Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/24/19 in Posts

  1. Pai de ce sa fac butonita, daca neamtul a scris in manual cum se porneste o masina? E un motiv pentru care pompa de motorina si atatea sisteme pornesc la deblocarea masinii/deschiderea portierei. Da, la dacie puneai contactul si pornea pompa de benzina si practic atunci era toata initializarea masinii, ca asta era tehnologia. Ma seaca fazele astea in care romanii sunt mai ingineri ca neamtul, cand de fapt e necunoastere sau prostie in toata regula. Si chiar nu inteleg de ce nimeni nu citeste manualul? Chiar nu sunteti curiosi cand va luati un lucru, sa vedeti cum functioneaza?
    3 points
  2. Pornirea in 2 pasi la o masina cu sistem start / stop uzeaza prematur bateria. Daca nu ma credeti puneti un ampermetru pe baterie si faceti procedura intr-un pas apoi in 2 pasi
    2 points
  3. Se apasa dorect start cu piciorul pe frana. Nu va inteleg de ce faceti treaba asta in 2 pasi, ca e dor de dacie? Nu are nici pe dracu daca porneati din prima, stie ea mai bine ce are de facut.
    2 points
  4. Salut, Imi spun experienta personala recenta cu PowerTech, si per total chiar ii recomand Am fost sambata 11.05 pe la ei cu un prieten cu F30 318d 143hp, si eu cu e91 N47 177hp 1. La a mea, e91 Nfl 177hp, poveste lunga. Short story ... DPF (curatat chimic acum 1 an) dar cred ca era mort, facusem degeaba... credeam ca e gaurit (asa se vedea pe la racordul flexibil) dar el incepuse sa se topeasca/dezintegreze, sonda lambda dadea mai multa motorina crescand altfel temperatura, si probabil de acolo si dezintegrarea lui. L-am dat jos, dar datorita sondei lambda scotea fum la turatii mari si cu DPF si fara... finalul evacuarii fiind negru a) Masina stoc fara DPF-ul ala infundat a iesit 173hp si 355Nm (scotea putere dar trebuia rezolvat fumul cumva)... precizez ca masina are kilometrajul cu 3 in fata, si ma asteptam la cifre initiale mai mici + garnituri de la intercooler la turbo ce trebuie schimbate ca se pierde putina presiune pe acolo (era putin ulei). Ginel a facut softul, incercand sa rezolve si problema fumului Final, 210.3hp si 428.6Nm (de pe la 2200rpm pana pe la 3200 tine cuplul 420 si ceva, la 3500 coboara deja la 400Nm si scade pana pe la 360Nm la 4070rpm acolo unde sunt si cei 210hp)... VS 177hp si 350Nm cat ar fi stoc Dupa softul stage 1 pe dyno a scos mai putin fum, dar tot era. Mi-a spus ca se va regla sonda si va disparea fumul. Am dat cateva ture prin zona Buzaului si m-am intors. Problema fumului pare ca se rezolvase la turare pe loc. Am mers pe urma de la Buzau la Bucuresti si pe autostrada Ploiesti - Bucuresti, si s-a rezolvat. Am curatat finala si cat de mult pe interior si nu se mai innegreste dupa cateva drumuri... din cate vad nici pe interior (aici probabil s-ar putea innegri daca ii voi da la 4000) 2. F30 318d, verificat erori, se pare ca avea eroare de DPF infundat (masina are ~240.000km) a) Luat decizie de catre prietenul meu sa dea jos DPF, s-a facut dyno, rezultat 143.3hp si 345.7Nm (masina nu a scos fum deloc fara DPF) Dupa ce s-a facut stage 1, s-a facut dyno, rezultat 173.7hp si 417Nm VS 143hp si 320Nm stoc (un varf de 417, pentru ca 400Nm si peste 400Nm are intre 2200 si 2600, pe urma scade la 380Nm la 3000rpm si tot scade)... chiar m-a mirat ca motorul nu poate sa tina cuplul marit pe o un interval mai mare de turatii. O fi chestie ca 318d are turbo diferit vs 320d Una peste alta, recomand cu caldura... chiar s-au miscat repede + profesionalism, si mi-au explicat orice intrebam (erau 3, Ginel, Razvan si inca un domn) P.S. Am zis sa dau detalii, pentru ca am observat ca multi care isi spun parerea sunt secretosi
    2 points
  5. Provine de pe mașina cu VIN * P407779 Este completa cu capace Preț 400 lei Locație Deva Ms PS. Poze la cerere dacĂŁ e cineva curios
    1 point
  6. Salutare, Am si eu 2 neclaritati sa spunem, poate sunt stupide dar totusi am zis sa intreb 1. Detin un F30 cutie automata, voi cand porniti masina apasati butonul de start, asteptati sa apara martorii in bord si apoi apasati sa porniti motorul sau porniti direct motorul fara sa mai asteptati, nu stiu cum ar fi corect sa se efectueze pornirea. La masinile cu pornire clasica (cheie) stiu ca normal era rotirea cheii odata si dupa ce se stingeau martorii din bord roteai pentru pornirea motorului. 2. In talon si pe stalpul masinii ca dimensiune de roata apare R16 iar rezerva de R17, masina cand am achiztionat-o a venit cu jante+anvelope pe 17,aveti idee daca pot avea probleme la itp sau daca pot fi probleme la directie (in timp) tinand cont ca dimensiunea este de 17 in loc de 16? Multumesc
    1 point
  7. nu-i asa mare pierdere uzarea bateriei ) se uzeaza si butonul de doua ori mai repede ) in fine...pana la urma fiecare face cum crede, dar tot sistemul de management al motorului e cel care "decide"
    1 point
  8. Si la diesel pleaca pompa de cand deschizi usa...se aude dupa ce sta un timp indelungat. Preincalzirea la bujii o face masina exact cum stie, influenta fiind temperatura exterioara. Chiar nu pierd timp cu pornirea motorului. Ca tii say nu pe bujii, tot cum "stie" ea face.
    1 point
  9. Salut. 1) Eu o pornesc direct - frana + start (nu mai trec prin pasul cu contactul; sunt 90% sigur ca asa e conceputa masina) - la E39-le si E30-ul pe care le-am avut (care nu aveau buton) puneam contactul, asteptam sa se stinga bujiile si apoi porneam motorul dar la asta pornesc direct. 2) Nu pot sa ma pronunt, dar din ce am auzit la xDrive se strica cutia de transfer daca nu sunt respectate dimensiunile date de producator. Fiind ca a ta nu este xDrive (din cate banuiesc ca nu ai precizat) nu stiu ce sa zic.
    1 point
  10. 1. Nu are nici o treaba daca pornesti direct. Este conceputa in asa fel incat iarna , daca este f frig , ea isi face toti pasii , inclusiv bujiile si dupa aia porneste...Vara nici nu se pune problema. O simpla apasare de buton , 15-20 sec si pe urma drum bun! 2. Sunt 2 variante: a- are ED si nu are decat un singur rand de anvelope sau b- greseala celor care au facut CIV si atunci poti trece toate anvelopele disponibile pe modelul respectiv , conform COC sau directivei europene de pe placuta constructor!
    1 point
  11. Intre timp masina a ajuns la aproape 205.000km si se umbla in continuare. Totodata, cablajul de la volan a fost inlocuit pentru ca nu mai functionau comenzile de pe volan. Pret nou: 11.500€
    1 point
  12. S'a resetat cand a murit bateria si acum oscileaza pana se formeaza noua medie de consum.
    1 point
  13. Eu am ajuns la concluzia ca atat de mare e dorinta de a face o afacere buna, de a avea o suma de dotari, incat anumiti cumparatori in mod constient ignora orice suspiciune fata de aceste afaceri bune, si cumpara masinile respective, cu gandul ca dracul nu e atat de negru, si ca oricum, peste doi ani o vor vinde la altcineva. ce este scandalos este faptul ca flagelul masinilor aranjate a ajuns o normalitate, chiar si pentru cei ce se autointituleaza firme ce comercializeaza masini; sunt convins ca daca ii suni si le spui ca masina a fost inundata, o sa iti spuna ca sunt nevinovati, ca masina e in regim de consignatie, etc...... Si nu e vorba numai de masini inundate, si in SUA exista niste garaje ilegale "mexicane" de colecteaza masini lovite si le fac ca noi, bineinteles, scopul fiind exportul (nu se risca nimeni sa le vanda in SUA).
    1 point
  14. Da se greșește. Ce e interesant e ca nimeni nu greșește invers.Sa ĂŽmbĂŁtrĂŽneascĂŁ mașinile. Toata lumea greșește un an doi ĂŽn sus )
    1 point
  15. Reversul medaliei, ce dauneaza daca o pornesti in 2 timpi? Vorbim de 2 secunde in plus aici, nu cred ca e atat de important cum isi porneste fiecare masina. E bine ca am elucidat misterul datorita colegului care a atasat manualul. Ce legatura are dacia nu inteleg. Eu o pornesc "in 2 timpi" pentru ca vreua sa imi deschid trapa/ depliez oglinzile/pornesc incalzirea sau ventilatia in scaune inainte. Mare chestie.
    0 points
  16. Eu pornesc masina cum ai explicat tu de 100k km si nu am avut nici o problema. E vorba de un E90 manual. Doar de vreo cateva ori am pornit rapid, tot fara probleme, evident; de fapt nu cred ca exista pornire proasta. Doar cum te obisnuiesti tu sa iti tratezi masina. Probabil vor fi destui sa spuna ca nu conteaza. Eu zic sa las ca toti martorii si ECU sa-si ia tot curentul, dar si bateria (ca si bujiile iarna..) sa dea tot ce poate in primul stagiu, alimentare minima, dupa aia alimentare maxima din baterie. Pentru cealalta intrebare probabil cel mai bine suni sau mergi la UTP-ul la care ai de gand sa faci verificarea obligatorie, mergi din timp si intreaba.
    0 points
  17. De unde ploia asta de minusuri pentru O IDEE DE BUN SIMT si foarte foarte utila!? ) O fi de la administrator..
    0 points
  18. Nu e vorba de nici un pont. Se numeste functia de CAUTARE pe forum, in dreapta-sus sub numele cu, care te intri pe forum. Sa iti mai zic un pont? Cauta pana il ia d***ii pe forum tot ceea ce vrei sa afli. Ai MULT MAI MULT DE CASTIGAT ASA decat daca tu deschizand propriul topic si asteptand raspunsuri. Gandeste-te numai ca sunt oameni care au intrat acum un an au dat un raspuns perfect la o intrebare sau problema pe care o ai tu si de atunci nu au mai intrat, sau si mai rau, nu mai gasesc necesar sa mai explice inca o data, numai pentru ca tu ai pus aproape aceiasi problema pe topicul tau. Cand intri pe acest forum, gandeste mai intai ca problema (ta) f f f probabil a mai fost discutata. Legat de masina, sa stii ca daca nu o intretii, nu te va tine, sau va trebui candva sa cheltui mai mult schimband EVIDENT piese (SCUMPE) cu totul!
    0 points
  19. Pe mine scaunele alea mă termină. Oricum, e totuși slab dotată - Xenon e deja ceva comun la BMW . Suspectez că a avut retrofit la navigație. La restul de dotări ce le are mașina sigur nu era navi mare Nu înțeleg ce bate câmpii cu "cutie de viteze automata cu 4 moduri de condus ( CONFORT-NORMAL- SPORT si ECO PRO)" - ce e aia Normal?
    -1 points
  20. ReSp3cT - oferta nu e rea, nu pot lasa chiar asa mult, dar mai putem discuta. bbogdan - Masina se poate vedea in Suceava.
    -1 points
  21. Bimmer mai sus a spus ca se poate reseta, nu am incercat inca dar voi incerca.Multumit?
    -1 points
  22. Ia vezi poate ti se umple si tie rezervorul daca mai cauti multa atentie...sau poate facem o cheta sa ti-l umplem daca vrei, bine puiule? :*
    -1 points
  23. Pe care/Trebuie Bucuresti
    -1 points
  24. Salut, cand pornesc masina, mereu o fac in 2 pasi. Nu calc frana si apas start, o las intai sa se stinga toate releele. Pe stalp ar trebui sa ai toate dimensiunile agreate de producator pt vara si iarna. Daca ai doar pe 16" s-ar putea sa ai editia Efficient Dynamics de 163 cp. Nu stiu sa-ti zic ce probleme pot aparea in timp, dar la ITP nu treci daca dimensiunilepe 17" nu sunt trecute in cartea de identitate si pe stalpul masinii.
    -1 points
  25. Si eu astept sa se stinga toti martorii.. la deasel este esential sa faci asta deoarece se incalzesc si bujiile atunci ( mai ales iarna).
    -1 points
  26. -1 points
  27. chiar nu stie nimeni ce este de facut,vine caldura si nu merge klima:-(( si nu ii dau de cap nici cum:0(((
    -1 points
  28. Frumos gest! Un nr de tel te rog daca mai este disponibil. Multumesc
    -1 points
  29. Va salut! Detin un BMW din anul 2011 320 d 184 cp din fabrica Intrebarea este urmatoare: As vrea sa ii dau stage 1 sa urc putin calutii, dar acum o luna am reconditionat TURBINA , ar putea afecta stage 1 turbina ??
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.