Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/11/19 in Posts
-
Cocalari cu 2 clase,astia doar banii stiu sa-i numere,pana si textetele cu anuntul le copie de la altii.3 points
-
218 CP ( nu comparati/confundati cu modelul de 184-190 cp ) mereu mi-au placut expresile de genul )))))) zici ca esti la tele shopping masina are km reali macar.3 points
-
2 points
-
2 points
-
Va salut, dragi colegi, Urmaresc forumul pasiv de cativa ani, insa, de Craciunul ce toacmai a trecut, am hotarat sa imi fac cel mai frumos cadou de pana acum. Am cumparat un Seria 3, 328xi Touring pe care, de cand l-am vazut, a trebuit sa fie al meu. Am vazut anuntul seara, dimineata am facut testdrive, am coborat din el si am semnat actele. Nu am avut nicio indoiala ca nu va fi al meu, chiar daca stiam ca trebuie sa mai investesc cateva mii de lei in acest N20 de care se spune ca moare subit. - 328i, Xdrive Sport Line - Kit exterior M Sport - cutie automata sport - suspensie adaptiva M - 6WB OEM full digital instrument cluster - Volan M - Plafon Panoramic - HUD, connected drive, Surround view, Lane assist, Cruise control cu franare, - Scaune sport cu reglare electrica, piele visinie etc Din decembrie si pana acum i-am schimbat distributia si i-am mai adaugat buza M Performance si difuzorul de pe bara spate. Mai am multe planuri cu ea, insa le voi rezolva cu timpul. Va salut si sper sa ne vedem si la intalniri, in cazul in care inca se mai fac.1 point
-
Ah, senzorul nu e activ mereu, nu? Doar cand pui stergatoarele pe automat? Ok, am sa incerc. Am observat ca e suficient sa picure si se infraneaza. Cand mai prind conditiile astea, am sa incerc sa nu activez stergatoarele sa vedem cum reactioneaza masina.1 point
-
De obicei nu se schimba e f. durabil, daca nu ai zgomote de lant, la astea ca bat in capacul de la chiulasa, il lasi in pace, poti sa-l verifici usor. Pe la busonul de umplere se vede lantul, cu o surubelnita vezi daca are joc pe pinion.1 point
-
ai putea incerca sa mergi (in limite safe) fara stergatoarele pornite (ca masina sa nu stie ca ploua) pe timp de ploaie savezi daca mai face. daca nu face inseamna ca doar ususca franele. banuiesc ca daca ai un tratament hidofob pe parbriz ar zbura apa la viteze de peste 70 80 la ora. dar repet: doar in conditii safe1 point
-
Ti as recomanda sa nu faci distributia prin Constanta. Revizia la cutie poate... Nu as vrea sa fiu rautacios dar am impresia ca mecanicii de aici sunt ospatarii din Mamaia reprofilati. Ănclinați mai mult pe facut bani decat pe munca. Oricum cred ca scapi mai ieftin daca faci un drum pe la Buc dar si acolo sa fi atent unde mergi.1 point
-
Probabil daca conduci mai aproape de ralanti in oras sau mai "subturat" o sa vezi ca, consumul scade.. Daca motorul porneste usor DDEul nu are erori, nu e cazul iti iti faci ganduri cu, consumul. Cand se pun genul asta de intrebari motorul fie are uzuri fie nu este CONDUS EFICIENT.1 point
-
Ai descris modul tipic de manifestare a simeringurilor de supapa uzate. In mod tipic: - cand sunt uzate simeringurile de supapa, uleiul patrunde in camera de ardere in special atunci cand depresiunea in motor este maxima (= in decelerare si la relanti); - cand sunt uzati segmentii, uleiul patrunde in camera de ardere in special in sarcina. Mai incearca un test: cu motorul incalzit (la regimul termic normal), lasa-l la relanti cca. 5-6 minute, apoi accelereaza brusc (nu e insa nevoie sa il turezi la limita). Este bine sa rogi pe cineva sa te ajute la acest test (unul accelereaza iar celalalt urmareste evacuarea). Daca iese fum albatru imediat dupa accelerare, dar inceteaza sa mai iasa la cateva secunde dupa aceea, atunci se confirma din nou suspiciunea asupra simeringurilor de supapa.1 point
-
In faza initiala, ar trebui sa completezi acest formular, cu datele masinii din strainatate , si sa astepti raspunsul lor; daca vor raspunde Euro 4, atunci m-as duce la ei si le-as semnala eroarea si i-as ruga sa corecteze eroarea. http://www.rarom.ro/?p=665 tot de pe site-ul lor: http://www.rarom.ro/?page_id=690 Eu raman la parerea ca esti singurul/primul care a incadrat acest model/motor, si din lene/ignoranta, au lasat-o non euro sa nu riste nimic.1 point
-
Daca ti-ar tine 24 de ore filtru in cuptor ti-ar topi tot din el plus ca nu ar fi rentabil! Gandeste-te ca probabil nu au zeci de cuptoare! Si sa faci un filtru la 24 de ore ... unde ar fi afacerea? Probabil timpul respectiv este cu o marja de eroare inclusa. Gen ei au X filtre pe zi si iti garanteaza ca in ziua Y va fi curatat dar nu iti pot spune ca la inceputul zilei sau la sfarsit. Asa ca mai bine ca sa nu te supere iar tu sa alergi cu telefoane dupa ei daca este gata, prefera sa iti zica ca este gata a doua zi. Tu esti multumit, ei sunt multumiti si au timp berechet sa isi faca treaba1 point
-
De curiozitate ce ti s-a parut ca nu este ok? ) Inafara de factura si garantie verbala eu nu am vazut nici un minus in povestea colegului. E funny ca lumea inca merge pe principiul bun si ieftin! La 700 cu diagnoze, demontat, curatat, montat, resetare, verificare peste x km si cine stie ce o mai face eu zic ca este un pret decent. Probabil daca ai vrea factura pretul ar creste considerabil si iarasi s-ar plange lumea ca nu merita si mai bine face dpf off (tot fara factura si garantie verbala). Vrei sa dormi linistit, e 2000Euro la reprezentanta filtru nou cu factura si garantie Eu de ex am fost de la el chitit sa curat filtrul dar el s-a uitat si a spus ca nu este nevoie momentan! Deci daca vroia sa ma arda ... putea sa faca curatarea si aia era.1 point
-
Ce ''cam asa ceva'',nu vezi ca te ia lumea la misto?Mai urmeaza sa zici ca are si prea multi km,ca voiai la banii astia si la anul ei inca sa miroasa a nou in ea.1 point
-
Era vorba cĂŁ e deplasatĂŁ atitudinea ta/pretenții de distribuție,dpf cu privire la o mașinĂŁ de 12 ani și 4800euro. Exceptând faptul cĂŁ nu ești interesat sa cumperi,ci doar sĂŁ comentezi de pe margine.1 point
-
)) ma faci sa rad frumosule.Sunteti amandoi samsarei si vreti sa faceti un banut cinstit?1 point
-
nu stiu ce anvelope sunt alea la 9000 de lei setul. in mod normal, cu 9000 lei pui anvelope de strada pe porsche 911 si ramai si cu bani. foarte multi. un pilot sport cup 2(anvelopa semislick) pt spate la 911, incepe pe la 1900 lei bucata. 325/30R20 la seria 5 cu 9000 lei iei 2 seturi de vara din cele mai bune anvelope din lume1 point
-
Rompetrol si foarte rar OMV. Cu cea de la OMV scade consumul cu cca 0,5l/100km.1 point
-
Pai iti spune clar ce are: senzorul de contrapresiune de evacuare înainte de semnalul turbocompresorului-1 points
-
-1 points
-
Orice modificare la motor/ evacuare care ar conduce la ridicarea nivelului noxelor ar trebui pedepsita drastic, inclusiv ridicarea talonului, blocarea masinii si obligarea proprietarului la plata lucrarii pentru readucerea in starea initiala la un service autorizat. In cazul in care nu iti permiti costurile lucrarii, confiscarea masinii si casarea ei in scop de reciclare.-1 points
-
Nu se vede de ce nu se prinde de masina? :lookaround: Da gauri si foloseste coliere.. ..Cine ti-a recomandat ar trebui sa stie.. Vezi daca te ajuta asta.-1 points
-
Cum poate sa fie 1 si un pic 2 litri ??? Daca nu ma insel 1.15-1,25, ceea ce e cam 1 litru si un sfert. Se pune in cutie pana la surubul de umplere, ca sa fim mai clari. Mai mult nu poti; e imposibil. In diferential oficial intra(trebuie) mai mult (si pentru ca i se pune uleiul pe banc..) decat poti pune cu masina la orizontala. Asadar ridic-o de spate cat poti de mult!-1 points
-
Cum poate sa fie 1 si un pic 2 litri ??? Daca nu ma insel 1.15-1,25, ceea ce e cam 1 litru si un sfert. Se pune in cutie pana la surubul de umplere, ca sa fim mai clari. Mai mult nu poti; e imposibil. In diferential oficial intra(trebuie) mai mult (si pentru ca i se pune uleiul pe banc..) decat poti pune cu masina la orizontala. Asadar ridic-o de spate cat poti de mult! De ce? Surubul/gaura de umplere la diferential e cam jos iar pinioanele din ulei nu se balacesc suficient ca uleiul sa ajunga suficient in partea de sus. La cutia de viteza surubul de umplere e pozitionat mai sus, pe lateral.. iar pinioanele din ulei fac ca uleiul sa ajunga peste tot.-1 points
-
..adica vrei sa (ne) zici ca metabond pune aditivii pe ca Castrol, Shell, Mobil1, ARAL, Millers, Valvoline, Fuchs... is cam habarnisti, si nu prea pun DESTUL ADITIVI IN ULEIURILE FULL-SYNTETIC si mai trebuie dati 180 de lei ca sa nu faca nimic mai mult decat sa supra-aditiveze uleiul deja aditivat. Citatul dat de tine, in care probabil te citezi pe tine, ca nu dai nici o sursa OFICIALA(!) pare facut SPECIAL pentru TIPURILE de uleiuri care se pun in BMW sau in general aici, deci pare minciuna! De altfel tu nu ii faci reclama cand zici ca oricum vinzi pe olx. Dar ce faci in acest loc unde NU SE FACE VANZARE de produse!? Data viitoare cand mai pui in motorul personal aditivi in plus cauta (si tu) parerea altora si cauta sa intelegi de ce NU TREBUIE sa pui aditivi unde sunt deja suficienti. Eu ii consider pe astia seriosi in ceea ce zic, ca si opinii. Spor la citit: https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=postlist&Board=25&page=1 De ce oare autorul topicului in mod express a zis sa nu se comenteze in privinta aditivilor care unii vor sa il puna in motoare? https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/4190280/list-an-oil-additive-youd-use-no-comments#Post4190280 Metabond NU il vad deloc mentionat in topicul dat. De ce oare?-1 points
-
Fostul propietar e cea mai buna sursa de informatie. El trebuie sa stie ce ulei a avut motorul tau. Daca nu stii as pune ulei de care vrea BMW: 5W30-1 points
-
-1 points
-
M-am gândit ca este acela pentru temperatura. L-am masurat si arata 12.60 kohm. Seamana cu PT100 dar nu sunt sigur. Trebuie sa il scot sa vad ce fel de senzor este.Este chinuiala sa il scoti. Locul ingust, nu incape cheia si cred ca trebuie elevator sa il scoti pe sub masina Pentru cel de presiune am scos furtunasul si mentine o valoare constanta. Cred ca furtunul este largit putin si trebuie schimbat. Problema este ca furtunul vine doar la metru si costa 240 ron. Eu am nevoie de 13 cm si as vrea sa caut sa iau cat este nevoie.-1 points
-
-1 points
-
Am rezolvat cu senzorul. Nu este usor dar nici greu.Am pus vaselina grafitata pe filet pentru o desfacere mai usoara la nevoie. Sper sa nu fie! A mai ramas furtunasul de la senzorul de presiune de la DPF. Ce fel de furtun ai cumparat? Acolo stiu ca se ridica foarte mult temperatura si trebuie ceva sa reziste.-1 points
-
-1 points
-
Salut. Am si eu doua probleme la un F10 525 N57 La o scanare cu ISTA D am o valoare de -0.04 C la senzorul Exhaust gas temperature before diesel particulate filter Nu imi dau seama sigur care este si as vrea sa va cer ajutor aici. A doua este ca senzorul de exhaust gas differentian pressure variaza cu motorul oprit de la 0.00 hPa la 0,96 hPa si apoi la 1.96 hPa. O face tot timpul. Se schimba valorile tot timpul. Senzorul a fost schimbat acum o luna cu unul original nou. Ce poate fi? Multumesc.-1 points
-
-1 points
-
Asa este. Sa pui pe pilot automat iarna sau cand ploua nu este safe. Nu m-am gandit ca se simte o franare de 1 km/h. Probabil ca franarea este mai mare daca o simti. De la ce vine greu de spus aici pe forum. Cel mai probabil poti gasi problema cu un tester conecat in mers si cu ochii pe anumiti parametrii in legatura cu franarea.-1 points
-
nu asta a fost intentia. (ideea era ca e un motor sanatos care...consuma cat consuma)-1 points
-
Ce aberezi mai copile, ce misto? Singurul luat la misto esti tu..de catre mine.Sunt foarte multe exemple de gioarse vandute ca bune pe bani multi.Nu zic ca asta ar fi un exemplu, am intrebat vanzatorul de ce nu spune despre unele aspecte foarte importante la acest model de masina cum ar fi distributia, nu a precizat nimic in legatura cu ea masina avand 266.000km (un numar la care aceasta destul de probabil se va rupe in caz ca e cea originala).Mai e discutabila si situatia cu DPF ul, in ultima poza vazandu-se toba putin negricioasa tocmai de aia am intrebat vanzatorul daca pune o poza mai clara dar aparent vanzatorul ofera aceste secrete de stat doar ca vrei sa o cumperi.Acum daca eu am dreptate si masina asta nu are distributia schimbata si DPF ul pe moarte si o cumperi tu cu 4.800€ + ~300€ inmatriculatui si observi ca trebuie sa schimbi dpf + distributie (cost ~2500€) ce faci? Te dai putin cu capul de pereti si te intrebi de ce nu ai fost atent inainte de a cumpara? Repet, nu spun ca asta este un exemplu.Acum legat de maniera in care am pus eu aceste intrebari..daca nu-ti convine tot ce poti face e sa te oftici, puta ca de aia nu mai pot eu.In concluzie, nu te mai strofoca sa dai din aripi, puiule.-2 points
-
Fa un test cu tester dedicat. Si erorile temporare sunt inregistrate.-2 points
-
Scade putin viteza masinii in balti mari acvaplanand.. :sorcerer: On topic; ..upsy-daisy: https://forums.moneysavingexpert.com/showthread.php?t=5033569&page=2-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00