Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/12/19 in all areas

  1. Cred ca depinde de riscurile pe care esti dispus sa ti le asumi. Asa cum ai constatat si tu, N20 are niste probleme, in conditiile in care este mult mai putin popular decat N47. Daca doresti un sfat, din punctul meu de vedere (evident, subiectiv) as evita N20 din motivele enumerate de tine plus: zgomot marit la ralanti cand motorul e rece, consum de combustibil nejustificat fata de diesel (raportat la performanta - cuplu/putere), servisare - nefiind un motor atat de popular, sunt mai putine ateliere care se pricep sa serviseze sau sa repare corect acest motor.
    3 points
  2. fa rost de ambele serii si da-mi PM sau mesaj pe wapp daca mai ai numarul meu sa te ajut cu verificarea istoricului
    2 points
  3. Fa testul de air mass sau de charge/boost press . Vezi ca incepe cu plauzibilitatea senzorului asta de presiune . La relanti trebuie sa ai valoarea apropiata de valoarea presiunii atmosferice - parca plus/minus 50. De acolo trebuie sa tragi concluzia daca senzorul indica eronat.
    1 point
  4. Cu placere! E bine ca nu ai ajuns la Bavaria Baneasa, probabil te-ar fi pus sa schimbi tot ansamblul fata+motor, mai ramanea doar caroseria ))
    1 point
  5. Poate fi crucea cardanica sau caseta. Sau ambele.Crucea cardanica se poate reconditiona, pentru F10 nu stiu sa existe kit de reparatie (ca la F2x/F3x).
    1 point
  6. De necrezut a pornit azi la sfert cu benzina de 100..nu mi vine sa cred ca benzina a fost problema sper sa porneascĂŁ asa urmĂŁtoarele zile și sa fie ok totul.
    1 point
  7. Are careva versiunea asta de ConnectedDrive?
    1 point
  8. Am.si cel din stanga ,ideea e sa nu dai doar cu cleaner agresiv mereu pt ca nu e nevoie ,f bun si gold class lasa un finish mat,il folosesc pt usi bord si cotiera pe asta
    1 point
  9. O sa o studiez si eu. Tot de la ei folosesc si eu pentru hidratare, dar aceasta varianta. O mai am si pe cea din dreapta pentru curatare. In general hidratez saptamanal si pe cea de curatat cam o data pe luna sau dupa un drum mai lung.
    1 point
  10. Eu nu am probleme de inaltime cu ea , intra , iese usor din parcarile subterane din malluri , cam acolo e testul . Provocarea e la borduri pt ca are botul ascutit si m-am obisnuit acum cu proportiile masinii , era buna o camera frontala la optiunea asta de surround view . Incerc sa fiu mereu atent si rareori grabit . fata de F10 e o diferenta la inaltime , vezi poze , probabil mai jos de atat ar fi riscant la bumpere sau cocoase asfalt . Masina asta are un aspect deosebit , imi place f mult linia laterala care continua pana la usa spate si face trecerea dintre botul frumos si spatele absolut superb , n-ai cum sa confunzi 6 cu 3 5 7 . E alta linie si prezenta , fata de seriile actuale unde difera doar marimea . la uleiul diferential uleiul se schimba la 100k km . urmeaza sa le schimb si eu . La uleiul motor max 12k . Faci tu revizii separat chiar daca ai garantie . Intervalul de 30 k e facut pt flote , ai o flota cu 30 masini si vrei sa faci economii la costuri, doar BMW face o economie aici si e cel mai castigat , in nici un caz clientul care scuteste cateva sute de E
    1 point
  11. Salutari, va veni si asta cand ne va ajunge cuțitul la os. Deocamdata se intampla doar in țari civilizate. Zile senine.
    1 point
  12. Orice modificare la motor/ evacuare care ar conduce la ridicarea nivelului noxelor ar trebui pedepsita drastic, inclusiv ridicarea talonului, blocarea masinii si obligarea proprietarului la plata lucrarii pentru readucerea in starea initiala la un service autorizat. In cazul in care nu iti permiti costurile lucrarii, confiscarea masinii si casarea ei in scop de reciclare.
    1 point
  13. Parerea mea este ca pentru mersul de zi cu zi putem folosi si anvelope mai "de buget". Eu pe vara am un set de pirelli(nu retin ce model), insa stiu ca nou este 9 mii de lei setul. In viata vecilor nu as da atatia bani pe niste anvelope de vara.. si nu pentru ca nu le vad rostul, ci pentru ca nu le vad rostul la mine. Anvelopele de iarna se afla la polul opus.
    1 point
  14. Nici eu nu cred ca exista diferite jante pentru RFT. Am BMW Spider Spoke 160 si ma indoiesc ca fostul propietar a schimbat jantele.. Am pus cauciucuri normale fara problema la prima necesitate..
    1 point
  15. Alfa aia chiar e masina si este fabricata sa fie concurent direct cu M-ul.Desi am masina personala un BMW si imi place mult masina nu pot sa ignor stirea ca Mercedes este acum cea mai vanduta marca premium din lume(vanzarile divizie AMG au explodat),iar VW este cel mai mare producator auto din lume....cu tot cu scandalul Dieselgate si oare Audi a contribuit la asta ?Sa fim corecti,si alte marci fac masini bune dar asa suntem noi.....astia care avem BMW......nu mai e nimeni ca noi.
    1 point
  16. mi cer scuze pentru limba romana puteam sa scriu in engleza dar eh asta e cred ca cine vrea ma intelege cine nu nu e problema mea:) NU ating nimic in parcari nic la promenada nic la baneasa nic la afi. eu sunt fara familie prefeream m4. o ziua placuta
    1 point
  17. Eu zic sa obturezi si turbina si sa anulezi si filtrul de aer!
    0 points
  18. Se mai lasa dupa un timp Nu inteleg care e problema cu sachs, eu nu am nimic de reprosat
    0 points
  19. E o minunatie de masina din ce se vede pe internet...totusi nu cred ca se compara cu un M de la Bmw...insa masina e OZN.
    -1 points
  20. Te'a scanat ala cu smartul? ..
    -1 points
  21. mor cand vad minunatii de masini lovite de masini de calcat.. sper ca ai scapat dioar cu bara sparta si atat.. fara alte elemente
    -1 points
  22. @enders vezi ca o dai in puscarie cu mine si nu imi place. Eu mi-am spus experienta mea cu anvelopele premium si ai inceput sa ma ataci asa ca pune stop.
    -1 points
  23. Sa speram ca va fi oprit de un echipaj RAR cat mai curand!
    -1 points
  24. Doamne fereste, mi se pare mie sau unul dintre ei si-a pus poza cu fisu pe OLX? :|
    -1 points
  25. Bafta. Ne auzim peste 5k km cand o sa se strice ceva din nou.
    -1 points
  26. 1. De ce? 2. Iti ia talonul (trebuie sa faci o vizita la RAR dupa) + 1300 lei amenda (dar o poti plati pe jumatate) 3. De ce?
    -1 points
  27. Salut! Oare daca am anulat egr.ul si am blocat doar coolerul sa nu mai intre in egr are ceva ? Adica am pus o garnitura de metal rotunda la iesire din racitorul egr si atat. Poate afecta asta cu ceva ? Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.