Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/23/19 in all areas

  1. Da, sigur, probabil te asteapta cu demisia scrisa pe masa , ca na, tu vei fi papa de la Roma. In primul rand trebuie sa iti pui in ordine faptele. Mi se pare ca a fost/este vorba de un silent recall pe care l-au denumit quality check, asta insemnand ca la vremea cand ai fost tu cu problema, informatia sa nu fi ajuns la ei, in Ro. Deci cu alte cuvinte, nu a fost vorba de un recall oficial, cum de fapt nici un apare pe site-urile de recalls (de aia nici nu ai stiut de el pana acum).
    4 points
  2. eu fix din lipsa de lacomie si ca am fost ajutat la randul meu mult de acest forum (mai ales oamenii de la intalniri, nu are sens sa dau nume pentru ca se stiu ei) am dat informatii pana acum, dar cand deja se exageraza si am o gramada de PM-uri zilnic mi se pare un pic "abuz" mai ales ca acum chiar exista multe site-uri care iti verifica istoricul + service autorizat care iti citesc inclusiv istoricul dupa VIN. inteleg si ca daca stai sa verifici fiecare masina la service autorizat e o cheltuiala mult prea mare pt ca am cautat si eu masini la randul meu si stiu ce epave sunt la vanzare chiar si la 20.000 euro la noi...m-am ocupat si cu masini...stiu ce "pretentii" au clientii si la bani multi si la bani putini... o sa continui sa mai ajut lumea dar o sa selectez un pic, deci fara suparare daca am omis/nu am considerat ca e necesar sa ajut pe cineva.
    4 points
  3. eh, uite din cauza asta o sa incetez sa mai ajut pe cineva de pe forum legat cu informatii de genul. pe langa ca ai o atitudine total gresita fata de problema chiar nejustificata pentru ca nici macar nu era campania in 2017...tragi la raspundere niste oameni total aiurea si nici macar intr-un mod corect sau prietenos. Romulus ca deobicei saritor si sa ajute pe toata lumea, chit ca mesajul tau merita doar ignorat...pe langa ca a fost expus total gresit ai mai avut si o atitudine care lasa de dorit...
    3 points
  4. Nici una din cele 2 campanii nu era in 2017 disponibila iar asta vine de la BMW DE.
    3 points
  5. Nu ma gandeam ca voi mai ajunge sa iau un E46, pe primul l-am avut acum vreo 11 ani si avea la vremea aceea avea 7 anisori, era primul meu BMW si chiar daca a fost un 318i mi-a placut mult si cat am tinut-o, vreo 2.5ani si cca +70k km facuti cu ea nu am avut nicio problema serioasa cu ea. Au mai urmat apoi cateva 330i si in 2011 era E46 se incheiase la mine, dar modelul mi-a ramas la suflet mereu iar 6L e un motor foarte misto, fiabil si suficient de fun. Am mai avut o tentativa cu un E46 FL Cabrio acum vreo 3 ani, dar dezamagire maxima motorul acela, a fost o poveste scurta si nefericita, un motor de mers la piata si atat, mult zgomot degeaba iar pe cabrio, care e mai grea, e total nepotrivit. De ce salvata de la moarte? Pai acum 2 ani masina urma sa fie dezmembrata ca sa i se ia tot ce era bun si transplantat pe un 318ci NFL. Doar ca, atunci cand am fost dupa masina si am vazut-o si mers cu ea, i-am zis ca e nebun daca distruge masina asta sa salveze una care oricum nu a fost niciodata atat de buna, m-a impresionat cat de bine mergea motorul si cat de ingrijita era. Masina era adusa din UK, deci volan pe dreapta, si culmea, avea tot istoricul inregistrat in baza de date si fara gram de rugina. Masinii i s-a facut conversia intrucat prietenul nostru a cedat in final sugestiilor apropiatilor lui de a nu o "ucide" . Conversia s-a facut foarte profesional, s-au folosit si multe piese noi OEM intrucat fiind Coupe au fost piese care nu s-au gasit SH fie ca nu existau la acel moment fie ca nu erau in stare buna. A ajuns la mine pentru ca probabil asa a fost sa fie , glumesc, pentru ca proprietarul ei si prietenul meu a decis in final din cauza unor imprejurari ca nu o mai poate tine si ca totusi e momentul sa isi implineasca un vis de 343cp . Asadar baza este un 325CI, fabricatie Jul. 2002, M-pack de fabrica. Ce nu mai este al ei, in afara de cele necesare conversiei, este interiorul care a fost schimbat cu unul de Club Sport, al ei fiind interior Sport cu piele neagra si tot full electric. Airbag-ul sofer nu mai e al ei, a fost inlocuit pe actiunea de recall . Nu o sa intru in prea multe detalii, le discutam pe parcurs. Deocamdata i-am schimbat garnitura capacului axelor cu came si bujiile, cu piese de schimb originale, i-am montat stopurile cu LED, inele cromate ceasurilor de bord. Mai sunt cateva detalii estetice minore de rezolvat, dar cel mai important este ca partea mecanica este top, avand practic suspensie noua, amortizoare noi, ambreiaj nou, toate lichidele schimbate inclusiv uleiul in cutie si multe, multe altele. Ieri i-am curatat valva DISA, ICV si clapeta acceleratie plus inlocuirea cu una noua a tubulaturii dinspre filtrul de aer catre admisie. E o masina de weekend, de fun, de mesterit la ea si de care ma bucur foarte mult, e old school si e atat de addictive .
    2 points
  6. Bai toata treaba e nasoala, eu nu mai incredere in nici o reprezentanta. Ca si Idee la Tiriac Auto I-am pus sa mai schimbe uleiul odata, pt ca dupa revizie uleiul era negru pacura....da-o draq de treaba. Tara plina de hoti, incompetenti si miserupisti.
    2 points
  7. Salut, Haideti sa va lamuresc cum sta problema. Deci am discutat astazi la telefon cu un domn de la Bavaria Militari si la final ne-am inteles. Detaliez aici problema si in acelasi timp imi cer scuze pentru limbajul tendentios folosit in prima instanta. In 2017, mai exact iunie, am fost la Bavaria pentru problema cu radiatorul de AC, aceasta campanie era inca in desfasurare (daca nu ma insel inceputa in 2016) dar domnul de la birou dupa ce a verificat 5 min VIN-ul meu mi-a spus ca nu exista nici o campanie legata de schimbarea acestuia. In concluzie am ales sa fac operatia pe cheltuiala mea si oricum am cheltuit mult mai mult deoarece intre timp am fost nevoit sa schimb si compresorul. A fost o placere sa merg cateva luni de zile incarcand instalatia de freon de 4-5 ani in cursul verii la temperaturi de aprox 38 grade. Astazi am aflat la telefon ca acel domn care mi-a spus ca nu exista vreo campanie ar fi comandat piesele pentru mine DAR eu nu am fost informat de acest lucru. Ori am eu o memorie proasta (desi ma indoiesc), ori am inteles gresit ori acel domn nu a stiut sa se exprime. Cert este ca in noiembrie 2017 comanda s-a anulat desi dupa ce am plecat de acolo nu am primit nici un telefon sa fiu informat ca piesele au ajuns pe stoc urmand sa mi se faca o programare la service. Cred ca este destul de clara pana acum nemultumirea mea din primul post. Eu am facut reviziile la Service Scream (Tezparii), ultima in aprilie ac la FRK, am inteles ca este agreat de BMW deci consider ca ei ar fi trebuit ulterior sa ma informeze despre aceste campanii. Eu nu am nici o vina in toata telenovela asta. A ramas sa ma duc la BAVARIA doar pentru: 10011970400 - Checking and, if required, replacing the exhaust-gas recirculation cooler Va multumesc pentru intelegere. O mica rectificare : Eu am fost la ei in iunie 2017. Campania pt. radiatorul de AC era din 2016.
    2 points
  8. am platit ~130EUR la verificat istorice(eee) cand am luat-o pe asta noua, e super ca sunt oameni ca si ckh care ofera gratis aceasta informatie dar nu mi se pare normal ca din cauza asta sa poata fi spamuit de catre conturi create special pentru asta. Nu stiu ce setari are forumul, dar ar trebui setat ca utilizatorii sa poata da mesaj privat doar daca au 5 mesaje postate pe orice forum mai putin forumul "taclale" Ce alte site-uri ofera istoric bmw in afara de http://www.auto-records.com/? Sunt siteuri care ofera si la VAG? Excluzand carfax pt vehicule din US zic
    2 points
  9. Ma bucur ca mai exista oameni ca @ckh. Eu am simtit pe pielea mea cum este sa vrei sa stii despre masina si defecte si sa te lovesti de ignoranta. Acum ceva timp, la primul BMW vroiam si eu sa stiu despre masina mai multe si primit doar tacere. Am stat si am citit pe forumurile straine unde oamenii se ajuta si isi impartasesc experientele. Am invatat sa gasesc defecte, sa repar, sa codez... Etc. Nu stiu foarte multe dar suficient cat sa tin masina in standarde excelente. Dar a cerut timp si efort. Acum cand cineva are nevoie de un sfat si stiu incerc sa ajut cat imi permite timoul si internetul. Asa poate se intrerupe cultura asta bolnava de a tine totul secret sau a cere bani pentru niste chestii puerile. Spunea cineva pe alt topic, (virgula) ca tara este de kkt dar este asa cum ne-o facem noi. Daca vrei sa fim ca vestul e bine sa gandim ca vestul. Sa fim mai deschisi si mai putin lacomi
    2 points
  10. Eu apreciez ca raspunde, ca nu oricine se pricepe sa verifice online si sunt prea multe tepe la noi. Dar sunt unele cazuri in care cine intreaba nu face un minim de efort sa dea un search pe goagle intai - vezi cazul de mai sus, cu inundata..
    2 points
  11. Chiar ma intrebam de ce raspunzi oricui , mai ales ca unii intreaba de fun sau curiozitate , in conditiile in care pe forum asta pana si informatiile tehnice au devenit secrete ,nu mai vb de codari si alte sfaturi , ma uit pe forumuri americane,uk e lumea mai relaxata , parca nu sunt asa stresati ca isi pierd painea daca au aruncat o linie de cod sau au dat info complet despre un retrofit. Iar daca ai avut tupeul sa pui cateva intrebari si n-ai cheltuit nimic la sursa deja esti personA nongrata,probabil un soi de penalizare ca ai gasit mai ieftin ,te-ai descurcat singur ,ai indraznit sa nu platesti desi ai avut bani pt masina . Sigur ca e decizia fiecaruia cum trateaza un fost ,posibil sau nonclient
    2 points
  12. Vor trebui sa se reprofileze si cei ce fac dpf off si remap, o sa ofere servicii de eliminat sunet, sau modificat sunet; cu groaza ma gandesc, unii vor personaliza sunetul respectiv pe ritmuri balcanice, sa se stie ca vine boss pe strada
    2 points
  13. Va salut. Dupa 5 ani cu e90 urmeaza acum sora mai mare. E60, 2.0 diesel, automat, 2006, 163 cp. Ca dotari nu sunt multe: jumate de M packet la exterior, lipseste bara spate, piele, incalzire in scaune, navi mare, stopuri facelift. Masina arata si se prezinta foarte ingrijita, vineri ma duc in service la o verificare. Masina am cumparat o din Belgia. Trebuie sa ii pun cauciucuri de iarna ca nu are. Mai jos atasez cateva poze, mai multe nu am apucat sa ii fac doar m am plimbat Ca planuri : revizie, schimb ulei cutie, bara spate M, volan M.
    1 point
  14. Salut, Doresc sa ma adresez BAVARIA Militari locatie Bulevard Iuliu Maniu. Totul a pornit de pe topicul de vanzare al masinii personale : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/187861-vand-bmw-f10-530d-xD-2012/ In aprilie 2017 am fost la dvs. deoarece trebuia schimbat radiatorul de AC, doarece pierdeam in 2-3 luni cam 70 - 80% din cantitatea de freon, compresorul intra in protectie si ciuciu AC. Ulterior am reusit sa schimb si compresorul de AC banuiesc ca l-am busit din cauza radiatorului. Bineinteles ca mi s-a spus ca nu exista vreo campanie pt seria mea de sasiu urmand sa aflu in cursul zilei de astazi ca exista doua campanii : 10011970400 - Checking and, if required, replacing the exhaust-gas recirculation cooler 10064850100 - F0x F1x N47T N55 N57T N57Z Replace air conditioning condenser As dori ca incompetentul care mi-a spus asta in 2017 sa isi prezinte demisia de fata cu mine (asta daca mai lucreaza acolo). Rog sa fiu sunat la xxxxxx sa discutam. Altfel voi veni eu la dvs. si vom discuta altfel.
    1 point
  15. 1 point
  16. In primul rand , gramatica, sa intelegem si noi ceva
    1 point
  17. Merge perfect, multumesc ! Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    1 point
  18. Mulțumesc mult pentru ajutor ckh. Mașina mea a fost verificata și pe auto records iar ult km sunt de 150k ĂŽn 2015, și de cineva la bmw care nu mi a zis nr de km, doar ca are distribuția schimbata. Scuze ca am creat un precedent.
    1 point
  19. deja lumea isi face special cont pe bmwclub ca sa se verifice masinile...exista atatea site-uri unde platiti o suma modica si va verificati masina + service-uri autorizate unde puteti sa verificati masina...am stat mult pe ganduri inainte sa incep sa verific masini pe aici si am zis sa ajut dar deja sunt asaltat pe privat si se exagereaza din punctul asta de vedere...aveti bani sa va cumparati o masina destul de scumpa si teoretic sa o intretineti dar nu aveti bani sa o verificati cum trebuie? fara suparare dar am sa incetez sa mai dau informatii oricum si oricui. pentru membrii mai vechi astept PM si poate o rezolvam.
    1 point
  20. vanzatorul este coleg de forum, poate iti raspunde el la intrebari: http://www.bmwclub.ro/forums/user/15087-daniel-m/page__tab__topics Mie imi provoaca zambete faptul ca , in multe anunturi de vanzari bmw, diesel sau benzina, regasim fraze de genul: "modelul cu distributia in fata, fara probleme", "motorul nou diesel fara probleme, a nu se confunda cu cel cu probleme", sau, cum e mentionat in cazul de fata, "Fabricatie 07.01.2014 ,Motor Benzina 1995 Cm cu turbo ,180KW/245CP ,Distributie Lant ,Model Fara Probleme" si descrierea este incurajanta: O masina foarte spatioasa ,comfortabila si comoda in trafic, cu un nivel maxim de siguranta. Aceasta masina asista si ajuta soferul pt o calatorie cat mai sigura si cat mai placuta. Masina fabricata in Germania la Dingolfing,pt.piata din Germania ,Austria , (a nu se confunda cu cele de America !!) In fine, poate sunt eu prea cinic
    1 point
  21. Multumesc pentru urari . Masina isi continua aventura alaturi de un nou proprietar, un foarte bun prieten, care probabil o va duce inapoi in tara unde s-a nascut, este in continuare pe maini bune deci. Am dat-o doar pentru ca nu prea mai aveam ce sa-i fac, chiar era aproape perfecta masina, si asta in mare parte datorita fostului prorpietar, si el de altfel un foarte bun prieten, plus ca eu m-am apucat de un alt proiect la care am mai mult de lucru si ma tine mai ocupat. Extraordinara masina, i-am predat-o noului proprietar dupa o tura lunga pana sus la Paltinis si e dementiala masina pe un astfel de traseu, iti da exact doza de adrenalina necesara, nu e are multa putere astfel incat sa fie coplesita in curbele stranse dar e suficienta cat sa fi foarte rapid daca stii cum sa o manuiesti, e o balanta foarte buna . Se poate deci inchide.
    1 point
  22. Daca dai search pe google dupa vin: Title Type Salvage Title New Jersey - Salvage Primary Damage Water/flood VIN WBA8E5G54JNV02059
    1 point
  23. eu chiar sper ca glumesti, pentru ca e departe de full...nici macar pe aproape ))) sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  24. nu mai scadea pretul , nu te ajuta , e o perioada proasta pt vanzare , lumea e la mare , in concedii platite din timp , nu le arde de schimbat masini , cei care cauta masina cu adevarat o vor face din sept oct .
    1 point
  25. prietenul google a raspuns.... https://www.bimmerforums.co.uk/forum/f18/2004-320d-kangaroo-jerking-1st-2nd-gear-codes-3f25-p3264-4530-1297-3f35-t524137/
    1 point
  26. Au trecut sarbatorile si ne am apucat de schimbat. - bucsi - brate - bielete - ulei cutie - am cumparat becuri originale pt angel. Cand am cumparat masina avea unele cu led alb, se vedeau doar seara atat si nu prea mi au placut.
    1 point
  27. suna mai degraba a ambreiaj care patineaza... a mea nu face asa, pleaca direct( daca e frig putin mai "brutal")
    1 point
  28. Daca nu vrei surprize, comanda totul pe SACHS!
    0 points
  29. Nu am inteles, deci iti comandasera radiatorul, dupa ce l-ai schimbat pe banii tai? (tu ai facut operatiunile in vara 2017, comanda a fost anulata in noiembrie). La ce mai facusera comanda daca problema era rezolvata? Bun, si nu au zis ca iti dau (o parte din) bani inapoi? Avand in vedere ca ai schimbat o piesa pe banii tai in timp ce exista un recall?
    0 points
  30. Nu e o scuza ca nu ești roman sa pocesti limba... așa cum noi romanii ĂŽnvĂŁțĂŁm sa vb la perfecție alte limbi..sa ĂŽnvețe și el limba romana..De asta spuneam de meditații... ce dacĂŁ e strain ? Hai sa I permitem multe..
    -1 points
  31. Iti recomand Liqui Moly Top Tec ATF 1800 sau Top Tec ATF 1800 R , intra intre 8 si 10L ulei , depinde de metoda folosita , daca este flush eu zic sa iei 10 , daca este doar cu filtrul jos poti sa iei 8 sau 9 sa fii sigur.
    -1 points
  32. Poate in 2017, la momentul verificarii seriei de sasiu, masina ta inca nu era inclusa in campanie. De exemplu, in momentul de fata exista o campanie de schimbare a racitorului de gaze. Cand a inceput aceasta campanie, masina mea nu era inclusa si la dealer nu o vedeau in sistem eligibila pentru acea campanie, dar dupa un timp a fost inclusa. Zic doar ca e posibil ca fix la momentul verificarii sa nu fi fost masina inca inclusa in campanie, nu vad ce motiv ar fi avut sa nu te anunte din moment ce dealerul nu schimba piesa pe banii sai, ba mai mult incaseaza de la BMW banii de manopera.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.