Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/10/19 in all areas

  1. 109 400 km schimb ulei cutie Automatico , au intrat 5 L ulei ZF prin metoda gravitationala , uleiul nu arata rau , nu era f negru , usor inchis la culoare cred ca normal deci tind sa cred ca pana la aprox 120k km ar fi ok poate si ceva mai mult. Pilitura normala pe magneti . Totul ok ca si data trecuta . I-am schimbat si becurile pt marsarier , vede ceva mai bine acum in intuneric , cumva parca la f10 camera spate vedea mai bine in intuneric , posibil proiectia luminii sa fie altfel la F06 . In fine .
    3 points
  2. Salutare, De ceva timp am facut pasul catre un F36 (430D – 114.000Km) de care sunt mai mult decat incantat. Exterior: Culoare Mineral Grey cu elemente Glossy Black Interior: Scaune Sport, Dakota Red, plafon negru Editions And Packages P337A M Sports Package S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package S481A Sports Seat S4DLA Accent Strips Black Highgloss S4MRA Interior Strips Aluminum Hexagon Initial am zis ca-l voi lasa exact cum l-am luat, dar nu am rezistat prea mult. Primul pas a fost reconditionatul jantelor (erau putin atinse si nu-mi placea ideea). Am ales sa le schimb culoarea in Gun Metal. M-am gandit si la Glossy Black, dar negrul imi da impresia ca “micsoreaza” si il gasesc potrivit pentru jante cu dimensiuni de la 19” in sus. Odata cu reconditionatul jantelor am schimbat si anvelopele cu unele noi, Michelin PS4: 255/40/R18 - Spate ; 225/45/R18 – Fata Al doilea pas a fost alegerea unor elemente care sa continue linia Shadow Line. M-am gandit daca sa merg pe Carbon sau Glossy Black, alegerea fiind cea din urma, mai ales ca aveam deja grilele Glossy Black, ramele la fel precum si ornamentele de la prizele de aer de pe aripile fata. Mai mult, si interiorul are trim-uri Glossy Black. Au urmat: - Prelungire bara fata Glossy Black - Prelungire praguri M Performmance Glossy Black - Schimbat difusser spate Glossy Black - Schimbat ornamente evacuare cu unele Glossy Black - Schimbat capacele de la oglinzi cu varianta Glossy Black - Eleron portbagaj Glossy Black Din punct de vedere tehnic si intretinere: - Am schimbat bratele fata, o bucsa fiind putin fisurata - Mers la Recall EGR, verificat si constatat ca nu este necesara schimbarea piesei (ocazie cu care am schimbat si suportii de la numar cu cei M) - Schimbat ulei si toate filtrele - Schimbat lichid de frana, placute fata (erau destul de uzate), placute spate (acestea erau ok dar scartaiau teribil cand se incalzeau, pe finalul franarii). Discurile sunt toate ok. - Am achizitionat tot felul de solutii de curatat interiorul, caci de el ma ocup doar eu (pentru plastice, tratament piele, geamuri, chedere etc.) As mai avea in plan: - Schimbarea unitatii NBT cu NBT EVO si Display mare - Schimbare bord cu cel digital 6W (aici sunt in cumpana, caci imi place si varianta “Old School” si nu stiu daca merita asa mult inlocuirea cu cel digital) - Schimbare stopuri cu varianta LCI sau, in prima faza, ma gandesc sa le inchid putin la culoare cu o folie de protective putin mai inchisa - Scos emblema 430D - Revizie cutie de viteze Acum spun ca asta ar fi tot dar.... :frantics: :frantics: :frantics:
    2 points
  3. Salutare ! In urma cu vreo 5 luni, dupa lungi cautari, mi-am achizitionat din Frankfurt un E92 330CD superb, de 2007/04, la ~147mii km. Cautarea mea pe mobile.de a fost foarte clara - manual, 330I, 330D, 330XI, foarte dotat. Asadar, mi-am luat bestiuta asta, frumoasa foc. Ca si dotari, am vrut sa aiba obligatoriu, urmatoarele: *trapa *scaune sport, full piele, incalzite *navi mare *sonorizarea nu cea mai praf, aia fara tweetere *comenzi volan, blustiut, schimbatorul normal care e si pe E60 *senzori parcare Dupa lungi cautari a trebuit sa fac un compromis la o dotare, m-am documentat, si am ajuns la concluzia ca nu se renteaza sa schimb trapa, sa trec de la automata la manual, de instalat navi imi era groaza, si de sonorizarea cea mai praf sa trag fire nici nu mai vroiam sa aud, stiam de la E60 ce infern e. In concluzie am mers pe varianta fara senzori de parcare, care nu ma costa mult ulterior sa le fac retrofit. Acum sincer ma bucur ca nu am luat-o cu senzori, arata mult mai frumos fara. Caut sa imi fac cumva o integrare OEM cu camera de dat inapoi. Surpriza, imediat dupa ce mi-am luat-o, m-am sucit si am ajuns la concluzia ca era mai frumos schimbatorul de M pe masina asta (eu eram in cap cu cum ar arata pe E60). In fine, astea sunt nimicuri Masina mai are suspensie sport si, dupa parerea mea, cele mai frumoase jante pe 17", multi au fost trucati, inclusiv eu, sa cred ca sunt pe 18" la cum arata. Sincer sa fiu nici acum nu imi pot da seama daca pana la urma am Hi-Fi sau Logic7, poate ma ajuta cineva, PW18598, am la setari Logic7 Concert Hall si treburile genu. E o diferenta de la cer la pamant intre cum suna sonorizarea aia slaba, fara tweetere, si asta, si la putere si la claritate si la tot. Insa, mai e mult pana departe. -------------------------------------- Am sa fac acum un comparativ intre E60 525D 2006/11 care l-am avut versus E92 330D 2007/04. Mentionez ca nu ma pricep la detalii tehnice si nu stiu termeni tehnici, pot doar sa spun parerea mea pe care o consider obiectiva. Cum sta pe drum: Deci, sincer, rupere, nu se compara. Veneam pe autobahn in curbe la dreapta cu 220/h, nici cea mai mica problema, nu imi venea sa cred. Sta pe curbe incredibil. Directia foarte precisa. 525D-ul avea suspensie normala si jante 225/55/R16, asta are suspensie sport si jante 225/45/R17, deci e normal sa fie diferenta asta, pe care eu o consider de la cer la pamant. Toate astea au clar de suferit la comfort, unde iarasi e diferenta de la cer la pamant daca e sa le compar. Cu E60-ul pluteam frumos, elegant, comfortabil pe drum. Cu E92 trebuie sa ma plimb pe tot drumul sa evit gropile, te scutura, dar imi place, e foarte agila. Putere: 525D-ul (177CP 400NM) era pistol cu apa comparat cu 330CD-ul (231CP 500NM). Fac niste depasiri cu asta de nu imi vine sa cred. A fost foarte placut pe autostrada, incredibil cum poate sa accelereze, sa faca "cruising" la 180/h pe tempomat. Dar, distractia a inceput cand am intrat pe Romania. Ce depasiri de 5 masini si treburi de genul, efectiv fermecat am fost. Uleterior am observat si dezavantajul de a avea o masina puternica, lumea nu se asteapta sa vina unul ca migul din spate, semnalizeaza stanga si se angajeaza in depasire fara sa se asigure. Franarea, foarte multumit din nou. La E60 am trecut pe ATE Powerdiscuri cu placute ATE, scartaiau, frana bine nu zic nu, dar asta, pe OEM, e much better si vs E60 cu powerdiscuri, si nici nu scartaie. In schimb, lasa o negreala pe jante de zile mari. Teste de "care e mai tare?" am facut doar in cercul de prieteni si foarte putin, pot zice ca e echivalenta de la 40/h la 160/h cu: un Golf 5 GTI cu DSG si chip de 230CP; Versus Seat Leon Cupra de 260CP manual, e clar superioara. Nu prea pot sa inteleg cum, da in fine. 225/45/R17 sunt insuficiente pe spate la masinuta asta, mi-as pune 245, dar am numai 8.5J si nu este modelul asta frumos de janta pe 9J. Consum: Incredibil din nou: vara E60-ul de 2.5D manca 12-13 in oras la un mers sportiv, E92-ul 3.0D mananca 11.4. Venit din Frankfurt pana la granita cu Romania, media de viteza ~127.5km/h - consum 6.5, cu "carje" intre 120-220 (nu, nu i-am dat pana la capat, nu am avut tupeu si era plin de stau-uri) in Germania, pana m-a oprit politia (avea un E60 camuflat, alta poveste )si m-am linistit pe tempomat pana-n 160. Design: E92-ul are o linie excelenta, cur superb vs E90, lateralul imi place la nebunie, si fata are farurile de M. Sunt in dubii legat de pachetul M, nu stiu, e asa eleganta acum masina, asa inocenta, parca nu stii daca are o bestiuta sub sau e doar frumoasa foc. Imi pare rau totusi ca nu am tipsuri in stanga si in dreapta, ca la 335I sau care era ? (doar 2, una pe stanga, una pe dreapta). E60-ul mi se pare o masina superba de asemenea, farurile din fata au forma aia de spranceana dementa, iar curul, la varianta LCI, arata incredibil. O sa imi ramana intiparit toata viata momentul in care m-am indragostit de E60. Eram cu ai mei in masina, pe valea oltului. Aud ceva din spate, ma uit in oglinda soferului (din spate), nu vad nimic... Si iese la un moment dat, asa, doar cu farul, agresiv, un E60, cu farurile alea... a fost un moment genul... "da-te frate la o parte ca te mananc". O masina foarte frumoasa, pacat ca o are multa lume (vs. E92 la care ma bucur ca nu vad atatea pe drum (Iphone fanboys :wink:)). Concluzie finala: Sunt foarte multumit de ea. Imi face o placere enorma sa o conduc, kilometri mei prin oras au crescut cu minim 50% de cand o am (cam 800/luna, Sibiu), si cand o spal frec la ea 2 ore minim, am carpa de caprioara sa o sterg, spalatul la jante ma omoara pana si cu buretele special de jante sonax de la grozadan, dupaia facut cauciucurile. Asta sa nu mai pun cand ii fac tratamentul la piele, de la amiaza pana seara imi ia. Dar, merita din plin, e o frumusete de masina si e o incredibila placere sa o vad curata constant. Inainte sa o cumpar (am luat-o pe la 147k km), am verificat VIN-ul la BMW. Toate intrarile de pe carte sunt veridice, ultima intrare in service pt revizie pe la 131k prin ~04.2011, si o intrare nedatata la 141k daca imi aduc aminte bine. Deci, ma declar foarte fericit ca nu are km manariti . A avut schimbata galeria de admisie, deci m-am scos, din cate am citit asta ar fi boala lor. I-am facut si un test Dekra inainte sa o cumpar, mi-a consumat ala tot lichidul de parbriz, vreo 3L. A constatat ca usa de la sofer a fost revopsita si ca nu mai am mult din placutele pe fata. Ajuns in tara, nu au trecut 2 saptamani pana a parcat un vecin cu un Golf4 langa mine, si si-a deschis ca tot omul usa pe usa mea de la pasager, ca deh, el are cheder de plastic pe mijlocul usii. Asadar mi-a facut un punct in relief pe usa, dar pe el am reusit sa il prind si l-am taxat, am revopsit usa. M-am invatat minte intr-un final, nu mai parchez numai pe un loc jumatate minim de acum si preferabil doar pe lateralul drumului. Ce sa mai, am niste vecini superbi, pagubele pana acum la cele 3 masini se ridica la ~3k EUR. De abia astept sa ma mut, nu vreau sa pateasca si E92-ul ce mi-a patit E60-ul/Golf 4le. P.S. pretul e confidential, daca doriti neaparat, vi-l spun pe privat Atasez, in final, niste poze cu pisina http://floringiurgiu.com/bmwclub/1.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/2.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/3.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/4.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/5.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/6.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/7.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/8.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/9.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/10.JPG Mai am selectate 4 poze, dar nu ma lasa sa le pun, le pun chiar putin mai incolo
    1 point
  4. eu chiar glumeam, nu incercam sa te ironizez cumva trebuie sa mai si glumim...
    1 point
  5. Poate nu ai citit criticile obiective, clare si ferme ale oamenilor specializati in testarea masinilog in legatura cu F30. Ca F30 sa fie ok dinamic si sportiv la condus, optiunile necesare sunt f rare si destul de scumpe. Aici a fost problema ilustrata in topicul respectiv, nu asupra cailor, consumlui, navigatiei, optiunilor etc.
    1 point
  6. Placute pune Jurid sau Ferodo si nu ai treaba. ATE si TRW nu mai sunt ce erau odata, eu nu le-as folosi.
    1 point
  7. Daca sunt in stare buna , lasati-le acolo, nu sunt puse degeaba .
    1 point
  8. La cum era masina asta de intretinuta era si normal sa se vanda repede. Ca celelalte de altfel. Sa o stapaneasca sanatos noul proprietar si eventual il asteptam aici sa mearga mai departe cu jurnalul.
    0 points
  9. Adica pentru masini cu 200.000 Km in bord si cine stie cate alte sute de mii pierdute pe drum.
    -1 points
  10. PĂŁrerea mea este sa nu mai schimbi nimic...sĂŁ o lași așa și sĂŁ ĂŽți faci asigurare româneascĂŁ pe plĂŁcile care le are mașina...și eu am tot așa un 520i de Irlanda și circul cu el pe dreapta,dacĂŁ ești șofer nu schimbĂŁ volanul
    -1 points
  11. Da, cred ca am fost neatent. In Autodata era trecut ceva de gen disc gros de 23mm (nou) pana la minim 19.5mm. Masurat cu subler, atent sa nu masori buza exteriora discului lasata in urma de placuta.
    -1 points
  12. In momentul in care faci o afirmatie e bine sa explici pana la capat ideea schimbarii si ce implica aceasta. Curatarea lui cu solutie speciala/dedicata care lasa o absolut infima urma evaporarea sa, poate fi o solutie. Spray si aer comprimat suflat. Nu se atinge cu nimic. Dar asta numai daca se ajunge la debitmetru insasi nu prin tubulatura.. Parese ca partea cu readaptarea iti scapa..
    -1 points
  13. Eu, NU ti-am recomandat sa schimbi debitmetru. Eu ziceam ceva de erori prezente, (si alte simptome posibile) ca sa trebuieasca sa te gandesti ca ar fi debitmetru. (poate stie mai multe Eugen B care te-a sfatuit..)
    -1 points
  14. De obicei nu se schimba e f. durabil, daca nu ai zgomote de lant, la astea ca bat in capacul de la chiulasa, il lasi in pace, poti sa-l verifici usor. Pe la busonul de umplere se vede lantul, cu o surubelnita vezi daca are joc pe pinion.
    -1 points
  15. Asta cu E90 peste F30 ma duce cu gandul la vechile discutii de acum 6-7 ani privind E46 vs E90. E46 era cel mai cel BMW facut vreodata, mult peste E90......pana cand E90 a ajuns la pretul 'corect' si toti au sarit in el . Acum e noul 'gold standard'. Daca e sa trecem peste nostalgii, subiectivisme si incapatanari, orice masina noua este mai buna decat modelul vechi (cel putin orice masina scoasa de o companie sanatoasa din punct de vedere financiar si nu 'pe duca'). Sunt zeci de studii (obictive :shifty: ) care dovedesc acest lucru, deci nu e prea mult loc de dezbatere reala. Acum daca E90 iti place TIE mai mult, asta e partea a doua. In fond iti iei ce rezoneaza cu tine cel mai mult. Dar e greu sa argumentezi ca e 'mai buna' decat F30.
    -1 points
  16. E mai fiabil decat E46 care isi inghite clapetele din admisie si decat F30 pana in 2014 care are lanturi din plastic.. Si daca pica turbina (cu toate ca da semne prevestitoare mai multe decat un lant sau o clapeta/doua) tot nu atinge cheltuielile celorlalte doua. Daca conduci decent si ii pui ulei 5W40 (de cand ai masina.. SAU daca 5W30 il cam consuma..), motorul e aproape infailibil. Oricarei masini i se pot rupe arcuri, decalibra termostate, uza rulmenti, bucse... Astea sunt ca si lucrari de intretinere dupa 200-250k km. Aproape obligatoriu (cand intri in posesia masinii) schimba ulei in cutie, in diferential, directie, tot lichidul de frana, ulei motor, filtre: aer, polen, motorina.. Schimba freonul cu robotul.. Si totul va fi mult mai fiabil.
    -1 points
  17. E o alegere buna (doar) din punctele de vedere (concluzii!) al motoarelor de 2 litri.. Daca cauti putere mai mare, motoarele mai noi pe undeva sunt mai eficiente.. dar ce folos eficiente daca nu sunt fiabile!? Nu, nu este deloc usor de intretinut! Decat daca ai ceva abilitati mecanice, si esti dispus sa investesti in scule, im functie de ce ai de intretinut/reparat, pe langa bani dati pe piese de calitate! Asa e cel mai ieftin de intretinut, reparat .. Sa nu intelegi gresit, mai sus ti-am explicat IN MARE care e avantajul lui M47/163cp si ce trebuie cum am zis mai sus, obligatoriu schimbate lichide.. Schimbul de lichide e MINIMUM de investitie, imediat ce ai masina, sau orice masina. Un BMW nu e o masina usor de intretinut pentru ca (imi place sa spun) tolerantele sunt mult mai minime/mici fata de alte masini.. Asta poate da MULTE MULTE dureri de cap. :console:
    -1 points
  18. Putem concluziona ca o masina de peste 12-14 ani, poate fi intretinuta corespunzatorsi, mai ieftin numai daca o intretii personal!? Sunt de parere ca manopera joaca un rol mare in costul intretinerii unui BMW. Personal, nu am facut calcul pe hartie, de cand am masina, de peste 7 ani, cred ca am bagat bani in piese cam de 5-6mii de euro. Nici un mecanic nu s-a atins de masina cu vreo scula in aceasta perioada! Am am schimbat termostate (x2) pompa apa (preventiv), turbina (preventiv), brate spate suspensie (4 pe fiecare parte) si arcuri cu amortizoare Bilstein B4, arcuri si amortizoare pe fata, schimbat diferential ( sin greseala ), rulment suport cardan, bucse mari de pe cadrul diferentialului, bucse de pe fuzeta, rulmenti spate, bucse suport bara antirului spate, volant si kit ambreiaj (o data; curand ii vine timpul schimbului..). Schimbat role si curea accesorii. Reconditionat alternator.. Toate de mai sus facute de mine. Nu cred ca am trecut de 5-6 mii de euro. A si multe multe injuraturi. Desigur in suma de mai sus intra si caprele (x4) si cricul hidraulic. In calcul nu intra, reglajul geometriei si cauciucuri... Sunt pe cale sa schimb al treilea set (vara). Lichide schimbate la timp cum am zis mai sus.
    -1 points
  19. Daca o duceai la mecanic manopera era inca pe atat si nu era treaba la fel facuta. O spun ca am dat bani la mecanic in trecut si munca nu a fost pe masura banilor. Chiar am intrebat de ce manopera este asa scumpa. Mi-a raspuns asa sictirit: E BMW. De atunci cam tot ce pot fac eu. Doar la placutele de frana a fost nevoie sa o dupa la un stand de probe sa fiu sigur si sa am aceea hartie cu valorile la franare. In rest ca in revista Soimii Patriei. Ce pot face doua maini dibace
    -1 points
  20. Corect. Inca nu am gasit mecanicul dedicat care sa faca treaba care o fac eu. Mecanicul care face pretul numai pentru ca schimba piese la BMW, nu va fi mecanicul meu. Probabil de asta imi iau si multe minusuri de la hate-ri; probabil sunt mecanici.. Desigur sunt la al doilea rand de discuri si placute de frane (x3).. Schimbat aparatoarea si suportul tamburilor franei de mana.. Antifonat cum am putut mai bine in spatele bratelor inlocuite pe spate... Sunt pe al treilea set de bujii schimbate.. Schimbat (aiurea) valve de presiune pe rampa si pe pompa de inalte, schimbat pompa de inalte (tot aiurea..) asa ca astea nu s-ar pune la cost.. Peste 100k km de camd am masina, condusa aproape zilnic. Nu m-am atins de periile demarorului, doar l-am verificat ca mai are viata in el, si curatat... cand a schimbat volantul..
    -1 points
  21. Probabil m-a ajutat si cutia, fiind in treapta a-7-a la 100km/h. Consumul in bord arata 6.1L/100 km. Nu este un motiv pentru a minti, doar ca este ciudat consumul mic. Ironia unor membri de pe acest forum nu cred ca isi avea rostul, necunoscand detaliile masinii. Pe langa asta, titlul topicului ,,335i ///M" se refera la faptul ca este M Sport de fabrica, nicidecum ca este un ///M3. Eu in continuare ma voi bucura de aceasta masina, iar altii vor comenta rautacios pe un forum de BMW.. aiurea
    -1 points
  22. Mie imi place sa merg lejer, fara depasiri .. de aceea am scos si acel consum
    -1 points
  23. Link autovit: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-330-ID7GyA8Z.html Link forum: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/123705-pisina-mea-e92-330cd-manual/ Masina e foarte buna, nu aveam in plan s-o schimb dar s-a ivit o ocazie.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.