Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/14/19 in Posts
-
pai ce ai vrea de la un forum? sa fii incurajat sa faci improvizatii, carpeli? vrei si aplauze?6 points
-
Acum si tu, ai comis blasfemia de a pune o intrebare generala, fara sa explici faptul ca eliminarea temporara sau definitiva a unor elemente constructive ale sistemului de tractiune nu au alt scop decat cresterea performantelor, pregatire pentru remaparea motorului si eventuale retrofituri; daca ofereai explicatii pertinente, ai fi vazut ca reactiile erau pozitive.4 points
-
3 points
-
E un versus cel puțin dubios dacă îmi permiți Adică mașinile în sine au utilități complet diferite, precum și motoare diferite. Fiabilitate e discutabil orice ar fi. Depinde de mulți prea mulți factori, de la anul fabricației la întreținerea și starea fiecărei mașini în parte. Nu există o generație câștigătoare. Consumul ar trebui să fie pe ultimul loc în lista ta în condițiile în care te orientezi către benzină. Evident, consumul cel mai mic îl vei obține cu 320i. Chiar și așa 328i are consum mai mic ca 325xi prin prisma noilor tehnologii. 325xi e și 2500cmc, benzină. Normal să fie mai gurmand. Apropo, este diferență între E92 325Xi (2006-2007) și 325i xDrive (2007-2013). Cel din urmă fiind chiar 3000cmc, deci și mai gurmand. Îl aduc în discuție pe cel mai vechi doar pentru că ai menționat 325XI. Din nou, e diferit de 325i xDrive. Pentru performanțe 328i clar e câștigător. 320i și 325xi sunt cam pe același nivel. Pentru întreținere pe termen lung evident că trebuie să mergi cu un model cât mai nou, pentru că vârsta își va pune amprenta pe din ce în ce mai multe componente și una e să iei o mașină care are 11 ani acum și alta este să iei una care are 6-7 ani. Dar revin, sunt mașini destul de diferite, mai ales că E92 e coupe. Dacă ești orientat către asta poate ai vrea să te uiți la F32 și la noua generație.3 points
-
sau.. dar dupa cum s'a exprimat "cineva care l'a dat jos si a rulat fara" mie imi da de inteles ca nu este vorba de un drum pana la service.. si daca ar fi, de ce ai da grupul jos in loc sa platesti o platforma?2 points
-
2 points
-
Update reusit, din torrentul fara parola. https://imgur.com/k1XtAnT2 points
-
Dupa ce aproape o luna jumatate am fost pieton ieri am reusit sa inchei negocierile cu GroupWest Motors Satu Mare si sa platesc masina , este vorba de un M2 Competition produsa in februarie 2019. Masina o sa fie gata de livrare vineri pe 29 martie , am inteles ca se livreaza cu numere provizorii care au valabilitate 3 luni.Am luat deja biletele de avion ( zbor de 1 ora si 20 de minute ) dar nu stiu pe ce ruta sa ma intorc de la Satu Mare ... Valcea - Pitesti - Bucuresti sau Brasov - Ploiesti - Bucuresti , nu cunosc starea drumurilor din partea aceea a tarii. Model M2 Cs Market Europe Development Code F87 (MUE) Chassis Coupe Engine S55 Displacement 3.00 l Power 302 kW Color Hockenheim Silber Metallic - C33 Upholstery Led.dak.des.perf.schwarz/blau - MDB2 Production Date 2019-02-04 Standard Equipment 1CB Co2 Content 249 Multi-function For Steering Wheel 4GQ M Seat Belts 544 Cruise Control With Braking Function 548 Speedometer With Kilometer Reading 760 Individual High-gloss Satin Chrome 7M9 Ind.high-gloss Shadow Line 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1DE Eu6 Exhaust Emissions Standard 230 Eu Specific Additional Equipment 2MK M Dct With Drivelogic 2PA Locking Wheel Bolts 2QT 19"m 788 M Wheels 2VB Tyre Pressure Indicator 2VC Tyre Repair Kit 302 Alarm System 322 Comfort Access System 3AG Backup Camera 403 Glas Roof, Electric 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Interior And Exterior Mirror Pack 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Dim 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 465 Through-load System 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 490 Seat Back Width Adjustment 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 4MC Interior Trim Finishers Carbon Fibre 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 534 Automatic Air Conditioning 552 Adaptive Led Headlight 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AS Driving Assistant 5DA Passenger Airbag Deactivate 609 Navigation System Professional 674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon 698 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AP Remote Services 6CP Apple Carplay Preparation 6NW Telephony With Wireless Charging 712 M Sports Seat 7CG Repair Inclusive 3/200 7NH Service Inclusive 5/100 8AR Romanian / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TH Speed Limit Info 9AA External Skin Protection1 point
-
probabil are probleme la cardanul/grupul fata si e reparatia foarte scumpa1 point
-
Ăntrebarea rĂŁmâne totuși, de ce? AdicĂŁ ce se sperĂŁ a se obține?1 point
-
1 point
-
Salut. Este un baiat langa Brasov in Vulcan.. Rusu Bogdan 0760601938. Poti sa apelezi la el cu cea mai mare incredere pt ca e foarte ok .1 point
-
Fara parola.BMW europe east 2019-2.rar BMW europe west 2019-2.rar1 point
-
Salut, Imi spun experienta personala recenta cu PowerTech, si per total chiar ii recomand Am fost sambata 11.05 pe la ei cu un prieten cu F30 318d 143hp, si eu cu e91 N47 177hp 1. La a mea, e91 Nfl 177hp, poveste lunga. Short story ... DPF (curatat chimic acum 1 an) dar cred ca era mort, facusem degeaba... credeam ca e gaurit (asa se vedea pe la racordul flexibil) dar el incepuse sa se topeasca/dezintegreze, sonda lambda dadea mai multa motorina crescand altfel temperatura, si probabil de acolo si dezintegrarea lui. L-am dat jos, dar datorita sondei lambda scotea fum la turatii mari si cu DPF si fara... finalul evacuarii fiind negru a) Masina stoc fara DPF-ul ala infundat a iesit 173hp si 355Nm (scotea putere dar trebuia rezolvat fumul cumva)... precizez ca masina are kilometrajul cu 3 in fata, si ma asteptam la cifre initiale mai mici + garnituri de la intercooler la turbo ce trebuie schimbate ca se pierde putina presiune pe acolo (era putin ulei). Ginel a facut softul, incercand sa rezolve si problema fumului Final, 210.3hp si 428.6Nm (de pe la 2200rpm pana pe la 3200 tine cuplul 420 si ceva, la 3500 coboara deja la 400Nm si scade pana pe la 360Nm la 4070rpm acolo unde sunt si cei 210hp)... VS 177hp si 350Nm cat ar fi stoc Dupa softul stage 1 pe dyno a scos mai putin fum, dar tot era. Mi-a spus ca se va regla sonda si va disparea fumul. Am dat cateva ture prin zona Buzaului si m-am intors. Problema fumului pare ca se rezolvase la turare pe loc. Am mers pe urma de la Buzau la Bucuresti si pe autostrada Ploiesti - Bucuresti, si s-a rezolvat. Am curatat finala si cat de mult pe interior si nu se mai innegreste dupa cateva drumuri... din cate vad nici pe interior (aici probabil s-ar putea innegri daca ii voi da la 4000) 2. F30 318d, verificat erori, se pare ca avea eroare de DPF infundat (masina are ~240.000km) a) Luat decizie de catre prietenul meu sa dea jos DPF, s-a facut dyno, rezultat 143.3hp si 345.7Nm (masina nu a scos fum deloc fara DPF) Dupa ce s-a facut stage 1, s-a facut dyno, rezultat 173.7hp si 417Nm VS 143hp si 320Nm stoc (un varf de 417, pentru ca 400Nm si peste 400Nm are intre 2200 si 2600, pe urma scade la 380Nm la 3000rpm si tot scade)... chiar m-a mirat ca motorul nu poate sa tina cuplul marit pe o un interval mai mare de turatii. O fi chestie ca 318d are turbo diferit vs 320d Una peste alta, recomand cu caldura... chiar s-au miscat repede + profesionalism, si mi-au explicat orice intrebam (erau 3, Ginel, Razvan si inca un domn) P.S. Am zis sa dau detalii, pentru ca am observat ca multi care isi spun parerea sunt secretosi1 point
-
Nu are nbt, fiind din 2018? Cred ca te referi ca vrei sa pui evo, avand deja nbt, right?1 point
-
ĂncearcĂŁ sĂŁ folosești un site gen Photobucket sau TinyPic și apoi pui ce vrea sufletul tĂŁu. fĂŁrĂŁ limite. Forumul e destul de restrictiv la mĂŁrimile atașamentelor.1 point
-
Nu face prostia sa iei manuala ... Mai bine iei passat decat un bmw manual E o masina grea. Ia si condu inainte si o sa iti dai seama singur !1 point
-
da, si si, dar nimic interesant pentru mine. pentru toti colegii ingrijorati si plini de constatari inteligente: nu traiesc din asta, domnilor! e doar o masina personala, pusa la vanzare, ajustata cu piata mereu, fara probleme, dreapta....cu pretul aferent. Sincer astea cred ca-s motivele pentru care nu s-a vandut pana acum: e dreapta si la calitate si km, iar pulimea vrea trompete, automat si pretul e pe masura, desi acum e cel mai bun pret din tara... va rog mult: serviti-va caviarul si sampania linistiti pe coasta de azur si nu va stresati de traiul si vanzarile mele, sau lipsa lor va pup bafta1 point
-
sau mai bine facem gargara pe forum cu atacuri sub centura, tu despre cine vb aici, asa in general sau despre antipatiile tale personale pe care le-ai avut din prima zi pe forum cu x sau y? ca deja poluezi toate topicurile inutil, si nu de alta dar odata intrebai ce este ala TIS....1 point
-
1 point
-
Update 2: M-am intors de la service. Scartaitul nu venea din bucse ci de la scutul metalic de sub caseta de directie. A fost demontat acela, uns, unse suruburile si nu mai face nici un zgomot. In caz ca aveti vreodata problema similara merita sa verificati. Se aude inca in giratorii. Urmeaza sa schimb planetara de pe stanga fata.1 point
-
1 point
-
Incerca sa decodezi VIN-ul ca sa vezi ce optiuni ai pe masina, dar daca ai pus jante de 18 si au incaput, atunci sigur merg. Cred ca pachetul de frane M vine cu etrieri colorati pentru F15. Cu siguranta este ok cu jante de 18 avand in vedere ca vin din fabrica cu asa jante (fara pachet M). Eu nu simt mare diferenta de stabilitate intre 19 si 18, poate doar la viteze mari sau cand fortezi masina. Singurul neajuns real este faptul ca arata ca o broasca cu ele. Uite aici descrierea pentru MPBK, se pare ca merge si cu jante de 18: https://www.shopbmwusa.com/PRINT/38221 point
-
Salutare Cosmin, Tocmai mi-ai usurat cele 7 ore petrecute in aeroportul din Munchen din cauza unui avion care mi s-a amanat. Fiind in cautare de un E60 am decis sa nu stau degeaba si sa incep sa ma documentez in directia asta si am dat peste topicul tau. Am citit cu mare interes si multa placere toata povestea masinii tale si tot ce ai reusit sa faci din ea. Tot ce pot sa zic este "OAU...mai exista pasionati in tara asta". Te felicit pe aceasta cale si crede-ma ca stiu cat de greu e sa faci atatea modificari unei masini (atat dpdv financiar cat si mental daca punem la socoteala stresul si noptile nedormite), dar la final nu mai conteaza toate astea cand vezi ca a iesit ce trebuie si esti multumit de masinuta ta de cateva luni m-am despartit si eu de masinuta mea in care am investit si eu ceva banuti si nopti nedormite (un Astra Bertone 2.0T...nu era BMW, dar mi-a oferit satisfactii pe masura). Mult succes in continuare si inca odata felicitari maxime si spor la urmatoarele proiecte :goodjob:1 point
-
1 point
-
1 point
-
merge mai bine cu M pack ))) consuma mai putin , alea diesel in speciAL . Si eu am montat , ia 0,1 mai putin1 point
-
sunt mai fiabile in general, desi totusi motorele astea noi mici benzina turbo inca nu au destui ani sa vezi exact ce si cum.. am avut numai benzinare, si mici si mari si turbo si non turbo.. nu as cumpara disele sh din principiu, am acum un diesel, dar cumparat nou si fac peste 30k km pe an...oricine poate face un calcul simplu..la ce si cati km face si pe unde..dar ca regula generala un diesel renteaza de la 20k/an km in sus. si da intoadeauna e vorba de consum, costuri de intretinere impozite.. etc.. altfel toti ar umbla cu v12..1 point
-
Daca compari o masina diesel si una pe benzina, ai sa vezi ca la aceiasi bani masina pe benzina e mai dotata, mai putin rulata, mai fiabila/ieftina de intretinut si mai placuta de condus. Sa-i recomanzi cuiva diesel pt 10k km in Bucuresti este deja next level, macar daca mergea extraurban mai ziceam. Din 1-2-3 litri in minus pt n47 la suta de km isi acopera oare distributia, ambreiajul/volant, turbina, DPF-ul, EGR-ul, reviziile/reparatiile la cutie sau chiar motorul daca-i crapa lantul?1 point
-
Recomandarile de aici,daca ar suna sincer ar fi de genu: 1.Ia-ti dizel,un 320d , dar nu mai mare ca sa nu fie mai mare decat am eu. 2.E f. bun dizelu CA ARE CUPLU si ai nevoie de cuplu ca sa invarti planeta in sens invers. 3.Daca eu stau in turuit metalic de dizel sa stai si tu. 4.Turbinele nu se strica niciodata ! DAR daca se strica hai la mine la service sa ti le repar. 5.Motoarele pe benzina sunt niste porcarii. Mama ma-sii ca nu mi-am luat si eu unul. Deci nu-ti lua nici tu. Ontopic - pt 15.000 de km - motor mare pe benzina, cutie automata.1 point
-
F30 pret mai bun la revanzare,oarecum normal,ca e nou,dar si scaderea valorii va fi mare.1 point
-
E90 diesel nu mi se pare o masina de oras. Nu stiu cat de diferit e fata de e90 pre-facelift al meu, dar dupa un drum lung extraurban imi iubesc iar masina. In oras o urasc, sunet de diesel in 4 cilindrii, porniri la rece, directie grea etc. Plus dpf o sa se infunde daca nu isi face regenerarea si al meu m47 ia deja 10 in oras. As merge pe un 325i sau 330i1 point
-
Foarte interesante remarcile tale, insa cum ramane cu fiabilitatea turbinei si a motorului in conditiile in care, sa zicem, conduc in urban bara la bara 15-20 de minute, cand motorul e inca la 50 de grade... La consum si cuplu e clar ca dieselul iese castigator. Ar fi interesant de vazut o statistica a service-urilor BMW Romania, cu privire la problemele grave ale motoarelor si turbinelor Ro VS Germania..1 point
-
Ai antrebat, ai primit raspunsuri. Nu cred ca zicea cineva ca e ok sa scoti cardanul.0 points
-
Lasand la o parte bravura ta inutila, pusa pe seama experientei cu masini fara sisteme de siguranta, eu iti vorbesc din experienta mea. Faptul ca poti controla o masina defecta pe carosabil sau ca faci o improvizatie la trenul de rulare (care cred ca e interzisa) nu inseamna ca nu esti un pericol public. Am avut eu defectiune la motorasul de la cutia de transfer si o alta data defectiune la senzorii ABS de pe spate la X3-ul meu E83 cu un obisnuit motor 2.0d de 150cp. Iti povestesc din experienta, ca masina nu se comporta (cel putin in cazul motorasului defect, cand nu mai functiona normal Xdrive ci doar cu tractiunea spate, fara ABS, DSC iar cuplul parea ca merge pe o singura roata - am prins si niste ninsori in luna aceea pana a sosit piesa la BMW si aveam nevoie de masina - „dansam” pe drum la orice acceleratie puternica cu cauciucuri de iarna la ninsoare depusa pe carosabil) cum se comporta o masina veche condusa de soferi experimentati ca tine (am avut si E34 la vremea lui si stiu cum se conduce o masina fara DSC, astea moderne sunt facute sa functioneze bine cu sistemele electronice, nu fara). Cu senzorii ABS defecti, aveam ABS, DSC si 4x4 aprins in bord si nu functiona normal, fata ramanea „cuplata” in raport fix si era greu la viraje si parcari, am circulat doar de acasa pana la service asa, sa nu stric ceva. Nu zic ca nu poti controla masina, dar nu as rula asa pe strada. Totusi nu sunt rable sa mergi cu ele pana ramai cu volanul in brate. Parerea mea este ca daca il dai jos si rulezi fara, cutia de transfer nu are de unde „sa stie” ca rulezi fara cardan fata si va trimite cuplu si pentru puntea fata, cuplu care se va pierde ca nu ai cu ce sa transmiti la roata. Asa ca probabil o sa fie mai rau decat ti-am scris eu.0 points
-
Care ar fi avantajul? Nu o sa ai ABS, DSC, XDRIVE. Esti pericol public.....0 points
-
(...si eu care credeam de ceva timp ca sunt regele ironiei.. /am incetat din respect fata de problemele membrilor..) tu chiar stergi cu mine pe jos... Stai sa ma scutur de "praf"... In topic poti raspunde ca, asa ne sta bine daca ne vrem respectati. (A, macar ai inteles cate ceva din ce scriu pe topice.. (Altfel m-ai fi contrazis) ... Sa vedem, contributia ta adusa topicului, topicelor..? Sau ne place mai mult la umbra si dupa colt!?)0 points
-
Poti sa dovedesti asta si cu altceva? Vreun articol serios ceva? Eu nu sunt de acord. Singurul si cel mai important rol e acela de a proteja motorul la temperaturi joase, de inghet. Apoi acela de a preveni depunerile de piatra (din apa..) pe anumite canale (inclusiv atac asupra cauciucului..) si (cred, parere personala) acela de a unge/preveni/prelungi viata pompei. Astea sunt invatamintele mele in urma masinilor avute in posesie.. A folosesc cam 65-75% apa distilata si restul antigel albastru la -40 de 7 ani, la al treilea schimb. Temperatura statea permanent la 87-90 la regim. Pompa de apa schimbata, doar preventiv, la (parca) 340k km. Zero probleme.0 points
-
-1 points
-
Mi se pare aberanta treaba asta cu diesel-ul pentru extraurban. Hai s-o luam logic. Diesel-ul are cuplu foarte bun la turatii joase fata de benzina aspirat. Deci avantaj diesel in oras. Diesel-ul are consum mai mic in oras. Motoarele pe benzina nu sunt deloc economice in oras. Deci iar avantaj diesel. Pe de alta parte, un motor pe benzina nu consuma mult in regim extraurban. Am avut E39 535i. Consum in oras: 20%. Consum in regim extraurban la o viteza de 130-140 km/h: 7-8%. Asa ca de ce ti-ai lua diesel pentru regim extraurban. In afara de asta, dupa parerea mea, intre motoarele aspirate pe benzina de 4 pistoane si diesel-urile de 4 pistoane, in ultimii ani diesel-urile ies castigatoare din toate punctele de vedere. Motoarele in 4 pistoane cu valvetronic sunt groaznice. Singurul motor de 4 pistoane pe benzina care chiar merita e noul motor N20 de pe F30 si F32, adica 328i, respectiv 428i. Consum mic, performante mari. Un motor extraordinar care arata ca diesel-urile nu vor mai avea sens in viitor. Daca vorbim de E90, mai degraba merita un 320d cu N47 decat un 320i cu N46.-1 points
-
-1 points
-
Este bun si uleiul Zf daca vrei sa faci economie. Insa uleiul cel mai bun este cel Bmw atf3+.-1 points
-
-1 points
-
Nu am M47 cu clapete in spatele radiatorului dar ma gandesc ca aproape sigur daca pornesti ACul clapetele trebuie sa se deschida iar ventilatorul probabil porneste. Acum eu avand M47 fara clapete dar cu ventilator (nu am auzit niciodata ventilatorul pentru supra incalzire sau AC) iar temperatura in parametri tot timpul.. iti sugerez sa faci un coding doar pe deschiderea clapetelor la 85 de grade. In ISTA poti sa testezi functionalitatea ventilatorului-1 points
-
Nu cel mai bun BMW ca i s-a rupt arc pe fata (in fata casei ) Si rulmentii pe spate nu s-au lasat descoperiti decat dupa ce schimbat grupul, si rulmetul cardanului. Pompa de apa, termostate, brate suspensie, lichid de frana, rulmenti alternator.., role cure intinzator volant astea-s doar de intretinere a "muschilor" si intretinere generala. ..Mai am si speranta sa ajung cu lantul la 500k km si fulie originala. Asadar nu am cel mai bun BMW. Unul dintre cele mai "simple" de lucrat..-1 points
-
Eu unul doar sper sa apuc sa fiu in viata cand se va vinde , e tot ce imi doresc-1 points
-
Unde s-a ajuns de la o simplĂŁ ĂŽntrebare...senzori ABS defecti, motoraș cutie transfer, grup fațĂŁ defect, improvizație, platformĂŁ, etc. VĂŁ mulțumesc tuturor pentru comm uri și ĂŽn special haterilor care si-au vĂŁrsat frustrĂŁrile. Rog adminii sĂŁ șteargĂŁ topicul. Mulțumesc-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00