Information Type Value VIN WBAVU31080KY02369 Prod. Date 2005-10-11 Type 320D OL (EUR) Series E91 (3 Series) Body Type TOUR Steering Left Hand Drive Engine M47T2 Displacement 2.00 Power 120kw / 163hp S200A Diesel Particle Filter
    1 point
  5. Pai tu nu vezi dacĂŁ se aprinde sau nu?
    1 point
  6. Aprox 500 eur volanul cu totul. Nicio codare. Plug and play. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
    1 point
  7. Daca ma intrebi pe mine, e foarte greu sa recomanzi pe cineva. Cei care l-au facut sunt un cuplu - sot, sotie, dar, la cat de maniac sunt eu si tipicar, nu mi-a placut, asa ca am mai luat-o si eu la o tura de curatare dupa pentru ca au omis toate locurile in care nu se vede. Este un singur garaj in Bucuresti unde pot obtine nivelul meu de calitate, dar e foarte ocupat si nu vroiam sa mai astept. Iti pot spune in privat despre cine vorbesc ca sa nu imi iau iar ban ca fac reclama cuiva. Câteva poze
    1 point
  8. DUpa ce am terminat cu reparatiile, m-am apucat de alte modificari: -am schimbat volanul stock cu unul de facelift, apoi m-am razgandit si am luat unul de M, retapitat proaspat cu piele nappa si perforata si cu cusaturile clasice de M -intrucat masina a venit din fabrica cu M-ask 1, am cumparat un M-ask 2 impreuna cu clima de facelift si cu controller de idrive de lci, insa nu le-am montat inca -pe parte de navi am luat un navi cu Android, l-am montat, totul merge perfect -am montat camera pe marsarier, a fost o aventura cu tras cablurile, pentru ca nu m-am gandit sa o trag atunci cand am reparat cablajul....asa ca am muncit de doua ori -am curatat tot interiorul cu abur, a iesit totul ca nou -am colantat trimurile de la geamuri (erau cromate), le-am facut negru lucios -am schimbat narile cromate cu unele duble si negru lucios -am inlocuit nuca de la schimbator cu cea mica de M si fusta de la schimbator -am pus gume noi fata + spate -am montat folie cu protectie UV mare, transparenta 70% Urmeaza: -pachet M -interior tot bej confort, cu racire si incalzire si memorii -schimbare volanta+kit ambreaj -montare camera frontala pe carcasa de la senzorul de lumina si ploaie -vopsite ornamentele interioare in piano black -montat lupe pe faruri (nu stiu daca voi gasi o solutie) -stopuri LCI pe led -soft 215cp -revopsit capota + polish total cu wet sanding inainte -arcuri fata Eibach + lasata de perne pe spate - ma gandesc si a o solutie de airride +altele Pai in principiu am timp seara dupa ora 20 daca nu ploua sau in weekend in functie de activitati. Mai nou stau la curte si mi-am cumparat diverse cu care pot sa-mi fac damblaua acasa - cric, picioare, rampe, etc Multam, e singura modalitate prin care imi pot satisface pasiunea Pai problemele le-am rezolvat toate zic eu, de acum incep imbunatatirile. De data asta fata de masina trecuta mi-am facut calcule mai amanuntite si nu voi trece de 9000 de eur (cost masina inclus). Oricum fata de anii trecuti au scazut mai mult si preturile la piesele din dezmembrari.
    1 point
  9. In primul rand, cand am cumparat masina, avea urmatoarele probleme: -haion, stop pe frana, chei, semnal radio nu functionau - am desfacut si refacut tot cablajul de pe zona de la haion - taiat firele, cositorit, pus papuci + manson de cauciuc mai rezistent -pe fata tremura directia la peste 100km/h - am schimbat bieletele de directie pe fata cu Lemforder, dar, tot mai are un pic de joc si din caseta -jantele ovale, a trebuit roluire fata+spate + unghiuri -cauciucurile pe fata deformate de la mers cu jantele ovale -cauciucurile spate tocite pe interior - unghiuri proaste -la motor curgea ulei peste tot - capac motor superior, turbo, baie de ulei, semering palier, capac filtru ulei, racitor ulei, filtru epurator...fara numar -la pornire si oprire avea un zgomot metalic - intinzator praf, rola ghidaj praf -din 6 bujii 2 erau bune -clapetele de la admisie incepusera sa se dezmemebreze - plasticul de pe ele il desfaceai sufland aer in el foarte usor -becuri arse pe spate, contacte oxidate -etrierii foarte ruginiti, dar funtionali, lipsa placute spate -interiorul destul de jegos - fiind culoare deschisa era mult praf strans in ani de zile, si avea o usoara tenta de gri in loc de bej -cateva furtune de vacuum crapate, nimic grav -ciobituri pe capota (clasice pentru o masina de 14 ani) -volanta originala pe masina cu un usor tremur la oprirea si pornirea motorului si cu o reala schimbare de sunet cand apasam ambreajul -aerul conditionat imbicsit de miros de bacterii depuse pe instalatie -galeria de evacuare fisurata, venea tot mirosul in masina si mirosea a tractor cand stateai langa ea Evident, cum am luat-o m-am apucat sa rezolv toate problemele. Stiu ca pentru multi aceste probleme sunt din ciclul mai merge fara probleme, sau asa sunt toate bmw-urile, dar nu prea am fost de acord moral si le-am rezolvat. Revin in urmatorul post cu poze si detalii. Poze din timpul reparațiilor tehnice. Sa mai puneti cate un post ca nu am cum sa mai urc poze, ma limiteaza forumul.
    1 point
  10. Cel mai simplu ĂŽți dai seama dacĂŁ are 2 rotite langa volan la reglajul farului, prima e pentru intensitatea luminilor din bord, iar a doua e pentru nivelul farurilor care la xenon lipsește pentru ca se regleazĂŁ automat pe inaltime
    1 point
  11. Ciudate combinatii faci si tu . Nici mie nu imi place bara spate de M-paket, dar am ales o varianta OE, mai exact bara spate Aero pack.
    1 point
  12. haha , nu te lasa , am vazut packetul asta pe un E60 , e din matrix cu las firbinti gen
    1 point
  13. Premium- navigatie cic pana in 2013 Next- navi nbt dupa 2013 Evo- navi nbtevo dupa 2016
    1 point
  14. NFS style, anii 2000 demult apusi. cred ca ai inceput sa treci de partea gresita a modificarilor. daca tot prezinti masina, ai putea sa tii de cont de unele pareri. e pacat de masina/model/motor.
    1 point
  15. La mine obligatoriu a fost: - f11 ( din cauza ca 2 copii:) ) - 2l diesel dupa 2012 sa nu am probleme cu distributia (si nu am avut pana acum la 230 de mii km) - km maxim 180 de mii - automata - navi mare ( am activat video in motion, am invatat Frozen pe dinafara) - scaune incalzite - xenon - trapa (tot pt copii, merita) Dar si bugetul a fost relativ mic, a fost 14000 + tva (care nu l-am platit) de pe autohus.de, acum 2 ani. Dupa 2 ani de utilizare, ar fi fost util pachetul cu perdelute spate si navi nbt evo sa pot sa i fac screen mirroring (dar asta era cred ca dupa 2014). Restul in functie de buget, cat iti permite sa te intinzi...
    1 point
  16. Pleoape...aveam si eu prin 2005 pe e46 cand era la "moda" (mai era si nebunia cu badboy pe vremea aia). Cred ca le-a cam trecut vremea...nu stiu, zic si eu (mie imi pare super kitschos, tie sa-ti placa).
    0 points
  17. Imi pare rau ca scriu numai lucruri care nu vrei sĂŁ le.auzi ,ai gasit total tipul de "angel eyes" (am vazut poze pe Youtube) Ăâ˘i pot sĂŁ spun cĂŁ cel putin din filmĂŁri si din fotografii nu sunt nici simetrice . Eu as fi mers pe varianta clasica ,inele rotunde ,dar important sĂŁ iti placĂŁ tie . Sa nu faci cum ai facut cu nara spate si cu paddle albastre Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    0 points
  18. Vedem la sfarsit cum va iesi Intre timp, mi-a ajuns si butonul start-stop albastru. Acum atat padelele cat si buton fac ,,combo"-ul perfect
    -1 points
  19. Cum am spus, gusturile nu se discuta O voi repeta de cate ori este nevoie, mersi!
    -1 points
  20. Salut! S-o stapanesti sanatos! Am urmarit thread-ul de la inceput si nu vad nicio mentiune despre cutia de viteze. Poti sa dai ceva detalii despre cum se comporta?
    -1 points
  21. Imi plac si bara spate si mai ales angel eyes
    -1 points
  22. Pocnituri nu trebuie sa se auda cand placutele isi fac bedingul! Si nici dupa aceea. Pistonul etrierului nu am auzit sa poata pocni ... vreodata! Si nici bolturile. Tu ai facut schimbul? Mergi la un mecanic. Probabil el iti poate spune mai multe. Daca roata (stanga, sau oricare alta) nu se incalzeste(!!) (in excess..) mai mult decat celelalte dupa reprize de franari sucesive, atunci problema NU e de la frane, ca si zgomot..
    -1 points
  23. Multumesc ptr. raspunsuri. 1.Deci, sa ma duc la RAR sa trec DPF-ul in carte sau nu ? Ma avantajeaza sau nu omisiunea ? 2.Maine poze cu regenerarea la 37.000 km. Circul 70% extern (E85, nu sta turometru sub 2000 rpm), 30 procente urban. Mai am un Doblo 2017 si dupa 8000 km la o diagnoza nu aparea nici o regenerare facuta. Ar fi absurd si probabil ca o regenerare din 500 in 500 km inseamna probleme la injectie.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.