Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/16/19 in all areas

  1. N-am ascultat niciunul dintre cele 3 sisteme instalate efectiv in masina, doar am citit impresii de la diversi useri - dar au o doza mare de subiectivism; unii spun ca Bang&Olufsen ca e cel mai performant, altii zic de Bowers&W ca ar fi mai bun calitativ. Ce trebuie tinut minte - performantele audio ale sistemele OE BMW sunt destul de limitate datorita limitarilor fizice ale boxelor - woofer de 10 cm - pt frecventele 300 - 3000 Hz ar fi mai potrivit un woofer de 13-16 cm) - pozitionarea subwoofer-ului (volum mic de aer miscat, greu sa produci un kick apreciabil intr-o incinta atat de mica) Individual e prima incercare BMW de sunet premium, si oricum a fost instalat pana in 2013 pe masini (pe E-uri); probabil nu au avut vanzari semnificative pt optiunea respectiva, si atunci au preferat sa foloseasca un brand premium recunoscut. B&O a fost montat pe F-uri B&W e prezent pe G-uri. Asa ca nu cred ca poti alege masina doar pe criteriul sonorizare, ci probabil mai intai iei in considerare generatia (G,F,E). Daca luam in considerare specificul celor 2 producatori (Olufsen - foarte buni pe DSP si procesare de sunet) si Bowers (printre cei mai buni producatori de boxe), probabil ca acest specific se pastreaza si in sistemele de pe BMW - cel B&O mai bun pe partea de amplificare si procesare, iar cel B&W ceva mai buni pe partea de boxe si redare sunete. Diferenta notabila este la amplificator - cel de pe B&O are mai multe canale (fiecare boxa e amplificata separat, inclusiv tweeterele, deci sunt in total 16 canale); cel de pe B&W are doar 9 canale (tweeterele au filtre pe ele, sunt amplificate impreuna cu wooferele); asta inseamna ca semnalul de la Olufsen e mai bine definit in range-ul de frecventa al fiecarui tip de boxa, dar probabil acest lucru este compensat de calitatea boxelor, mai buna la B&W (mai ales la tweetere - unde folosesc "diamond tweeters" - cu review-uri foarte bune). Luand in calcul aceste caracteristici, ma gandesc ca daca asculti muzica simfonica/opera la volum min/mediu, probabil B&O e mai potrivit; daca asculti muzica mai comerciala la volum mediu/mare probabil B&W e mai potrivit - sper sa ne confirme acest aspect niste posesori de asemenea sisteme Eu am acum pe masina boxe de pe sistemul Individual (boxe de medii + tweetere) si subwoofere de B&O; boxele de pe cele 2 sisteme seamana foarte mult vizual, probabil diferentele sunt minore; am inteles ca sunt produse de Lear, dupa specificatie. - se aud foarte bine definit, mai ales pe muzica instrumentala, mult peste orice boxa aftermarket incercata de mine (Match, Ground Zero, Focal, Eton, DLS, Hertz); diferenta fata de cele OE Harman Kardon este puterea dezvoltata, clar mai mare la Individual - la volume mici nu e mare diferenta intre ele, la volume mari Individual inca suna clar si bine definit, pe cand HK incepe sa distorsioneze. La urmatoarea masina, probabil ca voi cumpara setul de boxe sh Bowers&Wilkins de pe G10/G30 si voi folosi un DSP aftermarket cu minim 10 canale (cel de la Brax e foarte tentant, dar sare de 5000 usd) + amps.
    4 points
  2. revin cu verdict , racitor egr blocat , s-a comandat piesa . Mi-au dat o estimare de o luna maxim in cazul asta, vom vedea ce va fi , am schimbat si senzorul dpf si astea sunt valorile actuale ale dpf , f bune avand in vedere km , este clar ca la F10 nu mai e ca la E60 , poate au un sistem mai bun de regenerare sau nu depinde de atatea variabile .
    3 points
  3. Necropost. E aproape gata si asta al meu. Au mai aparut cate unele de remediat pe parcurs, dar momentan nimic care sa afecteze buna functionare in siguranta. M-a lasat aeroterma, dupa ce deja aveam compresorul de A\C nefunctional. Compresor nu prea gasesc nou, iar aeroterma trebuie demontata sa vad care e codul pe care trebuie sa il comand. Nu am reusit sa fac nici pilotul sa mearga. Vreau sa ii fac inca un reglaj al supapelor, mi se par cam galagioase. Trapa nu prea o pot deschide din cauza ca este capitonajul prea gros si freaca ca dracu. Se pare ca materialul din fabrica era mult mai subtire, chiar daca la ochi arata la fel. Tot din cauza capitonajului nu reusesc sa fixez bine panoul de check control. Cateva poze dupa ce l-am spalat. Link Si interior.
    3 points
  4. Zice bine tipa asta aici https://www.avocatnet.ro/articol_38164/Enorm-de-mult-este-prea-mult.html Nu de alta, dar vad tot mai multi care folosesc expresia asta care pe langa faptul ca e gresita, suna si aiurea. Stiu, nu e forum de gramatica bla bla bla :frantics:
    3 points
  5. Salut, Iti spun experienta mea, poate te ajuta cu ceva. Detin un F31 automat 328xi, N20, 93.000 km pe care l-am cumparat la 85.000 km fara frica, stiind de problemele de care se plang cativa cu motorul N20, insa i-am schimbat distributia imediat cum a intrat in posesia mea. O mica dezamagire este consumul, ma asteptam la un 15-16%, insa in zilele aglomerate din Bucuresti, imi consuma chiar si 20%. Alta mica problema pe care o am acum este cu amortizoarele electronice. Mi s-a recomandat sa le schmb si sunt destul de scumpe (in jur de 2400 lei unul) si solutii aftermarket nu exista. In afara de asta, performantele motorului m-au impresionat de la prima plimbare, nu as putea sa fac o comparatie cu 325xi, nu am mers cu acest motor, insa, fata de 320 este total alta masina. Mult mai sportiva, mai agila, cobor mereu cu un zambet tamp pe buze. Cred ca ar trebui sa iti faci o lista de prioritati si raspunsul ca veni de la sine. Te intereseaza caii putere, consumul, costurile de intretinere (sigur sunt mai mici pt 320) etc.
    2 points
  6. Salut, Am cautat eu de curand (intr-un final am reusit sa gasesc ceva ok) si printre ele am dat si de asta. Ai grija cu ea ca are de fapt peste 227.000 km, iti atasez conversatia cu el, am cerut VIN-ul, l-am bagat pe RAROM si la ultimul itp prin august 2018 avea undeva in jur de 220.000km parca, dupa care i-am scris si mi-a raspuns ceea ce vezi. Eu te sfatuiesc ca in prima faza sa verifici pe rarom deoarece e cel mai la indemana, apoi incepi orice alte verificari, autodna, etc.
    2 points
  7. Eu unul doar sper sa apuc sa fiu in viata cand se va vinde , e tot ce imi doresc
    2 points
  8. Download mega Parola o voi posta maine Road Map Europe East & West PREMIUM (USB) 2019-2 https://mega.nz/#F!qb41UIrb Toreent https://cartechnology.co.uk/attachment.php?aid=95234
    1 point
  9. O sĂŁ tot mergi bine mersi cu Diesel Euro 5 și 6 multĂŁ vreme de acum ĂŽnainte.
    1 point
  10. Da, este si pentru 520D https://www.chiptuning.com/bmw/5-g30-2016/520-d-190ps-140kw-1995ccm/powercontrol.html Era original, fusese montat chiar la sediul DTE in germania. Este simplu de montat si acasa, iar mai nou au partener in Romania, tot la Sibiu cred.
    1 point
  11. Crysis, ce poti face cu peste 400 cp si nu poti cu 340 sau 360? eu nu as baga nimic sub capota care nu este produs de bmw. nu as pune acel powerbox nici sa il primesc gratis si bani deasupra.
    1 point
  12. 1 point
  13. Proiectul continua. Timpul este inamicul nr 1. Inainte sa plec din tara am reusit sa montez prelungirea bara fata de la Status Gruppe. Bara a fost vopsita in cel mai mic detaliu. Proiectoarele, chederul superior si ornamentele (plastic abs)pt proiectoare au fost schimbate deoarece prezentau urme de uzura.
    1 point
  14. Nu vreau să te dezamăgesc. Am căutat de mi s-a acrit 328i în toată Germania. Tot ce găseam erau slab dotate sau dubioase. Cele bine dotate erau din SUA. Am obosit în cele din urmă și am rămas la 320D, deși eram pornit total pe benzină, n-am mai reușit să am răbdare. Eu am luat mașina de la o reprezentanță B&K de pe lângă Hamburg. N-a fost nici ieftină. Am făcut ceva drum, dar recunosc că a fost plăcut Poți să vezi prin topicul meu diverse experiențe cu mașina. O am de 2 ani.
    1 point
  15. Te uiti la varianta ED văd. Are ceva mai puțini căluți față de ce aveai tu în listele inițiale. în fine, la al doilea anunț nu e NIMIC "M PAKET" în afară de volan. Iar suspensie reglabilă, fac pariu că nu Cred că își copiază anunțurile unii de la alții. Toate sunt cu Dakota Exclusive foarte îngrijite Sunat, verificat, discutat. Cere VIN, tot așa - pare tot proprietar. Vezi să n-ai suprize pe la RAR și ITP pe viitor, asigură-te că jantele pe 18 sunt trecute în carte. Varianta ED e limitată la jante pe 16" dacă nu a fost comandată din fabrică cu alte roți mai mari. Jantele alea sunt de F10 din ce văd. Style 329.
    1 point
  16. Cam ce ziceam mai sus. Mai mult ca sigur nu are suspensie reglabilĂŁ. Mulți habar nu au cu ce se mĂŁnâncĂŁ, alții știu dar profitĂŁ cĂŁ nu e lumea informatĂŁ. Cere VIN sĂŁ lĂŁmurești. LĂŁmurește și numĂŁrul de kilometri. 180.000 ĂŽn text, 198.0000 ĂŽn anunț. Pare cĂŁ nu e samsar. Pare. Toba se pare cĂŁ a fost o prioritate - e genul de mașinĂŁ pe care o poți duce la verificare, dar sĂŁ lĂŁmurești foarte clar anumite aspecte. SĂŁ vezi istoricul...etc
    1 point
  17. Mai ștergem nițel praful... Nu am mai fĂŁcut mare lucru la mașinĂŁ, fiind trecuta in plan secund datorita unor modificĂŁri ale unor schimbĂŁri.... you get the point.... Dar am reușit acum de paste sa fac ce voiam sa fac ĂŽnainte de iarna, și anume, un detailing mai pĂŁtrunzĂŁtor. Am cumpĂŁrat un tratament pt piele de la leaterique, o soluție de tratament ceramic de la carpro( cea cu aplicare prin pulverizare ) și un șampon ironx tot de la carpro. Rezultatele au fost bune doar cĂŁ m-am cam grĂŁbit, plus cĂŁ e prima datĂŁ când ĂŽncerc chestiile astea. Lacul cam plânge dupĂŁ un polish, iar capota cam trebuie vopsita. Prea multe pietre... Tratamentul pt piele a ieșit bine, la fel vremea ploioasĂŁ nu prea m-a ajutat, era necesar sĂŁ mai stea interiorul in soare, dar pt cat a stat au ieșit bine. Cumva m-am ĂŽmpiedicat și de un set de jante de vara, doar cĂŁ sunt puțin "on the fence" legat de cum stau pe fațĂŁ. Jantele sunt Rondell 0081 8j et20 toate. Le-am luat cu niste bridgestone, cu carne pe ele dar de plastic, fiind din 2008, elasticitate nema și am crezut cĂŁ am geometria praf. Dupa un drum la autosoft m-am liniștit, jantele sunt ok, geometria e in parametrii, cauciucurile sunt praf. Acum caut ceva cauciucuri decente, doar cĂŁ aș cam pune 215 pe fațĂŁ plus cat camber ĂŽmi permite reglajul stoc din flanșĂŁ. O sa fac niste teste sa vad. Poate așa intra sub aripa cum trebuie. Apoi sa dau checkout la coșul cu cele j de mii de bucsi de pe spate sa scap de grija asta. km 228000 -urmeaza revizie
    1 point
  18. Am schimbat si anvelopele de vara. Pana la urma am ales Michelin Pilot Super Sport 225/45/18 fata si 255/40/18 spate. Maine ies la un drum mai lung. Let them good times roll. https://imgur.com/gallery/PHh8rqy
    1 point
  19. Am rezolvat si cu evacuarea: https://imgur.com/a/w3XLDfS Urmeaza sa comand si eleronul de pe portbagaj. Momentan nu sunt hotarat daca sa infoliez grilele in negru sau sa comand aftermarket cu lamele duble, gen m3.
    1 point
  20. Mi-au sosit si tipsurile pentru evacuare, dimensiunea 63 mm cu 90mm. Cel mai probabil sunt replici dupa akrapovic, dar nu prea am gasit altceva sa ma incante si care sa fie la un pret rezonabil. My link Joi urmeaza sa le montez si sa modificam evacuarea in stilul acesta: https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1475437
    1 point
  21. Am precizat pe prima pagina ca am fost cu masina la verificare si nu se incadrau simptomele la recall. Era fisurata conducta la racitor. Pana la urma bine ca s-a rezolvat.
    1 point
  22. Mersi Myx! Le comand si eu daca esti multumit. Sper ca pana in februarie sa rezolv problema cu racitorul egr, evacuarea dubla si ma gandesc sa caut un eleron discret pe spate.
    1 point
  23. Multumesc! Ma gandesc sa schimb becurile de marsarier cu ceva led-uri pentru ca nu am camera si lumina e destul de chioara. Aveti ceva recomandari?
    1 point
  24. https://imgur.com/a/NAHxfwG Ne bucuram de zapada. Cu anvelope noi de iarna am iesit la o plimbare impreuna cu un prieten cu Rubicon. Nu am intampinat nici cea mai mica problema. Sarbatori linistite tuturor!
    1 point
  25. Zici pachet m interior exterior dupĂŁ care spui ca ai facut tu retrofit de volan M și schimbĂŁtor sport. Prin urmare, ce conținea pachetul M interior, logo-uri?
    1 point
  26. Haide-ti ma baieti,ce dreac,aceeasi chestie OE VS OEM de atatia ani... "Indicativul OE – Original Equipment (genuine)Aceasta este piesa originală folosită de producătorul auto la asamblarea mașinii. Această piesă poate să fie fabricată de către un furnizor precum Hella, Bosch, Mann-Filter sau alții sub un contract special și exclusiv cu producătorul auto. De obicei, aceste piese sunt livrate de către furnizori, direct în ambalajul producătorilor de mașini. Indicativul OEM – Original Equipment Manufacturer.Aceasta este denumirea dată de către furnizorul de piese, tuturor pieselor montate de origine pe o mașină. În acest caz, furnizorul de piese, are dreptul de a produce aceeași piesă originală și de a o ambala în ambalaj propriu marcat cu logo-ul său. Ambalajele vor fi marcate cu logo-uri precum Hella, Bosch, Mann-Filter sau a altor producători de piese. Prețul pieselor OEM este de obicei mai mic ca cel al pieselor OE. Indicativul AM – Aftermarket.Aceste piese nu poartă logo-ul sau însemnele producătorului auto. Acest lucru nu înseamnă că acest tip de piese sunt contrafăcute. Pentru a ajunge în comerț, acest tip de piese sunt omologate de către organismele internaționale. Calitatea acestor piese diferă în funcție de notorietatea producătorului de piese și de prețul acestora. De reținut că diferența nu se face cu privire la siguranța pe care o prezintă acestea, ci mai degrabă la numărul de kilometri în care piesa funcționează în parametrii optimi."
    1 point
  27. Exista o categorie de vanzatori de masini care cer pe ele mai mult decat fac, sau mai bine spus mult mai mult decat alte modele asemanatoare de pe piata din RO. Avem si pe forum un exemplu cu un X6 care nu se vinde de 3 ani Oricine e rezonabil si chiar vrea sa isi vanda masina, va gasi un cumparator in 3-4 luni, dar daca vanzatorul e nerealist nu inseamna neaparat ca masina e proasta, dar nici nu se va vinde.
    -1 points
  28. Buna dim, nu ma ajuta nimeni???
    -1 points
  29. Se poate inchide , anuntul nu mai e valabil multumesc bmwclub
    -1 points
  30. e 318D , am scris aiurea in titlu , rog un modfertor sa modifice in 318D multumesc
    -2 points
  31. F30 318D 2015 - 183k km pret 12.300 euro negocialbil serie sasiu WBA3D11060J855007 fabricatie 11/2014 Accept test la reprentanta BMW - DACA KM NU SUNT REALI,SUPORT PLATA TESTULUI!! Detalii : https://www.autovit....0-ID7GxHNp.html
    -5 points
  32. Bmw F30 320D pret 13.900 euro serie sasiu WBA3D110X0F396874 an fabricatie 04/2015 EURO 6 rulaj 160000 km Accept test la reprentanta BMW - DACA KM NU SUNT REALI,SUPORT PLATA TESTULUI!! Detalii : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gxvh9.html
    -7 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.